- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Er zijn hier op DBB gewoon gasten die zeggen dat Coleman het verkeerd doet, dus...Wat Coleman daar doet met die front squats dat is het dus helemaal he, die korte onafgewerkte bewegingen geven hem zijn monsterbenen he. Dit principe zou iedereen moeten toepassen op elke compound vindt ik (ik doe het in elk geval).
Als bijvoorbeeld Spank een filmpje moest plaatsen waarin hij de squats zo doet dan wordt hij afgebrand, onterecht zie je eens te meer heel goed bij Coleman.

Maar voor Spankie is het belangrijk dat hij er lekker hard in blijft vliegen, en zo zwaar en intensief als mogelijk is traint!![]()
leerzaam allemaal!
ETEN zit goed, eet ongeveer evenveel as jouw Beginner bb!
yeah sure. Of je moet meer eten dan 2800kcal, wat je post.En goed eet!!
Het heeft voor een beginner weinig nut om elk trainingspricipe tot in de puntjes toe uit te vogelen, want er zal toch overal wel op gegroeid worden. Daarna kanje gaan kijken wat voor jou het beste werkt, en verschillende dingen gaan proberen.

Hoe je het ook bekijkt, 2800 calorieen is te weinig, binnen 5 jaar is hij nog aan het sukkelen of hij moet eindelijk begrijpen dat je ALTIJD wat vet moet aanzetten wil je spieren bij krijgen.
Onzin man. Waar baseer je dat op?No offence t.o.v. spanksta, maar op deze manier gaat het heel erg lang duren voor hij een gewenste fysiek krijgt. Wat is je doel eigenlijk Spankta? Wil je echt groot worden of gaat het je enkel om een goed lijf waarmee je je goed kan vertonen?
Posten die shitbedankt voor alle reacties, kheb fotos gemaakt, durf ze aleen niet te posten!
Net toch maar even een diclofenac genomen, pijn in de onder-rug is niet te harden en probleem is dat ik mn rug dan stijf houd, waardoor het never overgaat! En hierbij mn middenrug ook pijn gaat doen!
Moet ook vanavond nog 2,5 uurtjes vakkenvullen dus ook rugelastend, vandaar de pil!
bedankt voor alle reacties, kheb fotos gemaakt, durf ze aleen niet te posten!
Net toch maar even een diclofenac genomen, pijn in de onder-rug is niet te harden en probleem is dat ik mn rug dan stijf houd, waardoor het never overgaat! En hierbij mn middenrug ook pijn gaat doen!
Moet ook vanavond nog 2,5 uurtjes vakkenvullen dus ook rugelastend, vandaar de pil!