Fitness Seller

Spanksta gaat Loggen..!

Als je nog zo veel doet na squats, dan squat je echt als een wijf.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.504
Inkom-Training Zaterdag 2 Mei

Schouders/Bovenrug/Triceps

Woord Vooraf!
De tweede training van het nieuwe schema na een volledige week rust, altijd even zoeken.. Had al ontzettende pijn in de onderrug en nog steeds, van die steken

De MP ging wel lekker, ben erg hoog in reps gebleven! Is het verstandiger om met alle grote oefeningen (SQ/BOR/DL/MP/BP) Lager in reps te gaan? Bijvoorbeeld tot 5 of tot 3 Reps? En dan de isolatie meuk hoger in reps te doen?

Schouders stonden op knallen na vandaag, echt een lekker gevoel!

Wat zijn jullie {eerlijke} meningen about deze training!?

7:30 Minuten Crosstrainer
140 Kcals Lichter..

# Schouders #:

* MP
- 12 * BB
- 10 * 30
- 8 * 35
- 7 * 35
- 8 * 32,5
- 8 * 30
- 8 * 30

* Dumbbell Side Raise
- 10 * 6
- 10 * 7
- 8 * 8
- 8 * 8 {Laatste 2 Reps Vechten}

* Upright Rows
- 12 * 20
- 10 * 30
- 10 * 30
{Laatste 2 Reps Vechten}

# BovenRug #

* Wide Grip Lat Pulldown {Front}
- 10 * 45
- 8 * 55
- 8 * 60

- 8 * 60 {Laatste 2 Reps Vechten}

* T-Bar Rows
- 10 * 20
- 10 * 30
- 9 * 35

- 9 * 35 --> 8 * 30 --> 10 * 20 --> 10 * 10

# Triceps #

* Tricep Bench Dips
- 12 * + 10
- 10 * + 20
- 10 * + 30

Trainingstijd: 60 Minuten exclusief Cardioooo!

Voeding van vandaag:
Ontbijt:
20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 200 ML Halfvolle Melk
Ochtend: 3 Volkorenbrood / 75 Gram Makreel
Lunch: 85 Gram Zilvervliesrijst / 100 Gram TomatenPuree / 150 Gram Tartaar [Onbereid]
PWO: 20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 1 Gram Kaneel
PWO: 60 Gram Brinta / 200 ML Halfvolle Melk / 60 Gram Tartaar [Onbereid]
Diner: 250 Gram Aardappel / 250 Gram Bonen / 125 Gram Zalm /
Avond: 450 Gram Kwark / 50 Gram NotenMix /

Sups:
* 40 Gram Whey
* 2 Stuks SintJansKruid

Kcal: 3000 +

3000 kcal is dat niet veels te veel voor jou?:)

spankie ik zat ook een beetje op een plateau de laatste maanden qua gewicht. Bleef een tijdje hangen. Ik heb dagelijks een liter melk toegevoegd aan men voeding en voor de rest bij men warme middag en avond maaltijd eet ik nu altijd net wat meer rijst, pasta of aardappelen. Ben nu 2 weken ermee bezig en ik kom nu wel weer aan...

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.510
spankie ik zat ook een beetje op een plateau de laatste maanden qua gewicht. Bleef een tijdje hangen. Ik heb dagelijks een liter melk toegevoegd aan men voeding en voor de rest bij men warme middag en avond maaltijd eet ik nu altijd net wat meer rijst, pasta of aardappelen. Ben nu 2 weken ermee bezig en ik kom nu wel weer aan...

Ik ben ook aan het verhogen nu.. dit is al ruim 200 hoger dan eerst.. eerst even afwachten!

Doe geen moeite, er wordt toch niet geluisterd door deze roze onderbroeken knaap ;)

Yep die roze onderbroeken mag hij blijven kopen want ECHT HARD groeien gaat op deze manier nooit maar dan NOOIT LUKKEN
LOL @ verhogen van 200 kcal. Je bent helemaal wappie geworden......200 kcal is kak

Drink gewoon net als baksteen zegt meer melk, deed ik ook, het is ook lekker makkelijk.

Yep die roze onderbroeken mag hij blijven kopen want ECHT HARD groeien gaat op deze manier nooit maar dan NOOIT LUKKEN
LOL @ verhogen van 200 kcal. Je bent helemaal wappie geworden......200 kcal is kak

Misschien dat hij gaat groeien van bezemsteel bent over row en kinderspeelrek chinnen:roflol:

Ooooh nu gaan ze hier beginnen met rellen..

Laf hoor!

Ooooh nu gaan ze hier beginnen met rellen..

Laf hoor!

Als je dit log goed zou gelezen hebben zou je zoiets niet gezegd hebben.
Ik probeer spanksta te motiveren om meer te gaan eten check al mijn post zonder nut. Een beetje vreemde reactie van je.

Als je dit log goed zou gelezen hebben zou je zoiets niet gezegd hebben.
Ik probeer spanksta te motiveren om meer te gaan eten check al mijn post zonder nut. Een beetje vreemde reactie van je.

Tja.. kennelijk luistert die niet.. laat 'm dan lekker.. Iemand vervolgens de grond gaan intrappen heeft ook geen zin toch?

Terug
Naar boven