Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Is helemaal je eigen keuze hè,
Ik hoop voor je gewoon rustig in je slaap,
Aan de andere kant vraag ik me weleens af hoe het voelt om weg te zakken vanuit het bewustzijn met euthanasie zul je dat langzaam voelen.
Welke van de twee "hoop" je zelf op?
Thanks beaudien, en right now, omstreeks 3 in de ochtend heb ik Batman Arkham City mainstoryline uit en ik moet zeggen "ik voel me uit m'n lood geslagen". Goeie game, uitzonderlijke story, zoveel vrijheid en toch gestructureerde stad en things to do en de alomspannende trip richting het einde van de game met een epische conclusie...OMG, ik ben werkelijk even zonder woorden...
Next up...probably de AC reeks verderzetten ofwel de Uncharted reeks..
ofwel aan skyrim, nog niet zeker
mmm eerst zie ik je alive-o-meter en nu dit. how come bro?!
Hij is nog niet overleden hoor, hij haalt de volgende kerst met gemak.Damn, vervelend man. Je hebt het in ieder geval geweldig gedaan, echt alles eruit gehaald, mag je best trots op zijn, je zal als een held herinnerd worden.
En ik zie dat je ook een beetje gelovig bent? Misschien kom je god wel tegen, is ook wel ****ing bruut natuurlijk.![]()
Pic=spade?
Had je voorgesteld met altijd lang haar/t-shirt van een rock band.![]()
Heb trouwens net uncharted 2 afgewerkt en ben volop bezig aan deel 3, very nice games. We love Drake 
awesome, begin er dit weekend ook aanofwel aan skyrim, nog niet zeker
![]()
mmm eerst zie ik je alive-o-meter en nu dit. how come bro?!
Serieuze mind**** als dit constant kan zien maar om één of andere redenen bekijk ik dit nog altijd al proces van wetenschap van "allright b*ch, laat maar zien hoever je kan"...Terwijl ik duidelijk weet dat deze shit m'n proces naar de dood alleen maar kan versnellen. Ik vind het gewoon ronduit absurd dat werkelijk en uitgerekend ik weer zo'n onmogelijke plaats toebedeeld krijg voor een gezwel. Want ik heb al geïnformeerd en er is geen **** aan te doen. Niet operatief, niet met medicatie..nothing. Dus ik moet voorbereid zijn en kunnen sterven wanneer ik dat kies als er sprake is van ondraaglijk lijden. En om te verhongeren in een bed, no ****ing way. Dan mag je me gelijk meteen doden. Vandaar dat ik waarschijnlijk kiezen zal voor euthanasie. En dat wil ik dan wel kunnen als ik daar klaar voor ben, not the doctors. Ik wil kunnen zeggen "put that shit in my veins and let me ****ing go". Sterven met de smile ipv huilend bij je familie-leden. Ik heb het tegen ons moeder ook gezegd. Ik ga lachend de pijp uit. Tartend wat komt, niet met angst of verdriet. Hey spade.een fijne kerst toegewenst.maak er wat van.
Damn, vervelend man. Je hebt het in ieder geval geweldig gedaan, echt alles eruit gehaald, mag je best trots op zijn, je zal als een held herinnerd worden.
En ik zie dat je ook een beetje gelovig bent? Misschien kom je god wel tegen, is ook wel ****ing bruut natuurlijk.![]()

Hij is nog niet overleden hoor, hij haalt de volgende kerst met gemak.
Pic=spade?
Had je voorgesteld met altijd lang haar/t-shirt van een rock band.![]()

prettige feestdagen chris!
geen moment getwijfeld of je die wel zou halen![]()
ik ben zelf niet gelovig, maar het feit blijft toch, je bent je geloof in Hem niet verloren en je bent een goed mens.heb ze allebei liggen maar nog steeds niet de kans gehad om ze te spelen. Als het goed is vanavond arkham cityDo 'em both zou ik zeggen. Je zal geen enkele spijt ondervinden bij één van de twee. Echt vette games.
damn kerel, this shit's pretty ****ed up right hereHm, the thing is, de tumor in m'n kaak is doorgevreten naar mijn tanden toe. Als ik m'n bek opendoe en m'n gezwollen huid aan de kant doe, kan ik de kl***zak zien. Ik zie werkelijk de tumor op m'n kiezen liggen en vroeg of laat gaat die kl***zak zo groot worden dat eten onmogelijk word en dat ik werkelijk op m'n eigen gezwel ga bijten. You can imagine dat dat dus geen pretje is. Plus, het hoofd is one messed up place om gezwellen te hebben ehSerieuze mind**** als dit constant kan zien maar om één of andere redenen bekijk ik dit nog altijd al proces van wetenschap van "allright b*ch, laat maar zien hoever je kan"...Terwijl ik duidelijk weet dat deze shit m'n proces naar de dood alleen maar kan versnellen. Ik vind het gewoon ronduit absurd dat werkelijk en uitgerekend ik weer zo'n onmogelijke plaats toebedeeld krijg voor een gezwel. Want ik heb al geïnformeerd en er is geen **** aan te doen. Niet operatief, niet met medicatie..nothing. Dus ik moet voorbereid zijn en kunnen sterven wanneer ik dat kies als er sprake is van ondraaglijk lijden. En om te verhongeren in een bed, no ****ing way. Dan mag je me gelijk meteen doden. Vandaar dat ik waarschijnlijk kiezen zal voor euthanasie. En dat wil ik dan wel kunnen als ik daar klaar voor ben, not the doctors. Ik wil kunnen zeggen "put that shit in my veins and let me ****ing go". Sterven met de smile ipv huilend bij je familie-leden. Ik heb het tegen ons moeder ook gezegd. Ik ga lachend de pijp uit. Tartend wat komt, niet met angst of verdriet.
zou echt compleet gek worden
no worries bro, shit is toch fictief, enkel geloven als het je positief uitkomtIk ben inderdaad gelovig, maar zowel ik als God kijken niet echt uit naar de confrontatie tussen ons beiden. Allez, ik wel een beetje, maar ik weet wat er me boven het hoofd hangt. Al die beledigingen en dreigementen die ik aan Zijn adres heb gegeven. Woorden als "zielige lul", "onsterfelijke k*thitler", "verloren kinderachtig goddelijk hoerenjong" en dreigementen als "wacht maar als ik boven ben, ik schop je verdomme honderd keer in je kloten en elke schop doe ik lekker met een pauze tussen en als Je het echt uithangt, anybody up for ice-skating?" of "ik rip je ****ing keel open en hang je aan je eigen onsterfelijke slokdarm op, kl***zak" of de meest rare "12u verrot geschopt worden en wat aan je kruis dengelen"...en je denkt dat dat lijden is? you ain't seen nothing yet...
De haat die ik al richting mijn geloof heb gespuwd is werkelijk enorm. M'n moeder verteld dat Hij dat wel zal begrijpen, maar ik denk het niet. Ik heb de schelden en bedreigingen in frustratie geuit ja. Maar volgens mij flikkert ie me gewoon meteen naar Satan toe, of krijg ik geen toegang en mag ik eeuwig gelijk waar ronddolen. Als de hele God-reutemeut waar is, dan zal ik geen probleem hebben Jezus te aanvaarden en vergiffenis te vragen maar toch, ergens bijt het door wat ik allemaal gezegd heb, en als het werkelijk conservatief als **** is, dan nemen ze me het hoerenlopen ook nog eens kwalijk. Achja, we zullen wel zien. Al gooien ze me in de hel. Ik red me overal. Voordeel als je mad as **** bent![]()
zinloos om er in jouw toestand nog een fictief probleem bij te nemen
die shame slaat nergens op man. zoals je het nu uitlegt vind ik het logisch. ik zie je alive-o-meter meer als de dagen die nog leefbaar zijn.
veel erger kan het in de hel toch niet zijnik ben zelf niet gelovig, maar het feit blijft toch, je bent je geloof in Hem niet verloren en je bent een goed mens.

Mijn kerst was top hoop de jouwe ook.
Heb nog wel even aan je gedacht dat je het toch nog gehaald hebt.
Dat je de tumor in je kaak hebt is wel zwaar klote en dat je hem ook kan zien klinkt al helemaal niet goed,
Maar goed leef met de dag en ben benieuwt hoe ver die alive o meter gaat komen.
heb ze allebei liggen maar nog steeds niet de kans gehad om ze te spelen. Als het goed is vanavond arkham city![]()
damn kerel, this shit's pretty ****ed up right herezou echt compleet gek worden
no worries bro, shit is toch fictief, enkel geloven als het je positief uitkomtzinloos om er in jouw toestand nog een fictief probleem bij te nemen
![]()