XXL Nutrition

Spanksta gaat Loggen..!

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.981
Goed bezig maar...een spot bij de 3e set warm up daar begrijp ik niets van, de warm up mag niet meer zijn dan dat en daarin moet je je sparen om de echte werksets aan te pakken.

Klopt, ik had hem ook zelf met mn laatste krachten omhoog, dus eigenlijk hoort deze bij mijn werkset, staat alleen eventjes verkeerd, maar toen komt een BB aanwachelen en die geeft me net die knik dat ik omhoog ben, het gewicht was al ver boven mijn hoofd.. Dus die noem ik spot.. wel balen, volgende keer moet ik deze dus over doen!

Dat zijn toch mooie trainingen Spank, over het algemeen sterker dan de voorgaande.
Ik zie dat je hier en daar twijfelt over je mate van cheaten. Cheaten is goed als je daarmee een grotere stress op je spieren brengt. Als je cheat om hem minder zwaar te maken dan ben je fout bezig.

lekkere training spankie, wat ik alleen nooit doe is zo veel warming up sets en zo veel cool down

bij je mp: doe gewoon 1 van 35 en daarna knallen. dat is mijn visie.
Hou het hele trainen en eten een beetje no nosens, gewoon hard knallen op de compounds en vreten als een malle.

lekkere training spankie, wat ik alleen nooit doe is zo veel warming up sets en zo veel cool down

Hou het hele trainen en eten een beetje no nosens, gewoon hard knallen op de compounds en vreten als een malle.

1 warm up is te weinig, je moet je lichaam voorbereiden op het zware werk, 3 warm ups is imo het minimum.

+1

Deed hetzelf ook altijd. bijvoorbeel met squatten deed ik eerst
16x baar
10x 60kg
10x 70kg
6x 80kg

en dan mijn 3 werksets van 3x 5x 100kg

nu doe ik het zo
14x baar
5x 60kg
3x 80kg
3x5x 100kg

conlusie voor mij is: meer kracht en energie om mijn werkset goed en explosief uit te voeren.

dan zal ik als ik spank was het gewicht in de warming up verlagen zodat hij meer energie overhoudt voor het echte werk

• #2.988
Dat zijn toch mooie trainingen Spank, over het algemeen sterker dan de voorgaande.
Ik zie dat je hier en daar twijfelt over je mate van cheaten. Cheaten is goed als je daarmee een grotere stress op je spieren brengt. Als je cheat om hem minder zwaar te maken dan ben je fout bezig.

Bedankt hey!

Ik ben ook best tevreden wat het gevoel in mijn schouders is wel zo duidelijk dat ik ze heb gebruikt..
Cheaten probeer ik zo min mogelijk te doen.. Zoals bij de Side raise, doe ik als laatszte setje met zwaar gewciht een cheat

Houd het liever wel bij een WU van 2 bij de grote compounds, bij de andere hoeft het niet perse! Zal es kijken!

1 warm up is te weinig, je moet je lichaam voorbereiden op het zware werk, 3 warm ups is imo het minimum.

+1

Deed hetzelf ook altijd. bijvoorbeel met squatten deed ik eerst
16x baar
10x 60kg
10x 70kg
6x 80kg

en dan mijn 3 werksets van 3x 5x 100kg

nu doe ik het zo
14x baar
5x 60kg
3x 80kg
3x5x 100kg

conlusie voor mij is: meer kracht en energie om mijn werkset goed en explosief uit te voeren.

VId ik dus ook.. als je een WU doet dat wil het vaak beter, al moet je WU niet te zwaar zijn!

Mee eens, ik vind 3 sets zelf het fijnst. Wel houd ik het gewicht dan erg laag.

Als ik 50kg MP ga doen bijv. zou ik opwarmen met 20kg

+1, zo blijf ik het wss wel doen ja!

• #2.990
Deze nacht wederom maar 3/4 uur geslapen terwijl ik er dik 8 uur in lig.. Toch maar eens naar de dokter, heb nu al 2 weken dat ik ELKE nacht zo kort slaap..
Ik zeg het je, mijn slechte gains en progressies zijn met name daaraan te danken.. Voel me altijd klote, zelfs ga ik vaak MOE naar de fitness..

Deze nacht wederom maar 3/4 uur geslapen terwijl ik er dik 8 uur in lig.. Toch maar eens naar de dokter, heb nu al 2 weken dat ik ELKE nacht zo kort slaap..
Ik zeg het je, mijn slechte gains en progressies zijn met name daaraan te danken.. Voel me altijd klote, zelfs ga ik vaak MOE naar de fitness..

Jow Spank, sinds ik BCAA's vreet slaap ik ook maar maximaal 5 uur achter elkaar!! Niks ergs aan, tenminste ik herstel gewoon zwaar veel sneller nu! Ooit van happy thoughts voor het slapengaan gehoord?? Probeer voordat je gaat slapen alleen maar positief te denken...

Als je denkt: G*dver over 4 uur ga ik weer wakker worden wordt je 's ochtends als een wrak wakker!
Als je denkt: Yes, over 4 uur kan ik weer knallen in de sportschool wordt je een stuk lekkerder en uitgeruster wakker!!! Thrust me on this!

Think happy!

• #2.993
Slik wel BCAA's nu mja.. 5000 MG per dag..

• #2.995
nee, soort van VOOR DE TRAININ en NA DE TRAINING, de max doses is 8000 Gram maar ik weeg niet veel, + neem ik whey ernaast..

nee, soort van VOOR DE TRAININ en NA DE TRAINING, de max doses is 8000 Gram maar ik weeg niet veel, + neem ik whey ernaast..

8000mg mag ik hopen! Maar neem dat dan ook!! Is echt supergoed voor je herstel! En ik neem ook wheyshakies!! No excuus! Vreten die dingen!! Is alleen maar goed voor je! Probeer ze ook voor het slapengaan te nemen!

• #2.997
Training Maandag 25 Mei

Benen/Kuiten

Woord Vooraf!

He Bah! Het squaten ging gewoon in 1 woord k*t.. Ik voelde het bij de 55 Kilo al.. Maar ik had al gezegt dat ik slecht had geslapen

Al met al heb ik wel lamme poten, stond letterlijk te trillen na het laatste setje LEGPRESS!!

WAT IS JULLIE MENING OVER DEZE TRAINING!? VORDERINGEN?

Zwart = Vorige Training!
Rood = Nu Gedaan!

10:00 Minuten Crosstrainer verschillende Intensiteiten..!
160 Kcals Lichter..

# Benen #:

* FULL Normal Stance Squat
-v 10 * 20 (10 * 20)
- 10 * 50 (10 * 55)
- 10 * 60 (10 * 65)
- 10 * 70 (10 * 75)
- 10 * 77,5 (6 * 80) =( !!
- 4 * 85 GEEN 85 GEDAAN!! DUS EEN SETJE MINDER!!

- 10 * 75
(9 * 75) 10e Rep Failure, kon geen kracht meer zetten..
- 10 * 70 (10 * 70) HEEL ZWAAR, op het laatste 5 Sec. Rust tussen de reps

COMMENT:

IS het erg als je bij sommige setjes even op adem komt?

* Dumbbell Lunges
- 10 * 20 (10 * 20)
- 10 * 22 (10 * 22)
- 9 * 22 (9 * 24) WTF YESS!!

* Seated Legg Press {Zo een zwaar ding}

Narrow Stance {2-3 Cm Tussen de voeten}
- 10 * 60 (10 * 80)
- 10 * 80 (7 *100) GING TE VER DUS DE ROM TE GROOT EN ALLE SPANNIN KWAM OP HAMS!!
- 10 * 100 (10 *100)
- 8 * 100 (10 * 110)

Wide Stance {15 - 20 CM Tussen de voeten}
- 10 * 90
(10 * 100)
- 10 * 100) (10 * 110) TRILLEN!!

Comment:
Ik deed hem verkeerd, ik zette alle spanning op hamms, nu op quads..

* Lying Leg Curl {LEKKER STRIKT!}
- 10 * 30 (10 * 30)
- 10 * 35 (10 * 35)
- 8 * 40 (10 *40) WHOOW BRANDEN HEY!

# Kuiten #

* Standing Calf Raises {Helemaal onder Par, 1 sec Hold Bovenaan)
- 20 * 50 (17 * 55)
- 15 * 60 (13 * 66)
- 11 * 60 (11 * 66)

Comment:
KRUIPEND!! Vogende keer ga ik net als Xtra Rondjes rennen, kijken of het werkt!

Voeding van vandaag:
Ontbijt:
20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 300 ML Halfvolle Melk
Ochtend: 3 Volkorenbrood / 75 Gram Paling
Lunch: 90 Gram Zilvervliesrijst / 100 Gram Verse Wortels / 150 Gram Biefstuk [Onbereid gewogen]
PWO: 20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 1 Gram Kaneel
PWO: 70 Gram Brinta / 300 ML Halfvolle Melk / 70 Gram Biefstuk [Onbereid Gewogen]
Diner: BBQ! Dus veel vlees!
Avond: 450 Gram Kwark / 50 Gram NotenMix

Sups:

- 2 * 20 Gram Whey

Kcal: 3300

Tuurlijk kan je zwaarder pakken als je de ROM vermindert.
Maar ik zou niet willen beweren dat een grote ROM een slechte uitvoering is.

Of begrijp ik het verkeerd?

Verder wel nette training.

Nette training! Die squat gaat een stuk beter dan bij mij. Maar komop, die legpress kan toch wel wat hoger! Volgende training 10kg erbij! :)
Als ik van de legpress kom, dan sta ik ook te trillen op m`n benen. Irritant is dat, als je daarna ook nog BoR wilt doen..

Best goede training, normaal hoor dat je wat trilt op je benen na een zware benentraining, ik heb dat ook.

Terug
Naar boven