AndroidHealthClinic

Spanksta gaat Loggen..!

Ben ook van plan door te bulken!
Maar wel rustig aan.. Tot volgend jaar Februari/Maart en dan op onderhoud + Cardio.. Heel langzaam Cutten..

Ben nu aan het experimenteren op het gebied qua voeding.. Wil mijn lichaam leren kennen!
Zit nu hoog in vet+Eiwit en lager in KH..
Over een paar weken ga ik dit dus veranderen en Hoger in KH maar lager in VET..
Wel hetzelfde aantal kcal.. Kijken hoe mijn body reageert..

Eerste indruk van hoog in vet: Ik ook vetter.. Maar dat kan door de CREA komen (Huidplooi zegt ook paar MM erbij, maar dat kan miss vocht zijn?)

Waarschijnlijk vocht idd. Daar staat creatine wel een beetje om bekend. Wat meer water drinken en met meer eiwit verwacht ik ook dat je wat gaat aankomen en spiermassa gaat bouwen.
Gaat lekker Spank!:)

..

Eerste indruk van hoog in vet: Ik oog vetter.. Maar dat kan door de CREA komen (Huidplooi zegt ook paar MM erbij, maar dat kan miss vocht zijn?)

Meten een paar mm? Vocht? Wtf!!!!!!!O mijn god Spanksta hou op met zulke onzin ik schaam me. Gooi de huidplooimeter weg en
ga gewoon bulken en pleur die kcal naar 3700 en vreten+ trainen = gainen Laat het los en leer ontspannen ik heb deze zomer ook geen platte buik who cares. Komt wel weer als je voldoende massa hebt om te cutten Spank.

Die posts hier, werken enorm motiverend voor mij. Ik zat te twijfelen of ik die-hard door moest bulken deze zomer en er met een vette pens bij ging lopen, of dat ik half-half ging cutten/bulken om wat massa in te leveren voor wat minder vet..
Spank, je kan dat beetje extra vet hebben, man! Je was graatmager, dus dat vet zal het probleem deze zomer echt niet worden. Volgende zomer loop je er buff bij! :D

Denk toch maar dat ik lekker door ga bulken! Nog maar 8kg tot de 80, en dan ben ik mooi bijna 20kg aangekomen! Thanks guys!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.304
Training Woensdag 1 Juli

UB 1 {Low Reps High Intensity}

Woord Vooraf

De Bench wel redelijk tevreden mee..
De MP Ging erg moeilijk, vond het niet fijn gaan!

De Chinns gaan zoals altijd k*t
De Chest Dips zijn iets dieper als gewoonlijk..

Zwart = Vorige Training!
Rood = Net gedaan!

De Training

W.U.

10 Minuten CrossTrainer

Training

Bench Press
W.u.
- 10 * 30 (10 * 30)
- 8 * 40 (8 * 40)

Werksets
- 5 * 50 (5 * 50)
- 5 * 57,5 (5 * 55)
- 5 * 62,5 (5 * 60)
- 3 * 62,5 (2 * 3 * 65)
- 4 * 60 (5 * 60)
- 3 * 60

Bent Over Row
W.u.
- 10 * 30 (10 * 30)
- 8 * 40 (8 * 40)

Werksets
- 5 * 50 (5 * 50)
- 2 * 5 * 55 (5 * 55)
- 2 * 5 * 60 (3 * 5 * 60)

Standing Military Press
W.u.
- 8 * 30 (10 * BB)

Werksets
- 5 * 40 (5 * 30)
- 2 * 5 * 45 (5 * 45)
- 5 * 45 (5 * 45)
(3 * 47,5)
(3 * 45)

Chinns
- 5 * BW (5 * BW)
- 5 * BW (5 * BW)

- 5 * BW (5 * BW)

Chest Dips (Dieper)
- 9 * BW + 10 (8 * BW + 10)
- 2 * 5 * BW + 15 (7 * BW + 10)

(6 * BW + 10)

1 Buikspieroefening
Niet interresant!

Trainingsduur exclusief Warming Up: 65 Minuten

Voeding van vandaag:

Ontbijt:150 ML Verse Jus / 20 Gram Whey / 3 Gram Crea / 3 * BCAA / 60~40 Gram Brinta~Haver / 300 ML Halfvolle Melk
Pre W.O:
60 Gram Brinta /
400 ML Halfvolle Melk / 60 Gram Vleeswaren {Pakje}
Post W.O:
20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose / 3 Gram Creatine / 3 * BCAA
Lunch: 100 Gram Zilvervliesrijst [Onbereid Gewogen] / 150 Gram Groente / 150 Gram Kipfilet/Tundertartaar [Onbereid Gewogen]
Middag: 50
Gram Havermout / 300 ML Halfvolle Melk / 2 hele eieren

Diner
300 Gram Aardappel / 250 Gram Groente / 150 Gram Zalm/Rundergehakt/Ham [Onbereid Gewogen]
Avond: 60 Gram NotenMix / 450 Gram Magere Kwark

Sups:
2 * 20 Gram Whey
2 * 3 Gram Creatine Monohydraat
1 * 20 Gram Dextrose
6 * BCAA

Totale Voedingswaarden:
Kcal:
3400
K: 370 Gram
E: 240 Gram
V: 100 Gram

Laatst bewerkt:
  • #3.305
Hier een blik hoe beroerd ik erbij sta..
Begin wel wat chubby te worden, kan ook vocht zijn..
Ik vind mijn borst er slecht uitkomen, ook wel gedeeltelijk foto slecht..
Verder weinig lijnen omdat chubby..

33m1kwk.jpg

mihv2x.jpg

fozkeo.jpg

3x0jt.png

SHOOT!! Wees maar eerlijk, ik weet hoe slecht het is XD

Hier oude foto's:

BORST

33vkih0.jpg

bimopk.jpg

RUG

2hd7135.jpg

2qivbt3.jpg

11gh7jd.jpg

Ik kijk er thuis wel even naar. Zit nu op m`n werk, en denk dat mijn baas heeel vreemd op gaat kijken als 'ie deze foto's ziet :D

Wat is dat voor een latspread? :p
Maak een vuist van je handen zet je duim langs je zijbuik en spread dan, is makkelijker. :D

ziet er nog zo slecht niet uit, je fysiek is ongeveer dezelfde als die van mij, behalve dat ik wat meer vet heb

Dit is echt niet chubby hoor, je hebt mayB iets meer vet rond je buikstreek gekregen maar verder niet.

Hoelang zit er tussen de foto's? Je bent toch wel vooruitgegaan hoor, ik zou gewoon lekker door bulken iig!

Foto's zien er goed uit Spank, er begint al vorm in te komen.
Valt me niet tegen! Ik vind die zelf geïmproviseerde lat spread er wel goed uit zien, je quads beginnen ook al wat voller te raken.

Je begint flink chubby te raken? Are u ****ing nuts?

Doorgaan met eten, geen kcal's minder!

Foto's zien er goed uit Spank, er begint al vorm in te komen.
Valt me niet tegen! Ik vind die zelf geïmproviseerde lat spread er wel goed uit zien, je quads beginnen ook al wat voller te raken.

Je begint flink chubby te raken? Are u ****ing nuts?

Doorgaan met eten, geen kcal's minder!

lol wie zegt dat Spanksta? ****ing sick als je dat vindt bro....
Je ziet duidelijk vooruitgang man gewoon door blijven bulken keihard trainen je zit op de de goede weg. En blijf het zeggen KCAL VERHOGEN vreten moet je.

Hey kheb juist nieuwe fotos geplaatst, valt me van mezelf op dat ik flink chubby begin te worden.. Ikzelf denk doorbulken, maar dan wel clean..

Ik vroeg me af hoe jij in de vetten zat die je dagelijks eet?

Ik zit nu op 100 gram vet per dag (En dan reken ik 15 ML Olijfolie voor 2 keer bakken in dik olijfolie)

ZOu dit de reden zijn dat ik wat meer chubby wordt? Omdat ik op 3400 kcal zit met high carbs high fat..?

Het kan miss ook door de Creatine Monohydraat komen? Of oogt vocht niet zo richting de buik en heupen?

Spank is going crazy.

Je gaat prima zo Spank, niks veranderen.

• #3.313
Tussen de foto's zit iets meer als 2 maand, en denk ik 3 Kilo ofzo! Ik wacht even af wat die Crea doet ask daarmee stop.. Blijf gewoon zoveel eten.. Dan maar iets vetter idc..
Nu werken bedankt voor reacties zal strax uitgebreid op in gaan!

Lul toch niet zo stom met je vetter ik zie je bekkenrand gewoon zitten op een paar foto's.

Door bulken, als een malle!

Lul toch niet zo stom met je vetter ik zie je bekkenrand gewoon zitten op een paar foto's.

Door bulken, als een malle!

de enige reden dat je vetter lijkt is omdat je massa mist ouwe, je gains zijn traag door je angst, ik ken dat persoonlijk ook. heb geduld maar eet gewoon clean. Xtra zit op 5000+ en die pipo wordt ook niet echt dikker maar breder en breder en breder....... haal de rem er beetje bij beetje af... it's all in the head

Lekker knallen spank. Je eten opwaarden met nog is 2-3-400 kcal. Dan kan je weer 2kg winst pakken deze maand.

En vet? Je ziet ze vliegen bro...:D

Spank, pas op dat buikje bro.
het groeit de spuigaten uit.

Vreten kreng ;)

Je benen gaan wel lekker trouwens!! ;) Goed bezig spank!

Wacht maar tot het spijkerbroekscheuren begint!! ;) Ik deze 3 weken uit 4 zwembroeken gescheurd ;) haha :P

• #3.320
Bedankt allemaal voor jullie reacties!

Let wel op dat het 2 sessie zijn he! De BOVENSTE zijn nieuw en de ONDERSTE zijn oud (In roze boxer dus oud)

Hier nog een Quad Update, hier ben ik zelf zeer tevreden over!

14eckg4.jpg

Terug
Naar boven