- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En weer omhoog met je squats, nice!
Groot gelijk dat je naar het zwembad gaat. Ben jaloers, ik zit nog tot 17:00 op een snikheet kantoor zonder airco verdomme!!
Goede foto's; dat zijn geen kippenbillen, maar goede poten.
Weer vooruitgang geboekt met je training! Keep up the good work!![]()
Grappig, bij mij zijn die bal aan de binnenkant juist meer ontwikkeld dan de buitenkant, haha! Terwijl ik gewoon altijd (eerst full) parallel squats doe.Thanx Buddy! Die Strongman trainingen doen een hoop goeds voor mn pooties!
Aandachtspunt: Binnenkant (Schuin boven knie, die bal) Hier wil ik in mn volgende schema iets meer aandacht aan schenken.. voorbeeld door Small Front Squat toe te voegen.. Nog nooit eerder een FrontSquat gedaan overgens..

Grappig, bij mij zijn die bal aan de binnenkant juist meer ontwikkeld dan de buitenkant, haha! Terwijl ik gewoon altijd (eerst full) parallel squats doe.
Front squat ook nog nooit gedaan, is best lastig als je de barbell van de grond moet pakken![]()
Aah, Henk! Brute wheel training! Je zal ze vast en zeker wel voelen branden nu
80kg squat, proficiat!![]()
Goeie training.. mooi weer een paar verbeteringen..
Maar ik ben helemaal kapot na een training.. moet denk ik nog meer eten om te herstellen.. ga zo wel even de fruitschaal plunderen..
Je moet ook niet naar kristal bad gaan, of je moet voor de sletjes gaan..
Nice training btw![]()
Dikke quads Spank!
Er is nog hoop voor je, we zien het weer een beetje zitten.
Nou mentaal nog een kerel worden en het komt goed!
Hele nette training man voor die squats inderdaad......
fijn weekend beest!