- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Graag jullie oprechte meningen over deze training, zit er vooruitgang in of niet!? Zou ik groeien of heb ik op onderhoud getraind?
Lekkere training weer! Ik kan het niet anders zeggen. Lekkere presses zeg!
Spank wanneer stop je er is mee om zo obsessed te zijn, tuurlijk groei je!
Gewoon lekker hard door blijven trainen en meer eten.

Allright spanksta, misschien ben ik de enige, maar ik heb een iets andere mening dan menig poster in je topic.
Je bent blijkbaar onzeker over je groei? Je bent nu ook al enkele maanden bezig en je bent nog altijd vrij mager. Sommige oefeningen steken erboven uit, zoals je MP, maar je bench bijvoorbeeld loopt echt achter. Velen zeggen dan goede training, geduld hebben, je komt wel bij.
Weet je nog, ik ben ongeveer met jou begonnen, misschien iets later? Ik heb niet op grammetjes gezien, en ben gewoon beginnen bulken. Die vetjes die erbij kwamen, kon ik wel gebruiken, en jij ook by the way. Ik ben op 2,5 maand groter en sterker geworden. Niets geduld hebben, het ging vanzelf.
Ik wil je hiermee niet kleineren of uitlachen of weet ik veel. Ik wil je misschien wakker schudden van het feit dat je misschien iets te voorzichtig te werk gaat? Ik wil je niet overtuigen hoor, ik heb respect voor elke manier waarop je te werk zou gaan. Ik heb gewoon mijn twijfels.
Je hebt de motivatie en de wil om er te komen. Doe er meer mee, spank!
Als beginneling zou je, en zeker met jouw toewijding, geen problemen mogen hebben om bij te komen.
Hopelijk apprecieer je deze woorden.
Bert
EDIT: Moest ik volledig naast de context zitten, dan spijt het me. Ik heb niet alle 153 pagina's van je log gelezen.
Je zegt ook dat hij meer moet doen met z'n motivatie
Toch mooi hoor die 3x105, een nieuw PR toch?
Ik heb toevallig ook deze week voor het eerst traps met schouders gedaan, bevalt me stukken beter dan traps+rug.
Lekker bezig spank. Ik drink nu 2 a 3 liter melk per dag, dat je dan zo veel vet binnen krijgt vind ik opzich wel meevallen.
Je hebt amper vet, dus het kan niet zo veel kwaad lijkt me.
Ja er zitten onverzadigde vetten in melk. Maar dat is niet ongezond voor je lichaam, het is gewoon hartnekkiger weg te trainen dan verzadigd vet.
stevige rug-training spankie - ach en dat met deadlift - shit happens - je kan je traps ook opsplitsen by the way - ik doe nu 1 oef bij schouders en 1 oef bij de rug - gaat goed hoor