Fitness Seller

Spanksta gaat Loggen..!

Zoals al eerder gezegd, Spanksta, gewicht zou niet de indicator voor een goede training moeten zijn. Als jij de volgende keer kapot gaat met 10kg en het voelt goed, is dat prima en was het een goede training.

Iets minder op gewicht focussen, gewoon elke training lekker tot max gaan. Of dat nu 10kg meer of minder was dan de vorige keer, maakt niet zo heel veel uit. Als je maar tot max bent gegaan!

Verder goede training, keep it up!

Nette training hoor Spank!!

Met leggpress druk ik me kont altijd bijna tegen me hielen aan (beginpositie) dusse Grote Range of motion is juist top Pak je je kont namelijk ook nog ff mee!

Kweetnie trouwens niet wat je te zeiken hebt maar volgens mij heb je toch echt een paar PR's neergezet! Dusse toptraining toch?

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.003
Tuurlijk kan je zwaarder pakken als je de ROM vermindert.
Maar ik zou niet willen beweren dat een grote ROM een slechte uitvoering is.

Of begrijp ik het verkeerd?

Verder wel nette training.

Nee maar ik do0e de LEGPRESS voor mn QUADS, en niet voor mijn HAMMS, dus daarom moet ik niet te ver terug gaan,

overgens, as ik nog verder terug ga krijg ik last in mijn rug, omdat die dan helemaal optilt, ik ga volgens mij precies goed terug, niet te ver niet te 'niet-ver' (k*t KAN GEEN WOORDEN VINDEN VOOR DAT WOORD!!)

Nette training! Die squat gaat een stuk beter dan bij mij. Maar komop, die legpress kan toch wel wat hoger! Volgende training 10kg erbij! :)
Als ik van de legpress kom, dan sta ik ook te trillen op m`n benen. Irritant is dat, als je daarna ook nog BoR wilt doen..

Bedankt gap, de SQUATS zitten hier aan mijn TOP hoor, ze zijn wel BELOW PAR maar dit is wel mijn top.. Die leggpress kan ik echt niet zwaarder pakken.. het is zo een zwaar ding.. Weet ook niet hoeveel dat ding weegt dat je al wegduwt voordat je er gewicht aan hebt, want dat weegt ook nog wat.. het is geen ordinaire leggpress op een richel met wieltjes dat je naar boven duwt, maar een meganisme dat je hemelaa kantelt..

Best goede training, normaal hoor dat je wat trilt op je benen na een zware benentraining, ik heb dat ook.

Bedankt hoor! Ja heb het wel vaker maar nu zag ik het ook echt, ik keek naar mn knie en die trilde volledig! HAHA!

Zoals al eerder gezegd, Spanksta, gewicht zou niet de indicator voor een goede training moeten zijn. Als jij de volgende keer kapot gaat met 10kg en het voelt goed, is dat prima en was het een goede training.

Iets minder op gewicht focussen, gewoon elke training lekker tot max gaan. Of dat nu 10kg meer of minder was dan de vorige keer, maakt niet zo heel veel uit. Als je maar tot max bent gegaan!

Verder goede training, keep it up!

Dat klopt, echter moet je wel blijven verhogen wil je progressie boeken.. Heb in ieder geval wel ee zwaar goed gevoel in mn pooties!

Nette training hoor Spank!!

Met leggpress druk ik me kont altijd bijna tegen me hielen aan (beginpositie) dusse Grote Range of motion is juist top Pak je je kont namelijk ook nog ff mee!

Kweetnie trouwens niet wat je te zeiken hebt maar volgens mij heb je toch echt een paar PR's neergezet! Dusse toptraining toch?

Ja wel wat inderdaad, enkel niet bij de belanrijkste oefening en daar gaat het mij om! Maar goed.. nu eten en groeien!

Bedankt gap, de SQUATS zitten hier aan mijn TOP hoor, ze zijn wel BELOW PAR maar dit is wel mijn top.. Die leggpress kan ik echt niet zwaarder pakken.. het is zo een zwaar ding.. Weet ook niet hoeveel dat ding weegt dat je al wegduwt voordat je er gewicht aan hebt, want dat weegt ook nog wat.. het is geen ordinaire leggpress op een richel met wieltjes dat je naar boven duwt, maar een meganisme dat je hemelaa kantelt..
Ik pak m`n squats altijd full (althans, zover als ik kan zakken, haal net de grond niet met m`n aars). Wat betreft de legpress, zo eentje hebben wij in de gym, is dat wat je probeert te omschrijven?
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

ik gok dat je deze bedoelt:

• #3.006
Ik pak m`n squats altijd full (althans, zover als ik kan zakken, haal net de grond niet met m`n aars). Wat betreft de legpress, zo eentje hebben wij in de gym, is dat wat je probeert te omschrijven?

Nope, het is zo'n soort (Deze lijkt er erg veel op, iig zelfde mechanisme!):

2j31bm1.jpg

Je duwt dus een mechanisme al weg, ook zonder gewicht..

wat voor bcaa's heb je dan spankie? Ik heb BCAA poeder gekocht van XXL en mix 5gram door men water voor tijdens de training en als ik ergens naar onderweg ben of naar school/werk ofzo dan kan je ook wat bcaa poeder door je water mikken... echt superhandig!

Voor de rest denk ik dat je zeker goed bezig bent. Vervelend dat je niet goed slaapt...maar je gains en kracht progressie gaat goed (beter dan verwacht!). Dus ga zo door en keep your head cool;)

• #3.008
wat voor bcaa's heb je dan spankie? Ik heb BCAA poeder gekocht van XXL en mix 5gram door men water voor tijdens de training en als ik ergens naar onderweg ben of naar school/werk ofzo dan kan je ook wat bcaa poeder door je water mikken... echt superhandig!

Voor de rest denk ik dat je zeker goed bezig bent. Vervelend dat je niet goed slaapt...maar je gains en kracht progressie gaat goed (beter dan verwacht!). Dus ga zo door en keep your head cool;)

Ik eb ze ook van XXL, alleen dan de MEGA CAPS, volgens mij bestond toen de poeder nog niet, in het vervolg neem ik de Poeder wss.. die donder ik dan gewoon door mijn PWO SHAKE..

Bedankt voor je reactie hey! Balen van het slapen maar et is niet anders, ik kamp er overgens al mij halve leven me (10 Jaar slik ik al melatonine)

Het positief effect is nooit aangetoond, ik weet nog dat in de jaren negentig in Belgie dit product uit de handel genomen werd omdat het beschouwd word als een kwakzalversmiddel. Wat vinden we op internet als we melatonine opzoeken? O.a. dit:

Neveneffecten

Maar melatonine heeft ook andere werkingen die het minder bruikbaar maken. Zoals met alle geneesmiddelen, kan een kleine hoeveelheid van de stof een positieve uitwerking hebben, maar een grote hoeveelheid een negatief effect. Bij ongeveer tien procent van de mensen die meewerkten aan studies met dit middel is er na een hoge dosis sprake van slapeloosheid en nachtmerries, in plaats van een rustige slaap. Na toediening van een hoge dosis vermeldt één studie verwardheid bij sommige proefpersonen, terwijl anderen hevige hoofdpijn hadden.

Zeer hoge dosissen melatonine blijken een interactie te vertonen met andere hormonen: de productie van oestrogeen, testosteron, en schildklierhormoon vermindert hierdoor. Melatonine kan ook een reactie veroorzaken in het immuunsysteem. Melatonine zou de immuniteit een "boost" geven; en dit is niet noodzakelijk positief voor sommigen, zoals voor mensen met een auto-immuunziekte.

Je ziet dat bij 10 procent van de proefpersonen het middel juist de tegenovergestelde werking had en slapeloosheid veroorzaakte. Misschien ben jij wel iemand die tot deze groep zou behoren.
Komt nog eens bij dat melatonine het testosterongehalte verminderd.

Ik slik ook al 5 jaar melatonine en het deed vrij weinig. Maar nu ik het op een ander tijdstip slik (na een melatonine onderzoek bij een slaapcentrum te hebben gedaan) is het een ****ing wondermiddel. Niks werkte maar nu slaap ik eindelijk normaal. Maar melatonine is bedoelt voor problemen bij inslapen/verstoort ritme. Dat heb jij volgens mij niet toch? Jij slaapt toch wel in maar wordt wakker en kan niet meer slapen?

• #3.011
Nee mensen, dat heb ik niet, als ik om half 11 op bed lig slaap ik vaak al rond 11 uur.. feit is dat ik rond 4 uur weer wakker lig, en vervolgens wakker blijf..

@ DB Bedankt voor je stukje, erg interresant.. Als ik melatoine te laat of niet neem slaap ik ook daadwerkelijk niet in.. Het is mij bekend dat Melatonine een hormoon is, deze maakt mijn lichaam niet voldoende aan, daarom heb ik deze pillekes gekregen, niet va een dokter, niet va een arts, maar van een homeophaat..

Ik eb ze ook van XXL, alleen dan de MEGA CAPS, volgens mij bestond toen de poeder nog niet, in het vervolg neem ik de Poeder wss.. die donder ik dan gewoon door mijn PWO SHAKE..
PWO als in pre of post workout?
BCAA's pak je beter pre workout of tijdens workout (dat doe ik) omdat ze je beschermen tegen het aanspreken van je spieren voor energie. Als je bevoorbeeld ook beschikking hebt over EAS die meer spieropbouwend werken kan je die als post workout nemen

• #3.013
PWO als in pre of post workout?
BCAA's pak je beter pre workout of tijdens workout (dat doe ik) omdat ze je beschermen tegen het aanspreken van je spieren voor energie. Als je bevoorbeeld ook beschikking hebt over EAS die meer spieropbouwend werken kan je die als post workout nemen

Daar geloof ik niet zo in in de bulk.. Ik heb eej Pre Wo shake met:
60 Gram Brinta
300 ML Halfvolle Melk
60 Gram Kipfilet uit pakje

dan na de training
20 Gram Whey
20 Gram Dextrose
3 BCAA Pillen

Kijk naar DB, deze gebruikt helemaal geen sups.. Ben er van overtuigd dat Whey of BCAA Voor je training weinig tot geen effect heeft op spierafbraak, want ik eet toch voldoende?

aardig wat squats-reps spank - niet verkeerd man , werkt de hele training door - netjes

Daar kan je je wel eens in vergissen. Ik pak mijn shake ook voor de training.
+1!!

Vergis je je heeel erg in Spankie! Zijn ook onderzoeken die aantonen dat Wheyshakie briljant is voor je training en die BCAA's werken helemaal ziek heb ik zelf ondervonden!!!

Gewoon van ons aannemen en wat met deze opmerkingen doen!!

Kijk naar DB, deze gebruikt helemaal geen sups.. Ben er van overtuigd dat Whey of BCAA Voor je training weinig tot geen effect heeft op spierafbraak, want ik eet toch voldoende?
DB gebruikt wel degelijk sups hoor.
En zeker niet te vergeten dat hij al 30 jaar on juice zit ;)

• #3.019
Oke,vermoeidheid speelde op en begon te ijlen

Vanacht weer k*t geslapen.. Op zijn meest 2uur.. Andersniet..

Zwaar balen

Heb ik nu niet kunnen herstellen van de training van gister? Ik heb wel minder spierpijn (tot geen)

je zou eens L-Tryptofaan van Rene (xxlnutrition) kunnen proberen misschien dat dit beter helpt. dit spul helpt je in een diepere slaap te komen dus wie weet heb je wel minder kans om rond 4 uur wakker te worden. je kunt het altijd eens proberen als je er interessen in hebt.
http://www.xxlnutrition.nl/product/243/XXL Nutrition/L-Tryptofaan

En niet te para worden over of je wel hersteld etc. je gaat voorruit dus je boekt gewoon progressie

Terug
Naar boven