MuscleMeat

Spanksta gaat Loggen..!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.141
Hij legt meer nadruk op de lats dan op de borst.
Kan ook niet anders, als je de beweging van de pull over ziet dan is de bewegingsbaan gelijk aan die van de straight arm pull down is, en iedereen is overtuigd dat dat een rug oefening is. Ergo....

Doe er dan nog een front raise bij als je dat wilt. Maar de normale press pakt ook vooral de voorkant van je schouder aan, dus denk dat het wel genoeg is.

In orde! Bedankt!

ik zou kiezen voor de pullover en de arnold press.
arnold press waarom? deze pakt je schouder echt helemaal en is echt een zeer goede oefening, heb hem maanden gedaan en mijn schouders groeiden er zeer goed op

Even een SQUAT CHECK!!
Deze FULL of enkel BELOW PAR?
3*5*80

http://www.myvideo.nl/watch/6572874

below par.

who cares hij is diep daar gaat het om.

Je kan je beter druk maken om het feit dat je zo abrupt zakt, pak die negatieve eens wat gecontroleerder daar heb je veel meer aan, maar dat heb ik al 100x gezegd dus laat maar zitten ook.

Oja en die riem niet gebruiken tenzij je hem echt nodig hebt.
Squat is een mooie oefening om je onderrug mee te pakken.

• #3.144
ik zou kiezen voor de pullover en de arnold press.
arnold press waarom? deze pakt je schouder echt helemaal en is echt een zeer goede oefening, heb hem maanden gedaan en mijn schouders groeiden er zeer goed op

Nu begin ik ook te twijfelen! In ieder geval wordt het de PULLOVER omdat je hier EN borst EN Lats mee aanspreekt..

De Schoulder Press lijkt mij minder gevaarlijk voor je schouders, deze had ik er al niet inzitten in het oude schema dus waarscheinlijk gaat het deze worden!

below par.

who cares hij is diep daar gaat het om.

Je kan je beter druk maken om het feit dat je zo abrupt zakt, pak die negatieve eens wat gecontroleerder daar heb je veel meer aan, maar dat heb ik al 100x gezegd dus laat maar zitten ook.

Oja en die riem niet gebruiken tenzij je hem echt nodig hebt.
Squat is een mooie oefening om je onderrug mee te pakken.

Oke goed! Dieper als dit ga ik echt niet hoor! Want dan ga ik mezelf alleen maar rot voelen ook bij de knietjes, dit voelt comfortabel..

Ik zal proberen gecontroleerder te zakken!

De riem gebruikte ik voor de eerste keer en alleen boven de 80, omdat ik mijn rug toch begon te voelen, met de riem had ik hier geen last van.. Wilde nog wat overhouden voor de DEADS erna! ;)

En om de grap dan toch maar even te maken:

Zo tegen de muur op squatten is toch niks joh. Volgende keer gewoon op de grond gaan staan hoor.

Nu begin ik ook te twijfelen! In ieder geval wordt het de PULLOVER omdat je hier EN borst EN Lats mee aanspreekt..

De Schoulder Press lijkt mij minder gevaarlijk voor je schouders, deze had ik er al niet inzitten in het oude schema dus waarscheinlijk gaat het deze worden!
Vind persoonlijk de arnold press niet gevaarlijker dan de gewone press

• #3.148
Training Woensdag 17 Juni

UB 1 {Low Reps High Intensity}

Woord Vooraf

Allereerste training van het nieuwe schema, mijn kracht stelde mij zeker niet teleur, Enkel bij de Bench!

Heb weinig gezweet vandaag, komt wss door de lage reps? Ondanks de vele oefeningen die ik heb gedaan!

Ook een filmpje gemaakt van de MP! Deze post ik hieronder!

Zwart = Vorige Training!
Rood = Net gedaan!

De Training

W.U.

8 Minuten CrossTrainer

Training

Bench Press
W.u.
- 10 * BB
- 8 * 35

Werksets
- 5 * 45
- 5 * 50
- 5 * 55
- 5 * 60
- 2 * 62,5 {3e hele lichte Spot}
- 3 * 60 {4e hele zware Spot}

Bent Over Row
W.u.
- 8 * 35

Werksets
- 5 * 40
- 5 * 45
- 5 * 50
- 5 * 55
- 2 * 5 * 57,5

Standing Military Press
W.u.
- 8 * 20

Werksets
- 2 * 5 * 35
- 5 * 40
- 5 * 42,5
- 5 * 45

Chinns
- 5 * BW {Laatste Rep Hulp!}
- 6 * BW
{Laatste Rep Hulp!}
- 5 * BW {Laatste Rep Hulp!}

Chest Dips
- 8 * BW + 10
- 2 * 4 * BW + 15

1 Buikspieroefening
Niet interresant!

Trainingsduur exclusief Warming Up: 65 Minuten

Voeding van vandaag:

Ontbijt:
150 ML Verse Jus / 20 Gram Whey / 3 Gram Crea / 60~40 Gram Brinta~Haver / 300 ML Halfvolle Melk
Pre W.O:
60 Gram Brinta /
300 ML Halfvolle Melk / 60 Gram Vleeswaren {Pakje}
Post W.O:
20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 3 Gram Creatine
Lunch: 100 Gram Zilvervliesrijst [Onbereid Gewogen] / 150 Gram Groente / 150 Gram Kipfilet [Onbereid Gewogen]
Middag:
60 Gram Brinta / 300 ML Halfvolle Melk / 60 Gram Vleeswaren {Pakje}

Diner
250 Gram Aardappel / 250 Gram Groente / 150 Gram Zalm/Rundergehakt [Onbereid Gewogen]
Avond: 50 Gram NotenMix / 450 Gram Magere Kwark

Sups:
2 * 20 Gram Whey
2 * 3 Gram Creatine Monohydraat
1 * 20 Gram Dextrose

Totale Voedingswaarden:
Kcal:
3300
K: 370 Gram
E: 250 Gram
V: 90 Gram

Laatst bewerkt:
niks bijzonders, gewoon een nette training.

maak je niet druk om die Bench, die klimt langzaam als je volhoud.

maar die chest dips heh, vind je het niet k*t om daarbij zo laag in reps te gaan?

• #3.151
niks bijzonders, gewoon een nette training.

maak je niet druk om die Bench, die klimt langzaam als je volhoud.

maar die chest dips heh, vind je het niet k*t om daarbij zo laag in reps te gaan?

Dat is wel zeker geen pretje nee, wil naar de + 20 toe dus ik zal moeten! hehe, Overgens de eerste keer dat ik + 15 Pakte, aangezien ik bleef hangen met +10 !!

De MP gaat goed zo te zien, je mag hem wat gecontroleerder laten zakken imo. Duw je je hoofd wel ver genoeg onder de stang? Dan voorkom je een hoop stress op je rug, ik kan het vanuit deze positie niet zo goed zien.

• #3.154
  • #3.156
Hmm key! De ene zegt idd dat dit moet de andere niet, zal wel per persoon verschillen, ik ken namelijk mensen op dit forum die het niet aanraden helemaal onder die bar te duiken..

Vond zelf de form wel redelijk, bedankt voor de inbreng ik ga het uit proberen.. Miss is het zelfs nog wel ietsjes lichter..

Maar jeffa, op dat filmpje laat hij hem nog minder gecontroleerd zakken dan ik doe! :p

Hoe gaat het met je maag? De vorige keer toen je creatine gebruikte had je er namelijk toch last van?

• #3.158
Hoe gaat het met je maag? De vorige keer toen je creatine gebruikte had je er namelijk toch last van?

Nog niet egt wat vn gevoeld dan XD Heb het nu al 3 dagen genomen, vocht begint al wel te komen maar dat is on vermijdelijk (Lees op mn buik en int gezicht)

Nog niet egt wat vn gevoeld dan XD Heb het nu al 3 dagen genomen, vocht begint al wel te komen maar dat is on vermijdelijk (Lees op mn buik en int gezicht)

jij ziet het verschil al in 3 dagen ?
Is het niet gewoon zo dat je een vertekend zelfbeeld hebt, aangezien je ook dacht dat je een buikje had, terwijl dat helemaal niet zo was ?

• #3.160
jij ziet het verschil al in 3 dagen ?
Is het niet gewoon zo dat je een vertekend zelfbeeld hebt, aangezien je ook dacht dat je een buikje had, terwijl dat helemaal niet zo was ?

nah echt vocht is het..
Zowiezo kan je in de eerste week 2 Kilo aankomen in vocht met Crea (De pure) Kheb geen verbastering van.. Maar zodra je stopt is het weer weg!

Terug
Naar boven