XXL Nutrition

Spanksta gaat Loggen..!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.202
Training Zaterdag 20 Juni

LB 2 {High Reps Middle Intensity}

Woord Vooraf

Allereerste training van het nieuwe schema, mijn kracht stelde mij zeker niet teleur..

Bij de DB PRESSES had ik nog nooit eerder de 26 gepakt.. Logisch ook als je altijd een BP sessie ervoor hebt..

Mijn lats zaten vandaag echt helemaal vol!
Bij de DB Pullover, voelde ik het meer bij mijn borst dan bij mijn lats hoor!

Ik denk dat ik het bij 1 buikspieroefening houd en dan 2 keer per week, dit moet voldoende zijn..

De schoulderpress viel zwaar tegen.. Kon niet hoger als de 18 Kilo pakken.. Te vermoeid, met name door de IDP en de DBPO!

Zwart = Vorige Training!
Rood = Net gedaan!

De Training

W.U.

10 Minuten CrossTrainer

Training

Incline Dumbbell Press
- 10 * 16
- 10 * 20

- 10 * 22
- 10 * 24
- 4 * 26

Comment:
Wel tevreden maar qua kracht was ik leeg!

Dumbbell Pullover {Overdwars op bankje liggend}
- 10* 12
- 10 * 14

- 10 * 16

T-Bar Row {Alleen de schijven gerekent}
Losse Sets:
- 10 * 20
- 10 * 30
- 8 * 40 {9/10 klein beetje cheat!}

Dropset:

- 6 * 40 --> 6 * 30 --> 8 * 20 --> 10 * 10

Wide Grip Pulldown {Front + SUPER STRICT}
- 10 * 45
- 10 * 50

- 8 * 55 {9/10 kwamen net niet mooi voorbij mn kin!}

Dumbbell Schoulder Press
- 10 * 14
- 10 * 16

- 4 * 18

Seated Side Raise {Strict!!}
- 10 * 7
- 10 * 8

- 8 * 9 {9/10 Cheat}

Trainingsduur exclusief Warming Up: 60 Minuten

Voeding van vandaag:

Ontbijt:
150 ML Verse Jus / 20 Gram Whey / 3 Gram Crea / 60~40 Gram Brinta~Haver / 300 ML Halfvolle Melk
Pre W.O:
60 Gram Brinta /
300 ML Halfvolle Melk / 60 Gram Vleeswaren {Pakje}
Post W.O:
20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 3 Gram Creatine
Lunch: 100 Gram Zilvervliesrijst [Onbereid Gewogen] / 125 Gram Groente / 150 Gram Kipfilet [Onbereid Gewogen]
Middag:
3 Volkorenbrood / 100 Gram Paling

Diner
250 Gram Aardappel / 250 Gram Groente / 150 Gram Zalm/Rundergehakt [Onbereid Gewogen]
Avond: 50 Gram NotenMix / 450 Gram Magere Kwark

Sups:
2 * 20 Gram Whey
2 * 3 Gram Creatine Monohydraat
1 * 20 Gram Dextrose

Totale Voedingswaarden:
Kcal:
3250
K: 370 Gram
E: 240 Gram
V: 85 Gram

Laatst bewerkt:
prima presses Spank en dat op je verjaardag...gefeliciteerd kerel! vele kilo's toegewenst!

goeie training hoor!

Nette training, dat is opzich al een verjaardags cadeau:D.
Die incline presses, doe je die op 45° of minder?
Ik heb zelf namelijk bij 45° het gevoel dat ik te veel mijn schouders aanspreek!

he henk feli!

maak er een mooie dag van, laat je lekker gaan. even scheit alles die schema's bla bla.
je bent per slot van rekening maar een keer in het jaar jarig!

Wooh Henk, pittige training!

Een vraagje over die seated side raises, zou ik mijn lateral side raises vervangen door deze?

Amuseer je nog!

Ja henk ga nou maar eens een keertje goed dronken worden !

• #3.209
prima presses Spank en dat op je verjaardag...gefeliciteerd kerel! vele kilo's toegewenst!

Bedankt hey! Sja, we doen er nix aan, verjaren.. het gaat allemaal zo snel!

Bedankt meneer de Beenhouwer! (Heerlijk woordt!)

Ik heb zelf namelijk bij 45° het gevoel dat ik te veel mijn schouders aanspreek!

Jup, zal wel 45 Graden zijn weet het echt niet, de 2e klik.. (Bij Back2Basics gym hebben ze ook een INCLINE BENCH PRESS met bankje al versteld standaard en deze stand gebruik ik ongeveer)
Als je je schouders denkt aan te spreken doe je OF iets fout, OF je schouders lopen achter en kunnen het gewicht voor je borst niet aan!

he henk feli!

maak er een mooie dag van, laat je lekker gaan. even scheit alles die schema's bla bla.
je bent per slot van rekening maar een keer in het jaar jarig!

Ja henk ga nou maar eens een keertje goed dronken worden !

Bedankt man!
Alcohol kom ik al jaren niet meer aan, maar dit heeft persoonlijke redenen, ipv dat eet ik wel een handje cashews extra!

Wooh Henk, pittige training!

Een vraagje over die seated side raises, zou ik mijn lateral side raises vervangen door deze?

Amuseer je nog!

Nou, voor mijn gevoel voelt de Side Raise effectiever en beter aan dan de Lateral raises (Dumbbells beginnend voor je lichaam) De standing side raise en de seated maakt niet zo heel erg veel verschil.. Enkel is de seated side raise een stuk zwaarder omdat je niks geen cheat kan maken, je zit stil.. Dus legt de nadruk op je schouder zelf, en niet in een soort 'drive' van je lichaam! Deze neiging ga je al gauw op als je staat..

Nu is er niks mis met een cheat of een lateral raise, afwisseling is the key, toevallig deze 6-8 weken deze oef, en de volgende keer misschien wel een lateral met veel meer gewicht..

Damn. Tijdje vergeten om je blog bij te houden, man.. Zie ik dat je jarig bent, proficiat gast!

Zie dat je weer erg lekker bezig bent geweest de laatste dagen? Lekkere progressie, in mijn ogen. Just keep the good work up!

Nu ga ik lekker slapen, zodat ik morgen uitgerust mijn workout kan doen. Nog een fijne verjaardag, voor zolang hij nog duurt!

• #3.216

Bedankt meneer de machinist! Kom je wel is langs Apeldoorn btw?

Damn. Tijdje vergeten om je blog bij te houden, man.. Zie ik dat je jarig bent, proficiat gast!

Zie dat je weer erg lekker bezig bent geweest de laatste dagen? Lekkere progressie, in mijn ogen. Just keep the good work up!

Nu ga ik lekker slapen, zodat ik morgen uitgerust mijn workout kan doen. Nog een fijne verjaardag, voor zolang hij nog duurt!

Shame on you!
ghaha! Bedankt maatje!

OO was ie verjaard, helemaal ontlopen.

Gelukkige verjaardag nog !

max 30 ° ;)

ik doe altijd op de laagst schuine stand mogelijk bij debankjes.

Beetje laat, maar alsnog gefeliciteerd grote man!

Terug
Naar boven