- Waardering
- 2
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
de db pullover zie ik altijd als een warm-up oef goed voor borst en rug ( fijne oef om eens lekker uit te strekken )
hmmkey! Doe je hem dan horizontaal van het bankje of lig je op het bankje?
Oke dat is een goede! Ik doe hem na de DB Press en voor de LAT PULLDOWN, dus tussen borst en Lats in!!
MP is niet goed, je moet onder de bar komen, kijk maar naar dit filmpje van rippetoe himself: http://www.youtube.com/watch?v=sebbhlKhs2E
ben ik het niet mee eens. MP is prima tot je kin en spiespanning houden.
Vind het een k-uitvoering op het filmpje.....voor bodybuilders. Zo hou je toch geen spierspanning.
Het ging mij meer om onder de bar komen, spanning erop houden/snelheid dat moet je zelf weten.Hier ben ik het er mee eens, deze beste man haalt namelijk allespanning er vanaf als je zo diep gaat.. Ik ga tot beneden mijn kin (keelhoogte) en vervolgens stoot ik hem weer uit..
Ga ik helemaal terug naar beneden, wil ik er dan spanning op houden voelt dit helemaal niet prettig bij mijn schouder..
ben ik het niet mee eens. MP is prima tot je kin en spiespanning houden.
Vind het een k-uitvoering op het filmpje.....voor bodybuilders. Zo hou je toch geen spierspanning.
Het ging mij meer om onder de bar komen, spanning erop houden/snelheid dat moet je zelf weten.
KLopt inderdaad.
Daarentegen zou je hiermee meer gewicht kunnen pakken en daardoor meer en grotere MU's recruteren.
Beetje afwisselen lijkt me the key.
Vind wel dat je je handen redelijk dicht bij elkaar houd, ik vind het prettiger aanvoelen om ze iets verder uit elkaar te houden, ieder zijn ding zeker?
Nette training spanks!
Maar High reps, middle intensity?? en je zit met je topsetjes op 10x 90% van je PR! Das volgens mij high reps, high intensity!
Niet beter om bijvoorbeeld met je squatten voor 20x 65kg te gaan? Geef je volgens mij een sterkere prikkel mee dan 10x 75kg (aangezien die lijkt op wat je in je andere benentraining doet!)
Afwisseling is prikkel als je het mij vraagt!
Hey Ruup, Thanx man!
Miss toch High Intensity, mijn andere trainig bestaan uit LOW REPS, dus onder de 6, deze is bedoeld voor redelijke high reps, 10 reppers dus.. Miss een goed idee om 20 reppers te gaan maken, moet nog even kijen, dit voelt IMO al goed, het is niet de bedoeling HST te gaan doen, die bewaar ik voor als ik ooit zal gaan cutten..
niks mis mee kerel! aardige squats hoor...hoog in de reps, pff pittig!