AndroidHealthClinic

Spanksta gaat Loggen..!

okee, dan heb ik niks gezegd ;)

gaat goed zo !!!

de meeste profs zitten zelfs op het dubbele... akkoord die gasten wegen 130kg maar toch

Xtralarge zit al op zo'n 540.. :p
240 vind ik in de bulk niet echt denderend. Je zou iets meer in de richting van 300 kunnen zitten als je gewoon wat pinda's en chocomelk hier en der erbij gooit.

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.387
Feit is dat ik aan mn max eiwitten zit.. Dus meer ga ik niet nemen hoor! Sja, moet de kcal ergens vandaan halen.. vind 400 gram KH meer dan zat, en 80 gram vet is ook al redelijk hoog voor mn BW.. Dus zo vind ik het goed!

Feit is dat ik aan mn max eiwitten zit.. Dus meer ga ik niet nemen hoor! Sja, moet de kcal ergens vandaan halen.. vind 400 gram KH meer dan zat, en 80 gram vet is ook al redelijk hoog voor mn BW.. Dus zo vind ik het goed!

:eek:
400gr KH is juist teveel en 80gr vet te weinig. Maar suit it yourself.
En kip/vlees weeg je BEREID! Omdat onbereid er nog vele vetten/bloed etc. in zitten die na het bereiden weggaan. Weeg je vlees voortaan na het koken, zul je zien dat je een pak meer overhoudt.

zelf ga ik ook richting de 300 gr + BCAA. Toch moet ik proberen nog ffies meer te vreten, maar jah, dat is soms moeilijk :(

Like I said, pinda's en chocomelk. Vullen voor geen meter en boosten je eiwitten etc. toch wel aardig goed. :)

naja, ik neem 4 shakes per dag, half whey half gainer, de rest met normaal vreten... zit op 4000-4500 kcal... maar de laatste weken lukt me dat niet helemaal, ant er is steeds weer wat loos.... druk, ziek, blessure, 30 graden buiten.... pfff.... Maar nu weer ff back on track... :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.392
Ik zou niet weten waarom ik volle chocomel en veel pinda's moet gaan eten.. enigste wat je daarmee bereikt is veel vetter worden.. No offence hoor, maar Mino, jij loopt iedereen aan de choco en de pinda's te helpen, maar ik ga niet mn vet zo laten oplopen..

En JA! Er zijn mensen die het kunnen hebben, die zelfs met choco nog slank blijven.. Helaas kunnen ik en vele anderen hier niet over meepraten..

Ik spreek dagelijks Prof BB in onze gym (B2B, waar ook IBO D Traind) en die vertellen me allemaal de vetten niet te hoog te doen.. Meer Koolhydraten.. En eiwitten..

Teveel aan vetten --> Direct opgeslagen als vet
Teveel KH --> Eerst glycogeen daarna vet.. De kans dat je de glycogeen verbruikt is groot zat..

Het begrijp BULKEN is zwaar overrated, Cleanbulken kom je op den duur net zo ver mee en is niet minder gezond..

Overgens ben ik mn lichaam nu aan het testen..

Ik heb een tijdje dit gedaan:
Kcal:3300
KH:370
EI: 240
VET: 100

Nu zit ik zo:
KH: 400
EI: 240
VET: 80

Kijken wat dit doet met mijn lichaam!

Wat ik wil doen is carbcyclen, op rustdagen dus hoger in vetten en later in KH, echter werk ik nu zwaar op rustdagen en houd ik toch liever mijn carbs hoog..

jezus, ik kom miss net aan de 200 xD

word tijd voor supps ik heb al een verlanglijstje staan in mn log

Terug
Naar boven