rivelino
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 73
http://www.psycholoog.net/forum/viewtopic.php?f=3&t=10406
****ing hell die mensen zijn echt waus daar
bne een 31 jarige jongen en heb veel problemen met mijn uiterlijk. Voel me 24/7 minderwaardig daardoor en niets waard. Daardoor heb ik weinig levenslust en vecht ik tegen een isolement.
het meest pijnlijke is dat ik niet het leven heb die ik graag zou willen lijden. Al zie ik fotos van mezelf terug
verpest het elke leuke herinnering doordat ik wel kan janken van ellende als ik mezelf terug zie. Zo een pijn doet het.
Ik heb sinds kort een nieuwe baan en er zijn al 4 mensen die me lelijk hebben genoemd, ook in het bijzijn van anderen. Dat komt als een mokerslag aan...Ik dacht eerst dat ze maar een grapje maakten, dat deed ik meZElf maar geloven, maar ben nu overtuigd van het tegendeel. het zwaren er inmiddels vier. Misschien denken ze dat te kunnen zeggen omdat ik nogal sociaal overkom waardoor ze denken dat ik sterk genoeg ben ofzo.
Ik zie een gelukkige liefdevolle toekomst niet voor me weggelegd, voel me klein en ellendig. Heb een chronisch gevoel
van een zware balast dat ik continu mee tors. en weet niet meer wat te doen. ben nu in therapie vvoor BDD en heb al 10 jaar medicijnen tegen depressie. voor wisselende oorzaken. Achteraf gezeien is een onzekerheid over mijn uiterlijk de belangrijkste bron geweest voor al die zaken; sociale fobie, angst, verslaving...
ik weet niet meer wat te doen, echt niet...voel me zo klote.
misschien dat iemand een idee heeft?
****ing hell die mensen zijn echt waus daar