Fitness Seller

Spanksta gaat Loggen..!

Je reageert lekker op de creatine, maar vergeet niet dat je ook al een tijdje veel beter eet, onderschat dat niet!

Waarom trouwens deadstop? Ik doe ook altijd touch-n-go, anders moet ik telkens mn houding weer hervinden. Maar deadstop zal ook zn voordelen hebben, welke?

Damn...Squats en Deadlift zijn al mooi! :wl:

Standing calf raises zijn killers hé, 5x12x70kg (was de eerste keer, kan wel meer!), wat een burn in die kuiten :D

Respect dat je de powerclean kan, zou die ook zo graag kunnen :p

Netjes man!
Jammer dat ik het zolaat gevonden had, naja dan vrijdag maar samen trainen!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.284
Je reageert lekker op de creatine, maar vergeet niet dat je ook al een tijdje veel beter eet, onderschat dat niet!

Waarom trouwens deadstop? Ik doe ook altijd touch-n-go, anders moet ik telkens mn houding weer hervinden. Maar deadstop zal ook zn voordelen hebben, welke?

Weet niet, volgens mij houd je dan meer spanning erop, met touch-n-go doe je meer uit de bounce alles weer omhoog brengen.. Ik doe het er tussenin..

Damn...Squats en Deadlift zijn al mooi! :wl:

Standing calf raises zijn killers hé, 5x12x70kg (was de eerste keer, kan wel meer!), wat een burn in die kuiten :D

Respect dat je de powerclean kan, zou die ook zo graag kunnen :p

Thanx.. Mja In Calf Raises sucks ik.. Klote Apparaat.. an me herrinneren dat ik ze in de andere gym rond de 80/90 kon een poos terug!

Netjes man!
Jammer dat ik het zolaat gevonden had, naja dan vrijdag maar samen trainen!

Mja jammer hey! Vrijdag @ half 11 ofzo ben ik daar.. Train dan Benen..

Mooi dat je die 105 kilo nog van de grond hebt kunnen trekken na die squats van je:)

Flink getraind :D.. lekker schema ook

Zo.. Weer omhoog met je squats, en daarna ook nog eens die 105kg deadlift. Je begint op me uit te lopen man, haha!!

Goed dat die creatine bij je zo goed werkt. Ik merk er nog niet echt heel veel van, terwijl ik het nu een weekje heb. Misschien dat het deze week wat begint te komen :)

Deadstop zorgt voor meer explosiviteit. De begin stuk wanneer je de bar van de grond tilt til je met explosiviteit, bij touch-n-go gebruik je bij het omhoog halen bij de volgende herhaling gebruik van de bounce dus merk je veel minder explosiviteit, anders dan dat zou ik niet kunnen opnoemen. :p

Ik las in een ander topic dat je al bijna 10 kg bent aangekomen. Netjes hoor!

Ben je erg vet geworden of valt het nog mee?

kijk Spank...dit gaat lekker. kheb je log een kleine week niet bezocht en kaboem, hij knalt! maak je niet druk om die calf raise, met dat gevoel in je voet...gewoon doorheen bijten. heb ik ook altijd al gehad.

ga zo door

gaat lkkr spank!
kzal je proberen bij te houden :D

• #3.292
Mooi dat je die 105 kilo nog van de grond hebt kunnen trekken na die squats van je:)

Dat was beroerd pittig mja! Voel hem ook flink!

Zo.. Weer omhoog met je squats, en daarna ook nog eens die 105kg deadlift. Je begint op me uit te lopen man, haha!!

Goed dat die creatine bij je zo goed werkt. Ik merk er nog niet echt heel veel van, terwijl ik het nu een weekje heb. Misschien dat het deze week wat begint te komen :)

Komt wel, na 1 week begin je het goed te voelen, hoeveel neem je? En wanneer?

Flink getraind :D.. lekker schema ook

Bedankt!

Deadstop zorgt voor meer explosiviteit. De begin stuk wanneer je de bar van de grond tilt til je met explosiviteit, bij touch-n-go gebruik je bij het omhoog halen bij de volgende herhaling gebruik van de bounce dus merk je veel minder explosiviteit, anders dan dat zou ik niet kunnen opnoemen. :p

+ Dat je de spanning er van af haalt, wat je bij Touch-n-Go niet hebt!

Ik las in een ander topic dat je al bijna 10 kg bent aangekomen. Netjes hoor!

Ben je erg vet geworden of valt het nog mee?

Ja! Ik begon bij 57 en zit nu op een dikke 67, bijna 68, echter is dit wel MET Creatine erbij, dus ik verwacht dat er nog wel wat af gaat hoor!

Het is algemeen bekend dat je van Crea wat vocht vast houd..

Mijn BF is flink gestegen helaas! Maar dat is on vermijdelijk, het lijkt minder op de foto's, maar ik heb mn dikke reet weer terug, echt al het vet slaat daar op.. echt van die flubber vrouwen billen heb ik!

kijk Spank...dit gaat lekker. kheb je log een kleine week niet bezocht en kaboem, hij knalt! maak je niet druk om die calf raise, met dat gevoel in je voet...gewoon doorheen bijten. heb ik ook altijd al gehad.

ga zo door

Bedankt, Zo door gaan doen we zeker! Vond het jammer van de eerste fail 3*90, maar dat kwam omdat uit balans, viel voorover toen ik gebukt was! gelukkig waren er vangers

gaat lkkr spank!
kzal je proberen bij te houden :D

Moet je doen lol!

Laatst bewerkt:
Komt wel, na 1 week begin je het goed te voelen, hoeveel neem je? En wanneer?
Ik pak 1 schepje om 10:00, 1tje voor de training, 1tje na de training. Nu vervalt de dosis om 10:00 omdat dat de oplaadfase is. Wellicht dat ik kan gaan schuiven naar: Sochtends bij het ontbijt een schepje, en na de training. Suggesties?

Goede training spank, hoe voelt de deadlift met dead stop?

Wat weeg je nu? Hoeveel kg heb je nu in totaal gegained en in hoeveel tijd?

• #3.295
Goede training spank, hoe voelt de deadlift met dead stop?

Wat weeg je nu? Hoeveel kg heb je nu in totaal gegained en in hoeveel tijd?

Met Crea:
Bijna 68 Nu sochtens nuchter
Begon met 57 Kilo in November..
Wel wat vet bij natuurlijk..

Met Crea:
Bijna 68 Nu sochtens nuchter
Begon met 57 Kilo in November..
Wel wat vet bij natuurlijk..

Netjes, als ik jou was zou ik me geen zorgen maken om het vet, gewoon door bulken. Als je gaat bulken - cutten - bulken - cutten etc schiet het ook niet op. Imo kun je dan beter doorbulken tot je een flink gewicht hebt en dan pas cutten, dan heb je ook wat.

Netjes, als ik jou was zou ik me geen zorgen maken om het vet, gewoon door bulken. Als je gaat bulken - cutten - bulken - cutten etc schiet het ook niet op. Imo kun je dan beter doorbulken tot je een flink gewicht hebt en dan pas cutten, dan heb je ook wat.

Zo zou ik het ook doen. Als je het evt belangrijk vindt om er in de zomer goed bij te lopen, dan zou ik zeggen sla deze zomer over en probeer voor volgend jaar een topfysiek klaar te zetten. Dus gewoon door en doorbulken tot maart ofzo, en dan lekker cutten.

spanksta gaat goed!

Zo zou ik het ook doen. Als je het evt belangrijk vindt om er in de zomer goed bij te lopen, dan zou ik zeggen sla deze zomer over en probeer voor volgend jaar een topfysiek klaar te zetten. Dus gewoon door en doorbulken tot maart ofzo, en dan lekker cutten.

Exactly my thoughts.

Dan maar een jaartje wat minder erbij lopen, het jaar erop sta je droog en buff als je het goed doet.

• #3.300
Ben ook van plan door te bulken!
Maar wel rustig aan.. Tot volgend jaar Februari/Maart en dan op onderhoud + Cardio.. Heel langzaam Cutten..

Ben nu aan het experimenteren op het gebied qua voeding.. Wil mijn lichaam leren kennen!
Zit nu hoog in vet+Eiwit en lager in KH..
Over een paar weken ga ik dit dus veranderen en Hoger in KH maar lager in VET..
Wel hetzelfde aantal kcal.. Kijken hoe mijn body reageert..

Eerste indruk van hoog in vet: Ik ook vetter.. Maar dat kan door de CREA komen (Huidplooi zegt ook paar MM erbij, maar dat kan miss vocht zijn?)

Terug
Naar boven