MuscleMeat

Spanksta gaat Loggen..!

Hij heeft voor het eerst gejunkt na MAANDEN.:D

Ik weet het, ik lees dit log ook wel een beetje mee. Ik vind het alleen niet zo nodig om me in die discussies te mengen over of hij wel/niet meer moet eten.
Maar hij hoeft zich natuurlijk inderdaad niet druk te maken om een 'ongezond' weekendje.
Lekker van genieten en vandaag weer lekker trainen, niks aan de hand :).

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.822
Maakt niet uit als je ook een keer ongezond eet hoor :).
Vervelend van je maagslijmvlies, maar wel fijn dat het niets ernstigs is.
Succes vandaag :).

Thanx man! Gaat goedkomen!

Hij heeft voor het eerst gejunkt na MAANDEN.:D

Jep!

Ik weet het, ik lees dit log ook wel een beetje mee. Ik vind het alleen niet zo nodig om me in die discussies te mengen over of hij wel/niet meer moet eten.
Maar hij hoeft zich natuurlijk inderdaad niet druk te maken om een 'ongezond' weekendje.
Lekker van genieten en vandaag weer lekker trainen, niks aan de hand :).

Klopt.. Het is ook beter voor het testo gehalte

Ben overgens gestopt met mijn CREATINE kuur die ik 4 dagen had gevolgd al.. Leek mij beter omdat ik nu zo een last van mn buik heb!

• #2.823
Thanx Mossad, jij ook succes, ga je nog naar tha beach vndaag?

Ben overgens gestopt met mijn CREATINE kuur die ik 4 dagen had gevolgd al.. Leek mij beter omdat ik nu zo een last van mn buik heb!

Kreeg je last van je maag dan na het innemen van je Creatine?? Wel zonde... Ik kan trouwens niet tegen vet voedsel (zodra ik bak friet naar binnen donder krijg ik ook last van mijn maag!!...Misschien dat jij er ook last van hebt en was dit dus gewoon een reactie van je maag op je eerste junkmaaltijd in tig dagen??)

• #2.825
Training Maandag 25 Mei

Benen/Kuiten

Woord Vooraf!
Whouw, ik stond werkelijk zo slap voor de deuren van de gym.. Maar toen ik het Squathonk betrad voelde ik dat ik het ging maken..

Al mn zenuwen eruit gesquat! Heerlijk.. Was erg Zenuwachtig dit weekend over die buik en alles..

Ik heb zitten kijken en bij onze LeggPress pakken zelfs de Bodybuilders maar 10 * 250 op MAX.. (Laatste setje) Het is dus gewoon een zware LegPress!!.
Werkelijk HE-LE-MAAL Leeg, trillend van de trap af, viel bijna neer..
Miss is dit de werking van CREA van die ik sinds eergister 4 dagen nam?Deze week wordt haring week, lekker veel Creatine eten.. Ook veel biefstuk.. ga miss als mn buik beter gaat weer Crea proberen!

WAT IS JULLIE MENING OVER DEZE TRAINING!? VORDERINGEN?

Zwart = Vorige Training!
Rood = Nu Gedaan!

10:00 Minuten Crosstrainer verschillende Intensiteiten..!
160 Kcals Lichter..

# Benen #:

* FULL Normal Stance Squat (Opnieuw mee begonnen!)
- 10 * 20 (10 * 45)
- 10 * 40 (10 * 65)
- 10 * 60 (10 * 75)
- 10 * 70 (6 * 80)
- 4 * 80 (3 * 85)

- 3 * 80 (8 * 75)
(10 * 70)

* Dumbbell Lunges
- 10 * 16 (10 * 18)
- 10 * 20 (10 * 20)
- 8 * 22 (10 * 22) NET AAN, LAATSTE KRACHTEN!!

* Seated Legg Press {Zo een zwaar ding}

Narrow Stance {2-3 Cm Tussen de voeten}
- 10 * 70 (10 * 75)
- 10 * 90 (9 *95) 10e FAIL!!
- 10 * 95 (7 *95) 8e FAIL!!

Wide Stance {15 - 20 CM Tussen de voeten}
- 10 * 80
(10 * 90)
- 10 * 80) (10 * 90)

Comment:
Ging vrij makkelijk, miss toch dieper terug gaan, al ga ik best diep terug.. Want ga ik te diep dan krijg ik hem niet meer terug omdat de positie van de benen dan anders wordt..

* Lying Leg Curl
- 10 * 20
- 10 * 30
- 10 * 35
- 9 * 35
- 8 * 35

# Kuiten #

* Standing Calf Raises {Helemaal onder Par, 1 sec Hold Bovenaan)
- 17 * 55
- 12 * 60
- 11 * 60
-11 * 60

Voeding van vandaag:
Ontbijt:
20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 300 ML Halfvolle Melk
Ochtend: 3 Volkorenbrood / 75 Gram Paling
Lunch: 90 Gram Zilvervliesrijst / 100 Gram Verse Wortels / 150 Gram Biefstuk [Onbereid gewogen]
PWO: 20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 1 Gram Kaneel
PWO: 70 Gram Brinta / 300 ML Halfvolle Melk / 70 Gram Biefstuk [Onbereid Gewogen]
Diner: 550 Gram 'Granny-Made' SAUERKRAUT / 150 Gram Biefstuk [Onbereid]
Avond: 450 Gram Kwark / 50 Gram NotenMix

Sups:

- 2 * 20 Gram Whey

Kcal: 3300

Goed bezig spanksta, kwa training en ook kwa voeding. Je calf raises kunnen waarschijnlijk wel wat hoger maar dat moet je volgende keer maar eens uitproberen. Mag ook wel iets meer whey PWO.

Nu volhouden gast

Waarom doe je al dat verschillen tussen wide/small/normal stance.
Neem gewoon de positie waarop je het meeste gewicht pakt. Want hoe meer gewicht je pakt hoe meer je zult groeien.

Waarom doe je al dat verschillen tussen wide/small/normal stance.
Neem gewoon de positie waarop je het meeste gewicht pakt. Want hoe meer gewicht je pakt hoe meer je zult groeien.
Ach zolang hij voluit gaat is het toch goed? Bedoel, pak je een andere stance dan verander je de verhoudingen van de stress op je spiergroepen toch ook wat? Ik zie het probleem hier niet zo, zou natuurlijk wel de positie waar je het meeste gewicht pakt sowieso doen. Maar wat spelen met posities kan geen kwaad imo.

Ach zolang hij voluit gaat is het toch goed? Bedoel, pak je een andere stance dan verander je de verhoudingen van de stress op je spiergroepen toch ook wat? Ik zie het probleem hier niet zo, zou natuurlijk wel de positie waar je het meeste gewicht pakt sowieso doen. Maar wat spelen met posities kan geen kwaad imo.

Het kan inderdaad geen kwaad. Maar eerlijk gezegd zie ik bij iemand als spanksta het nut er niet echt van in.
En in welke mate je de stress op de spieren veranderd is natuurlijk ook nog maar de vraag.

Maar als het lekker voelt, waarom niet.
Het belangrijkste is inderdaad dat je voluit gaat.

Persoonlijk merk ik dat toen ik small stance squatte ik meer last kreeg van mijn knieën, bijvoorbeeld.

Eens met beginner, op het niveau van Henk moet je de normale squat pakken.

• #2.831
Bedankt allen!

De SQUAT doe ik ook normaal.. Gewone Stance is dat.. Ook niet met verschillende standen.. Alleen de LEGPRESS doe ik 3 keer Small en 2 keer Wide (Meer de binnenkant)

@ Cyber.. Die calf raises waren pittig hoor.. Onze machine gaat maar tot 120 Kilo {Wel een hardcore gym, Back2Basics van PapaMike} Dus ik denk dat hij al zwaarder van zichzelf is..

Oh dacht dat je gewoon met barbell in je neck deed.. ok als je hard gaat is het goed knul

Wel een zeer goede training natuurlijk!

• #2.834
Bedankt DB! Was iig wel tevreden, helemaal slap in de benen nu!

Hey spank er zijn er genoeg bij b2b die veel meer als 10x250 doen

ja train er zelf ook en doe setjes van 360

# Update #

Tijdje niks van mij laten horen.. Zaterdag wel getraind maar de gewichten waren lager als de vorige training dus niet noemenswaardig..

Dit weekend echt slecht gehad, wel veel gevreten ook ongezond.. Net bij de doc vandaan en zit iets niet goed bij maagslijmvlies, niet heel ernstig maar heb wel pillekes gekregen..

Deze dag wel de gym pr0beren te hitten.. Even kijken of de gewichten gepost gaan worden of niet..

juist posten als het om één of andere manier minder gaat met je kilo's - daar leer je van - je leert een hoop van mindere trainingen

• #2.840
Nah die training was TE beroerd, daar ga ik nix mee doen.. Was overgens ook ziek in mijn buik..

Terug
Naar boven