MuscleMeat

Spanksta gaat Loggen..!

Lekkere training spank!

Hoezo zou je niet groeien dan ?
als je goed eet en zo door trained, dan zul je groeien.

Mooi hoor die 10x95!
Wat voor BOR doe je trouwens?

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.963
lekkere log, wel relaxt dat je verschil bijhoudt van vorige training.
spanksta de toekomst dbber ;)

• #2.965
lekkere log, wel relaxt dat je verschil bijhoudt van vorige training.
spanksta de toekomst dbber ;)

Ha, Grapjas!
Bedankt voor je berichtje..!

Zit nu echt met een dik lekker gevoel in me rug, wel lichte steek dus goed dat ik niet verder ben gegaan na deze setjes..

Bedankt hey.. nouw, omdat het een korte training van maar 45 minuten was.. daarom ;)

Hoezo zou je bij trainingen van 45 minuten niet groeien ?
Het gaat toch om de oefeningen (Compound > iso )en je intensiteit ? (niet te lang rusten tussen sets door)

Lekkere training spank!

Hoezo zou je niet groeien dan ?
als je goed eet en zo door trained, dan zul je groeien.
+1

je groeit evel wel. Zolang je maar genoegg kcal binnen krijgt, je zwaar genoeg traint, groei je vanzelf. Kijk gewoon hoe jij er vroeger bij stond, en hoe je er nu bij staat. Zit wss wel een verschil in ;)

En ja BB is een duursport, een sport waarbij je geduld moet hebben, HEEL veel geduld!:o

• #2.969
Goed dat je gewicht gebruikt :thumbup:
ha ha

ha .. :windup:

Hoezo zou je bij trainingen van 45 minuten niet groeien ?
Het gaat toch om de oefeningen (Compound > iso )en je intensiteit ? (niet te lang rusten tussen sets door)

okey, dat geloof ik daar maar in dan maar..

+1

je groeit evel wel. Zolang je maar genoegg kcal binnen krijgt, je zwaar genoeg traint, groei je vanzelf. Kijk gewoon hoe jij er vroeger bij stond, en hoe je er nu bij staat. Zit wss wel een verschil in ;)

En ja BB is een duursport, een sport waarbij je geduld moet hebben, HEEL veel geduld!:o

Groeien kan je in verschillende manieren doe ja!
@ geduld ben ik he tmee eens.. bedankt voor je reactie!

y0

Niet jezelf gek maken dat de gym eerder dicht ging zo what?
Je hebt toch even lekker kunnen knallen morgen de rest..........

• #2.971
Niet jezelf gek maken dat de gym eerder dicht ging zo what?
Je hebt toch even lekker kunnen knallen morgen de rest..........

Zeker, morgen traps als toetje, heb vandaag even snel wat buik gedaan ipv morgen..

heb wel lekker kunnen zweten mja maar was haasten.. Maar goed.. Het maakt niet uit..

Hoe kan een gym nu eerder dicht gaan, bepalen ze daar zelf wanneer ze sluiten?
Hoe gaat het met eten Spanksta?

Je gewichten gaan weer goed vooruit!

Maar al je zegt dat je veel cheat bij de BOR... waarom pak je hem dan gewoon niet lichter zodat je het trict kan uitvoeren en bovenin 2 seconden kan aanspannen? Daar reageren (richting spieren) je zenuwen veel beter op dan op zware reps zonder aanspannen en met een shitload aan cheatreps :thumbs:

Ik pak alles ook heel licht zoals je leest in mijn log. Maar ik weet van mezelf dat ik nooooit cheat en altijd alles bovenin aanspannen rustig terug ga (negative).

Probeer het eens. Je zal zien dat je een goed gevoel overhoud na training :thumb:

Lekkere training hoor Spanksta.

Hoezo zou je niet mogen cheaten? Je mag echt wel een beetje cheaten hoor. Volgende keer pak je 55kg, dan zul je waarschijnlijk weer cheaten, de keer erop doe je 60, zul je waarschijnlijk weer cheaten. Maar dan kan je wel +/- 52.5kg zonder te cheaten doen! Ik zeg, gewoon lekker doorgaan. Dat hupje erin houden, doe ik ook.

Maar al je zegt dat je veel cheat bij de BOR... waarom pak je hem dan gewoon niet lichter zodat je het trict kan uitvoeren en bovenin 2 seconden kan aanspannen? Daar reageren (richting spieren) je zenuwen veel beter op dan op zware reps zonder aanspannen en met een shitload aan cheatreps :thumbs:

Ik pak alles ook heel licht zoals je leest in mijn log. Maar ik weet van mezelf dat ik nooooit cheat en altijd alles bovenin aanspannen rustig terug ga (negative).

Probeer het eens. Je zal zien dat je een goed gevoel overhoud na training :thumb:

Dit is niet noodzakelijk zo, het beste is steeds om zoveel mogelijk reps af te maken op een min of meer strikte manier en daarna er wat cheats achteraan te gooien.
Als je nooit cheat dan zal je vooruitgang onherroepelijk trager gaan, dat even vasthouden en extra aandacht geven aan de negatieve beweging is ook niet echt noodzakelijk, snel trainen heeft zo zijn voordelen.
Je moet eigenlijk een mix hebben van strikt en cheats (waarbij je wel moet zorgen dat je steeds de controle over het gewicht behoud), daar kom je het verste mee.

• #2.976
Hoe kan een gym nu eerder dicht gaan, bepalen ze daar zelf wanneer ze sluiten?
Hoe gaat het met eten Spanksta?

Mja, ik train bij een kleine zelfstandige hardcore gym.. dus hij moest eerder weg en ging eerder dicht!

Maar al je zegt dat je veel cheat bij de BOR... waarom pak je hem dan gewoon niet lichter zodat je het trict kan uitvoeren en bovenin 2 seconden kan aanspannen? Daar reageren (richting spieren) je zenuwen veel beter op dan op zware reps zonder aanspannen en met een shitload aan cheatreps :thumbs:.

Bedankt koekie! Probleem is dat ik met 45 strict kan doen en met 50 wordt het moeilijk, althans, in het begin gaat het wel.

Kan het wel proberen om ze 2 secoden vast tehouden, maar ik vind cheatreps toch wel belangrijk voor de vooruitgang..

Lekkere training hoor Spanksta.

Hoezo zou je niet mogen cheaten? Je mag echt wel een beetje cheaten hoor. Volgende keer pak je 55kg, dan zul je waarschijnlijk weer cheaten, de keer erop doe je 60, zul je waarschijnlijk weer cheaten. Maar dan kan je wel +/- 52.5kg zonder te cheaten doen! Ik zeg, gewoon lekker doorgaan. Dat hupje erin houden, doe ik ook.

Oke! Overtuigd, dit ga ik doen!

Dit is niet noodzakelijk zo, het beste is steeds om zoveel mogelijk reps af te maken op een min of meer strikte manier en daarna er wat cheats achteraan te gooien.
Als je nooit cheat dan zal je vooruitgang onherroepelijk trager gaan, dat even vasthouden en extra aandacht geven aan de negatieve beweging is ook niet echt noodzakelijk, snel trainen heeft zo zijn voordelen.
Je moet eigenlijk een mix hebben van strikt en cheats (waarbij je wel moet zorgen dat je steeds de controle over het gewicht behoud), daar kom je het verste mee.

+1, tuurlijkmoet niet alles uit cheat bestaan, dat weet ik inderdaad wel.. maar als je kijkt naar de echte grote BB als Arnold enzo, die cheaten er ook flink op los!

Ik baal vandaag, want ik voel mijn schouders flink zeuren en vandaag is de laatste kans dat ik kan trainen omdat weekend is sportschool niet veel open.. Dus ga vandaag toch maar schouders doen mja.. kijken hoe het uitpakt dan maar! Heb er in ieder geval wel zin in.. Rustige training.. Schouders altijd.. Moet er niet aan denken elke dag te moeten SQ of DL.. Pfieuw..

Ik heb mijn BOR op korte tijd de hemel in gestuurd door vrijwel rechtopstaand een zo zwaar mogelijk gewicht omhoog te brengen, al was het maar een klein stukje maar dat gewicht moest omhoog. Na korte tijd zal je merken dat je gewichten die je voorheen niet redelijk strikt omhoog kreeg nu vanzelf gaan, als je probeert aan de grote gewichten te geraken met steeds volledig strikt te werken dan ben je bezig tot de Paus van Rome betrapt word op openbare zedenschennis.

Ik heb mijn BOR op korte tijd de hemel in gestuurd door vrijwel rechtopstaand een zo zwaar mogelijk gewicht omhoog te brengen, al was het maar een klein stukje maar dat gewicht moest omhoog. Na korte tijd zal je merken dat je gewichten die je voorheen niet redelijk strikt omhoog kreeg nu vanzelf gaan, als je probeert aan de grote gewichten te geraken met steeds volledig strikt te werken dan ben je bezig tot de Paus van Rome betrapt word op openbare zedenschennis.

+1 Alhoewel ik dat laatste op zich nog wel zie gebeuren :roflol:

• #2.979
Training Vrijdag 5 Juni

Schouders/Triceps/Buik

Woord Vooraf!
Naya, zoals ik al zei had ik nog pijn in mijn schouders van gisteren rug training, normaal doe ik Vrijdag rust en ga zaterdag morgen trainen, alleen moet ik morgenochtend een paar uur werken.. Naya, al met al viel het wel mee

De grote jongens in mn gym zeggen constant dat ik te zwaar loop te trainen omdat niet alles even zuiver gaat.. bijvoorbeeld de MP zijn de laatste 2 Reps erg moeilijk, en wil mn ene arm wel eens lagzamer naar boven als de andere, ik kom er wel en probeer mn rug niet te forceren..

Maar dan scheiten ze te hulp! Allemaal leuk en aardig maar vind dat wel balen..

Zwart = Vorige Training!
Rood = Net Gedaan!

10:00 Minuten Crosstrainer
150 Kcals Lichter..

# Schouders #:

* MP

W.U.

- 10 * BB
(10 * BB)

- 10 * 30 (10 * 30)
- 10 * 35 (10 * 37,5) 10e was hele kleine tikje spot, maar had hem wel zelf kunnen doen :@

Werksets
- 8 * 40 (7 * 42,5)
- 3 * 45 (3 * 45)

C.D.
- 8 * 35
(6 * 40)
- 9 * 30 (5 * 37,5)

* Dumbbell Side Raise
- 10 * 7 (10 * 8)
- 10 * 8 (10 * 8)
- 8 * 9 (8 * 9)
- 6 * 12 (6 * 12)

* Upright Row
- 10 * 30 (10 * 30)
- 8 * 35 (10 * 35)
- 8 * 35
(9 * 35)

# Triceps #

* Close Grip Bench Press
- 10 * 30 (10 * 25)
- 10 * 40 (10 * 35)
- 8 * 45 (10 * 45)

* Chest/Tricep Dips
- 10 * BW + 10 Kilo
- 8 * BW + 10 Kilo
- 7 * BW + 10 Kilo
# Traps #

* DB Shrugs
- 15 * 20 (20 * 20)
- 15 * 22 (15 * 22)
- 10 * 22 (12 *22)

* BB Shrugs
- 20 * 50 (20 * 55)
- 15 * 60 (15 * 65)
- 10 * 70 (10 * 70)

Trainingstijd: 60 Minuten exclusief Cardioooo!

Voeding van vandaag:
Ontbijt:
20 Gram Whey / 150 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 300 ML Halfvolle Melk
Ochtend: 3 Volkorenbrood / 2 Hele Eieren {110 Gram)
Lunch: 90 Gram Zilvervliesrijst / 100 Gram Spersiebonen / 150 Gram Kipfilet [Onbereid gewogen]
PWO: 20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 1 Gram Kaneel
PWO: 70 Gram Brinta / 300 ML Halfvolle Melk / 50 Gram Kalkoenfilet [Broodbeleg]
Diner: 250 Gram Aardappel / 200 Gram Tuinbonen / 130 Gram Zalm [Onbereid gewogen]
Avond: 450 Gram Kwark / 50 Gram NotenMix

Sups:
* 40 Gram Whey

Kcal: 3300

Goed bezig maar...een spot bij de 3e set warm up daar begrijp ik niets van, de warm up mag niet meer zijn dan dat en daarin moet je je sparen om de echte werksets aan te pakken.

Terug
Naar boven