XXL Nutrition

Spanksta gaat Loggen..!

Het is voor spank altijd de moeite waard.

Na 8 jaar melatomine vind ik het niet gek dat je niet meer kan slapen... Kerel je moet opnieuw leren om te slapen zonder zooi... En als ik jou was zou ik bij een psycholoog langs gaan, hij kan je helpen met je piekerproblemen! Wat bij mij goed werkt, ik leg voordat ik ga slapen me phone naast m'n bed, met een textbestand open, word ik wakker en het spookt in m'n hoofd dan schrijf ik alles op in m'n phone! De volgende dag kijk ik wat de moeite waard is om nader te bekijken, en wat er direct weg kan. De dingen die de moeite waard zijn ga ik dieper op in, voor mezelf, of soms door te praten met vrienden!

kom op henk! probeer uit je onzekerheid eens meer je kracht te halen!
fok jezelf op dat het niet altijd gaat zoals jij wilt, en knal hem extra hard in die gym!

probeer je levenspatroon eens met bodybuilden te vergelijken.
juist de grote compounds leveren je het meeste massa op! het heeft daarom in jouw stadium weinig zin om je erg druk te maken om de isolaties(details).
zo is het ook in je levenspatroon, zorg dat je de belangrijkse grote dingen op een rijtje hebt: motivatie, 100% trainen en goede voeding. Als je die op orde hebt, maken die misschien ietswat verkeerd uitgevoerde oefening of dat uurtje minder slaap minder uit en ga je zeker gains maken!
knallen en eten bij die volgende training!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.445
je geeft weer vanalle redenen waarom je niet zou groeien
stress, niet slapen, gezeik. Weet je spank die 3 dingen heb ik ook en ik groei echt als een malle... Dus bullshit niet en prop je mond vol zodat je niet kan spreken en dus niet kan piekeren ;)

Bedankt voor je steun GERRE!

bij mij werkt psychotherapie dan weer niet jammer genoeg.

DEJAVOUUU

Jouw verhaal sounds like mine.. Ik werk alleen savonds als vakkenvuller.. 3-5 dagen p/w.. ook wel zweten af en toe.. kratten bier tillen enz.. enz.. Inslapen is No Problemo.. Maar het wakker worden!!

Doe je nu savonds niet veel meer? Lekker rustig aan? Helpt dit wel?

Het is voor spank altijd de moeite waard.

^^

Na 8 jaar melatomine vind ik het niet gek dat je niet meer kan slapen... Kerel je moet opnieuw leren om te slapen zonder zooi... En als ik jou was zou ik bij een psycholoog langs gaan, hij kan je helpen met je piekerproblemen! Wat bij mij goed werkt, ik leg voordat ik ga slapen me phone naast m'n bed, met een textbestand open, word ik wakker en het spookt in m'n hoofd dan schrijf ik alles op in m'n phone! De volgende dag kijk ik wat de moeite waard is om nader te bekijken, en wat er direct weg kan. De dingen die de moeite waard zijn ga ik dieper op in, voor mezelf, of soms door te praten met vrienden!

Sounds like a go0d idea!! Moet hem wel zo even aan de laaier leggen want er waren net nog maar 2 batterijstreepjes ;)

? Damn durf niet te gaan dan sluiten ze mij op met die twisted mind,

kom op henk! probeer uit je onzekerheid eens meer je kracht te halen!
fok jezelf op dat het niet altijd gaat zoals jij wilt, en knal hem extra hard in die gym!

probeer je levenspatroon eens met bodybuilden te vergelijken.
juist de grote compounds leveren je het meeste massa op! het heeft daarom in jouw stadium weinig zin om je erg druk te maken om de isolaties(details).
zo is het ook in je levenspatroon, zorg dat je de belangrijkse grote dingen op een rijtje hebt: motivatie, 100% trainen en goede voeding. Als je die op orde hebt, maken die misschien ietswat verkeerd uitgevoerde oefening of dat uurtje minder slaap minder uit en ga je zeker gains maken!
knallen en eten bij die volgende training!

We gaan er voor! SUPER POST!! Ben nu nog student (een paar jaar) Dus nu kan ik juist goed Bulken en Cutten!

Zit nu net in de vakantie (Zit in Elburgia) Kon gewoon internet voor 5 euro p/m krijgen via mobiel --> Laptop.. Ga er niet veel gebruik van maken.. Miss alleen savonds zoals nu..

Heb net STRONGLIFTS 5*5 voor 8/9 weken gedaan.. en voel dat ik wel degelijk gegroeid ben in mn benen!

Ik ga nu 8 weken een split volgen met veel compounds en wel isolatie er door heen..

Daarna ga ik weer Back2Basics (Tevens de gym waar ik train) Met Stronglifts of een andere variant op dit..

Jouw verhaal sounds like mine.. Ik werk alleen savonds als vakkenvuller.. 3-5 dagen p/w.. ook wel zweten af en toe.. kratten bier tillen enz.. enz.. Inslapen is No Problemo.. Maar het wakker worden!!

Doe je nu savonds niet veel meer? Lekker rustig aan? Helpt dit wel?

Hm ik had dus wel moeite met inslapen altijd, wordt nu alleen nog maar wakker van pissen eigenlijk en licht in m'n kamer. Wakker worden is echt k*t ik weet ook niet waar dat aan kan liggen. Misschien toch stress ofzo dat je daar onrustig door slaapt.

Een splitschema heb je IMO nog niet nodig :)
Beter ga je nu al back to basics met rippetoe, bill starr of WS4SB.

• #2.448
CampingTraining Zondag 26 Maart

Warming Up

15 Minuten SkimmBoarden
{Had het een tijdje niet meer gedaan en viel gelijk de eerste worp op mn rechterbil, ik voel hem nog steeds..}

.:: Compounds
::.

* Surfmast Squaten
- 50 * Stang

* Bezemsteel Borren
- 50 * Stang

* Stofzuiger O.H. Pressen
- 50 * Stang

.:: Isolatie ::.

* Kinderspeelrek Chinnen
- 6 * BW
- 6 * BW
- 5 * BW

* Vlonder Push Ups (verhoging)
- 25 * BW
- 20 * BW
- 20 * BW

* (TR)AB-Raises (In Trapgat)
- 15 * BW
- 15 * BW
- 17 * BW

* Leesvoer-Crunches
NORMAL/SIDE/SIDE
- 30/15/15 * Chronicles Of Narnia
- 25/12/12 * Chronicles Of Narnia + Boek van mijn moeder
- 25/12/12 * Chrinicles Of Narnia + Boek van mijn moeder

Improvisatie ForTheWin!! :thumbs:

Voeding was goed vandaag!

Jij bent echt rijp voor een psycholoog.
Damn ga gewoon een kippetje regelen op die camping en helemaal uit elkaar trekken.......

Bezem squatten????

• #2.450
Jij bent echt rijp voor een psycholoog.
Damn ga gewoon een kippetje regelen op die camping en helemaal uit elkaar trekken.......

Bezem squatten????

Pff.. het was lekker weer buiten en niet veel te doen hiero op de camping.. Dus wask eventjes in mn rustweekie bezig geweest..

Jij moet eens rijp worden voor normale andwoorden ipv mij afzeiken..

zieke training spank :clown:

:roflol: wat een training. Je hebt wel humor spank!

Wat een training, zo zie je ze niet vaak. (dumba uitgezonderd)

Had je een voldaan gevoel na afloop? :D

• #2.455
Nou, ik moet eerlijk zeggen.. Ik voelde bij de BOR mn traps al branden, toen de MP.. en ze stonden op springen op het laatsts!

het is rustig op de camping.. weinig tot geen jeugd, wel een boel jonge kinderen.. Hopen dat er Maandag nog wat arriveert! (a)

Hoorde dat er volgende week nog wa wind kwam.. Kan ik mn nieuwe zeil eindelijk uitproberen!

Probeer me overgens wel helemaal lam te eten..

Als hij ergens was zonder enig materiaal vind ik dat hij er toch best goed aangedaan heeft om te improviseren.

• #2.457
Nou, ik moet eerlijk zeggen.. Ik voelde bij de BOR mn traps al branden, toen de MP.. en ze stonden op springen op het laatsts!

het is rustig op de camping.. weinig tot geen jeugd, wel een boel jonge kinderen.. Hopen dat er Maandag nog wat arriveert! (a)

Hoorde dat er volgende week nog wa wind kwam.. Kan ik mn nieuwe zeil eindelijk uitproberen!

Probeer me overgens wel helemaal lam te eten..

Jongens jongens jongens.. We zullen zien hoeveel ik ga bloaten op 3300.. Zal het wel een tijdje doen..

Het probleem ligt niet bij de voeding
Eerder bij het denken.. denken.. denken.. en NIET SLAPEN
Ik slaap 7 nachten per week 3-5 uur per nacht.. wordt ook nog eens een paar keer wakker.. DIT stagneerd mijn groei, niet de kcal die ik eet..

Ik loop ook elke dag als een energieloze zombie in het rond.. Loop de hele ochtend en middag met brandende ogen rond die ik amper open kan houden.. Dit doet mijn groei de das om.. NIET DE VOEDING.. Ik eet 7 dagen per week goed.. Elke ochtend 6:30 naast mijn bed.. Net als nu!
Ga elke dag om 22:30 naar bed.. Slaap in rond 24:00 en wordt wakker rond 4:00 /5:00. En lig dan wakker.. Dan benk ik het zat om 6:30 en sta ik op..
E L L E K E NACHT!! 7 dagen p/w..

Er zijn zat meer slechte slapers maar die halen het in het weekend weer in.. IK NIET..

Er zit maar 1 ding op. Ik haalde het als eerst aan, maar meerdere dbb-ers beamen je moet eens gaan praten met een psychotherapeut. Misschien dat dit je meer uitkomst gaat bieden. Op deze fiets kan je in ieder geval niet meer rondfietsen.

http://www.psycholoog.net/forum/index.php misschien kan je je verhaal op dit forum voorleggen en kunnen een aantal mensen je daar wellicht helpen. Want op dbb kunnen we je op dit moment niet meer helpen.

Ja inderdaad, Henk je hebt gevoel voor humor, en dat is positief natuurlijk. Maar als ik jou was zou ik toch doen wat de sarge zegt en gewoon een leuk meisje versieren op die camping en gewoon een week je gedachten verzetten.

Terug
Naar boven