AndroidHealthClinic

Spanksta gaat Loggen..!

Slechte trainingen ook posten spank! Die horen er nu eenmaal ook bij! spijtig genoeg maarja...

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.842
Foei, wat heb ik beroerd geslapen.. Wel dikke spierpijn in mn stokjes tenminste..
Dikke onweer zoooow heeuuj!

hahahaha heel DBB heeft hezelfde probleem volgens mij :P hier nog 1 die k*t heb geslapen...

Hier ook keiharde onweer, maar opzich heb ik er niet echt wakker van gelegen, heel kort maar. Toen ik vanochtend naar buiten keek zag ik wel dat er superdikke takken van een hele grote boom afgewaaid zijn in het park, het was dus wel echt een heftige storm!

Hey spankie. Mijn training van gister was ook beroerd man, zal wel door de poltselinge temp veranderingen komen. Niks aan het handje. Trainen is trainen, meer dan je best kan je niet doen :thumb:

En meen je serieus dat je nooit iets eet van friet, pizza, taart ofzo en je afgelopen weekend pas voor het eerst een gebakje op hebt?

hey spankie. Mijn training van gister was ook beroerd man, zal wel door de poltselinge temp veranderingen komen. Niks aan het handje. Trainen is trainen, meer dan je best kan je niet doen :thumb:

En meen je serieus dat je nooit iets eet van friet, pizza, taart ofzo en je afgelopen weekend pas voor het eerst een gebakje op hebt?

hardcore bodybuilding, je weet zelf

• #2.847
Training Dinsdag 26 Mei

Borst/Biceps/Buik

Woord Vooraf!
Zoals gewoonlijk niet compleet tevreden! De bench wat ZWAAAR!
Ik geloof wel dat er verbetering in zit! Alleen nog niet zo veel.

Mijn laatste setje bicep curl was ik helemaal total loss, werd duizelig enz.. enz.. Toen gestopt, wel een dikke pomp in mijn armen gehad in ieder geval!

voor mn gevoel doe ik te weinig oefeningen voor borst, al zat ik na de BenchPress al aardig vol.. echt.. Die eerste Incline was zwaaar..

Graag jullie oprechte meningen over deze training, zit er vooruitgang in of niet!? Zou ik groeien of heb ik op onderhoud getraind?

Zwart = Deze Training!
Rood = Nu!

10 Minuten Crosstrainer
140 Kcals Lichter..

# Borst #:

* Bench Press {New Start, Dus alles zonder SPOT}
- 12 * BB
- 10 * 45
- 10 * 55
- 4 * 60
- 7 * 55
- 8 * 50

* Incline Dumbbell Press
- 10 * 18 (8 *20) WTF?
- 10 * 20 (8 * 20)
- 7 * 22 (8 * 22)
- 8 * 20 (8 * 22)

Comment:
WTF!! NO POWERRR int begin..

* Flat Bench Flyes {3 setjes gedaan, ik was op..}
- 10 * 12 (10 * 12)
- 10 * 14 (10 * 14)
- 10 * 14

- 7 * 16
(7 * 16)

# Biceps #

* Barbell Bicep Curl {Zo strikt als mogelijk}
- 10 * 25 (10 *25)
- 8 * 30 (9 *30)
- 7 * 30 (8 * 30)

* Incline Seated Dumbbell Curl
- 10 * 10 (10 *10)
- 10 * 12 (10 * 12)
- 8 * 12 (8 * 12)

# Buik #

* 2 Oefeningen --> 2/3 sets per Oefening

Trainingstijd: 60 Minuten exclusief Cardioooo!

Voeding van vandaag:
Ontbijt:
20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 300 ML Halfvolle Melk
Ochtend: 3 Volkorenbrood / 75 Gram Paling
Lunch: 90 Gram Zilvervliesrijst / 100 Gram Verse Wortels / 150 Gram VikkieBaars [Onbereid gewogen]
PWO: 20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 1 Gram Kaneel
PWO: 70 Gram Brinta / 300 ML Halfvolle Melk / 50 Gram KalkoenFilet [BroodBeleg]
Diner: 250 Gram Aardappel / 250 Gram Asperge / 150 Gram beenham [Onbereid Gewogen]
Avond: 450 Gram Kwark / 50 Gram NotenMix

Sups:

- 2 * 20 Gram Whey

Kcal: 3300

Lekker gebeukt weer Spankie!!

En je doet zat oefeningen voor je borst!! Onthoudt dat ik 2x in de week alleen benchpress pak, totaal 25 reps en zit nu ook op 3x 115kg bankdrukken!! :D

Lekkere training spank, ga zo door

Training Dinsdag 26 Mei

Borst/Biceps/Buik

Woord Vooraf!
voor mn gevoel doe ik te weinig oefeningen voor borst, al zat ik na de BenchPress al aardig vol.. echt.. Die eerste Incline was zwaaar..
Ikzelf heb exact dezelfde oefeningen in mijn Borstshizzle staan, alleen doe ik er ook Dips bij (3xF).
Jammer trouwens dat er nog niet echt een vooruitgang zit bij je Bench, misschien toch maar weer creatine proberen:p?

Lekkere chestworkout. Gaat de goede kant op.:)

Je voeding ziet er best goed uit Spank, als je gewoon alles geeft met trainen dan moet je in principe wel groeien.

Je weet zelf het beste of je progressie maakt of niet; de weegschaal + de spiegel + de vooruitgang in kracht + de kleding die strakker gaat zitten = antwoord.

• #2.853
Lekker gebeukt weer Spankie!!

En je doet zat oefeningen voor je borst!! Onthoudt dat ik 2x in de week alleen benchpress pak, totaal 25 reps en zit nu ook op 3x 115kg bankdrukken!! :D

Gebeukt en gezweet is er zeker ja.. Oke, genoeg, dacht ik al wel.. Maar toch.. De gewichten gaan niet vooruit..

Lekkere training spank, ga zo door

Thanx Zunnepitte, we gaan het proberen!

Ikzelf heb exact dezelfde oefeningen in mijn Borstshizzle staan, alleen doe ik er ook Dips bij (3xF).
Jammer trouwens dat er nog niet echt een vooruitgang zit bij je Bench, misschien toch maar weer creatine proberen:p?

Zodra mijn maag over is gaat Creatine het lijfje in.. De bench is altijd al een drama geweest!

Lekkere chestworkout. Gaat de goede kant op.:)

Wat jij wilt.. Ik vond het 1 en al drame, puur vanwege die rot bench.. gewoon mentaal wss maar toch.. A Drama it is!

Thanx voor je reactie!

Je voeding ziet er best goed uit Spank, als je gewoon alles geeft met trainen dan moet je in principe wel groeien.

Je weet zelf het beste of je progressie maakt of niet; de weegschaal + de spiegel + de vooruitgang in kracht + de kleding die strakker gaat zitten = antwoord.

Aan de voeding kan het niet liggen want ik eet me het naatje, en nog zou er wat bij kunnen maar goed..

Voor mijn gevoel zit alles iig strakker als eventjes terug.. Mn borst oogt iets groter, of dit het geval is.. I Dunno, waarscheinlijk niet..

Maar goed, ik lijd helaas toch aan Bigorectia dus het is nooit Buf en Groot genoeg!

Kracht ontbreekt zowiezo aan mij op dit moment

@ Iedereen

Grote kans dat zenuwen en ziekte van de maag een grote rol spelen in dit hele gebeuren.. Ook een hoop stress hier thuis dus dat speelt ook parten..

Thanx voor alle trouwe log volgers!

ligt eraan wat jij vooruitgang vind 1 rep meer op de bench is al vooruitgang

creatine zet geen zoden aan de dijk.

Je hebt gewoon te weinig geduld en misschien eet je ook wat te weinig.

Je log begint steeds beter te worden.
Niet te negatief over jezelf oordelen.
Er zit duidelijke groei in je trainen en in je denken

:thumb::thumb:

Wees blij met die resultaten man, je weegt lichter dan mij en we benchen evenveel.

Don't worry kerel.

• #2.859
ligt eraan wat jij vooruitgang vind 1 rep meer op de bench is al vooruitgang

Hmm.. Zit al maanden te kloten rond de 60, dus daar zowiezo geen vooruitgand ;)

Toch een lekkere training weer henk!

Toch Bedankt Belgische Vrind!

creatine zet geen zoden aan de dijk.

Je hebt gewoon te weinig geduld en misschien eet je ook wat te weinig.

Zeker wel.. Zowiezo meer Energy..
Eten zit wel goed, maar zou nog iets meer kunnen!

Je log begint steeds beter te worden.
Niet te negatief over jezelf oordelen.
Er zit duidelijke groei in je trainen en in je denken

:thumb::thumb:

Oke bedankt, zelf zie je het nooit zo goed, Leuk dat je me blijft volgen!

Wees blij met die resultaten man, je weegt lichter dan mij en we benchen evenveel.

Don't worry kerel.

Mjah, maar het duurt al wel maanden..

Terug
Naar boven