- Waardering
- 410
Wilde net zeggen. Zie niemand met een roze boxer op staan dus
J/K bro.Die gast is wel ****ing buff trouwens he, nice!
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
J/K bro.

Je laatste training is lekker hoor. Vind het leuk om te zien dat we dezelfde stats hebben, en dus op die manier toch een beetje aan elkaar gewaagd zijn. Die leg press, is die gewoon horizontaal of diagonaal? If horizontaal: Jij NET iets sterker bovenlichaam dan ik, ik NET iets sterker onderlichaam. Leuk!
Ben niet echt tevreden met de foto, maar goed, ik lijk zowiezo klein naast die buffel..
Vind mijn borst er slecht uitkomen en ..
Zie mn buikje!!

Ben niet echt tevreden met de foto, maar goed, ik lijk zowiezo klein naast die buffel..
Vind mijn borst er slecht uitkomen en ..
Zie mn buikje!!
welke buik?
Maar serieus er zijn weinig die naast zo'n gast staan en niet compleet wegvallen![]()
welke buik?
Volgens mij heb jij echt 0.000001% vet gegained sinds januari.
Je moet gewoon ff leren poseren; dat scheelt enorm. Je hebt imho bijna geen spier aangespannen.
Na een goede pose krijg je flink spierpijn dat kan ik je wel vertellen, omdat je iedere positie 30-60 sec. moet aanhouden.![]()
Buikje ahhhhaaha
He make's a joke guys...
I guess....
Toch spanksta?
Je staat wel een stuk droger dan die buffel naast je. Een prestatie om trots op te zijn.
Spanksta je bent te obsessief bezig man, je hebt geen buikje, je bent broodje mager. Dat je elk stokje/kluifje van een bbq onthoud zegt ook genoeg. Vreet nou maar gewoon gast, doe een biertje erbij ofzo en woensdag weer knallen. Je groeit echt wel..
Sluit ik me volledig bij aan. Je bent echt een magere kerel. Zou willen dat ik dat zo had!Spanksta je bent te obsessief bezig man, je hebt geen buikje, je bent broodje mager. Dat je elk stokje/kluifje van een bbq onthoud zegt ook genoeg. Vreet nou maar gewoon gast, doe een biertje erbij ofzo en woensdag weer knallen. Je groeit echt wel..