XXL Nutrition

Spanksta gaat Loggen..!

Lekkere training weer! Ik kan het niet anders zeggen. Lekkere presses zeg!

Graag jullie oprechte meningen over deze training, zit er vooruitgang in of niet!? Zou ik groeien of heb ik op onderhoud getraind?

Spank wanneer stop je er is mee om zo obsessed te zijn, tuurlijk groei je!
Gewoon lekker hard door blijven trainen en meer eten.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.043
Leuke foto in je gallerij =].

Je training vind ik wel goed, maar word wel een beetje teveel van hetzelfde. Maargoed je hebt al aangegeven dat de bench niet je sterkste onderdeel is.

Allright spanksta, misschien ben ik de enige, maar ik heb een iets andere mening dan menig poster in je topic.
Je bent blijkbaar onzeker over je groei? Je bent nu ook al enkele maanden bezig en je bent nog altijd vrij mager. Sommige oefeningen steken erboven uit, zoals je MP, maar je bench bijvoorbeeld loopt echt achter. Velen zeggen dan goede training, geduld hebben, je komt wel bij.
Weet je nog, ik ben ongeveer met jou begonnen, misschien iets later? Ik heb niet op grammetjes gezien, en ben gewoon beginnen bulken. Die vetjes die erbij kwamen, kon ik wel gebruiken, en jij ook by the way. Ik ben op 2,5 maand groter en sterker geworden. Niets geduld hebben, het ging vanzelf.

Ik wil je hiermee niet kleineren of uitlachen of weet ik veel. Ik wil je misschien wakker schudden van het feit dat je misschien iets te voorzichtig te werk gaat? Ik wil je niet overtuigen hoor, ik heb respect voor elke manier waarop je te werk zou gaan. Ik heb gewoon mijn twijfels.
Je hebt de motivatie en de wil om er te komen. Doe er meer mee, spank!
Als beginneling zou je, en zeker met jouw toewijding, geen problemen mogen hebben om bij te komen.

Hopelijk apprecieer je deze woorden. ;)
Bert

EDIT: Moest ik volledig naast de context zitten, dan spijt het me. Ik heb niet alle 153 pagina's van je log gelezen.

• #3.046
@ Mitch, Thanx!!
@Beurt, Sja ik weet het.. twijfel er teveel over.. Dat jouw stats hoger zijn is ook omdat jij begon bij 70 Kilo, ik bij 57/58, Toch weeg ik nu al 66 in de ochtend.. Dat is bijna 10 Kilo in 8 Maand tijd..

10 kilo in 8 maanden tijd is een goede vooruitgang spank!
Ik geef Beurt gelijk over die bulk maar het duurd gewoon lang met deze sport voordat je een echte buffel bent!
Doe waar jij je goed bij voelt en wat jij leuk vind op het gebied van schema's / oefeningen en experimenteer veel!
Voor de rest als je zo nog een tijd door train word je vanzelf wel een beest! :cool:

Goede training weer Spank en niet ongeduldig worden, spieren krijgen is een werk van de lange adem.

Allright spanksta, misschien ben ik de enige, maar ik heb een iets andere mening dan menig poster in je topic.
Je bent blijkbaar onzeker over je groei? Je bent nu ook al enkele maanden bezig en je bent nog altijd vrij mager. Sommige oefeningen steken erboven uit, zoals je MP, maar je bench bijvoorbeeld loopt echt achter. Velen zeggen dan goede training, geduld hebben, je komt wel bij.
Weet je nog, ik ben ongeveer met jou begonnen, misschien iets later? Ik heb niet op grammetjes gezien, en ben gewoon beginnen bulken. Die vetjes die erbij kwamen, kon ik wel gebruiken, en jij ook by the way. Ik ben op 2,5 maand groter en sterker geworden. Niets geduld hebben, het ging vanzelf.

Ik wil je hiermee niet kleineren of uitlachen of weet ik veel. Ik wil je misschien wakker schudden van het feit dat je misschien iets te voorzichtig te werk gaat? Ik wil je niet overtuigen hoor, ik heb respect voor elke manier waarop je te werk zou gaan. Ik heb gewoon mijn twijfels.
Je hebt de motivatie en de wil om er te komen. Doe er meer mee, spank!
Als beginneling zou je, en zeker met jouw toewijding, geen problemen mogen hebben om bij te komen.

Hopelijk apprecieer je deze woorden. ;)
Bert

EDIT: Moest ik volledig naast de context zitten, dan spijt het me. Ik heb niet alle 153 pagina's van je log gelezen.

Dit ben ik niet met je eens, je kan moeilijk een vergelijking tussen uzelf en meneer Spanksta trekken. Je moet ook niet naar anderen kijken is mij geleerd. Dat z'n BP achterligt vind ik ook onzin, z'n MP ligt gewoon voor. Wat dat bulken betreft en wat minder precies letten op wat je eet ben ik het met je eens, puur omdat het voor jezelf allemaal wat makkelijker maakt. Je zegt ook dat hij meer moet doen met z'n motivatie, nou voor zover ik dat log lees (ik volg meer dan ik post) doet hij hij erg veel. Of het de beste/snelste manier is om spieren op te bouwen is een tweede. Ik vind echt dat het goed gaat. Je begint al meer te eten en er is progressie.

10kg in 8 maanden is toch klare taal?

Goed hoor, ga zo door!

• #3.052
HET IS 9 KILO!!

En bedankt allemaal!

Bedankt voor je inbreng BEURT!

Henk, je gaat lekker hardcore met je trainingen! En je hebt best veel gewicht gegained, dus blijf zo doorgaan, maar binnekort wel nog iets meer food erbij proppen :p Naarmate je hoger gaat in gewicht moet je ook meer eten! ;)

• #3.054
Training Vrijdag 12 Juni

Rug/Traps

Woord Vooraf!

Naar mijn gevoel wel lekker..

Baalde wel ontzettend van de DL, was na 5 reps gekapt bij de 100..Durfde niet meer verder te gaan.. Was gewoon te zwaar..

Eigenlijk is Rug met Traps not done.. De vorige keer pakte ik ze met Schouders en dan heb je veel meer kracht over..

Stiekem nog een laatste oefening SEATED CABLE ROW GEDAAN voor 3 setjes, om het af te maken..

BB in mn gym zeggen dat 1 Liter melk teveel is omdat de vetten die erin zitten niet egt fantastisch zijn.. Maakt het erg veel uit? Want ik krijg soms wel 1,5 Gram BW vet binnen.. dat is 100 Gram..

10:00 Minuten Crosstrainer
150 Kcals Lichter..

Zwart = Vorige Training!
(Rood) = Nu gedaan!

# Rug #:

* Chin Up
- 3 * 4/5 * BW redelijk Strikt de rest van de reps (tot 6 met cheat)

* DL
- 10 * 45
(10 * 60)

- 10 * 75 (10 * 80)
- 10 * 85 (10 * 90)
- 10 * 95 (5 * 100) Belt! =(
(3 * 105) Belt! =( (Deze was voorheen nog nooit gelukt, zelfs 2 keer fail op 1 rep..)

* Lat PullDown Front {Wide Grip}
- 10 * 40 (10 * 45)
- 10 * 50 (10 * 55)
- 7 * 60 (8 * 60)

* Dumbbell Row
- 10 * 20 (10 * 20)
- 10 * 22 (10 * 22)
- 10 * 22 (10 * 24)
- 10 * 20 (8 * 24)

* Bent Over Row
- 10 * 40 (10 * 35)
- 8 * 50 (10 * 45)
- 8 * 50 (10 * 50)
- 10 * 45 (5 * 55)
- 10 * 45 (10 *50) (Laatste 2 Cheat!)

# Traps #

* DB Shrugs
- 20 * 20 (20 * 20)
- 15 * 22 (15 * 24)
- 12 * 22 (10 *24)

* BB Shrugs
- 20 * 55 (20 * 55)
- 15 * 65 (15 * 65)
- 10 * 60 (10 * 65)

Trainingstijd: 65 Minuten exclusief Cardioooo W.U.!

Voeding van vandaag:
Ontbijt:
20 Gram Whey / 100 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 300 ML Halfvolle Melk
Pre W.O.: 60 Gram Brinta / 300 ML Halfvolle Melk / 60 Gram KalkoenFilet [BroodBeleg]
Post W.O.: 20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 1 Gram Kaneel
Lunch: 90 Gram Zilvervliesrijst / 120 Gram Wortels / 150 Gram Kipfilet [Onbereid gewogen]
Middag: 60 Gram Brinta / 300 ML Halfvolle Melk / 60 Gram KalkoenFilet [BroodBeleg]
Diner: 250 Gram Aardappel / 250 Gram Witlof / 150 Gram Vlees (Weet nog niet) [Onbereid Gewogen]
Avond: 450 Gram Kwark / 50 Gram NotenMix

Sups:

- 2 * 20 Gram Whey

Kcal: 3300

Laatst bewerkt:
Toch mooi hoor die 3x105, een nieuw PR toch?
Ik heb toevallig ook deze week voor het eerst traps met schouders gedaan, bevalt me stukken beter dan traps+rug.

Lekker bezig spank. Ik drink nu 2 a 3 liter melk per dag, dat je dan zo veel vet binnen krijgt vind ik opzich wel meevallen.
Je hebt amper vet, dus het kan niet zo veel kwaad lijkt me.

Ja er zitten onverzadigde vetten in melk. Maar dat is niet ongezond voor je lichaam, het is gewoon hartnekkiger weg te trainen dan verzadigd vet.

stevige rug-training spankie - ach en dat met deadlift - shit happens - je kan je traps ook opsplitsen by the way - ik doe nu 1 oef bij schouders en 1 oef bij de rug - gaat goed hoor

• #3.059
Toch mooi hoor die 3x105, een nieuw PR toch?
Ik heb toevallig ook deze week voor het eerst traps met schouders gedaan, bevalt me stukken beter dan traps+rug.

Ach sja, toch klaar met dit schema dus het gaat zowiezo anders worden..

Lekker bezig spank. Ik drink nu 2 a 3 liter melk per dag, dat je dan zo veel vet binnen krijgt vind ik opzich wel meevallen.
Je hebt amper vet, dus het kan niet zo veel kwaad lijkt me.

Hmm kay.. maar dit zijn niet mn enige vetbronnen.. Maar goed.. Gewoon mee doorgaan dus XD

Ja er zitten onverzadigde vetten in melk. Maar dat is niet ongezond voor je lichaam, het is gewoon hartnekkiger weg te trainen dan verzadigd vet.

ah, vet het je natuurlijk wel nodig ja!

stevige rug-training spankie - ach en dat met deadlift - shit happens - je kan je traps ook opsplitsen by the way - ik doe nu 1 oef bij schouders en 1 oef bij de rug - gaat goed hoor

Bedankt gap, Was opzich best tevreden met de deads.. geen 10 reps maar wel 3 op de 105..

Dit ga ik niet doen, Waarom niet? Omdat ik schouders de dag na Rug doe! :p

Goede training weer man, doe zo verder.
Ach melk, niet vergeten dat baby's groot worden op melk!
Laat al die slimme BB'ers maar zeggen wat ze willen, de grote Arnold dronk in de bulk 7 liter melk per dag. Moet er dan nog zand zijn?

Terug
Naar boven