MuscleMeat

Spanksta gaat Loggen..!

Ik denk serieus dat dat komt omdat je teveel dingen erna nog doet, t bar rows en dips staan helemaal niet in da program. Maja.. ik wil niet kapen maar ikzelf ben serieus op hetzelfde moment als jou begonnen met stronglifts 5x5, mn tops waren toen sq60x10 bp50x10 en dl 60x8 ofzo en nu doe ik sq 5x5x90 bp 5x5x72,5 dl 1x5x100.. ik heb nog geen een keer niet weten te verhogen. Ik snap wel dat per persoon verschillend is etc maar ik doe niks anders dan gewoon mijn eiwitjes en calorietjes eten, 3x in de week precies dat stronglifts doen en verder beetje chillen jewaiz..
XX

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.982
maar waren datjemaxen? 10 x 50 BPenzo?

Concentreer je op:
Bench Press.
Deadlift.
Overhead Press.
Squat.
Bent over Row.

Zorg dat dat alles is wat je doet. Als je vooruitgang maakt met deze 5 oefeningen zal je groeien. Later kan je dan wat meer oefeningen toevoegen.

Misschien mis je wat mentale kracht.

Als ik de filmpjes van jou zie dan denk ik: Waar is de agressie? Waarom laadt die jongen zich niet op voor de setjes.
De mental mindset is minstens even belangrijk als de kracht. Als je van te voren weet dat je het gaat halen dan zal je het uiteindelijk ook halen. Denk je van te voren al: pff, al dat gewicht, ik zie niet in hoe ik dat van de grond kan tillen. Dan zul je het ook nooit van de grond tillen.

Probeer jezelf op te laden en bedenk dat je het gewicht easypeasy van de grond gaat tillen.

maar waren datjemaxen? 10 x 50 BPenzo?
Jazeker!! Ik deed toen een schema met 12-10-8 en dan 12x40, 10x 45, 8x 50 BP etc zelfde voor Sq en DL.

Ik wil niet zeggen dat je de mindset niet hebt, maar ik kan voor mezelf wel zeggen dat ik vooral met squat nu al 4 trainingen lang denk van: jee, vorige training was echt maar op het nippertje.. maar tegelijkertijd doe ik er toch telkens 2,5 bij met succes. Ik merk dat ik nu ook pas echt zwaar ga, mn hele lichaam spant zich aan om die kilos omhoog te krijgen, gezichtsspieren, nek, ik knijp die stang fijn, etc. Vooral de laatste 1-2 reps kosten me echt wel moeite.

Maar ik doe ze wel.

Als ik de filmpjes van jou zie dan denk ik: Waar is de agressie? Waarom laadt die jongen zich niet op voor de setjes.

Als ik een nieuw pr zet op reps of gewicht dan pompt de metal uit mn speakers, sla ik op mn kop en loop ik te schreeuwen als een mong**l.

Het werkt.

• #1.987
Goed ! In orde, jullie hebben gelijk..
@Cyberjack, wat zijn je gewichts-stats atm?
En met welke stats begon je?

Laatst bewerkt:
  • #1.990
Laatst bewerkt:
Spankie de Hollywood star!
Je moet een persoonlijk trainer nemen Spank!
Al die meningen hier van het gepeupel, daar heb je niets aan man... ;)

Ik heb nu alleen even gekeken naar het filmpje waar je op de squat failt...
Kon je die ene rep er echt niet meer uitpersen?
Als je wat gecontroleerder zakt, kun je ook meer kracht naar boven zetten. Omdat je zo snel zakt, 'val' je ook om als het iets te zwaar blijkt.
(tenminste, bij mij zien de fails er heel anders uit: Rood, uitpuilend hoofd en een trillend lichaam)

Je deadlift is ook niet mooi, je knieën en heupen locken helemaal niet gesynchroniseerd.
Jij hebt ECHT iemand nodig die je uitlegt hoe het moet ter plaatse, want zo ga je je rug kapot maken.
Je luistert toch niet naar wat iemand hier zegt en je bent véél te onzeker, wie plaatst er nu filmpjes van élke training?

kvind je oefeningen eigenlijk nog meevallen, ik deadlift ongeveer net als jij...als ik hier 'zo ga je je rug kapot maken' lees, moet ik het toch maar eens volgen.

Ik schijn er bij een zware set al belachelijk uit te zien (iets wat mij redelijk makkelijk afgaat schijnt...) en omdat nog niemand me er op heeft gewezen tijdens een fail, wil ik er ook liever niet aan denken hoe ik er dan uitzie... :o
But who cares anywayzz?! :D

Ik schijn er bij een zware set al belachelijk uit te zien (iets wat mij redelijk makkelijk afgaat schijnt...) en omdat nog niemand me er op heeft gewezen tijdens een fail, wil ik er ook liever niet aan denken hoe ik er dan uitzie... :o
But who cares anywayzz?! :D

+1

Voor mij gingen ze al een kooi bestellen, iets met brullend loslopend wild met spastische trekjes of zo. :(

En een k*ttraining hoort erbij Spanksta, de volgende keer gaat het alweer zoveel beter. ;) Wel goede voeding hoor.

• #1.998
Thans voor de reacties,

Die fail zie ik niet voledig als fail.. Verhoog ook gewoon volgende keer, was meer uit balans!

Volgende keer MP ga ik gewoon weer de 40 pakken.. Of beter de 37,5? Bij 40 ga ik mn rug wel erg hollen..

MP voer je prima uit.

DL is zeker niet slecht. Probeer de goodmorning beweging net iets eerder te maken. Het moet vrijwel gelijk lopen met de lock beweging van de heupen. Misschien wel een fractie van 1 seconde eerder.

Squat is perfect man! nice!
die fail had je misschien nog kunnen vermijden maar dan zijn we aan het zeiken, techniek is goed man echt. (heb enkel het fail-setje bekeken)

DL is synchroon locken, meer oefenen op de voorwarming en dan toepassen op het setje zelf.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven