MuscleMeat

Spanksta gaat Loggen..!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.001
thanx andy, ga het zeker proberen met die DL, Woensdag gaat 90 KG Lukken!

Die deadlift ziet er niet echt goed uit, je locked helemaal niet synchroon en vind je wat wiebelend overkomen. + bij de laatste rep kijk je doodleuk naar de zijkant, dat moet ik niet riskeren als ik deadlift want dan val ik gegarandeerd op mijn ba***s. Dus volgens mij concentreer je je niet helemaal goed.

SPankste heb ff je filmpjes bekijken. Over de DL, je moet niet zo rukken aan dat ding man, gewoon vloeiend van de grond trekken en niet zoals jij nou doet. En focussen op een punt oid. niet de hele tijd andere kant op kijken. Doe desnoods je ogen dicht :D

je begin-houding is goed bij de deadlift - rechte rug ,kin omhoog , kont naar achteren - dit gewicht is te zwaar waardoor de beweging niet helemaal vloeiend is spank

• #2.007
@ iedereen, ik denk niet dat het gewicht te zwaar is maar enkel de uitvoering slecht, ik ruk er teveel aan.. het gewicht echt te hoog? bij 80 heb ik al eens goede uitvoering gehad..

Ik ben gewoon bang veel te eten en aan te komen in vet doordat ik TE SLECHT train.. sinds begin Stronglifts nog geen vordering gemaakt.. darom eet ik gewoon maar die 2800..

@ iedereen, ik denk niet dat het gewicht te zwaar is maar enkel de uitvoering slecht, ik ruk er teveel aan.. het gewicht echt te hoog? bij 80 heb ik al eens goede uitvoering gehad..

Ik ben gewoon bang veel te eten en aan te komen in vet doordat ik TE SLECHT train.. sinds begin Stronglifts nog geen vordering gemaakt.. darom eet ik gewoon maar die 2800..

Waarom zo onzeker spank? Met die gedachtegang maak je het jezelf een heel pak moeilijker. Je bent echt heel erg goed bezig! En het is vaker geroepen hier, jij kan echt nog heel wat vet hebben. Ik vroeg het je gister al, maar ik vraag het daarom nu nogmaals. Wat voor fysiek wil je bereiken? Ik krijg het idee dat je alleen maar droge spiermassa wil gainen? Maar met jou gewicht moet je helemaal niet op die manier denken als je zo denkt. Gewoon veel vreten en de kilo's pakken die je kan pakken en pas later denken aan het pakken van alleen maar droge spiermassa.

probeer nu eens lekker te trainen om het trainen.
Een beetje relaxt dus!
Ik ben met 1.78 en 94 kg ook geen schoonheid, maar train zwaar omdat ik het LEUK vindt.
De enige tegen wie ik een prestatie moet leveren is tegen mezelf.
Krachttraining is in heel veul gevallen een hobby, tenzij je ervoor betaald krijgt

Je zegt dat je niet vooruit gaat dus eet je minder?? Je moet juist MEER eten als je geen vorderingen maakt ;)

• #2.012
nee gerre, omdat ik niet verder kom, alles slecht uitvoer, kan ik wel eten maar kom ik alleen maar vet aan, omdat ik verkeerd train..

Probeer dan gewoon een keer de duizenden tips die je krijgt te volgen. Desnoods met minder gewicht. Ik train ook altijd maar 1 van de 8 weken op mn max, de rest van de tijd zit ik eronder en focus ik me op techniek en bouw ik op naar de laatste week van het schema wat ik doe (voor de rustweek).

Als je zoiets doet leer je tenminste een keer die technieken ipv met veel te zware gewichten lopen zeulen

Probeer dan gewoon een keer de duizenden tips die je krijgt te volgen. Desnoods met minder gewicht. Ik train ook altijd maar 1 van de 8 weken op mn max, de rest van de tijd zit ik eronder en focus ik me op techniek en bouw ik op naar de laatste week van het schema wat ik doe (voor de rustweek).

Als je zoiets doet leer je tenminste een keer die technieken ipv met veel te zware gewichten lopen zeulen
+1
Spank je hebt al zo veel tips gekregen van vele members in je log. VOLG ZE NU EENS!

pak eens wat minder gewicht en kijk dan eens hoe de uitvoering is

Of wat ik soms doe is een langdurige opwarming voor goeie techniek. Goei weekend

• #2.017
Bedankt allen.. Groei je wel als je steeds zelfde gewicht blijft doen? (Lees LAAG gewicht)

Als je lichaam de techniek nog niet doorheeft wel. Anders groei je alleen op een nieuwe prikkel.

Bedankt allen.. Groei je wel als je steeds zelfde gewicht blijft doen? (Lees LAAG gewicht)

dikke NEE dus.. tenzij je a) meer sets of herhalingen of b) minder korte pauze tussen de sets

zo snel wordt je niet vet. wanneer je pas echt vet wordt, als je loeihard traint maar te weinig rust en je lichaam niet al het vreten kan gebruiken voor het opbouwen van je spieren. Wanneer jij kapot de gym verlaat dan kun je niet dik worden, zeker niet met 2800 kcal.

nee gerre, omdat ik niet verder kom, alles slecht uitvoer, kan ik wel eten maar kom ik alleen maar vet aan, omdat ik verkeerd train..

Ik weet zeker dat mijn trainingsschema verre van perfect was, maar toch groeide ik behoorlijk snel. Zolang je gewoon progressief blijft trainen maak je naar mijn idee gains, het is dan wel mooi mee genomen als je een goede uitvoering hebt. Is natuurlijk ook heel belangrijk, maar dat je zonder een goede uitvoering geen gains maakt dat is imo onzin.

Terug
Naar boven