XXL Nutrition

Spanksta gaat Loggen..!

http://www.psycholoog.net/forum/viewtopic.php?f=3&t=10406

bne een 31 jarige jongen en heb veel problemen met mijn uiterlijk. Voel me 24/7 minderwaardig daardoor en niets waard. Daardoor heb ik weinig levenslust en vecht ik tegen een isolement.

het meest pijnlijke is dat ik niet het leven heb die ik graag zou willen lijden. Al zie ik fotos van mezelf terug
verpest het elke leuke herinnering doordat ik wel kan janken van ellende als ik mezelf terug zie. Zo een pijn doet het.
Ik heb sinds kort een nieuwe baan en er zijn al 4 mensen die me lelijk hebben genoemd, ook in het bijzijn van anderen. Dat komt als een mokerslag aan...Ik dacht eerst dat ze maar een grapje maakten, dat deed ik meZElf maar geloven, maar ben nu overtuigd van het tegendeel. het zwaren er inmiddels vier. Misschien denken ze dat te kunnen zeggen omdat ik nogal sociaal overkom waardoor ze denken dat ik sterk genoeg ben ofzo.

Ik zie een gelukkige liefdevolle toekomst niet voor me weggelegd, voel me klein en ellendig. Heb een chronisch gevoel
van een zware balast dat ik continu mee tors. en weet niet meer wat te doen. ben nu in therapie vvoor BDD en heb al 10 jaar medicijnen tegen depressie. voor wisselende oorzaken. Achteraf gezeien is een onzekerheid over mijn uiterlijk de belangrijkste bron geweest voor al die zaken; sociale fobie, angst, verslaving...

ik weet niet meer wat te doen, echt niet...voel me zo klote.
misschien dat iemand een idee heeft?

****ing hell die mensen zijn echt waus daar:roflol:

http://www.youtube.com/watch?v=HA-mHjSXZlc
Dit is je nieuwe trainingsmaat als je zo obsessief blijft doorgaan met trainen en weinig eten. Dus nu heel snel naar de dichtbijzijnde kroeg om eens wat aan de haak te slaan Spank....
Dat is pas een testesteron booster! s6

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.463
Dat kiltie was zojuist nog op TV.. Bij 'de25' Nogwat..

Vind niet dat je er mee moet spotten btw..

Ik eet zowiezo al beter.. veel meer vetten.. en gewoon meer meer..

Come Spanksta ben je je gevoel voor humor kwijt?

• #2.466
Update

In mijn rustige rustweek zat ik eens te bedenken wat voor een schema ik nu voor een X aantal weken ga volgen.. Na lang brainstormen wil ik een doodnormale split gaan volgen

Maandag

Borst

Barbell Bench Press
Incline Dumbbell Press
Flat Bench Dumbbell Flyes
Chest Dips

Bicep
Barbell Bicep Curl
Seated Bicep Curl

Dinsdag

Benen
Squat (Below Paralel)
Legg Press
Lunges
Single Leg Extensions
Seated Leg Curl

Woensdag

Rust

Donderdag

Schouders
Standing Military Press
Dumbbell Side raises
Upright Row
Dumbbell Schoulder Press

Triceps
Bench Dips
SkullCrushers

Kuiten
Standing Calf Raises

Vrijdag

Rug
Deadlift
Bent Over Row
Chinnen
T-Bar Row
Dumbbell Row

Traps
Barbell Shrugs
Dumbbell Shrugs

Zaterdag

Rust

Zondag

Rust

Repranges en overige Info!
Ik probeer alles tussen de 8-12 Reps te houden! Uitzonderingen zijn BP/SQ/DL en heel misschien de BOR/MP, met deze ga ik misschien door tot 6 reps of zelfs 4..
Ook de CalfRaises en de Shrugs zullen hoger in reps zijn {Lees 15-2-}

Verdere op of aanmerkingen hoor ik graag.. Verbeteringen en veranderingen ook..

Qua voeding ga ik dit weekend puzzelen voor een schema met 3300 kcal.. Dit moet voldoende zijn te groeien.. Buik doe ik ergens bij in de week, waarschijnlijk bij benen!

vind de indeling van je schema niet slim. Donderdag hard schouders aanpakken en dan vrijdag rug en traps gaan doen... en vervolgens 2 dagen rust.
Doe donderdag schouders en vrijdag rust, en dan zaterdag of zondag de volgende training..

waarom maar 1 oefening voor kuiten en bijv 2 voor traps?

• #2.469
dat is een goede optie.. Zelf zat ik dit ook al te bekijken! Bedankt! Ook een optie is Triceps met Traps wisselen?

Tjeeminee, wat een toevallen allemaal:
-Zelfde periode gestart
-Zelfde Stronglift 5x5 shizzle
-Ook overgestapt op een split schema
-Bijna identieke stats
-Bijna hetzelfde gewicht, je bent wel alleen 10 cm langer dan ik;)
-Last but nog least, zelfde leeftijd

Jou ga ik volgen:)

dat is een goede optie.. Zelf zat ik dit ook al te bekijken! Bedankt! Ook een optie is Triceps met Traps wisselen?
het is eerder een 'probleem' dat je donderdag echt flink de schouders belust en dan donderdag weer de schouders belast bij je rug oefeningen( de 3 row varianten en ook nog chinnen). Lijkt me echt niet verstandig

Ik denk dat je iets aan je schoudertraining moet veranderen.
Een MP, shoulder press en een upright row is TE VEEL van het goede.
Doe bijvoorbeeld een shoulder press + side + front + lateral als je toch split traint. En die t-bar row is wellicht overbodig in je rug-training.

s6 ben benieuwd wat er gaat gebeuren met je.

• #2.475
Bedankt voor reacties! Ik hoorde altijd dat frontraises niet echt een goede oefening waren.. Goed deze gaan er dus in ipv schoulder press.. MP is voldoende, dacht het zelf ook al!
De T-Bar voelt altijd zooo goed.. veel beter als de BOR, als het te zwaar gaat worden dan zal ik hem niet meer doen..

Zoals al door iedereen is gezegd is het inderdaad niet ideaal om die schouders één dag voor rug te pakken.

Waarom niet schouders opdelen bij borst en rug dag? (bijv achterkant,zijkant en traps bij rug, en voorkant schouders bij borst)

En armen op een aparte dag, zodat je die 100% kunt belasten en niet eerst kracht hebt kwijtgespeeld aan rug en borst oefeningen.

Je moet het zelf even ondervinden.

Ga nog maar even brainstormen, je hebt nu toch nog alle tijd :thumb:

• #2.477
En de indeling anders? :
Ma: Benen/Kuiten
Di: Schouders/Triceps
Woe: Rust
Do: Rug/Traps
Vrij: Borst/Bicep

borst biceps(traps)
quads hamstrings
rug kuiten
schouders triceps

Update

In mijn rustige rustweek zat ik eens te bedenken wat voor een schema ik nu voor een X aantal weken ga volgen.. Na lang brainstormen wil ik een doodnormale split gaan volgen

Maandag

Borst

Barbell Bench Press
Incline Dumbbell Press
Flat Bench Dumbbell Flyes
Chest Dips

Bicep
Barbell Bicep Curl
Seated Bicep Curl

zier er goed uit:)

Dinsdag

Benen
Squat (Below Paralel)
Legg Press
Lunges
Single Leg Extensions
Seated Leg Curl

kan , maar ik zou de lunges eruitgooien -

Woensdag

Rust

Donderdag

Schouders
Standing Military Press
Dumbbell Side raises
Upright Row
Dumbbell Schoulder Press

Triceps
Bench Dips
SkullCrushers

ik mis hier de achterkant schouders + je pakt 3 * voorkant schouders - upright eruit gooien

Kuiten
Standing Calf Raises

Vrijdag

Rug
Deadlift
Bent Over Row
Chinnen
T-Bar Row
Dumbbell Row

Traps
Barbell Shrugs
Dumbbell Shrugs

Zaterdag

bb/row - db row - t bar row - laat elke week er 1 vallen - wissel dit af - ik vind 1 zware shrug-oef wel genoeg:)

Rust

Zondag

Rust

Repranges en overige Info!
Ik probeer alles tussen de 8-12 Reps te houden! Uitzonderingen zijn BP/SQ/DL en heel misschien de BOR/MP, met deze ga ik misschien door tot 6 reps of zelfs 4..
Ook de CalfRaises en de Shrugs zullen hoger in reps zijn {Lees 15-2-}

Verdere op of aanmerkingen hoor ik graag.. Verbeteringen en veranderingen ook..

Qua voeding ga ik dit weekend puzzelen voor een schema met 3300 kcal.. Dit moet voldoende zijn te groeien.. Buik doe ik ergens bij in de week, waarschijnlijk bij benen!

spank en schema's - dat is net zwart/wit - zon/regen

ik kijk er effe na spank

Hoeveel setjes doe je elke oefening? En ga je tot faillure?

Volgends mij ben jij vrij ecto en kom je moeilijk aan? Ga dan niet te veel oefeningen en reps/sets doen. Borst pak je bv al 4 oefeningen voor een kleine spiergroep... 3 oef en 7-9 sets is voldoende.

Succes.

Terug
Naar boven