AndroidHealthClinic

SPADE VI's Last Journal

Wat is het verschil tussen euthanasie of sedatie?

• Topic Starter Topic Starter

Haha, die avatar :D

Is helemaal je eigen keuze hè,
Ik hoop voor je gewoon rustig in je slaap,

Aan de andere kant vraag ik me weleens af hoe het voelt om weg te zakken vanuit het bewustzijn met euthanasie zul je dat langzaam voelen.
Welke van de twee "hoop" je zelf op?

Whatever, ze eindigen toch met hetzelfde doel. Ik ga informeren welke ik het minste van voel of benard van zou raken. Maar ik denk dat euthanasie het meeste in de lift zit

Wat is het verschil tussen euthanasie of sedatie?

Sedatie is dat je in slaap word gedaan en dan de natuur z'n gang laat gaan. Maar dat word meestal gedaan als het ver echt ver gedaan is.

Euthanasie is een directere aanpak en dus een kwestie van minuten of korter eer je dood bent.

Thanks beaudien, en right now, omstreeks 3 in de ochtend heb ik Batman Arkham City mainstoryline uit en ik moet zeggen "ik voel me uit m'n lood geslagen". Goeie game, uitzonderlijke story, zoveel vrijheid en toch gestructureerde stad en things to do en de alomspannende trip richting het einde van de game met een epische conclusie...OMG, ik ben werkelijk even zonder woorden...

Next up...probably de AC reeks verderzetten ofwel de Uncharted reeks..

awesome, begin er dit weekend ook aan:cool: ofwel aan skyrim, nog niet zeker:D

mmm eerst zie ik je alive-o-meter en nu dit. how come bro?!

Hey spade.een fijne kerst toegewenst.maak er wat van.

Damn, vervelend man. Je hebt het in ieder geval geweldig gedaan, echt alles eruit gehaald, mag je best trots op zijn, je zal als een held herinnerd worden.

En ik zie dat je ook een beetje gelovig bent? Misschien kom je god wel tegen, is ook wel ****ing bruut natuurlijk. :cool:

Damn, vervelend man. Je hebt het in ieder geval geweldig gedaan, echt alles eruit gehaald, mag je best trots op zijn, je zal als een held herinnerd worden.

En ik zie dat je ook een beetje gelovig bent? Misschien kom je god wel tegen, is ook wel ****ing bruut natuurlijk. :cool:
Hij is nog niet overleden hoor, hij haalt de volgende kerst met gemak.

Pic=spade?

Had je voorgesteld met altijd lang haar/t-shirt van een rock band.:p

prettige feestdagen chris!

geen moment getwijfeld of je die wel zou halen :P

Hey guy's, sorry maar m'n internet is een paar dagen out geweest. ****ing router ofzoiets...Het is nu net weer gefikst as you can see :) Heb trouwens net uncharted 2 afgewerkt en ben volop bezig aan deel 3, very nice games. We love Drake :D

awesome, begin er dit weekend ook aan:cool: ofwel aan skyrim, nog niet zeker:D

Do 'em both zou ik zeggen. Je zal geen enkele spijt ondervinden bij één van de twee. Echt vette games.

mmm eerst zie ik je alive-o-meter en nu dit. how come bro?!

Hm, the thing is, de tumor in m'n kaak is doorgevreten naar mijn tanden toe. Als ik m'n bek opendoe en m'n gezwollen huid aan de kant doe, kan ik de kl***zak zien. Ik zie werkelijk de tumor op m'n kiezen liggen en vroeg of laat gaat die kl***zak zo groot worden dat eten onmogelijk word en dat ik werkelijk op m'n eigen gezwel ga bijten. You can imagine dat dat dus geen pretje is. Plus, het hoofd is one messed up place om gezwellen te hebben eh ;) Serieuze mind**** als dit constant kan zien maar om één of andere redenen bekijk ik dit nog altijd al proces van wetenschap van "allright b*ch, laat maar zien hoever je kan"...Terwijl ik duidelijk weet dat deze shit m'n proces naar de dood alleen maar kan versnellen. Ik vind het gewoon ronduit absurd dat werkelijk en uitgerekend ik weer zo'n onmogelijke plaats toebedeeld krijg voor een gezwel. Want ik heb al geïnformeerd en er is geen **** aan te doen. Niet operatief, niet met medicatie..nothing. Dus ik moet voorbereid zijn en kunnen sterven wanneer ik dat kies als er sprake is van ondraaglijk lijden. En om te verhongeren in een bed, no ****ing way. Dan mag je me gelijk meteen doden. Vandaar dat ik waarschijnlijk kiezen zal voor euthanasie. En dat wil ik dan wel kunnen als ik daar klaar voor ben, not the doctors. Ik wil kunnen zeggen "put that shit in my veins and let me ****ing go". Sterven met de smile ipv huilend bij je familie-leden. Ik heb het tegen ons moeder ook gezegd. Ik ga lachend de pijp uit. Tartend wat komt, niet met angst of verdriet.

De alive o meter gaat gewoon door zoals ik plande, alleen zal hij een stuk korter zijn dan ik me inbeelde. Shame

Hey spade.een fijne kerst toegewenst.maak er wat van.

Bedankt kerel, jij alvast ook

Ik ben inderdaad gelovig, maar zowel ik als God kijken niet echt uit naar de confrontatie tussen ons beiden. Allez, ik wel een beetje, maar ik weet wat er me boven het hoofd hangt. Al die beledigingen en dreigementen die ik aan Zijn adres heb gegeven. Woorden als "zielige lul", "onsterfelijke k*thitler", "verloren kinderachtig goddelijk hoerenjong" en dreigementen als "wacht maar als ik boven ben, ik schop je verdomme honderd keer in je kloten en elke schop doe ik lekker met een pauze tussen en als Je het echt uithangt, anybody up for ice-skating?" of "ik rip je ****ing keel open en hang je aan je eigen onsterfelijke slokdarm op, kl***zak" of de meest rare "12u verrot geschopt worden en wat aan je kruis dengelen"...en je denkt dat dat lijden is? you ain't seen nothing yet...

De haat die ik al richting mijn geloof heb gespuwd is werkelijk enorm. M'n moeder verteld dat Hij dat wel zal begrijpen, maar ik denk het niet. Ik heb de schelden en bedreigingen in frustratie geuit ja. Maar volgens mij flikkert ie me gewoon meteen naar Satan toe, of krijg ik geen toegang en mag ik eeuwig gelijk waar ronddolen. Als de hele God-reutemeut waar is, dan zal ik geen probleem hebben Jezus te aanvaarden en vergiffenis te vragen maar toch, ergens bijt het door wat ik allemaal gezegd heb, en als het werkelijk conservatief als **** is, dan nemen ze me het hoerenlopen ook nog eens kwalijk. Achja, we zullen wel zien. Al gooien ze me in de hel. Ik red me overal. Voordeel als je mad as **** bent :mad::D

Hij is nog niet overleden hoor, hij haalt de volgende kerst met gemak.

Nope, ain't dead yet, volgende kerst word echter een droom denk ik. Nieuwe evolutie in de gezwellenketting wat ik hierboven expliceerde. Februari, maart lijkt realistischer

Pic=spade?

Had je voorgesteld met altijd lang haar/t-shirt van een rock band.:p

maar zijn vorige avatar, was dat hem dan ook ?

Yep, die pic ben ik. Dat was toen ik een half jaartje naturel bezig was. Ik heb in totaal een klein jaar kunnen trainen tot de kanker terugkwam van depressies, drinken en slapeloosheid. Was gek geworden omwille van een meisje en heb het nooit meer van me af kunnen zetten. Maar dat lange haar en de rockshirt ben ik ook ja...Ik ga heus geen pic van iemand anders posten. Zal wel een map eens maken, zo'n pic map, als ik straks of vandeweek ontdek hoe :)

prettige feestdagen chris!

geen moment getwijfeld of je die wel zou halen :P

Thanks Bro

En als voor de rest van DBB,

PRETTIGE KERST mannen, seize it

Laatst bewerkt:
Bedankt, hopelijk was jou kerst ook top!

die shame slaat nergens op man. zoals je het nu uitlegt vind ik het logisch. ik zie je alive-o-meter meer als de dagen die nog leefbaar zijn.

veel erger kan het in de hel toch niet zijn :P ik ben zelf niet gelovig, maar het feit blijft toch, je bent je geloof in Hem niet verloren en je bent een goed mens.

Hoe is het eigenlijk met je boek?

Mijn kerst was top hoop de jouwe ook.
Heb nog wel even aan je gedacht dat je het toch nog gehaald hebt.
Dat je de tumor in je kaak hebt is wel zwaar klote en dat je hem ook kan zien klinkt al helemaal niet goed,
Maar goed leef met de dag en ben benieuwt hoe ver die alive o meter gaat komen.

Do 'em both zou ik zeggen. Je zal geen enkele spijt ondervinden bij één van de twee. Echt vette games.
heb ze allebei liggen maar nog steeds niet de kans gehad om ze te spelen. Als het goed is vanavond arkham city:cool:
Hm, the thing is, de tumor in m'n kaak is doorgevreten naar mijn tanden toe. Als ik m'n bek opendoe en m'n gezwollen huid aan de kant doe, kan ik de kl***zak zien. Ik zie werkelijk de tumor op m'n kiezen liggen en vroeg of laat gaat die kl***zak zo groot worden dat eten onmogelijk word en dat ik werkelijk op m'n eigen gezwel ga bijten. You can imagine dat dat dus geen pretje is. Plus, het hoofd is one messed up place om gezwellen te hebben eh ;) Serieuze mind**** als dit constant kan zien maar om één of andere redenen bekijk ik dit nog altijd al proces van wetenschap van "allright b*ch, laat maar zien hoever je kan"...Terwijl ik duidelijk weet dat deze shit m'n proces naar de dood alleen maar kan versnellen. Ik vind het gewoon ronduit absurd dat werkelijk en uitgerekend ik weer zo'n onmogelijke plaats toebedeeld krijg voor een gezwel. Want ik heb al geïnformeerd en er is geen **** aan te doen. Niet operatief, niet met medicatie..nothing. Dus ik moet voorbereid zijn en kunnen sterven wanneer ik dat kies als er sprake is van ondraaglijk lijden. En om te verhongeren in een bed, no ****ing way. Dan mag je me gelijk meteen doden. Vandaar dat ik waarschijnlijk kiezen zal voor euthanasie. En dat wil ik dan wel kunnen als ik daar klaar voor ben, not the doctors. Ik wil kunnen zeggen "put that shit in my veins and let me ****ing go". Sterven met de smile ipv huilend bij je familie-leden. Ik heb het tegen ons moeder ook gezegd. Ik ga lachend de pijp uit. Tartend wat komt, niet met angst of verdriet.
damn kerel, this shit's pretty ****ed up right here:eek: zou echt compleet gek worden:D

Ik ben inderdaad gelovig, maar zowel ik als God kijken niet echt uit naar de confrontatie tussen ons beiden. Allez, ik wel een beetje, maar ik weet wat er me boven het hoofd hangt. Al die beledigingen en dreigementen die ik aan Zijn adres heb gegeven. Woorden als "zielige lul", "onsterfelijke k*thitler", "verloren kinderachtig goddelijk hoerenjong" en dreigementen als "wacht maar als ik boven ben, ik schop je verdomme honderd keer in je kloten en elke schop doe ik lekker met een pauze tussen en als Je het echt uithangt, anybody up for ice-skating?" of "ik rip je ****ing keel open en hang je aan je eigen onsterfelijke slokdarm op, kl***zak" of de meest rare "12u verrot geschopt worden en wat aan je kruis dengelen"...en je denkt dat dat lijden is? you ain't seen nothing yet...

De haat die ik al richting mijn geloof heb gespuwd is werkelijk enorm. M'n moeder verteld dat Hij dat wel zal begrijpen, maar ik denk het niet. Ik heb de schelden en bedreigingen in frustratie geuit ja. Maar volgens mij flikkert ie me gewoon meteen naar Satan toe, of krijg ik geen toegang en mag ik eeuwig gelijk waar ronddolen. Als de hele God-reutemeut waar is, dan zal ik geen probleem hebben Jezus te aanvaarden en vergiffenis te vragen maar toch, ergens bijt het door wat ik allemaal gezegd heb, en als het werkelijk conservatief als **** is, dan nemen ze me het hoerenlopen ook nog eens kwalijk. Achja, we zullen wel zien. Al gooien ze me in de hel. Ik red me overal. Voordeel als je mad as **** bent :mad::D
no worries bro, shit is toch fictief, enkel geloven als het je positief uitkomt;) zinloos om er in jouw toestand nog een fictief probleem bij te nemen:D

die shame slaat nergens op man. zoals je het nu uitlegt vind ik het logisch. ik zie je alive-o-meter meer als de dagen die nog leefbaar zijn.

veel erger kan het in de hel toch niet zijn :P ik ben zelf niet gelovig, maar het feit blijft toch, je bent je geloof in Hem niet verloren en je bent een goed mens.

Thanks man, ik zal zien hoe het loopt :)

Hoe is het eigenlijk met je boek?

Nog steeds niets verder geschreven. Ben zo verwikkeld in andere zaken en speel games die ik echt nog wil zien en,,,,ja ik weet het niet echt maar ik voel de vibe niet om verder te schrijven momenteel...lijkt wel of de drive even weg is. Heb ook nog een tekstje te schrijven als laatste woord en enkele brieven. Allemaal hard contents...dus evident is het niet echt, maar ik besef dat ik wel voortmaken moet als ik iets gedaan wil krijgen.

Mijn kerst was top hoop de jouwe ook.
Heb nog wel even aan je gedacht dat je het toch nog gehaald hebt.
Dat je de tumor in je kaak hebt is wel zwaar klote en dat je hem ook kan zien klinkt al helemaal niet goed,
Maar goed leef met de dag en ben benieuwt hoe ver die alive o meter gaat komen.

De kerst was leuk, familie samen, happy times. Only time will tell. kben zelf ook redelijk benieuwd, thanks for the thought

heb ze allebei liggen maar nog steeds niet de kans gehad om ze te spelen. Als het goed is vanavond arkham city:cool:

damn kerel, this shit's pretty ****ed up right here:eek: zou echt compleet gek worden:D

no worries bro, shit is toch fictief, enkel geloven als het je positief uitkomt;) zinloos om er in jouw toestand nog een fictief probleem bij te nemen:D

Meh, i'm a believer, in good and bad...van kleinsaf aan al dus dat kan ik niet zomaar ongedaan maken. En waar ik heenga na dit, concerns me as much as anything else, me dunkt...dus fictief probleem misschien voor jou als atheïst, maar voor mij kind of a big deal :D

Terug
Naar boven