Fitness Seller

Spanksta gaat Loggen..!

de db pullover zie ik altijd als een warm-up oef goed voor borst en rug ( fijne oef om eens lekker uit te strekken )

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.162
ik pak hem regelmatig als uitstrekker - kan je lekker gelijk pittig met je oef beginnen daargelaten of hij voor borst of rug is ( zijn al discussie's genoeg over geweest ) gewoon lekker doen die oef

• #3.164
hmmkey! Doe je hem dan horizontaal van het bankje of lig je op het bankje?

• #3.168
ben ik het niet mee eens. MP is prima tot je kin en spiespanning houden.
Vind het een k-uitvoering op het filmpje.....voor bodybuilders. Zo hou je toch geen spierspanning.

Hier ben ik het er mee eens, deze beste man haalt namelijk allespanning er vanaf als je zo diep gaat.. Ik ga tot beneden mijn kin (keelhoogte) en vervolgens stoot ik hem weer uit..

Ga ik helemaal terug naar beneden, wil ik er dan spanning op houden voelt dit helemaal niet prettig bij mijn schouder..

Hier ben ik het er mee eens, deze beste man haalt namelijk allespanning er vanaf als je zo diep gaat.. Ik ga tot beneden mijn kin (keelhoogte) en vervolgens stoot ik hem weer uit..

Ga ik helemaal terug naar beneden, wil ik er dan spanning op houden voelt dit helemaal niet prettig bij mijn schouder..
Het ging mij meer om onder de bar komen, spanning erop houden/snelheid dat moet je zelf weten.

ben ik het niet mee eens. MP is prima tot je kin en spiespanning houden.
Vind het een k-uitvoering op het filmpje.....voor bodybuilders. Zo hou je toch geen spierspanning.

KLopt inderdaad.
Daarentegen zou je hiermee meer gewicht kunnen pakken en daardoor meer en grotere MU's recruteren.
Beetje afwisselen lijkt me the key.

Vind wel dat je je handen redelijk dicht bij elkaar houd, ik vind het prettiger aanvoelen om ze iets verder uit elkaar te houden, ieder zijn ding zeker?

• #3.172
Het ging mij meer om onder de bar komen, spanning erop houden/snelheid dat moet je zelf weten.

KLopt inderdaad.
Daarentegen zou je hiermee meer gewicht kunnen pakken en daardoor meer en grotere MU's recruteren.
Beetje afwisselen lijkt me the key.

Vind wel dat je je handen redelijk dicht bij elkaar houd, ik vind het prettiger aanvoelen om ze iets verder uit elkaar te houden, ieder zijn ding zeker?

Bedankt voor de tips.. Zal eens kijken wat bredere grip doet.. Ik wil niet te diep naar onderen gaan vanwege dat je dan kans hebt spannig eraf te krijgen..

ik ga ook niet helemaal terug tot op mn borst :) onder mn kin is goed genoeg, continues tension :)

• #3.174
Training Vrijdag 19 Juni

LB 2 {High Reps Middle Intensity}

Woord Vooraf

Allereerste training van het nieuwe schema, mijn kracht stelde mij zeker niet teleur..

Heb goed gezweet vandaag!

Bij de SQUAT had ik het moeilijk bij de 75, op het laatse wel eventjes rusten tussen de reps (5-10 sec) Is dit nadelig?

Opzich helemaal niet veel gedaan, voor mijn gevoel zat ik in ieder geval goed vol!

Wilde nog HYPEREXTENSIONS doen, maar aangezien ik nogal last van mijn rug had gister en vanmorgen (rechterkant) toch maar voor gezien gehouden..

Zwart = Vorige Training!
Rood = Net gedaan!

De Training

W.U.

8 Minuten CrossTrainer

Training

Squat {Below Par, Poging FULL}
W.u.
- 10 * BB
- 10 * 50

Werksets
- 10 * 65
- 10 * 70
- 10 * 75
- 9 * 75

Lunges {Per been}
- 10* 20
- 10 * 22

- 10 * 24

Leg Press
Small Stance {2 Cm Between Feeds}nhnn
- 10 * 80
- 10 * 100
- 10 * 110
- 7 * 120

Normal/Wide Stance {30 Cm Between Feeds}
- 10 * 100
- 10 * 110

Lying Leg Curl
- 10 * 30
- 10 * 35

- 10 * 40
- 10 * 40
- 5 * 45

Trainingsduur exclusief Warming Up: 55 Minuten

Voeding van vandaag:

Ontbijt:
150 ML Verse Jus / 20 Gram Whey / 3 Gram Crea / 60~40 Gram Brinta~Haver / 300 ML Halfvolle Melk
Pre W.O:
60 Gram Brinta /
300 ML Halfvolle Melk / 60 Gram Vleeswaren {Pakje}
Post W.O:
20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 3 Gram Creatine
Lunch: 100 Gram Zilvervliesrijst [Onbereid Gewogen] / 150 Gram Groente / 150 Gram Kipfilet [Onbereid Gewogen]
Middag:
60 Gram Brinta / 300 ML Halfvolle Melk / 60 Gram Vleeswaren {Pakje}

Diner
250 Gram Aardappel / 250 Gram Groente / 150 Gram Zalm/Rundergehakt [Onbereid Gewogen]
Avond: 50 Gram NotenMix / 450 Gram Magere Kwark

Sups:
2 * 20 Gram Whey
2 * 3 Gram Creatine Monohydraat
1 * 20 Gram Dextrose

Totale Voedingswaarden:
Kcal:
3300
K: 370 Gram
E: 250 Gram
V: 90 Gram

Laatst bewerkt:
Nette training spanks!

Maar High reps, middle intensity?? en je zit met je topsetjes op 10x 90% van je PR! Das volgens mij high reps, high intensity!

Niet beter om bijvoorbeeld met je squatten voor 20x 65kg te gaan? Geef je volgens mij een sterkere prikkel mee dan 10x 75kg (aangezien die lijkt op wat je in je andere benentraining doet!)

Afwisseling is prikkel als je het mij vraagt!

• #3.176
Nette training spanks!

Maar High reps, middle intensity?? en je zit met je topsetjes op 10x 90% van je PR! Das volgens mij high reps, high intensity!

Niet beter om bijvoorbeeld met je squatten voor 20x 65kg te gaan? Geef je volgens mij een sterkere prikkel mee dan 10x 75kg (aangezien die lijkt op wat je in je andere benentraining doet!)

Afwisseling is prikkel als je het mij vraagt!

Hey Ruup, Thanx man!

Miss toch High Intensity, mijn andere trainig bestaan uit LOW REPS, dus onder de 6, deze is bedoeld voor redelijke high reps, 10 reppers dus.. Miss een goed idee om 20 reppers te gaan maken, moet nog even kijen, dit voelt IMO al goed, het is niet de bedoeling HST te gaan doen, die bewaar ik voor als ik ooit zal gaan cutten..

niks mis mee kerel! aardige squats hoor...hoog in de reps, pff pittig!

Hey Ruup, Thanx man!

Miss toch High Intensity, mijn andere trainig bestaan uit LOW REPS, dus onder de 6, deze is bedoeld voor redelijke high reps, 10 reppers dus.. Miss een goed idee om 20 reppers te gaan maken, moet nog even kijen, dit voelt IMO al goed, het is niet de bedoeling HST te gaan doen, die bewaar ik voor als ik ooit zal gaan cutten..

Denk als je er expres onwijs groot contrast van maakt (of 10x superset 10x) met 20 reps en de andere dag 6 reps dan zul je zien dat je 2 echt verschillende trainingen hebt! Reageren je spieren volgens mij sterker op! Nu heb je 2 bijna identieke benentrainingen en denk dat dan gewenning eerder zal optreden

• #3.179
niks mis mee kerel! aardige squats hoor...hoog in de reps, pff pittig!

Het was flink puffen aan het einde, benen zitten goed vol nu.. Die 75 waren echt brutaal zwaar voor mij..

Maandag weer een 10sets Squat Training, op low reps, ben benieuwd wat we hier gaan doen!

je moet niet benieuwd zijn wat dat gaat doen, je gaat gewoon dat doen wat je moet doen en dat is knallen...en als je vantevoren in je hoofd heb dat je een PR gaat zetten, dan ga je die zetten!

dus ik verwacht een PR ;)

Terug
Naar boven