- Waardering
- 42
- Lengte
- 1m92
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Zeker wel.. Zowiezo meer Energy..
Eten zit wel goed, maar zou nog iets meer kunnen!
haha gekke gerrit.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zeker wel.. Zowiezo meer Energy..
Eten zit wel goed, maar zou nog iets meer kunnen!
Ziet er goed uit, als ik goed tel zie ik 9 sets voor de rug die echt tellen, waarbij je dus veel of zelfs alles moest geven, een goed totaal.
Ja idd spank, gewoon vermelden!
Ik heb ook vaak zat een minder gevoel over een training, maar als je dan een paar maand later terug kijkt zie je toch vooruitgang. Altijd leuk om terug te zien.
Netjes Spank,
Volhouden nu...praat jezelf omhoog. Ik zie dat je je eigen trainingen nogal
eens bekritiseert. Niet meer doen. De ene dag is de andere niet en deze ziet er imho gewoon goed uit!![]()
Lekkere training hoor Spank. Wou dat ik dat deed! Haha
Ik ga je volgen!

Hey ey! Nooit je gewicht de schuld geven!!!Nee jongens.. bij 2 keer ofzo hield het al op vandaag, het wilde niet.. Ben overgens ook zwaarder geworden dus miss daardoor..
Spanksta goed bezig het is idd onnodig om onzeker te zijn over je trainingen zien er goed uit.
Ja als dat nu zo is bij hem.. gun het hem dan?
Ik las ook altijd op internet dat je niet teveel mag verwachten van crea, maar ik hoor heel wat positieve reacties van vrienden.
En nee geen placebo.
Ohja spank, doe je niet veel shrugs?![]()
Hey ey! Nooit je gewicht de schuld geven!!!
Maargoed, afgezien van dat dan heb je toch een aardige training achter de 'rug'!
erg mooie training, spijtig van de deadlift maar who cares![]()
4*100kg DL is al netjes hoor spank. gaat zeker goed komen met jou!
Spanksta moet van elke training bevestiging hebben van ons of hij het wel of niet goed gedaan heeft.
Wat een bullshit, je voelt toch zelf wel of het een goede training is geweest of niet...