XXL Nutrition

Spanksta gaat Loggen..!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.521
Xtra heeft het goed met me voor.. EPK niet..

Hey Spank

Zonder je trainmethode te weten, vraag ik me ook echt af of die vele setjes wel goed zijn. Warm even op met een/twee setjes en gooi erna alles eruit bij de volgende drie ofzo. Je doet er nu 7.

Probeer eens ofzo. :)
B

Als je zo bang bent om extra kcal binnen te krijgen..kun je ook bronnen pakken die heel veel eiwit bevatten....pak gewoon een potje kwark extra tussen de middag en een pakje kipfilet...dan zit je misschien aan 400 kcal..maar wel 80 gram extra eiwit.....

Als je zo bang bent om extra kcal binnen te krijgen..kun je ook bronnen pakken die heel veel eiwit bevatten....pak gewoon een potje kwark extra tussen de middag en een pakje kipfilet...dan zit je misschien aan 400 kcal..maar wel 80 gram extra eiwit.....

totaal mee eens, je kan ook denken aan tonijn of iets dergelijks ;)

• #2.525
nee, meer eiwit is geen optie ik krijg al 3 - 3.5 Gram BW binnen.. Bijna een halve Kilo vlees en al een pot kwark.. + nog wat melk.. Moet me er gewoon overheen zetten!

@ B, ik doe enkel zoveel setjes bij de MP, rest van de oef 3 of 4, maar ik kan het eens proberen! Thanx voor de inbreng!

weekje weggeweest en weining veranderd hier...de eeuwige eet discussie. Spank blijf doortrainen...bikkelen en een beetje extra eten!

Gewoon lekker vreten. Ik ben ook een beetje vettig maar ik vreet me iedere dag ook propvol om meer kracht/massa te winnen.

• #2.528
Oke gappies.. het is nu over.. heb geen zin in een TopicSlotje.. Het is KLAAR NU! Het is allemaal goed bedoeld! Bedankt, ook Xtra, die het goed met ons allen voor heeft.. Maar het is OVER NU!!

Wat bedoel je nou eigenlijk met 'dat het over is' enzo?

Ik zou zweren dat ik hier een post had gemaakt? :s

• #2.534
Denken Jullie mij te kwetsen met jullie kinderlijke praktijken? Neen.. dat zal niet gebeuren..

Naja.. Ik vind wel dat je meer moet eten.. maar kennelijk wil je daar zelf achterkomen!

Einde discussie dan maar hé:D

Naja.. Ik vind wel dat je meer moet eten.. maar kennelijk wil je daar zelf achterkomen!

Einde discussie dan maar hé:D

+1. Als iedereen nou ophoud over zijn voeding, het is een trainings log. Ik weet dat voeding van groot belang is bij training, dat begrijpt Spanksta ook echt wel. Geef gewoon je eigen mening over zijn trainingen.
Zijn voornaamste doel is groeien, en daar moet je voor eten, anders zul je niet groeien, dat is algemeen bekend. Als Spanksta volgens jullie niet genoeg eet, zal hij inderdaad niet (optimaal) groeien, daar komt hij toch vanzelf achter? Als hij zijn doel (groeien) nog steeds zo belangrijk vind, gaat hij vanzelf meer eten.
Hij heeft tot nu toe gewoon erg veel moeite met meer eten, en ik denk dat hij daar alleen zélf iets aan kan veranderen.

No offence to all.

+1. Als iedereen nou ophoud over zijn voeding, het is een trainings log. Ik weet dat voeding van groot belang is bij training, dat begrijpt Spanksta ook echt wel. Geef gewoon je eigen mening over zijn trainingen.

oke

Hier moest ik een beetje om lachen. Laatste twee?
Bij mijn meeste werksets denk ik bij de eerste rep al; de ke*ker what was i thinking? En de laatste zeven zijn vechten....

Maargoed ieder z'n eigen definitie van "tot failure" gaan en alles geven natuurlijk.

Spanks... Adviesje van je extra kcal in de vorm van eiwitten innemen zit een gedachte achter...

Namelijk: eiwitten sla je niet op in je lichaam maar alles wat teveel is pies je uit!! Door bijvoorbeeld 400 kcal extra aan eiwitten te nemen maak je ons blij door meer kcal in te nemen en je maakt jezelf blij omdat je zeker weet dat het er niet als vet aan zal komen!! Snappie??

Damn.. Moet nu echt stoppen met drinken ;) Ik ga hier kapot aan!! :P ;)

Spanks... Adviesje van je extra kcal in de vorm van eiwitten innemen zit een gedachte achter...

Namelijk: eiwitten sla je niet op in je lichaam maar alles wat teveel is pies je uit!! Door bijvoorbeeld 400 kcal extra aan eiwitten te nemen maak je ons blij door meer kcal in te nemen en je maakt jezelf blij omdat je zeker weet dat het er niet als vet aan zal komen!! Snappie??

Damn.. Moet nu echt stoppen met drinken ;) Ik ga hier kapot aan!! :P ;)

Laat hem beginnen een pak chocomel ,4 bruine boterhammen en bijvoorbeeld 2 bananen extra te nemen.

• #2.540
oke

Hier moest ik een beetje om lachen. Laatste twee?
Bij mijn meeste werksets denk ik bij de eerste rep al; de ke*ker what was i thinking? En de laatste zeven zijn vechten....

Maargoed ieder z'n eigen definitie van "tot failure" gaan en alles geven natuurlijk.

Als je de eerste rep amper omhoog krijgt, dan haal je de andere 7 toch ook niet? Ik kreeg het bij rep 7/8 extra moeilijk.. Rep 4/5/6 waren ook al pittig.. 1/2/3 die kreeg ik nog wel omhoog..

Overgens waren dit 2 InkomTrainingen.. Leek mij beter dan in 1 keer superzwaar te gaan,

1) Wat is volgens jouw een betere verdeling dan Qua Reps/Gewicht?
2) Als jij het bij je eerste rep al zo zwaar hebt dat je moet persen.. Gaan de andere reps dan nog wel zo 'netjes'?

Terug
Naar boven