AndroidHealthClinic

Spanksta gaat Loggen..!

Wel even opmerken dat L-Tryptophane de eetlust verminderd, niet echt wat Henk nodig heeft vermoed ik.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.022
je zou eens L-Tryptofaan van Rene (xxlnutrition) kunnen proberen misschien dat dit beter helpt. dit spul helpt je in een diepere slaap te komen dus wie weet heb je wel minder kans om rond 4 uur wakker te worden. je kunt het altijd eens proberen als je er interessen in hebt.
http://www.xxlnutrition.nl/product/243/XXL Nutrition/L-Tryptofaan

En niet te para worden over of je wel hersteld etc. je gaat voorruit dus je boekt gewoon progressie

Wel even opmerken dat L-Tryptophane de eetlust verminderd, niet echt wat Henk nodig heeft vermoed ik.

Daarom neem ik het ook niet..
Bedankt voor je hulp mensen..
Ik ga een VALERIAAN Sup halen, deze scheinen ook te helpen voor slaap..

Vandaag geen training omdat k*t geslapen.. Ik train deze week MA WOE VRIJ ZA ..

Ik denk overgens dat ik dat beter altijd kan doen WANT!!

Elke Dinsdag en Donderdagavond doe ik 2,5 uur zwaar lichaamelijk werk (Lees kratten bier sjouwen, nee geen lege, sixpacks cola sjouwen enzovoorts enzovoorts..

Denk dat ik beter op de dagen dat ik dat niet doe kan gaan trainen, en zo is het ook beter verdeeld over de week imo..

adrealine is misschien nog te hoog na dat zware werk

De werkzame stoffen zijn de in de wortel voorkomende ginsenosiden.
Ginseng verbetert volgens onderzoekers van de universiteit van Arizona het psychisch welbevinden en het immuunsysteem[1]. Het Nationaal gezondheidsinstituut van de Verenigde Staten erkent goede wetenschappelijke onderbouwing voor sterking van het immuunsysteem, van het hart en voorkomen van diabetes[2], net als de Mayo Clinic[3]. Ginseng zou in het bijzonder werken ter stimulering van het hart[4] en de bloedsomloop, als afrodisiacum, antidepressivum en als voeding voor de zenuwen. Daarnaast zou ginseng de opbouw van eiwitten en het concentratievermogen bevorderen, alsmede lichamelijke en geestelijke belasting verzachten. Ook vertoont ginseng een gunstige invloed bij Diabetes mellitus[5][6], overgangsklachten en de coïtusuele activiteit bevorderen. Tenslotte zou ginseng de cholesterolspiegel gunstig beïnvloeden, de bloeddruk verlagen en chronische verkoudheden sneller genezen.[7] en griep voorkomen[8]. Ginseng kan kanker voorkomen[9][10][9][11][12][13] en genezing van maagkanker [14] en longkanker[15] bevorderen en werken tegen leukemie[16]. Ginseng is werkzaam tegen impotentie[17].
Ginseng wordt sterk afgeraden bij mensen met nierproblemen.[18] Ginseng kan bloedingen veroorzaken[19]. Ginseng mag niet samen met een aantal medicijnen ingenomen worden vanwege ongunstige wisselwerkingen[20].

aha weer wat bijgeleerd ^^

Zo weer even bijgelezen in dit log van gevechten.
Allereerst jammer om te lezen dat je nog steeds op 3300 kcal zit.

Daarnaast moet ik een compliment maken voor je inzet m.b.t. de trainingen....
Goed bezig topper ga zo door en dont worry to much.

s6 en gainze.

• #3.028
Mja, al die kruiden ook, er zijn er zveel! Echt heel bijzonder..

@ XL, ja, zit nog op 3300, wil eerst alles op orde hebben wil ik hoger gaan, als ik niet goed kan slapen zal al die extra kcal verkeerd worden gebruikt.. daar heb ik geen zin in, ben er zowiezo van overtuigd dat het omhoog moet!

3300 is ook al best veel, daar zul je zeker op groeien!
Als het kan (en ook praktisch goed mogelijk is) dan kun je bijvoorbeeld als doel volgende week stellen 3400, en dan steeds hoger!

Succes!

Ik zou gewoon per kg dat je hoger in BW gaat je kcals verhogen.

Spank waarom doe je zo moeilijk over een paar honderd kcals ?
Ga gewoon minimaal 4000 kcal eten en keihard door blijven trainen.
Je hebt amper vet.

Trainingen zien er goed uit.

Nee mensen, dat heb ik niet, als ik om half 11 op bed lig slaap ik vaak al rond 11 uur.. feit is dat ik rond 4 uur weer wakker lig, en vervolgens wakker blijf..

apart...dus je valt wel in slaap maar je wordt te vroeg weer wakker.

je was al bij de dokter geweest toch?

neem een hamer mee naar bed, als je te vroeg wakker wordt naar je zin neem je die hamer vast en klop je op je hoofd, durf te wedden dat je terug in dromeland bent ;)
Nee ff serieus, zou hier zeker eens een dokter over aanspreken.

vervelend dat je zo slecht slaapt. slaap is ook echt zoooo belangrijk, dus weeg af! zonder slaap maak je ook geen progressie!

• #3.036
3300 is ook al best veel, daar zul je zeker op groeien!
Als het kan (en ook praktisch goed mogelijk is) dan kun je bijvoorbeeld als doel volgende week stellen 3400, en dan steeds hoger!

Succes!

Ik zou gewoon per kg dat je hoger in BW gaat je kcals verhogen.

Spank waarom doe je zo moeilijk over een paar honderd kcals ?
Ga gewoon minimaal 4000 kcal eten en keihard door blijven trainen.
Je hebt amper vet.

Trainingen zien er goed uit.

Zou idd moeten verhogen, maar ik doe het niet tot ik weer beter slaap, herstel is vergierd nu..

apart...dus je valt wel in slaap maar je wordt te vroeg weer wakker.

je was al bij de dokter geweest toch?

Ja! Maar die heeft ook geen verklaringen, buiten stress enz.. enz..
Zowiezo heb ik een soort van bekneld gezeten bij de geboorte en menzegt dat dit mij niet beter heeft gedaan..

neem een hamer mee naar bed, als je te vroeg wakker wordt naar je zin neem je die hamer vast en klop je op je hoofd, durf te wedden dat je terug in dromeland bent ;)
Nee ff serieus, zou hier zeker eens een dokter over aanspreken.

lol, ben er al eens naar de doc mee geweest, wil ook niet aan de zware slaappillen!

vervelend dat je zo slecht slaapt. slaap is ook echt zoooo belangrijk, dus weeg af! zonder slaap maak je ook geen progressie!

Oke! Bedankt voor de geruststellende gedachten.. :eek:

Slaap je niet gewoon zo slecht omdat je zoveel stress hebt?
Op de (zeldzame) dagen dat ik echt lig te piekeren slaap ik ook slecht, normaal slaap ik echter 3 minuten nadat ik ga liggen al en word ik gewoon na 8 of 9 uur slaap weer wakker.

Goede trainingen verder!

Nou uit mijn ervaring is voeding toch belangrijker voor groei. Ik sliep vanaf ik begon met trainen 3-4uur en heb zo 10kg gegained in een half jaar, en ik vrat nog niet eens zoveel. Alleen trainen is dan zwaar ruk en gewoon niet lekker. Niet slapen en 3-4uur is toch een verschil, het is tenminste iets :p

• #3.040
Training Woensdag 10 Juni

Borst/Biceps/Buik

Woord Vooraf!
Whouw, het ging voor mn gevoel wel hardcore!

Echt zwaar getraind.. Voelt erg lekker in mijn BORST nu!!

Graag jullie oprechte meningen over deze training, zit er vooruitgang in of niet!? Zou ik groeien of heb ik op onderhoud getraind?

Zwart = Deze Training!
Rood = Nu!

7:30 Minuten Crosstrainer
110 Kcals Lichter..

# Borst #:

* Bench Press
- 10 * 35 (10 * 30)
- 10 * 45 (10 * 40)
- 8 * 57,5 (10 * 55)
- 2 * 62,5 (5 * 60) 6e Rep SUPERLICHTE Spot.. Echt vrijwel niet, het laatse knikje!!
- 7 * 55 (8 * 55)
- 8 * 50 (9 * 50)

* Incline Dumbbell Press
- 10 * 18 (10 *16)
- 9 * 22 (10 * 20)
- 8 * 22 (10 * 22)
- 3 * 24 (7 * 24)
**** YEA!!

* Flat Bench Flyes {3 setjes gedaan, ik was op..}
- 10 * 14 (10 * 12)
- 10 * 14 (10 * 14)
- 5 * 16
(8 * 16) HAD HET WEL EVEN BENAUWD!!

OP..!

# Biceps #

* Barbell Bicep Curl {Zo strikt als mogelijk}
- 10 * 25 (10 *25)
- 10 * 30 (10 *30)
- 8 * 30 (9 * 30)
UIT FORM!!

* Incline Seated/Standing Dumbbell Curl
- 10 * 10 (10 *10)
- 10 * 12 (10 * 12)
- 8 * 14 (9 * 14)

# Buik #

* 2 Oefeningen --> 2/3 sets per Oefening

Trainingstijd: 60 Minuten exclusief Cardioooo!

Voeding van vandaag:
Ontbijt:
20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 300 ML Halfvolle Melk
Pre W.O.: 60 Gram Brinta / 300 ML Halfvolle Melk / 60 Gram KalkoenFilet [BroodBeleg]
Post W.O.: 20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 1 Gram Kaneel
Lunch: 90 Gram Zilvervliesrijst / 150 Gram Groente / 150 Gram Kipfilet [Onbereid gewogen]
Middag: 60 Gram Brinta / 300 ML Halfvolle Melk / 60 Gram KalkoenFilet [BroodBeleg]
Diner: 250 Gram Aardappel / 250 Gram Groente / 150 Gram Rundergehakt [Onbereid Gewogen]
Avond: 450 Gram Kwark / 50 Gram NotenMix

Sups:

- 2 * 20 Gram Whey

Kcal: 3300

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven