AndroidHealthClinic

Spanksta gaat Loggen..!

Spanks... Adviesje van je extra kcal in de vorm van eiwitten innemen zit een gedachte achter...

Namelijk: eiwitten sla je niet op in je lichaam maar alles wat teveel is pies je uit!! Door bijvoorbeeld 400 kcal extra aan eiwitten te nemen maak je ons blij door meer kcal in te nemen en je maakt jezelf blij omdat je zeker weet dat het er niet als vet aan zal komen!! Snappie??

Damn.. Moet nu echt stoppen met drinken ;) Ik ga hier kapot aan!! :P ;)

Die gedachte klopt niet want een teveel aan eiwitten pis je niet uit maar wordt wel opgeslagen als vet.
Of was dit een poging om spanksta voor de gek te houden om hem toch maar meer te laten eten?

ik heb toch ook nog nooit gehoord dat je je teveel aan eiwitten gaat uitpissen hoor.

Ik dacht dat het deels opgeslagen werd als vet, niet allemaal.

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.545
Heb grotendeels gezwommen en naar de stad geweest daarzo, als daar een trainingkje bijkwam was dat meer uit verveling.. regen regen en nog eens regen.. Je moet wat doen! Er was daar gewoon geen drol te beleven.. heb veel zitten pokeren enzo met vrienden/broertjes.. was gewoon saai het weer zat ook lang niet alle dagen mee!

Daarnaast heb ik mijn hobby windsurfen gedaan, enkel was er maar 1 dag wind! (Onder kracht 4 ga ik het water toch niet op)

Zo obsessief ben ik er IMO niet mee bezig, ik probeer gewoon het maximale eruit te halen met minimale behoefte.. Dit is een gedachtengang, geen obsessie.. Het is mijn hobby, en heb er zo plezier in..

100 procent ecto ben ik wel zeker niet.. Er zijn zat mensen die gainen zonder vet aan te zetten.. Legio (Jorin, en nog vele meer in het foto topic) Die zijn ecto, ik zal wel wat ecto in mijn hebben, voor 50 procent zeker wel.. Maar niet volledig..

Ik ben het er mee eens dat ik mijn schema omhoog moet gooien qua kcal, Maar dit moet rustig worden opgebouwd imo waar ik nu mee bezig bent!

Zo obsessief ben ik er IMO niet mee bezig, ik probeer gewoon het maximale eruit te halen met minimale behoefte.. Dit is een gedachtengang, geen obsessie.. Het is mijn hobby, en heb er zo plezier in..

100 procent ecto ben ik wel zeker niet.. Er zijn zat mensen die gainen zonder vet aan te zetten.. Legio (Jorin, en nog vele meer in het foto topic) Die zijn ecto, ik zal wel wat ecto in mijn hebben, voor 50 procent zeker wel.. Maar niet volledig..

Ik ben het er mee eens dat ik mijn schema omhoog moet gooien qua kcal, Maar dit moet rustig worden opgebouwd imo waar ik nu mee bezig bent!

wijze woorden Spank.

denk niet da Loo het sarcastisch bedoeld. Het is zeker slim om per week 2-300 kcals te verhogen ipv in 1 keer met 1000kcals. daar blaas je echt van op.

Gemeend.

• #2.551
Gelukkig, kheb vorige week (rustweek) De hele week op 2600 geleefd, nu beter dan op 3000 en volgende week op 3300.. Kijk wel even.. Schema is iig af in mn hoofd.. Komt meer melk bij en gewoon 100 gram rijst.. Meer brinta.. Meer vet vlees (rundergehakt)

Gelukkig, kheb vorige week (rustweek) De hele week op 2600 geleefd, nu beter dan op 3000 en volgende week op 3300.. Kijk wel even.. Schema is iig af in mn hoofd.. Komt meer melk bij en gewoon 100 gram rijst.. Meer brinta.. Meer vet vlees (rundergehakt)

Lol had ik maar niks gezegd!

Niks ervan spank gewoon deze week 3300 kcal en nu niet meer zeiken.
Week erna naar 3600

jep sarge heeft gelijk, deze week 3.3k kcals niet minder!

• #2.556
Meer melk/Rijst/Gehakt

Hoe doe je dat eigenlijk? Hou je per dag een blaadje bij je waar je al je kcal op noteert?

Ik zou niet weten of ik nu 4000 of 5000kcal eet.

Terug
Naar boven