XXL Nutrition

SPADE VI's Last Journal

Happy newyear bro! Ik wens je echt het allerbeste toe!

Zo stil hier? alles nog oke man?

Hey kris

Ik lees al een tijdje mee. Maar nooit gereageert.
Je kent me verder niet,maar wil je voor zover mogenlijk voor 2012 nog het allerbeste wensen.
Vind het zo onwijs mooi dat je altijd nog positief blijft ondanks alle tegenslagen.
Je moet weten dat ik jou en je verhaal nooit zal vergeten.
Jij hebt er voor gezorgd dat ik me kijk op het leven compleet verander heb.
Pluk de dag , maak er wat er ook gebeurt altijd het beste van.

Houd je taai kerel:cool:

He Spade, gaat het wat, t' is wel erg stil nu.

Idd, Kris hoe is je situatie nu?
De beste wensen nog...

The walking dead is een leuke serie, de moeite waard om te kijken en de beste wensen nog!

het is wel heel erg stil. maar hij is wel online geweest.

• Topic Starter Topic Starter
I'm still breathing, sorry voor het lange wachten. Ik post één dezer wat duidelijkere shit. Gotta go now

Nog een lang jaar toegewenst voor je, de beste wensen uiteraard ook. Ik hoop dat er nog vele uit zullen komen.

Hey man

Ik volg je al sinds het begin ongeveer, maar reageer bijna nooit. Wil je toch bij deze het beste wensen in 2012. Hopelijk komt alles in orde met jou :)

Veel succes!

Waar denk je nu aan, waar ben je met je gedachten in deze periode van leven?

• Topic Starter Topic Starter
Allright, allright, wat een week weer.

Mijn kaakgezeik is wederom verslechterd en ik vrees dat nu de laatste weken zijn ingegaan daar het echt wel op aanzienlijke tijd groeit. Ik kan niet meer toebijten en voel dat ik werkelijk op het gezwel bijt. Ook heb ik al een paar stukjes van die kl***zak kunnen afchippen (ja het gezwel brokkelt soms) en yep, i burned the mother****er straight up :mad:

Het is misschien verkeerd maar ik word er harstikke blij van als ik die kl***zak ook maar een beetje kan vernietigen

Maar het maakt niet uit, het blijft groeien no matter what. Eten word moeilijker en de constante druk die tegen m'n kaak, tanden en tong word uitgeoefend is nu altijd merkbaar.

Hoe ik erover denk? hmm, don't really know. Er is zoveel te doen, te zien, te spelen, te ontdekken en noem maar op, maar de overig tijd is echter veels te kort geworden, dus classic case of "what the **** am i doing, what do i do". Zelf reken ik nu in een 7 dagen raam...elke 7 dagen zal ik zeggen "this is my final week"....en afgaande hoe snel die rotzak in mijn mond groeit zit ik er niet ver naast. Begrijp me niet verkeerd, dat gezwel in mijn kaak is niet dodelijk maar kan een krachtige aanleiding vormen tot de spuitaanvraag.

In alle geval, zit ik psychologisch nog goed...daar ik de dood eerder als een reis bekijk...ik ben precies echt gewoon aan het inpakken voor een long ass journey. Vrees? is er niet echt, daar elke mens al dood is gegaan en ik geen uitzondering vorm. Het is helaas alleen veel te vroeg gekomen

Zelf denk ik eraan misschien eens een waarzegger of 2 te gaan trollen en vragen wat ze in mijn toekomst zien :D Eens kijken welke mineur z'n job echt begrijpt :p Nog wat bezoekjes aan de cinema lijkt me ook wel wat. En ja...Misschien toch nog eens van een dikke cigaar lurken vooraleer ik de finale shit onderga... we zullen wel zien.

Omtrent het boek is het ook wel bad news daar ik er geen **** aan verder heb geschreven en ik dat voorlopig niet echt goed zie komen. Ik moet nog andere zaken doen ook en ja,,,drukkende tijd

Lijkt er op dat de finale is begonnen dus, ook al zal het voor jou al lang aanvoelen als 1 grote finale. Doe wat je nog kan doen, zo'n waarzegger trollen zou alvast epic zijn.

Wel klote dat het gezwel in je kaak blijft groeien, daarmee vergeleken zal een stevige kiespijn nog mals zijn.

Goed dat je mindset nog goed zit in elk geval,
Let the days count, Dont count the days.

Klinkt niet al te best kerel :( Kan mezelf natuurlijk niet in je situatie verplaatsen, maar doe vooral de dingen die je nog echt wil doen en laat je niet teveel leiden door wat andere mensen willen.

Sterkte voor de komende tijd, ik zal je log in ieder geval blijven volgen.

Damn spade.
Wat een klote nieuws weer.
Zoals vaker gezegd hier op het forum. Doe wat je zelf wil en laat je niet tegenhouden door andere.
Ik blijf je log volgen.

Take care.

Pfff slecht nieuws gozer.

Maar ik ben blij te lezen dat je nog de humor hebt en daarnaast de wil om nog dingen te ondernemen. Ik hoop dat je daar ook je kracht uit kan halen.

Probeer de dingen die je wilt doen ook nog echt te doen.

Vind 't erg voor je dat die kaak ook parten begint te spelen. Hou je sterk, denk dat je een voorbeeld kunt zijn voor velen.

Sterkte man.

Kris, kunnen de artsen dat gezwel in je mond niet verwijderen? Vreselijk dat dit er ook nog eens bij komt, alsof je het nog niet zwaar genoeg had.
Aan de dood ontsnapt niemand uiteindelijk, dat is een zekerheid. Maar ik geloof dat mijn ziel verder leeft tot in de eeuwigheid. En jij gaat iedereen straks denk ik toelachen!

Heb je Ghost trouwens gezien? Zo niet, ga 'm dan zeker checken. Ik vind het een mooie en aangrijpende film die ook humor bevat.
Sterke met alles jongen...

Terug
Naar boven