- Waardering
- 410
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goede training weer. Als je bij de PP vastloopt kun je misschien je beenpositie wat wisselen (iets breder/smaller) zodat je wat meer kracht uit de benen kunt genereren. Of wissel het af met een hangclean/snatch.![]()
+1 toen ik die omgekeerde piramide van jou deed voor MP schroeiden mijn schouders als nooit tevoren, brute pomp kreeg je daarvan.Als je de military press wil verbeteren, doe hem zittend en maak er 6 sets van van 3-12 reps, zorgen dat je ongeveer in elke rep range komt per training. Doe daar nog 2 setjes side laterals achter waarbij het gewicht van ondergeschikt belang is. Probeer regelmatig een beetje meer te pakken dan daarvoor, in welke rep range dat is maakt niet uit, dat kan zowel in een set van 3 zijn als in een set van 12, dan heb je altijd vooruitgang en zullen je schouder shroeien.
+1 toen ik die omgekeerde piramide van jou deed voor MP schroeiden mijn schouders als nooit tevoren, brute pomp kreeg je daarvan.
, is ondertussen verbeterd.schroeien deden ze ook hoorJa het is een geweldige manier van trainen die je enkele maanden kan doen om kracht en massa te laten ontploffen. Dat 'shroeien' was overigens een tikfout, ik bedoelde groeien, is ondertussen verbeterd.
je schouders worden daar echt pokkewarm van 
en al helemaal voor de training...Waarom weeg je je voedsel en hou je je kcal's nog steeds bij?
Is zo'n ontzettende bullshit tijdens de bulk, en dan niet te beginnen over de cardio.![]()
en al helemaal voor de training...
heb ik ook al 74645 keer gezegt mino, spaar je adem(in dit geval je vingers)

blijf die kcals maar gewoon tellen, ookal bulkt hij, als hij nu moeite met die 3300 heeft gaat hij zonder te tellen wss vaak onder de 3000 zitten.
ja gewoon smorgens 150 gram met een litertje melk en dan pre-wo 50gram met 300ml melk en PWO 100gram met 700ml melk. dan smiddags 200gram rijst met veel vlees, en tussendoor wat boterhammen fzo
spank kan gerust enkele maanden alles eten wat los en vast zit om zo 6-7kilos te winnen en dan gaan clean bulken
)