- Waardering
- 666
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Lees ik dit nou goed

nette training weer Spank!
Neem alleen aan dat je 75,5kg bij je benchpress ff tikfoutje is![]()
Say what...?Excuses, dat zou natuurlijk wel heel erg goed zijn voor mn BW..
Je houdt inderdaad wel vocht vast ja.. Maar creatine geeft je vooral wat extra kracht. Door die extra kracht kun je dus meer gewichten pakken --> je zet meer spiermassa aan. Die spiermassa gaat niet verloren als je stopt met creatine, dat vocht wel. Als je dus gestopt bent met creatine, heb je -als het goed is- meer spiermassa aangezet, en daarop ga je verder..Die creatine, heeft dat een goed effect? Is het niet alleen vocht die je opslaat en dat je later dan weer verlies of ben ik hier nu verkeerd?

Netjes weer Spank! Elke training zo`n grote stap vooruit, doe je goed!
Oi Henk, het gaat er zo te zien erg hard aan toe hier!
Die creatine, heeft dat een goed effect? Is het niet alleen vocht die je opslaat en dat je later dan weer verlies of ben ik hier nu verkeerd?
Gainen, gainen en gainen dat ben je pittig aan het doen!
Je houdt inderdaad wel vocht vast ja.. Maar creatine geeft je vooral wat extra kracht. Door die extra kracht kun je dus meer gewichten pakken --> je zet meer spiermassa aan. Die spiermassa gaat niet verloren als je stopt met creatine, dat vocht wel. Als je dus gestopt bent met creatine, heb je -als het goed is- meer spiermassa aangezet, en daarop ga je verder..
Althans, dat is wat ik gehoord heb![]()
Moet je niet gelijk weer verlagen? wtf?
Lekkere workout!
Goede workouts kerel.
Ik mag hopen dat je die krachten behoudt na die crea ''kuur''.
Zal vast goed komen met je.