Dressed Black
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 34
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je zou eens L-Tryptofaan van Rene (xxlnutrition) kunnen proberen misschien dat dit beter helpt. dit spul helpt je in een diepere slaap te komen dus wie weet heb je wel minder kans om rond 4 uur wakker te worden. je kunt het altijd eens proberen als je er interessen in hebt.
http://www.xxlnutrition.nl/product/243/XXL Nutrition/L-Tryptofaan
En niet te para worden over of je wel hersteld etc. je gaat voorruit dus je boekt gewoon progressie
Wel even opmerken dat L-Tryptophane de eetlust verminderd, niet echt wat Henk nodig heeft vermoed ik.
Wat voegt ginseng toe als ik vragen mag?Buiten the juice gebruik ik proteinenpoeder, dextrose, multi vitaminen, vitamine c, E, ginseng, biergist en ijzer.
Ik zou gewoon per kg dat je hoger in BW gaat je kcals verhogen.

Nee mensen, dat heb ik niet, als ik om half 11 op bed lig slaap ik vaak al rond 11 uur.. feit is dat ik rond 4 uur weer wakker lig, en vervolgens wakker blijf..
3300 is ook al best veel, daar zul je zeker op groeien!
Als het kan (en ook praktisch goed mogelijk is) dan kun je bijvoorbeeld als doel volgende week stellen 3400, en dan steeds hoger!
Succes!
Ik zou gewoon per kg dat je hoger in BW gaat je kcals verhogen.
Spank waarom doe je zo moeilijk over een paar honderd kcals ?
Ga gewoon minimaal 4000 kcal eten en keihard door blijven trainen.
Je hebt amper vet.
Trainingen zien er goed uit.
apart...dus je valt wel in slaap maar je wordt te vroeg weer wakker.
je was al bij de dokter geweest toch?
neem een hamer mee naar bed, als je te vroeg wakker wordt naar je zin neem je die hamer vast en klop je op je hoofd, durf te wedden dat je terug in dromeland bent
Nee ff serieus, zou hier zeker eens een dokter over aanspreken.
vervelend dat je zo slecht slaapt. slaap is ook echt zoooo belangrijk, dus weeg af! zonder slaap maak je ook geen progressie!

Zou idd moeten verhogen, maar ik doe het niet tot ik weer beter slaap, herstel is vergierd nu..
vervelend dat je zo slecht slaapt. slaap is ook echt zoooo belangrijk, dus weeg af! zonder slaap maak je ook geen progressie!