- Waardering
- 841
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 94kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mja, die hangen gewoon in onze gym, een dip riem
Lets hope so..
Ik denkt het niet, 240 gram eiwitten is het totaalplaatje, meer moet ik echt niet hebben..

de meeste profs zitten zelfs op het dubbele... akkoord die gasten wegen 130kg maar tochwat wil je hier mee zeggen?
Dat 240 gram eiwitten weinig is?
240 gram is zelf voldoende voor iemand van 100 kg.
de meeste profs zitten zelfs op het dubbele... akkoord die gasten wegen 130kg maar toch

Feit is dat ik aan mn max eiwitten zit.. Dus meer ga ik niet nemen hoor! Sja, moet de kcal ergens vandaan halen.. vind 400 gram KH meer dan zat, en 80 gram vet is ook al redelijk hoog voor mn BW.. Dus zo vind ik het goed!

zelf ga ik ook richting de 300 gr + BCAA. Toch moet ik proberen nog ffies meer te vreten, maar jah, dat is soms moeilijk![]()

Like I said, pinda's en chocomelk. Vullen voor geen meter en boosten je eiwitten etc. toch wel aardig goed.![]()

ikzelf zit ook op 420 hoorXtralarge zit al op zo'n 540..
240 vind ik in de bulk niet echt denderend. Je zou iets meer in de richting van 300 kunnen zitten als je gewoon wat pinda's en chocomelk hier en der erbij gooit.

ik zit op 420 @3080kcalsZelf zit ik ook zo rond de 400.
Kcal's swingen ook dan rond de 4500.![]()

carbs: 22.57%

171gram carbs