AndroidHealthClinic

Spanksta gaat Loggen..!

coleman is zowiezo een bb met korte snelle bewegingen

Wat Coleman daar doet met die front squats dat is het dus helemaal he, die korte onafgewerkte bewegingen geven hem zijn monsterbenen he. Dit principe zou iedereen moeten toepassen op elke compound vindt ik (ik doe het in elk geval).
Als bijvoorbeeld Spank een filmpje moest plaatsen waarin hij de squats zo doet dan wordt hij afgebrand, onterecht zie je eens te meer heel goed bij Coleman.
Er zijn hier op DBB gewoon gasten die zeggen dat Coleman het verkeerd doet, dus... :rolleyes:

Maar voor bodybuilding is constante spanning en een flinke pomp en burn wel de way to go denk ik.

Het valt me wel op dat Ronnie altijd z'n reps aanhoud...
"Gewoon" 12 reps/set enzo.
Nooit eens 13 of 14 tot hij helemaal kapot zit...
Hmmm.....

Maar ik heb het al zo vaak gezegd/geschreven, er zijn zo veel verschilende manieren om te trainen.
En er is altijd wel iemand die met zo'n manier geweldige resultaten heeft behaald.
Er zijn ook monsterachtige bodybuilders die wel helemaal locken aan het eind van bijv. dips.

Maar voor Spankie is het belangrijk dat hij er lekker hard in blijft vliegen, en zo zwaar en intensief als mogelijk is traint! :thumb:

Maar voor Spankie is het belangrijk dat hij er lekker hard in blijft vliegen, en zo zwaar en intensief als mogelijk is traint! :thumb:

En goed eet!!

Het heeft voor een beginner weinig nut om elk trainingspricipe tot in de puntjes toe uit te vogelen, want er zal toch overal wel op gegroeid worden. Daarna kanje gaan kijken wat voor jou het beste werkt, en verschillende dingen gaan proberen.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.944
leerzaam allemaal!

ETEN zit goed, eet ongeveer evenveel as jouw Beginner bb!

leerzaam allemaal!

ETEN zit goed, eet ongeveer evenveel as jouw Beginner bb!

:rolleyes: yeah sure. Of je moet meer eten dan 2800kcal, wat je post.

Edit:
Doet er trouwens ook niet toe, als je neit groeit moet je meer eten dan ik. Ik groei hier op, dus nutteloos om je met mij te vergelijken.

Ik vind je squat nog steeds niet alles.

Vergelijk mijn squat maar eens met die van jou, je ziet aardig duidelijk verschil.

En goed eet!!

Het heeft voor een beginner weinig nut om elk trainingspricipe tot in de puntjes toe uit te vogelen, want er zal toch overal wel op gegroeid worden. Daarna kanje gaan kijken wat voor jou het beste werkt, en verschillende dingen gaan proberen.

Dat roepen de meesten al maanden tegen Spank. Alleen hij is soms een beetje koppig:P
Ik ben van mening dat hij die 3500 kcal kon aanhouden, als ik het goed heb kwam hij al minder aan de laatste tijd? En opeens wordt zn eten naar beneden geschroefd omdat hij een beetje 'vettig' werd. Terwijl ik toch wel denk dat hij nog heel wat kilo's vet kan gebruiken om later goed te cutten.

Hoe je het ook bekijkt, 2800 calorieen is te weinig, binnen 5 jaar is hij nog aan het sukkelen of hij moet eindelijk begrijpen dat je ALTIJD wat vet moet aanzetten wil je spieren bij krijgen.

Ik vind Spank's voeding eigenlijk goed, hij groeit toch nog steeds en gaat vooruit op gewicht. Je kan je wel helemaal kapot gaan eten, maar rustig je kcal verhogen terwijl je sterker word lijkt me een betere methode. ( Zeker voor mensen die helemaal gek worden van een klein buikje)

Hoe je het ook bekijkt, 2800 calorieen is te weinig, binnen 5 jaar is hij nog aan het sukkelen of hij moet eindelijk begrijpen dat je ALTIJD wat vet moet aanzetten wil je spieren bij krijgen.

No offence t.o.v. spanksta, maar op deze manier gaat het heel erg lang duren voor hij een gewenste fysiek krijgt. Wat is je doel eigenlijk Spankta? Wil je echt groot worden of gaat het je enkel om een goed lijf waarmee je je goed kan vertonen?

No offence t.o.v. spanksta, maar op deze manier gaat het heel erg lang duren voor hij een gewenste fysiek krijgt. Wat is je doel eigenlijk Spankta? Wil je echt groot worden of gaat het je enkel om een goed lijf waarmee je je goed kan vertonen?
Onzin man. Waar baseer je dat op?
Als hij werkelijk snel veel vet aanzet en zijn timing van voedselinname is goed dan kan hij best wat kcal naar beneden schroeven.. vet gainen, ja, maar wel op een redelijk tempo.
Ik zou tegen spanksta willen zeggen, wees niet bang voor wat vet, speel met je kcal inname en kijk hoe het voor je werkt. Daarnaast moet je echt alles 3x in de week geven in je trainingen. Zolang dit in orde is, hoef je je nergens druk om te maken man.. en groeien zul je.
Vergeet niet dat het een lange-termijn proces is, de grote jongens hier trainen al meerdere jaren.. wanneer jij het volhoud te blijven knallen zul je hier ook bij kunnen horen.

XX

• #1.952
bedankt voor alle reacties, kheb fotos gemaakt, durf ze aleen niet te posten!

Net toch maar even een diclofenac genomen, pijn in de onder-rug is niet te harden en probleem is dat ik mn rug dan stijf houd, waardoor het never overgaat! En hierbij mn middenrug ook pijn gaat doen!
Moet ook vanavond nog 2,5 uurtjes vakkenvullen dus ook rugelastend, vandaar de pil!

Post die pic's !
Waarom zou je ze niet willen posten? Tot nu toe heb je alleen
maar goed advies gekregen op je foto's/berichten.

Net toch maar even een diclofenac genomen, pijn in de onder-rug is niet te harden en probleem is dat ik mn rug dan stijf houd, waardoor het never overgaat! En hierbij mn middenrug ook pijn gaat doen!
Moet ook vanavond nog 2,5 uurtjes vakkenvullen dus ook rugelastend, vandaar de pil!
Posten die shit
is voor opbouwende kritiek jwz

• #1.955
Donderdag 26 Maart

Rustdag

Voeding van vandaag:

1)
20 Gram Whey // 100 ML verse Jus // 100 Gram Brinta/Haver // 200 ML Halfvolle Melk
2) 60 Gram Volkorenbrood // 50 Gram Zalmfilet // 200 ML Karnemelk
3) 120 Gram Volkorenbrood // 50 Gram Runderrookvlees // 26 Gram Pindakaas
4) 60 Gram Volkorenbrood // 50 Gram Gerookte Makreel <--- NU
5) 250 Gram Aardappelen // 200 Gram Groente // 150 Gram Kipfilet // 200 Gram Volle Yoghurt
6) 35 Gram NotenMix (Amandel/Wal/Para/Hazel/Cashew) // 450 Gram Kwark

• #1.956
mbu7uo.jpg

Zo'n foto's horen eerder op myspace thuis :p

Niks op te zien. En al helemaal geen buikje.

• #1.959
Zie je dat buikje :p dikke bobbel

Vakken vullen rugbelastend? Laat me niet lachen man.

Terug
Naar boven