Fitness Seller

Spanksta gaat Loggen..!

leuke foto henk! maar wat is dat een buffel zeg?! naturel?!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.922
Spanksta wie is die lelijke gozer links dan? :eek:

Ik weenie, die valt me niet eens op bij die pimp rechts..

Henk, we gaan het hele gezeik over dat je meer moet eten niet herhalen.. Ik neem aan dat dat kwartje vanzelf wel zal gaan vallen.

Maar alsjeblieft, waag het niet nog eens om te zeiken over je "buikje"

Ik heb een buikje met m'n 20% BF, jij niet, jij bent gort-droog, en fokking skinny.

Ga lekker door met trainen, dat doe je prima, maar stop met b**chen, en start met vreten.:)

Je traint trouwens wel in een behoorlijk goede gym of niet?

Ibo D. Kwam d'r ook toch? en Reus ook zie ik.

Nog meer celebs?

Jazeker, beide trainen daar en nog wat grote jongens, kan daar een hoop leren.. Als ik vraag heb stap ik altijd naar 1 van de grote toe!

leuke foto henk! maar wat is dat een buffel zeg?! naturel?!

kWEENIE, maar het boeit me ook niet, hij heeft gewoon een goed fysiek en daar gaat het om!

Is dat REUS naast je? kan haast niet anders, lijkt er wel erg op! Echt nice dat je met hem op de foto staat :D

hehe, dat is REUs de REUS! Sja, ik dacht, what the hack waarom ook niet.. Had et beter niet kenne doen want ik lijk alleen maar kleiner zo! ;)

Kan REUS je soms geen tips geven bij de trainingen? een ervaren kerel als hij zal toch wel eens kunnen helpen niet?

Ja ik vin het ook een supervette foto ouwe!

Waar ken je REAUS van, trainen jullie in dezelfde gym of wonen jullie in elkaars buurt?

Mischien kan je nog wat goede tips krijgen van REUS. :thumb:

lachen pic man met Reus. Verder moet je gewoon doorbuffelen...lange termijn traject Spank, dus gewoon doorgaan zo

• #2.928
Ach. Heb je toch een mooi doel om naartoe te werken, he! ;) Haha!

Sja, maar zo groot gaat me niet lukken en is mijn doel ook niet..

Kan REUS je soms geen tips geven bij de trainingen? een ervaren kerel als hij zal toch wel eens kunnen helpen niet?

Natuurlijk kan hij dat wel, als ik vragen heb doe ik het zeker! Hij traind zelf vaak savonds en ik overdag, dat is het nadeel!

Ja ik vin het ook een supervette foto ouwe!

Waar ken je REAUS van, trainen jullie in dezelfde gym of wonen jullie in elkaars buurt?

Mischien kan je nog wat goede tips krijgen van REUS. :thumb:

Trainen in dezelfde gym! Thanx hey! Hij heeft me ook geholpen met de LEGGPRESS, die deed ik gans verkeerd, namelijk voor de hamms en niet voor de quads.. Nu kan ik hem zwaarder pakken!

Bedankt Suri, mn quads knalde uit elkaar, soms wel wat wiebelen maar wel deze reps gered!

lachen pic man met Reus. Verder moet je gewoon doorbuffelen...lange termijn traject Spank, dus gewoon doorgaan zo

Bedankt sjakie, gaan we zeker doen! Karmaa vooor iedereen die karmaaa kan krijgen..

Misschien een leuke tip: ga aan het einde van je training eens 3 poses doen en houdt die 15-60 sec aan. Goed voor je spierontwikkeling en voor een buffe houding...je lijkt dan al snel 5-10kg zwaarder.
Toen ik 90kg woog vroegen mensen me vaak: zo 100+kg??? Gewoon een manier van bewegen die je er groter doet uitzien.
Leuke foto en je doet het prima.:)

Goede training en een man op de foto die van wanten weet zo te zien. Wat dumba zegt is zeker waar, de houding die je aanneemt en de manier van lopen kunnen wonderen doen.

• #2.931
Misschien een leuke tip: ga aan het einde van je training eens 3 poses doen en houdt die 15-60 sec aan. Goed voor je spierontwikkeling en voor een buffe houding...je lijkt dan al snel 5-10kg zwaarder.
Toen ik 90kg woog vroegen mensen me vaak: zo 100+kg??? Gewoon een manier van bewegen die je er groter doet uitzien.
Leuke foto en je doet het prima.:)

Dat is wel een goed idee misschien, even kijkt op het net of er een filmpje van te vinden is..

Goede training en een man op de foto die van wanten weet zo te zien. Wat dumba zegt is zeker waar, de houding die je aanneemt en de manier van lopen kunnen wonderen doen.

Jep Jep Jep, zeker weet hij dat, is het fysiek gelijk aan u? Ik ga het inderdaad even bekijken met dat poseren!

Jep Jep Jep, zeker weet hij dat, is het fysiek gelijk aan u? Ik ga het inderdaad even bekijken met dat poseren![/QUOTE]

Deze man staat veel droger dan mij en is ook slanker in het midden, het is een echte body builder he.

Dat is wel een goed idee misschien, even kijkt op het net of er een filmpje van te vinden is..

Jep Jep Jep, zeker weet hij dat, is het fysiek gelijk aan u? Ik ga het inderdaad even bekijken met dat poseren!

Gewoon beginnen met de dubbele bicepspose. Met licht gebogen knieen (zodat je je quads kunt zien) en dan armen horizontaal en zo hard mogelijk naar je schouders trekken.
Left en right frontchest:benen in lungestand en dan 1 borst naar voren steken.
Sidepose. naar de zijkant gaan staan en laten zien hoe smal je je taille kunt maken en dan je armen naar achter en je triceps hard maken.

Succes maat.:)

hieraan toevoegend...een goede front lat spread doet ook wonderen!

hieraan toevoegend...een goede front lat spread doet ook wonderen!

Absoluut.:) Ik dacht eerst ff de basis, maar die hoort er zeker bij.
Je kunt hier vele DVD's/boeken over vinden...daar heb ik het ook uit vandaan gehaald...en sluit zelf ook vaak de training er mee af.;)

• #2.936
oke bedankt allemaal, anders vraag ik wel een een BB hoe het moet.. lol dat kan ook.. Ik train smiddags ook met een grote jongen waar ik dan mee praat miss dat hij me kan helpen!

Gewoon beginnen met de dubbele bicepspose. Met licht gebogen knieen (zodat je je quads kunt zien) en dan armen horizontaal en zo hard mogelijk naar je schouders trekken.
Left en right frontchest:benen in lungestand en dan 1 borst naar voren steken.
Sidepose. naar de zijkant gaan staan en laten zien hoe smal je je taille kunt maken en dan je armen naar achter en je triceps hard maken.

Succes maat.:)

Je kunt ze beter niet horizontaal houden, maar iets omhoog, dat je biceps boven je schouders uitkomen. zo lijken je biceps weer een stukje groter

goed poseren kan je misschien inderdaad beter aan een BB vragen, vooral als je er genoeg tot je beschikking hebt Spank!

lijkt me trouwens wel motiverend om wat beesten je sportschool te hebben lopen

Wat heeft iedereen het hier nou weer over poseren.

Poseren lijkt me useless als je de massa mist.

Coole foto spank, je traint wel in een fatsoenlijke gym zo te zien, ben ik jaloers op.

Terug
Naar boven