AndroidHealthClinic

Spanksta gaat Loggen..!

zeker netjes!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.322

Thanx man!

Vandaag weer gewerkt, nu goed eten want al heel wat calorietjes verbrand.. Ook strax nog 2,5 uurtjes sjouwen in de super..

Helaas dus nog niet kunnen genieten van het weer deze dag, morgen maar! Miss ga ik naar strand horst..

Lekker bezig spank.

Knopje om en lekker dooreten.

Niet zo expirimenteren met dat eten joh. Op zo'n lichaam als jij hebt heeft dat echt 0,0% nut. Pas als je 90kg weegt en je hebt een bf van pakweg 8/9% zou ik zeggen ''oke''. Maar om nu al zoveel met dat eten te expirimenteren (vetje hier , koolhydraatje daar) dat gaat echt de verkeerde kant op.

Toch zit er wel wat verschil in de foto's spank.

Spank, ik moet morgen om kwart over 11 bij de kapper zijn:P.
Kan je anders om 9 uur bij b2b? Als je niet kan zo vroeg, train je dan zaterdag bij b2b?

• #3.325
Training Vrijdag 26 Juni

LB 2 {High Reps High Intensity}

Woord Vooraf

Tevreden!

Heb goed gezweet vandaag! Uiteraard

Wss zo ffies naar het zwembad XD

Bij de SQUAT had ik het moeilijk bij de 80, Na de 5e rep wel even na adem happen en eventjes rusten tussen de reps (5-10 sec) Is dit nadelig?

Opzich helemaal niet veel gedaan, voor mijn gevoel zat ik in ieder geval goed vol!

Zwart = Vorige Training!
Rood = Net gedaan!

De Training

W.U.

10 Minuten CrossTrainer

Training

Squat {Below Par, Poging FULL}
W.u.
- 10 * 30 (10 * 30)
- 10 * 50 (10 * 50)

Werksets
- 10 * 60 (10 * 60)
- 10 * 70 (10 * 70)
- 10 * 77,5 (10 * 80)
- 9 * 77,5 (9 * 80)

Lunges {Per been}
- 10* 20 (10 * 20)
- 10 * 24 (10 * 24)

- 10 * 26 (10 * 26)

Leg Press
Small Stance {2 Cm Between Feeds}
- 10 * 80 (10 * 80)
- 10 * 100 (10 * 100)
- 5 * 120 (7 * 120)
- 10 * 110 (10 * 110)

Normal/Wide Stance {30 Cm Between Feeds}
- 10 * 110 (10 * 110)
- 9 * 120 (3 * 130) Jammer, was op..

Lying Leg Curl
- 10 * 30 (10 * 35)
- 10 * 35 (10 * 40)

- 10 * 40 (10 * 45)
- 8 * 45 (8 * 45)
- 6 * 45 (7 * 45)

Trainingsduur exclusief Warming Up: 60 Minuten

Voeding van vandaag:

Ontbijt:150 ML Verse Jus / 20 Gram Whey / 3 Gram Crea / 60~40 Gram Brinta~Haver / 300 ML Halfvolle Melk
Pre W.O:
60 Gram Brinta /
400 ML Halfvolle Melk / 60 Gram Vleeswaren {Pakje}
Post W.O:
20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 3 Gram Creatine
Lunch: 100 Gram Zilvervliesrijst [Onbereid Gewogen] / 150 Gram Groente / 150 Gram Kipfilet/Tundertartaar [Onbereid Gewogen]
Middag: 50
Gram Havermout / 300 ML Halfvolle Melk / 2 hele eieren

Diner
300 Gram Aardappel / 250 Gram Groente / 150 Gram Zalm/Rundergehakt/Ham [Onbereid Gewogen]
Avond: 60 Gram NotenMix / 450 Gram Magere Kwark

Sups:
2 * 20 Gram Whey
2 * 3 Gram Creatine Monohydraat
1 * 20 Gram Dextrose

Totale Voedingswaarden:
Kcal:
3350
K: 370 Gram
E: 240 Gram
V: 90 Gram

Laatst bewerkt:
En weer omhoog met je squats, nice!

Groot gelijk dat je naar het zwembad gaat. Ben jaloers, ik zit nog tot 17:00 op een snikheet kantoor zonder airco verdomme!!

Goede foto's; dat zijn geen kippenbillen, maar goede poten.
Weer vooruitgang geboekt met je training! Keep up the good work!:)

• #3.328
En weer omhoog met je squats, nice!

Groot gelijk dat je naar het zwembad gaat. Ben jaloers, ik zit nog tot 17:00 op een snikheet kantoor zonder airco verdomme!!

Goede foto's; dat zijn geen kippenbillen, maar goede poten.
Weer vooruitgang geboekt met je training! Keep up the good work!:)

Thanx Buddy! Die Strongman trainingen doen een hoop goeds voor mn pooties!
Aandachtspunt: Binnenkant (Schuin boven knie, die bal) Hier wil ik in mn volgende schema iets meer aandacht aan schenken.. voorbeeld door Small Front Squat toe te voegen.. Nog nooit eerder een FrontSquat gedaan overgens..

Thanx Buddy! Die Strongman trainingen doen een hoop goeds voor mn pooties!
Aandachtspunt: Binnenkant (Schuin boven knie, die bal) Hier wil ik in mn volgende schema iets meer aandacht aan schenken.. voorbeeld door Small Front Squat toe te voegen.. Nog nooit eerder een FrontSquat gedaan overgens..
Grappig, bij mij zijn die bal aan de binnenkant juist meer ontwikkeld dan de buitenkant, haha! Terwijl ik gewoon altijd (eerst full) parallel squats doe.
Front squat ook nog nooit gedaan, is best lastig als je de barbell van de grond moet pakken ;)

Aah, Henk! Brute wheel training! Je zal ze vast en zeker wel voelen branden nu:rolleyes:

80kg squat, proficiat! :wl:

Goeie training.. mooi weer een paar verbeteringen..
Maar ik ben helemaal kapot na een training.. moet denk ik nog meer eten om te herstellen.. ga zo wel even de fruitschaal plunderen..

• #3.332
Grappig, bij mij zijn die bal aan de binnenkant juist meer ontwikkeld dan de buitenkant, haha! Terwijl ik gewoon altijd (eerst full) parallel squats doe.
Front squat ook nog nooit gedaan, is best lastig als je de barbell van de grond moet pakken ;)

Hmm das apart, Aanleg!?
heb hem nog nooit gedaan dus gewoon leuk op eens uit te proberen!

Aah, Henk! Brute wheel training! Je zal ze vast en zeker wel voelen branden nu:rolleyes:

80kg squat, proficiat! :wl:

Mja, voel ze wel flink slap nu ja!

Goeie training.. mooi weer een paar verbeteringen..
Maar ik ben helemaal kapot na een training.. moet denk ik nog meer eten om te herstellen.. ga zo wel even de fruitschaal plunderen..

Ik ook.. Denk de meeste! Goed eten dan herstel je idd een stuk sneller!

He bah! Net weg-geregend en geonweerd uit het zwembad, voor het eerst in jaren geen abbo genomen.. Dus gezellig in de rij staan, duurde 20 Minuten had ik zo een ticket, we stappen het zwembad binnen, legger onze handoeken keurig netjes neer, stappen het zwembad in, even doorkomen natuurlijk, 3 keer met een bal gegooid, vervolgens eruit en rondje lopen voor bekenden, roepen ze om dat we allemaal uit het bad na de kleedkamers moesten komen.. Wij dus gezellig daarheen, lekker klef als je met 2000 natte badgasten tegen elkaar aan staat te schuren, moeten we naar huis, het regent hier egt zo hard dat het strond naar boven komt.. Het is echt bizar hoe hard het nu gaat op de Veluwe, zelden zoiets meegemaakt..

Je moet ook niet naar kristal bad gaan, of je moet voor de sletjes gaan..
Nice training btw :P

Dikke quads Spank!

Er is nog hoop voor je, we zien het weer een beetje zitten.
Nou mentaal nog een kerel worden en het komt goed!

Hele nette training man voor die squats inderdaad......

fijn weekend beest!

alweer ! een mooie training :D

• #3.337
Je moet ook niet naar kristal bad gaan, of je moet voor de sletjes gaan..
Nice training btw :P

Dr waren zeker wel mooie meiden aanwezig!

Dikke quads Spank!

Er is nog hoop voor je, we zien het weer een beetje zitten.
Nou mentaal nog een kerel worden en het komt goed!

Dat mentale, mja, dat blijft moeilijk! Kijken of ik ergens een lesje mentaliteit ken volgen ergens..

Moet het gewoon nog leren.. Quads was ik wel trots op, rest van mn lichaam niet echt, maar dat hoort een BB te zijn!

Hele nette training man voor die squats inderdaad......

fijn weekend beest!

Bedankt Mossel! Hier geen weekend maat! Morgen nog werken en dan zondag de gym maar weer bezoeken aangezien ik morgen al flink wat uurtjes moet werken en hij dicht is op die tijden dat ik vrij ben..

hehe! Het gaat wel redelijk idd!
Niet tevreden met de Lunges want die zijn niet superstrict, ga in het vervolg walking lunges doen wss.. Moet nog even kijken! (Deze zijn per been dus eerst recht dan links, in totaal dus 20 passen..)

Ik update strax jullie loggies, eerst zometeen nog even beunen in de supermarkt, en beunen gaat het worden want ik ben vanavond van de frisdrank en het bier.. Dus dat wordt zweten.. Het is niet anders..

al drink je nou eerst dat bier op dan zijn de kratten ook weer lichter :rolleyes:

Gelukkig geen last van, dat gesjouw in de supermarkt. Ik mag de kleine kinderen (collega's) in de gaten houden :)

Ennehm, niet tevreden zijn met je lichaam.. De ultieme motivatie om flink te knallen, elke training weer!

• #3.340
No beer for me XD

Dat gefixeerd blijven op lichaam is goed..

Terug
Naar boven