Fitness Seller

Spanksta gaat Loggen..!

nee gerre, omdat ik niet verder kom, alles slecht uitvoer, kan ik wel eten maar kom ik alleen maar vet aan, omdat ik verkeerd train..

toch zou ik verder eten, je kan dat vet altijd later wegcutten, en vooruitgang komt nu eenmaal niet in 1 keer.

komt zeker goed, geen zorgen maken, en het eten naar binnenproppen ...

het kan ook wel zijn dat je huidig schema je gewoon niet ligt, sommige mensen hebben met het 1 schema heel goede resultaten, terwijl de ander er helemaal niets mee bereikt...niet iedereen steekt hetzelfde in elkaar.

als je echt het gevoel hebt dat je voor niets aan het trainen bent en je alleen vetter wordt, zou ik van schema veranderen, zo'n gedachten zijn natuurlijk helemaal niet goed voor je moraal, wat ook een groot effect heeft op je trainingen!

Spank weer met z'n twijfels twijfels twijfels.

Je traint niet slecht en je voeding is goed.

Waar woon je eigenlijk? Misschien kan je een weekje met iemand meetrainen van hier die verstand van zaken heeft. Zal goed zijn voor je zelfvertrouwen, aangezien je niet in jezelf gelooft.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.023
tsja da zou te gek zijn.. Hoezo, bied je je aan? :p

Ik woon Apeldoorn..

Spank weer met z'n twijfels twijfels twijfels.
Je traint niet slecht en je voeding is goed. Waar woon je eigenlijk? Misschien kan je een weekje met iemand meetrainen van hier die verstand van zaken heeft. Zal goed zijn voor je zelfvertrouwen, aangezien je niet in jezelf gelooft.

+1 mooi verwoord Loo.

Jij moet idd een ervaren trainingsmaat zoeken spank. Kijk eens in je gym of je een net zo gemotiveerd ziet trainen met veel verstand van trainen en vraag eens of je mee mag trainen met diegene. Wellicht een lid op DBB die in Apeldoorn woont?

Dit moet je doen!;
Waarom vraag je coach Ibo D niet eens keer om wat Personal training te geven. Hij woont in Deventer......
Geeft Personal training tegen zeer redelijke tarieven en heeft veel verstand van trainen.

[Link niet meer beschikbaar]

Gewoon even hier aangeven dat je iemand zoekt.

Spank, lees je instructies bij je Stronglifts nog een x!!

Als het goed is staat daar ergens.... Het allerbelangrijkste is... wil je blijven groeien.... steeds meer eten!!!! Geldt hier voor iedereen dat we maar accepteren dat we een beetje vetjes erbij krijgen want spieren willen niet groeien zonder vetjes die erbij komen!!

Als je dit log leest krijgt hij elke bladzijde dezelfde tips.
En iedereen blijft maar advies geven incl. me. LOL

Spank wat lul je nou ff serieus, het is simpel. Je begon op 58 kilo en door meer te eten kwam je aan tot hoeveel 65 kilo ofso? Nou hoe denk je nog meer te groeien? Ja, nog meer eten het is simpel. Je motivatie zit goed. Maar je bent veel te bang om een beetje vet aan te komen. Dat slaat nergens op want volgens mij kom jij echt niet zo snel vet aan als ecto. Ik hoop dat je je angst opzij zet en gewoon ervoor gaat met een dik 4000kcal voeding schema.

• #2.029
Training Maandag 30 Maart + Filmpjes van Squat/BOR

Schema A

Training ging naar alle tevredenheid.. Zelfs nog ernergie over! Had al pijn in de knietjes, deze werd met squaten enkel erger.. De bor ben ik wederom minder tevreden over! Weet niet of ik deze goed uitvoer..

10 Minuten Crosstrainer
160 Kcals Lichter..

# Compounds #:

* Squat (+2,5)

- 10 * BB
- 8 * 40

- 5 * 5 * 67,5

* Bench Press (+2,5)
- 10 * BB
- 8 * 40

Zelf!

- 1 * 5 * 60
- 1 * 4 * 60

Ibo. D. en een andere Machoman sprongen te hulp! Karmaa en bedaaankt)

- 1 * 7 * 60 (Paar Spot)
- 1 * 7 * 57,5 (Paar Spot)
- 1 * 6 * 57,5 (Paar Spot)

Dus deze laatste niet zelf gedaan helemaal, wel een dikke pomp, waren meer pompsetjes zeg maar!
Kan dit kwaad overgens? Voelde wel lekker..

* BOR (+0,0) Legdrive?

- 12* BB
- 10 * 30

- 3 * 5 * 40 (Strikt)
- 2 * 5 * 45

* DB Side Raises
- 10 * 6
- 10 * 7
- 7 * 8

* Chins
Niet noemenswaardig, zit nog steeds te knooien.. ZWAAAAAR!

* Push Ups
Kleine Verhoging op 2 DB's
- 18 * BW
Grote Verhoging op 2 DB's
- 2 * 12 * BW
Napompsetje

* BOR
- 10 * 40 Trainingstijd: 65 Minuten zonder WU

Voeding van vandaag:
Ontbijt:
20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 200 ML Halfvolle Melk
Ochtend: 2 Volkorenbrood / 50 Gram Makreel/
Lunch: 75 Gram Zilvervliesrijst / 50 Gram Sperziebonen / 160 Gram ei [Onbereid] / 50 Gram Gepureerde Tomaat [Addiction]
PWO: 20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 1 Gram Kaneel
Pre WO: 50 Gram Brinta / 200 ML Halfvolle Melk / 50 Gram KalkoenFilet[Broodbeleg]
Diner: 250 Gram Aardappelen / 200 Gram Spersiebonen / 130 Gram Rollade [Onbereid] / 200 Gram Volle Yoghurt
Avond: 450 Gram Kwark / 35 Gram NotenMix /

Kcal: Rond de 2800

Laatst bewerkt:
Kan je wel lullen Spank maar volgens mij is dit best een sterke training hoor :thumb:
Keep on going!

Goede training.
Laat de filmpjes maar zitten svp. Ik heb een ander voorstel;
bestudeer jij je filmpjes eerst en vergelijk met goede uitvoeringen op youtube en zoek de verschillen probeer dit op te schrijven en volgende training te veranderen. Doe dit 3 weken lang en post dan nieuwe filmpjes. Ben benieuwd.....

Was Ibo D in jouw gym? Hij traint toch in Deventer?

Nette bench!!
BOR is dan wel weer zwak vergeleken met je bench, maar goed. Verder lekkere training.

Goede bench!

Fok de bor, zoveel kun je er niet mee fout doen en anders blijf je een weekje gewoon op een wat lager gewicht. Zolang je stevig staat en het goed in de rug voelt, is er toch niks aan de hand?

• #2.034
Kan je wel lullen Spank maar volgens mij is dit best een sterke training hoor :thumb:
Keep on going!

Bedankt Cooler! Ging wel aardig idd..

Goede training.
Laat de filmpjes maar zitten svp. Ik heb een ander voorstel;
bestudeer jij je filmpjes eerst en vergelijk met goede uitvoeringen op youtube en zoek de verschillen probeer dit op te schrijven en volgende training te veranderen. Doe dit 3 weken lang en post dan nieuwe filmpjes. Ben benieuwd.....

Was Ibo D in jouw gym? Hij traint toch in Deventer?

Bedankt, ik post ze toch.. Sorry..

IboD Traint in Apeldoorn, B2B!

Nette bench!!
BOR is dan wel weer zwak vergeleken met je bench, maar goed. Verder lekkere training.

Klopt.. Beroerd idd.. twil gewoon niet met de BOR

Goede bench!

Fok de bor, zoveel kun je er niet mee fout doen en anders blijf je een weekje gewoon op een wat lager gewicht. Zolang je stevig staat en het goed in de rug voelt, is er toch niks aan de hand?

HAHAAA darom! BOR vind ik minder belangrijkdan de bench!

lekkere training weer !
snap niet waar je over twijfelt iedereen heeft welleens een dag dat zijn techniek suckt ;) je zult al groeien met alleen je voeding !

Werk aan je chins, belangrijke oefening.

• #2.037
lekkere training weer !
snap niet waar je over twijfelt iedereen heeft welleens een dag dat zijn techniek suckt ;) je zult al groeien met alleen je voeding !

Thanx dan.. Twijfel aan de gewichten.. Of die wel hoog genoeg zijn.. En of ik wel vooruit kom.. Tevreden ben ik iig wel met deze training!

Werk aan je chins, belangrijke oefening.

Jep dat moet ik doen..
Ik haal met moeite 5 * BW de eerste set.. Welliswaar aan het einde van de training maar goed.. Nog tips?
LAT PULLDOWN?

goeie oef spank , bor is wel een belangrijke oef hoor voor je rug , alleen dat laatste setje , ik vraag me af of dat zin heeft

blijven filmen , want jij bent spank de bb movie-star

K vind het knap van je spank dat je chins kan :haha: mij lukt 1tje :haha:

Goede training; je hebt de kritiek die in het begin geleverd werd goed opgepakt en hebt er wat mee gedaan .Super.:D

Terug
Naar boven