- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je nog zo veel doet na squats, dan squat je echt als een wijf.
Duh.. Ik was al kapot na de squats, daarom gingen de LegPress ook niet zo zwaar!
Wss is het al meer.. Ik bak alles in olijfolie en dat reken ik niet mee..
Vanwege het feit dat je niks aanpast..Vanwege het feit dat je niks aanpast.
Zonde van je tijd en energie je gaat nooit groeien op deze manier.
Ecto for life

spankie ik zat ook een beetje op een plateau de laatste maanden qua gewicht. Bleef een tijdje hangen. Ik heb dagelijks een liter melk toegevoegd aan men voeding en voor de rest bij men warme middag en avond maaltijd eet ik nu altijd net wat meer rijst, pasta of aardappelen. Ben nu 2 weken ermee bezig en ik kom nu wel weer aan...
Doe geen moeite, er wordt toch niet geluisterd door deze roze onderbroeken knaap![]()
Yep die roze onderbroeken mag hij blijven kopen want ECHT HARD groeien gaat op deze manier nooit maar dan NOOIT LUKKEN
LOL @ verhogen van 200 kcal. Je bent helemaal wappie geworden......200 kcal is kak

Als je nog zo veel doet na squats, dan squat je echt als een wijf.

Misschien dat hij gaat groeien van bezemsteel bent over row en kinderspeelrek chinnen![]()
niet zo lelijk doen he tegen spank - je kan het toch ook normaal zeggen![]()
Ooooh nu gaan ze hier beginnen met rellen..
Laf hoor!
Als je dit log goed zou gelezen hebben zou je zoiets niet gezegd hebben.
Ik probeer spanksta te motiveren om meer te gaan eten check al mijn post zonder nut. Een beetje vreemde reactie van je.
Ik weet van EPK dat hij niet beter weet/kan.. dus trek ik mij er niks van aan..