- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je zo bang bent om extra kcal binnen te krijgen..kun je ook bronnen pakken die heel veel eiwit bevatten....pak gewoon een potje kwark extra tussen de middag en een pakje kipfilet...dan zit je misschien aan 400 kcal..maar wel 80 gram extra eiwit.....

Ik ben ook aan het verhogen nu.. dit is al ruim 200 hoger dan eerst.. eerst even afwachten!

Naja.. Ik vind wel dat je meer moet eten.. maar kennelijk wil je daar zelf achterkomen!
Einde discussie dan maar hé![]()
+1. Als iedereen nou ophoud over zijn voeding, het is een trainings log. Ik weet dat voeding van groot belang is bij training, dat begrijpt Spanksta ook echt wel. Geef gewoon je eigen mening over zijn trainingen.
Ik ga hier kapot aan!!

Spanks... Adviesje van je extra kcal in de vorm van eiwitten innemen zit een gedachte achter...
Namelijk: eiwitten sla je niet op in je lichaam maar alles wat teveel is pies je uit!! Door bijvoorbeeld 400 kcal extra aan eiwitten te nemen maak je ons blij door meer kcal in te nemen en je maakt jezelf blij omdat je zeker weet dat het er niet als vet aan zal komen!! Snappie??
Damn.. Moet nu echt stoppen met drinkenIk ga hier kapot aan!!
![]()
![]()
oke
Hier moest ik een beetje om lachen. Laatste twee?
Bij mijn meeste werksets denk ik bij de eerste rep al; de ke*ker what was i thinking? En de laatste zeven zijn vechten....
Maargoed ieder z'n eigen definitie van "tot failure" gaan en alles geven natuurlijk.