XXL Nutrition

SPADE VI's Last Journal

• Topic Starter Topic Starter
Dat vroeg ik me inderdaad ook af na het zien van die foto.
Echt een totaal ander type lijk je op die foto's dan.

Dat verhaal van de tumor in je mond is echt te gruwelijk voor woorden. Man!

Laat ons zeggen dat ik vele gezichten had :D

Mja, stilaan word ik een sideshow freak..tis nog niet extreem erg, maar het gezwel zal groeien en als die tijd komt, heb ik geen keuze meer. En ik die dacht dat ie de verstikkingsdood zou krijgen, ging dat even mooi zeg :D

Je moet echt nog een keer een mapje maken, maakt niet uit hoeveel foto's en eventueel wat vrije tijds foto's :), succes met uncharted 3 man ;)

Zal het er rond nieuwjaar opzwieren. Ik ga eerst tussen de sticky's zoeken hoe ik zo'n mapje "pics" met de fototoestel symbool onder m'n naam krijg. Maar gegarandeerd dat ik er een paar opzwier met natuurlijk m'n trainingspic en een happy newyear pic :)

Zal het er rond nieuwjaar opzwieren. Ik ga eerst tussen de sticky's zoeken hoe ik zo'n mapje "pics" met de fototoestel symbool onder m'n naam krijg. Maar gegarandeerd dat ik er een paar opzwier met natuurlijk m'n trainingspic en een happy newyear pic :)

haha goed om te horen, wat zijn je plannen met oud en nieuw eigenlijk

tgoh, daar ik zo verrekt afgetakeld ben, heb ik niet veel opties meer. Maar ik ben tevreden dat m'n vrienden langskomen om te eten en ze blijven tot 1u. Dan gaan ze oprotten naar het jeugdhuis en blijf ik lekker thuis om te gamen en samen met de oudjes wat prison break te kijken, terwijl de kerstlichten branden en er nog lekker desserts en vlees beschikbaar is...me like :)

Wow..dit heeft me aangegrepen man...we maken ons dagelijks druk in zon dwaze dingen..en dan lees je dit en vraag je je toch even af waarom..na het lezen van je log kan ik maar1ding denken: dat er iets gebeurd waardoor je er toch nog door raakt..mr als ik het zo lees,met zo veel pijn..
Ik hoop dat je toch wat kan genieten van deze dagen, ik zal aan je denken,ook al ken je me niet,en mee met je hopen..

tgoh, daar ik zo verrekt afgetakeld ben, heb ik niet veel opties meer. Maar ik ben tevreden dat m'n vrienden langskomen om te eten en ze blijven tot 1u. Dan gaan ze oprotten naar het jeugdhuis en blijf ik lekker thuis om te gamen en samen met de oudjes wat prison break te kijken, terwijl de kerstlichten branden en er nog lekker desserts en vlees beschikbaar is...me like :)

Altijd goed :), welk season ben je?

Nothing but respect voor jou man.

Lees dat je veel aan het gamen bent. DC universe online al geprobeerd? Lijkt me wel iets voor jou. :)

Hey Kris, wat valt er nog te zeggen? Zwaar k*t gewoon.

Normaal zeg je fijne feestdagen en alvast een gezond en gelukkig 2012. Voor jou hoop ik dat je op een vredige manier dit leven achter je kunt laten als de tijd er is.

You will be remembered kerel en ik zal zelf ook nog vaak deze pagina's terug lezen als je er niet meer bent. Ik hou je in de gaten!

Sterkte en succes kerel!

misschien gta san andreas uitspelen? is geniaal!

Potverdomme, toen ik vanochtend aan het hardlopen was was ik zo aan het klagen. Dat ik het zwaar had en dat ik moe was. Nu denk ik bij mezelf, ben ik verdomme wel helemaal goed in mn pan? Ik moet een gat in de lucht springen dat ik nog kan klagen om dit soort dingen. Dit verhaal grijpt me gruwelijk aan, ik weet niet precies hoe ik moet reageren..

Hey spade update die alive o meter is. ;)

nou kris, day 2

al klinkt het een beetje raar. ik wens je toch het beste voor 2012!

Terug
Naar boven