XXL Nutrition

Spanksta gaat Loggen..!

Die haal je binnenkort gewoon in Spank. Lekker gemotiveerd door blijven eten/trainen en dan komt het helemaal goed.:)

Je laatste training is lekker hoor. Vind het leuk om te zien dat we dezelfde stats hebben, en dus op die manier toch een beetje aan elkaar gewaagd zijn. Die leg press, is die gewoon horizontaal of diagonaal? If horizontaal: Jij NET iets sterker bovenlichaam dan ik, ik NET iets sterker onderlichaam. Leuk!

Wat een beest op die foto zeg. Ik neem aan dat jij die rechter bent? Ziet er netjes uit hoor, dat is toch ECHT een stuk beter dan bij ;)

Succes met je volgende training! Blijf zo lekker doorgaan, en dan wordt jij vast net zo`n buffel als die kerel op de foto! :D

Je laatste training is lekker hoor. Vind het leuk om te zien dat we dezelfde stats hebben, en dus op die manier toch een beetje aan elkaar gewaagd zijn. Die leg press, is die gewoon horizontaal of diagonaal? If horizontaal: Jij NET iets sterker bovenlichaam dan ik, ik NET iets sterker onderlichaam. Leuk!

Wat is daar leuk aan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.906
Ben niet echt tevreden met de foto, maar goed, ik lijk zowiezo klein naast die buffel..

Vind mijn borst er slecht uitkomen en ..
Zie mn buikje!!

Je moet gewoon ff leren poseren; dat scheelt enorm. Je hebt imho bijna geen spier aangespannen.
Na een goede pose krijg je flink spierpijn dat kan ik je wel vertellen, omdat je iedere positie 30-60 sec. moet aanhouden.:)

Buikje ahhhhaaha
He make's a joke guys...

I guess.... :rolleyes:

Toch spanksta?

Je staat wel een stuk droger dan die buffel naast je. Een prestatie om trots op te zijn.

• #2.912
:haha:

Maar serieus er zijn weinig die naast zo'n gast staan en niet compleet wegvallen;)

Klopt.. Hes Huge.. denk dat ik er wel 3 keer in pas..

:roflol: welke buik?
Volgens mij heb jij echt 0.000001% vet gegained sinds januari.

Denket niet maar goed!

Je moet gewoon ff leren poseren; dat scheelt enorm. Je hebt imho bijna geen spier aangespannen.
Na een goede pose krijg je flink spierpijn dat kan ik je wel vertellen, omdat je iedere positie 30-60 sec. moet aanhouden.:)

Gues zo? Poseren is een vak apart hoor ik altijd, zowiezo is deze foto helemaal leeggetrokken genomen na mn benentraining, men wat was ik kapot, zweten als een otter..

Buikje ahhhhaaha
He make's a joke guys...

I guess.... :rolleyes:

Toch spanksta?

Dont think so Brother.. Maar its all in the eyes Waarscheinlijk!

Je staat wel een stuk droger dan die buffel naast je. Een prestatie om trots op te zijn.

Denket niet, volgens mij staat hij droger, maar ook veel vocht, ik ook maar dat komt van al die borden brinta! I gues.. XD

Schade van de BBQ van net:

- 1 Shasliek met paprika
- 1 Kipkluif
- Halve Speklap
- 2 Tilapia-Sticks met paprika
- 8 Gamba's
- 1 Sate-Stick
- 200 Gram Bieten met Ui
- 1 Tomaat
- Tomatensaus

Spanksta je bent te obsessief bezig man, je hebt geen buikje, je bent broodje mager. Dat je elk stokje/kluifje van een bbq onthoud zegt ook genoeg. Vreet nou maar gewoon gast, doe een biertje erbij ofzo en woensdag weer knallen. Je groeit echt wel..

• #2.914
Spanksta je bent te obsessief bezig man, je hebt geen buikje, je bent broodje mager. Dat je elk stokje/kluifje van een bbq onthoud zegt ook genoeg. Vreet nou maar gewoon gast, doe een biertje erbij ofzo en woensdag weer knallen. Je groeit echt wel..

I know I Know, ik eet ook als een dijkwerker man, kijk naar mn voeding vandaag, die is best brutaal..

wtf man...

ja, jij bent echt een papz*k...

mijn buik is misschien 5 keer zo dik als jou...je bent alles behalve dik hoor,kerel,gewoon verder eten :D

en junk dagen moeten zeker kunnen!

Sluit ik me volledig bij aan. Je bent echt een magere kerel. Zou willen dat ik dat zo had! ;)

Komop man. Maak je niet druk om je "buikje", die is er echt niet. Zet jezelf daar overheen, en knal zoals je al doet. Dan komt het echt wel goed!

20upl3l.jpg

Spanksta wie is die lelijke gozer links dan? :eek:

Henk, we gaan het hele gezeik over dat je meer moet eten niet herhalen.. Ik neem aan dat dat kwartje vanzelf wel zal gaan vallen.

Maar alsjeblieft, waag het niet nog eens om te zeiken over je "buikje"

Ik heb een buikje met m'n 20% BF, jij niet, jij bent gort-droog, en fokking skinny.

Ga lekker door met trainen, dat doe je prima, maar stop met b**chen, en start met vreten.:)

Je traint trouwens wel in een behoorlijk goede gym of niet?

Ibo D. Kwam d'r ook toch? en Reus ook zie ik.

Nog meer celebs?

Is dat REUS naast je? kan haast niet anders, lijkt er wel erg op! Echt nice dat je met hem op de foto staat :D

Terug
Naar boven