- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

@ iedereen, ik denk niet dat het gewicht te zwaar is maar enkel de uitvoering slecht, ik ruk er teveel aan.. het gewicht echt te hoog? bij 80 heb ik al eens goede uitvoering gehad..
Ik ben gewoon bang veel te eten en aan te komen in vet doordat ik TE SLECHT train.. sinds begin Stronglifts nog geen vordering gemaakt.. darom eet ik gewoon maar die 2800..
Je zegt dat je niet vooruit gaat dus eet je minder?? Je moet juist MEER eten als je geen vorderingen maakt@ iedereen, ik denk niet dat het gewicht te zwaar is maar enkel de uitvoering slecht, ik ruk er teveel aan.. het gewicht echt te hoog? bij 80 heb ik al eens goede uitvoering gehad..
Ik ben gewoon bang veel te eten en aan te komen in vet doordat ik TE SLECHT train.. sinds begin Stronglifts nog geen vordering gemaakt.. darom eet ik gewoon maar die 2800..

+1Probeer dan gewoon een keer de duizenden tips die je krijgt te volgen. Desnoods met minder gewicht. Ik train ook altijd maar 1 van de 8 weken op mn max, de rest van de tijd zit ik eronder en focus ik me op techniek en bouw ik op naar de laatste week van het schema wat ik doe (voor de rustweek).
Als je zoiets doet leer je tenminste een keer die technieken ipv met veel te zware gewichten lopen zeulen
@ iedereen, ik denk niet dat het gewicht te zwaar is maar enkel de uitvoering slecht, ik ruk er teveel aan.. het gewicht echt te hoog? bij 80 heb ik al eens goede uitvoering gehad..
Bedankt allen.. Groei je wel als je steeds zelfde gewicht blijft doen? (Lees LAAG gewicht)
nee gerre, omdat ik niet verder kom, alles slecht uitvoer, kan ik wel eten maar kom ik alleen maar vet aan, omdat ik verkeerd train..