Shakawkaw
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 266
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je eet op trainings dagen 2900/3000kcals hoeveel dan op rust dagen?
Probeer precies zelfde als normaal alleen dan neem ik geen PWO Shake..
Dus - 20 Gram Dextrose en 20 Gram Whey

Het is pas te veel als Spank dik begint te worden.
Aan de hand van z'n foto's hoeft ie daar voorlopig niet bang voor te zijn![]()
.Dat komt omdat je TE WEINIG EET en keihard traint je lichaam kan zo NIET HERSTELLLEN.
Ga nou gewoon op 4000kcal zitten en kijk wat het met je doen qua groeien en incl. slapen! Wedden dat het beter gaat?
Re: Spank's vervolg op 5 * 5
--------------------------------------------------------------------------------
Ik ga korter trainen als ik 5 dagen p/w ga.. Max 60 Minuten Nu Train ik 75 Minuten per keer..
5x60=5.00
Je gaat dus effectief 1.45 uur MEER trainen. Zou je moeten kijken wat je verbruikt bij een uur krachttraining dat x 1.45 en dat ga je zowiezo moeten verhogen.
Het slapen zou idd kunnen liggen aan je voeding, je piekeren zal er ook geen goed aan doen.
Probeer eens melatonine. Kun je bij de drogist kopen.
Nog een tip. Het is mischien handiger om in één topic te blijven werken, ipv 2.
Slaap problemen zijn niet van deze eeuw bij mij.. ik neem al 8 jaar Melatonine..
Hoe kan het ooit aan de voeding liggen.. een gemiddeld persoon van mn leeftijd eet 600 kcals minder.. En voetballen ook.. Al kijk je naar mn broertje, die eet zo veel minder als ik.. en slaapt toch goed..
Ben het er over eens dat ik omhoog moet met de kcal.. maar dat dit spraakproblemen veroorzaakt maakt niemand mij wijs.. Ik zit al 500/600 boven behoefte.. Ik zal na de vakantie verhogen tot 1000 boven behoefte, kijken wat dat doet..
Denk eerder dat het piekeren en gezeur ouders ermee te maken hebben!
Dat komt omdat je TE WEINIG EET en keihard traint je lichaam kan zo NIET HERSTELLLEN.
Ga nou gewoon op 4000kcal zitten en kijk wat het met je doen qua groeien en incl. slapen! Wedden dat het beter gaat?

Ik was van plan hierop te gaan reageren met nog wat uitleg over je Kcal te berekenen, uitleg over melatonine niet te gebruiken als je jonger ben dan 12, slaap problemen.
Maar het ligt elke keer aan iets anders, behalve aan jezelf.
Succes
je geeft weer vanalle redenen waarom je niet zou groeien
stress, niet slapen, gezeik. Weet je spank die 3 dingen heb ik ook en ik groei echt als een malle... Dus bullshit niet en prop je mond vol zodat je niet kan spreken en dus niet kan piekeren![]()