g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
hey spankie. Mijn training van gister was ook beroerd man, zal wel door de poltselinge temp veranderingen komen. Niks aan het handje. Trainen is trainen, meer dan je best kan je niet doen
En meen je serieus dat je nooit iets eet van friet, pizza, taart ofzo en je afgelopen weekend pas voor het eerst een gebakje op hebt?
Ikzelf heb exact dezelfde oefeningen in mijn Borstshizzle staan, alleen doe ik er ook Dips bij (3xF).Training Dinsdag 26 Mei
Borst/Biceps/Buik
Woord Vooraf!
voor mn gevoel doe ik te weinig oefeningen voor borst, al zat ik na de BenchPress al aardig vol.. echt.. Die eerste Incline was zwaaar..
?Lekker gebeukt weer Spankie!!
En je doet zat oefeningen voor je borst!! Onthoudt dat ik 2x in de week alleen benchpress pak, totaal 25 reps en zit nu ook op 3x 115kg bankdrukken!!![]()
Ikzelf heb exact dezelfde oefeningen in mijn Borstshizzle staan, alleen doe ik er ook Dips bij (3xF).
Jammer trouwens dat er nog niet echt een vooruitgang zit bij je Bench, misschien toch maar weer creatine proberen?
Je voeding ziet er best goed uit Spank, als je gewoon alles geeft met trainen dan moet je in principe wel groeien.
Je weet zelf het beste of je progressie maakt of niet; de weegschaal + de spiegel + de vooruitgang in kracht + de kleding die strakker gaat zitten = antwoord.
ligt eraan wat jij vooruitgang vind 1 rep meer op de bench is al vooruitgang

creatine zet geen zoden aan de dijk.
Je hebt gewoon te weinig geduld en misschien eet je ook wat te weinig.
Je log begint steeds beter te worden.
Niet te negatief over jezelf oordelen.
Er zit duidelijke groei in je trainen en in je denken
![]()
Wees blij met die resultaten man, je weegt lichter dan mij en we benchen evenveel.
Don't worry kerel.