XXL Nutrition

Spanksta gaat Loggen..!

I know it. ;)

Lol niet als je alles vreet zonder rekening te houden met kcal's or whatever. Je vind toch Brinta zo lekker? Nou eet daar even 300gr per dag van zodat je nog tenminste een grote aantal kcal's binnenkrijgt.

Zal dan van persoon tot persoon afhangen.

Geen enkele week dat ik zonder te tellen meer kcals zal binnenkrijgen dan wanneer ik wel tel.

Wanneer ik niet tel prop ik me zelf goed vol, maar als ik tel probeer ik zo een hoog aantal kcals te halen dat ik mezelf bijna ziek eet.

Ben er ook vrij zeker van dat ik zonder te tellen ooit al een dagje gewoon +5500kcals binnengestopt heb.

Geen enkele week dat ik zonder te tellen meer kcals zal binnenkrijgen dan wanneer ik wel tel.

Wanneer ik niet tel prop ik me zelf goed vol, maar als ik tel probeer ik zo een hoog aantal kcals te halen dat ik mezelf bijna ziek eet.

Ben er ook vrij zeker van dat ik zonder te tellen ooit al een dagje gewoon +5500kcals binnengestopt heb.

Dat is gewoon rekening houden dat je VEEL binnenkrijgt.. Niet rekening houden dat je niet teveel krijgt.. Is een grote verschil. ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.105
ik vind je warming-up iets te lang spank + qua gewicht eindig je dicht bij je 1e werkset - zittende side raises zijn idd altijd zwaarder - je kan niet cheaten he - je cgbp gaat al goed zie ik

mooie training alweer spank, doe zo verder :cool:

je voeding blijft ook in orde :D
je zit wel vaak op dezelfde kcal, ben je zo'n stipt iemand?ik durf al eens in de fout te gaan en wat meer zoetigheid te eten dan ik zou mogen:cool:

Waarom weeg je je voedsel en hou je je kcal's nog steeds bij? ???
Is zo'n ontzettende bullshit tijdens de bulk, en dan niet te beginnen over de cardio. :D

en al helemaal voor de training...
heb ik ook al 74645 keer gezegt mino, spaar je adem(in dit geval je vingers)

blijf die kcals maar gewoon tellen, ookal bulkt hij, als hij nu moeite met die 3300 heeft gaat hij zonder te tellen wss vaak onder de 3000 zitten.

I know it. ;)
Ik kan het gewoon niet laten om er niets over te zeggen al hoewel ik inderdaad gewoon tegen lucht praat.

Lol niet als je alles vreet zonder rekening te houden met kcal's or whatever. Je vind toch Brinta zo lekker? Nou eet daar even 300gr per dag van zodat je nog tenminste een grote aantal kcal's binnenkrijgt.

ja gewoon smorgens 150 gram met een litertje melk en dan pre-wo 50gram met 300ml melk en PWO 100gram met 700ml melk. dan smiddags 200gram rijst met veel vlees, en tussendoor wat boterhammen fzo

Anders gewoon even wat basis maar dan in grotere maten.

spank kan gerust enkele maanden alles eten wat los en vast zit om zo 6-7kilos te winnen en dan gaan clean bulken

Dat snap ik dus niet..WAAROM clean bulk zonder enigsinds een basis.. Het is gewoon beter om inderdaad gewoon paar maanden ALLES te eten tot een percentage of 18 (of zoiets) met een gewicht van 80+.. Dan beetje cutten tot een redelijke percentage en DAN te cleanen. (dat is wat ik zo'n beetje wil gaan doen :o)

Dat is gewoon rekening houden dat je VEEL binnenkrijgt.. Niet rekening houden dat je niet teveel krijgt.. Is een grote verschil. ;)

Ja idd, voor mensen zoals ik en spank bestaat voorlopig teveel nog niet, alleen teweinig :)

Jou manier is dan weer anders dan de zijne. ;)

Eventjes een MultiQuote dan maar, Als ik ze niet tel dan wordt het vaak minder..
Overgens vind ik zwaar bulken een beetje overdreven, tegenwoordig is dat gewoon overrated.. Waarom zou je tot 18 procent gaan en dan lang moeten cutten als je langzaam naar een 16 procent kan en dan weer rustig can terug cutten..

Ben er ook van overtuigd dat ik meer zal moeten gaan eten, echter angst blijft er altijd.. Jullie kennen mijn verleden niet, enkel een paar van jullie, de angst zal er blijven..

Toch ga ik nog goed, ik vind het onzin om +2000 boven je behoefte tegaan als ik het met +700 nu ook kan doen..

Klopt, maar als je al wat dunner van jezelf bent dan is het een ander verhaal.

Maar je moet nooit meer eten als je zelf wilt, dat wil ik je wel even zeggen.

Waarom is Clean Bulk veel beter dan?
Je spreekt jezelf tegen, je doet cardio voor niks dus dat betekent dat je cutten lang niet zo erg vind en ook zit je aan een lage amount van kcal's.. De 2 benodigdheden voor een cut doe je tijdens je bulk.
Dus ga nou maar eens goed kijken wat je doet en wat je moet doen bij een cut..(wat zowat hetzelfde is)
En ga dan kijken wat je moet doen om een juiste bulk te doen. En clean bulk is niet nodig voor een lightweight person!

Nu even terzijde omdat we altijd op die aantal kcals liggen te pushen.

Je maakt toch voorruitgang dacht ik of niet ?

Dus waarom zorgen eigenlijk ?

Maar op deze hoeveelheid kcals gaat hij toch voorruit ?

Ik vind ook dat hij het schijt aan zen BF % moet hebben, maar al dan nog is hij goed bezig denk ik.

Ik antwoorde van uit Spanksta's kant. Ja tuurlijk moet hij schijt hebben en gewoon ervoor gaan. (zie post van mij met uitleg)
MAAR denk je dat hij luistert naar iemand van ons? Haha, nee. Dus gewoon je zeggetje doen, wachten op een antwoord, weer je zeggetje doen, wachten op antwoord etc.etc. gaat het niet worden, dus gewoon laten gaan. ;)

ik kan begrijpen dat je tijdens je bulk cardio wilt doen om je bf in toom te houden. maar doe het dan NA je training waar het nut heeft ipv voor je training waar eht alleen maar energie uit je wegzuigt...

• #3.113
Ik doe geen Cardio voor de training, ik fiets niet naar de training, ga met brommie of auto, dus daarom die cardio als WU

ahzo in dat geval :D

dat is dus goed, in mijn ogen...

zolang de cardio niet te lang is..(wat dus niet het geval is)

• #3.116
Training Maandag 15 Juni

LB 1 {Low Reps High Intensity}

Woord Vooraf

Allereerste training van het nieuwe schema, mijn kracht stelde mij zeer teleur, dit moet echt een groot aandachtspunt worden bij mij, anders gaan we nergens komen!

De DL doe ik nu met deadstop, wat ik voorheen nooit deed, toen was het TIK & GO!!

Heb heel wat gezweet vandaag, ondanks de weinige oefeningen die ik heb gedaan!

Zowiezo die Calf Raises zijn loerte zwaar bij ons.. Ze gaan ook maar tot 120 Kilo.. Ik kreeg hierbij ook last van de knokkel an de zijkant van mijn voet.. Wat kan dit zijn? Verkeerde houding!?

Zwart = Vorige Training!
Rood = Net gedaan!

De Training

W.U.

10 Minuten CrossTrainer

Training

Full Squat {Zo diep als mogelijk}
W.u.
- 10 * 30
- 10 * 45
- 8 * 60

Werksets
- 5 * 70
- 3 * 5 * 80
- 3 * 85
- 2 * 85

C.d.
- 10 * 70
- 15 * 60

DL {Met Deadstop!}
W.u.
- 8 * 60
- 6 * 80

Werksets
- 4 * 95
- 5 * 95
- 3 * 95
- 4 * 100

Powercleans
- 8 * 40
- 5 * 45
- 3 * 50

Standing Calf Raises {1 Sec Hold}
- 20 * 40
- 15 * 50
- 15 * 50

Seated Calf Raises {1 Sec Hold}
- 18 * 25
- 18 * 25
- 25 * 25

Trainingsduur exclusief Warming Up: 65 Minuten

Voeding van vandaag:

Ontbijt:
150 ML Verse Jus / 20 Gram Whey / 3 Gram Crea / 60~40 Gram Brinta~Haver / 300 ML Halfvolle Melk
Pre W.O:
60 Gram Brinta /
300 ML Halfvolle Melk / 60 Gram Vleeswaren {Pakje}
Post W.O:
20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 3 Gram Creatine
Lunch: 90 Gram Zilvervliesrijst [Onbereid Gewogen] / 150 Gram Groente / 150 Gram Kipfilet [Onbereid Gewogen]
Middag:
60 Gram Brinta / 300 ML Halfvolle Melk / 60 Gram Vleeswaren {Pakje}

Diner
250 Gram Aardappel / 250 Gram Groente / 150 Gram Zalm/Rundergehakt [Onbereid Gewogen]
Avond: 50 Gram NotenMix / 450 Gram Magere Kwark

Sups:
2 * 20 Gram Whey
2 * 3 Gram Creatine Monohydraat
1 * 20 Gram Dextrose

Totale Voedingswaarden:
Kcal:
3300
K: 370 Gram
E: 250 Gram
V: 90 Gram

ziet er netjes uit spankie!
ik ga in een van de volgende schema's ook eens een powerclean met eventueel een jerk erin gooien :D

4*100 is netjes spank.
Je gaat echt wel vooruit.

• #3.119
ziet er netjes uit spankie!
ik ga in een van de volgende schema's ook eens een powerclean met eventueel een jerk erin gooien :D

4*100 is netjes spank.
Je gaat echt wel vooruit.

Bedankt allen.. Die 4 * 100 is geen PR, meer een evenaring, zowiezo had ik vrijdag al zwaar staan liften dus het was kort dag..
De squat ervoor doet ook geen wonderen maar goed, het ging al met al wel redelijk, heb voor mijn gevoel wel tot de MAX getraind..

Powercleans zijn goed pittig!

ziet er prima uit kerel!

alleen je warmups man...te hoog in gewicht en reps zou ik zeggen. je topt op 85 kilo met SQ en doet een warmup van 8x60 na mijn idee belemmer je de werksets met zo'n warming up.

uiteraard wel goed opwarmen, maar als je dichter in de buurt komt van je max moet je gewoon lager in reps met warmup.
DL idem dito - 4x100 is wel goed hoor!

Terug
Naar boven