AndroidHealthClinic

Spanksta gaat Loggen..!

Thanx dan.. Twijfel aan de gewichten.. Of die wel hoog genoeg zijn.. En of ik wel vooruit kom.. Tevreden ben ik iig wel met deze training!

Jep dat moet ik doen..
Ik haal met moeite 5 * BW de eerste set.. Welliswaar aan het einde van de training maar goed.. Nog tips?
LAT PULLDOWN?

Blijven doen die chins, imo geen lat pully.

Verander in grip. wide grip, semi grip, pronated, suppinated. En voor je het weet doe je m bw +20 kg.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.042
Thanx Suriman! :eyes: :shrug: Ik heb wel BollyWo00d Ambities.. Voor Handtekeningen Pm me ! xD Bij deze mijn 'actiefilmpjes'

@ Wesking, jij bent ook pas 14!! Dus je mag nog even!

@ Dumbbb. bedankt man, probeer het meeste commentaar wel op te volgen! Alleen ben ik het er lang niet altijd mee eens .. (Eigenwijs van nature)

Squat 5 * 5 * 67,5 (2e Werkset)

http://www.youtube.com/watch?v=xXjxFKFo40c

BOR 3 * 5 * 40 (2e Werkset)

http://www.youtube.com/watch?v=Kwrqm9KHfag

BOR 2 * 5 * 45 (1e Werkset)

http://www.youtube.com/watch?v=WOsi3NhXRQY

spank , je wordt gespankt door die gozert , ik krijg wel een scheve nek zo van het kijken , ik vond de bor wel netjes

spank , je wordt gespankt door die gozert , ik krijg wel een scheve nek zo van het kijken , ik vond de bor wel netjes

ga zo idd even wat nektwists doen om dat weer recht te krijgen.
Techniek ook stukken beter. Luisteren naar anderen en daarin je eigen weg vinden dan doe je het goed. Kopieren van anderen heeft geen zin ivm lichaamsbouw, aanleg, etc.
De filmpjes are looking good.:D

Ik vind je BOR niet slecht hoor. Beetje leg drive is niet erg. Maar lijkt me dat je de volgende keer gewoon kan verhogen.

Enige wat ik mis, maar dat is gewoon zeuren, is concentratie en explosiviteit.
Leg alles in die oefeningen, als ik train krijg ik helemaal niets meer mee van wat er om me heen gebeurt! Knallen!

Serieus, probeer daar eens op te letten. Volgende keer ga je voor elke oefening even rustig voor je barbell staan, telt tot 5 en gaat er dan vol voor. Ik wil in de volgende filmpjes een rood hoofd zien, uitpuilende ogen, kloppende aders, geweld, coïtus!

• #2.048
looool bedankt @ allen.. volgende keer 5 * 5 * 45 Kilo.. Miss 42,5 kijk nog even..
Deal Lilium, Wat verwoord je het toch weer mooi!

Niet vooruit kijken bij de bor. hoofd gelijk houden met je ruggengraat. Ga je problemen mee krijgen vriend.
Congrats verder met je pr's

Wat is dat voor groot monster die naar je toe kwam. Die gast is huge broeder?

• #2.051
ja man, hij weegt dik dik in de 100, trained ook altijd rond dezelfde tijd as ik..

Wil hij niet samen met je trainen?

• #2.053
Dunno, hij trained al met iemand, Ik loop na dit schema (SL) denk over 1 maand, na zn wedstrijd iig de vrijdag met een wedstrijd BB mee, miss nog paar dagen meer.. dan hoop leren!

• #2.055
Training Dinsdag 31 Maart

30 Minuten LIT Cardio
- 10 Minuten Roeien
- 20 Minuten CrossTrainer

HB: 140 p/m (70 %)
Kcal: 400 Kcal

15 Minuten Abs

Stop toch met cardio joh... bewaar het voor een "echte" cut.

Die buikspieren snap ik ook niet echt.. doe dat dan op een trainingsdag zelf... nu krijgen ze geen enkele dag rust terwijl jij ze gister ook echt wel hebt gebruikt met squatten hoor.

• #2.058
Stop toch met cardio joh... bewaar het voor een "echte" cut.

Die buikspieren snap ik ook niet echt.. doe dat dan op een trainingsdag zelf... nu krijgen ze geen enkele dag rust terwijl jij ze gister ook echt wel hebt gebruikt met squatten hoor.

Ik doe enkel 1 sessie van 30 Minuten i/d week.. Voor verbranding en voor spierherstel.. Ook voor conditie en voor het hart!

Net of 1 keer cardio p/w gelijk een plateau voor de cut opleverd?

Zat mensen hier die 2 of 3 keer 90 Minuten Voetballen..

Ik doe enkel 1 sessie van 30 Minuten i/d week.. Voor verbranding en <b>voor spierherstel..<b> Ook voor conditie en voor het hart!

Net of 1 keer cardio p/w gelijk een plateau voor de cut opleverd?

Zat mensen hier die 2 of 3 keer 90 Minuten Voetballen..

Met cardio of welke sport dan ook maak je je spieren wel kapot zodra je ze gaat gebruiken (evenals voetbal) Elke dag bijvoorbeeld buikspieren trainen betekent dat ze nooit helemaal kunnen gaan herstellen!! Niet doen dus!!Ga maar eens een x voor de grap 5 dagen in de week ff je rug trainen (gewoon hyperextensions doen ofzo.. niet eens zo heel zwaar!!) Eind van de week is je rug naar de klote!!

• #2.060
Ik train maar 1 keer p/w buikspieren.. 3 Oef 3 Sets..

Terug
Naar boven