MuscleMeat

Spanksta gaat Loggen..!

Je eet op trainings dagen 2900/3000kcals hoeveel dan op rust dagen?

En de story continues 2900 KCAL waarom geen 2200 KCAL?:hamer::whip::suicide:

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.424
Na mn vakantie krik ik het op naar 3200-3300..

Het is pas te veel als Spank dik begint te worden.
Aan de hand van z'n foto's hoeft ie daar voorlopig niet bang voor te zijn;)

Sarcasme Loo, sarcasme :).
Gewoon rustig kcal's opbouwen spankert. Elke week 100 erbij bijv., Dan zit je na 10 weken 1000 kcal's hoger, dat lijkt me wel voldoende.

• #2.430
Jongens jongens jongens.. We zullen zien hoeveel ik ga bloaten op 3300.. Zal het wel een tijdje doen..

Het probleem ligt niet bij de voeding
Eerder bij het denken.. denken.. denken.. en NIET SLAPEN
Ik slaap 7 nachten per week 3-5 uur per nacht.. wordt ook nog eens een paar keer wakker.. DIT stagneerd mijn groei, niet de kcal die ik eet..

Ik loop ook elke dag als een energieloze zombie in het rond.. Loop de hele ochtend en middag met brandende ogen rond die ik amper open kan houden.. Dit doet mijn groei de das om.. NIET DE VOEDING.. Ik eet 7 dagen per week goed.. Elke ochtend 6:30 naast mijn bed.. Net als nu!
Ga elke dag om 22:30 naar bed.. Slaap in rond 24:00 en wordt wakker rond 4:00 /5:00. En lig dan wakker.. Dan benk ik het zat om 6:30 en sta ik op..
E L L E K E NACHT!! 7 dagen p/w..

Er zijn zat meer slechte slapers maar die halen het in het weekend weer in.. IK NIET..

Dat komt omdat je TE WEINIG EET en keihard traint je lichaam kan zo NIET HERSTELLLEN.

Ga nou gewoon op 4000kcal zitten en kijk wat het met je doen qua groeien en incl. slapen! Wedden dat het beter gaat?

Dat komt omdat je TE WEINIG EET en keihard traint je lichaam kan zo NIET HERSTELLLEN.

Ga nou gewoon op 4000kcal zitten en kijk wat het met je doen qua groeien en incl. slapen! Wedden dat het beter gaat?

Re: Spank's vervolg op 5 * 5

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ga korter trainen als ik 5 dagen p/w ga.. Max 60 Minuten Nu Train ik 75 Minuten per keer..

Even een stukje uit je andere topic gehaald.
Je gaat je verbranding alleen maar meer opdrijven.
3x75=3.45
5x60=5.00

Je gaat dus effectief 1.45 uur MEER trainen. Zou je moeten kijken wat je verbruikt bij een uur krachttraining dat x 1.45 en dat ga je zowiezo moeten verhogen.

Het slapen zou idd kunnen liggen aan je voeding, je piekeren zal er ook geen goed aan doen.
Probeer eens melatonine. Kun je bij de drogist kopen.

Nog een tip. Het is mischien handiger om in één topic te blijven werken, ipv 2.

• #2.433
Re: Spank's vervolg op 5 * 5

--------------------------------------------------------------------------------

Ik ga korter trainen als ik 5 dagen p/w ga.. Max 60 Minuten Nu Train ik 75 Minuten per keer..

Even een stukje uit je andere topic gehaald.
Je gaat je verbranding alleen maar meer opdrijven.
3x75=3.45
5x60=5.00

Je gaat dus effectief 1.45 uur MEER trainen. Zou je moeten kijken wat je verbruikt bij een uur krachttraining dat x 1.45 en dat ga je zowiezo moeten verhogen.

Het slapen zou idd kunnen liggen aan je voeding, je piekeren zal er ook geen goed aan doen.
Probeer eens melatonine. Kun je bij de drogist kopen.

Nog een tip. Het is mischien handiger om in één topic te blijven werken, ipv 2.

Slaap problemen zijn niet van deze eeuw bij mij.. ik neem al 8 jaar Melatonine..
Hoe kan het ooit aan de voeding liggen.. een gemiddeld persoon van mn leeftijd eet 600 kcals minder.. En voetballen ook.. Al kijk je naar mn broertje, die eet zo veel minder als ik.. en slaapt toch goed..

Ben het er over eens dat ik omhoog moet met de kcal.. maar dat dit spraakproblemen veroorzaakt maakt niemand mij wijs.. Ik zit al 500/600 boven behoefte.. Ik zal na de vakantie verhogen tot 1000 boven behoefte, kijken wat dat doet..

Denk eerder dat het piekeren en gezeur ouders ermee te maken hebben!

Slaap problemen zijn niet van deze eeuw bij mij.. ik neem al 8 jaar Melatonine..
Hoe kan het ooit aan de voeding liggen.. een gemiddeld persoon van mn leeftijd eet 600 kcals minder.. En voetballen ook.. Al kijk je naar mn broertje, die eet zo veel minder als ik.. en slaapt toch goed..

Ben het er over eens dat ik omhoog moet met de kcal.. maar dat dit spraakproblemen veroorzaakt maakt niemand mij wijs.. Ik zit al 500/600 boven behoefte.. Ik zal na de vakantie verhogen tot 1000 boven behoefte, kijken wat dat doet..

Denk eerder dat het piekeren en gezeur ouders ermee te maken hebben!

Ik was van plan hierop te gaan reageren met nog wat uitleg over je Kcal te berekenen, uitleg over melatonine niet te gebruiken als je jonger ben dan 12, slaap problemen.
Maar het ligt elke keer aan iets anders, behalve aan jezelf.
Succes

• #2.436
Ik was van plan hierop te gaan reageren met nog wat uitleg over je Kcal te berekenen, uitleg over melatonine niet te gebruiken als je jonger ben dan 12, slaap problemen.
Maar het ligt elke keer aan iets anders, behalve aan jezelf.
Succes

Ja het ligt aan mijzelf.. Dat zeg ik.. Pieker hier.. Pieker daar.. Zit nu ook met dichtvallende/branderige ogen voor de computer.. voel me echt klote, maar slapen gaat niet meer..

Toen ik 10 was en Melatonine kreeg dachten wij hier niet eens bij na.. Het was zo een kruidenvrouwtje waar we toen heengingen, melatonine lag nog niet eens in de winkel.. Het helpt me altijd wel met inslapen.. alleen wordt ik ontiegelijk vroeg wakker.. soms om 3 uur al en dan slapen? Hoo maar!

Ik apricieer jullie hulp zeer! Bedankt! Hoop dat je de vertellen uitleg nog wil geven.. Zo niet? Jammer dan..

Het probleem ligt toch bij mij.. Ik ga dit na mijn vakantie drastisch veranderen om voor een tijdje op 3300 kcals te gaan leven.. dat is een kleine 400 meer dan dat ik nu eet.. Dit moet voldoende zijn? 4000 is insane.. sorry hoor.. 1500 boven behoefte.. Dat gaat mn slaapproblemen niet uit de weg..

je geeft weer vanalle redenen waarom je niet zou groeien
stress, niet slapen, gezeik. Weet je spank die 3 dingen heb ik ook en ik groei echt als een malle... Dus bullshit niet en prop je mond vol zodat je niet kan spreken en dus niet kan piekeren ;)

je geeft weer vanalle redenen waarom je niet zou groeien
stress, niet slapen, gezeik. Weet je spank die 3 dingen heb ik ook en ik groei echt als een malle... Dus bullshit niet en prop je mond vol zodat je niet kan spreken en dus niet kan piekeren ;)

Heb ik dus ook, echt veel stress en net als spanksta 3-5 slaap met vaak wakker worden en altijd moe dus. Ook en altijd gezeik met iedereen en ouders enzo. Ook vet weinig eetlust, maja ik groeide ook niet. Toen ging ik meer eten en toen wel, ging gewoon vet veel melk drinken.

Maar je moet alsnog van je slaapprobleem af want dat zuigt ik weet hoe het is. Ik slaap nu ineens 6uur per nacht ik wordt nog wel wakker en te vroeg wakker enzo maar ok het is beter. Ik trainde eerst 's avonds en nu s' middags, en ga na het trainen in de sauna dan ben ik de rest van de dag al moe en relaxed en je moet niet te druk doen voor het slapen. Piekeren is moeilijk te voorkomen maar als je moe ben lukt dat sowieso veel minder. Je kan ook een slaaponderzoek gaan doen, ben ik ook mee bezig. Net als jou slikte ik al jaren melatonine maar nu ik slik het 2 maanden niet meer en nu kan mijn eigen melatonine productie weer doen wat ie wil. Daar in die slaapkliniek zei de dokter ook dat melatonine het juist kan vernken en je dat pas moet nemen na een onderzoek want dan weet je precies wanneer je het moet nemen. Hij zei dat ik het moest nemen 5 uur voordat mijn eigen productie van melatonine begint om mijn ritme goed te krijgen. Ik krijg over een paar weken de uitslag.

misschien tijd voor een enkeltje psychotherapie?
Ik heb het zelf ook, en het doet wonderen.

bij mij werkt psychotherapie dan weer niet jammer genoeg.

Terug
Naar boven