g3rr3
Huge Freak
- Waardering
- 179
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 108kg
slechts 2 shakes, rest uit voeding hoorjezus, ik kom miss net aan de 200 xD
word tijd voor supps ik heb al een verlanglijstje staan in mn log

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
slechts 2 shakes, rest uit voeding hoorjezus, ik kom miss net aan de 200 xD
word tijd voor supps ik heb al een verlanglijstje staan in mn log

Ik zou niet weten waarom ik volle chocomel en veel pinda's moet gaan eten.. enigste wat je daarmee bereikt is veel vetter worden.. No offence hoor, maar Mino, jij loopt iedereen aan de choco en de pinda's te helpen, maar ik ga niet mn vet zo laten oplopen..
En JA! Er zijn mensen die het kunnen hebben, die zelfs met choco nog slank blijven.. Helaas kunnen ik en vele anderen hier niet over meepraten..
Ik spreek dagelijks Prof BB in onze gym (B2B, waar ook IBO D Traind) en die vertellen me allemaal de vetten niet te hoog te doen.. Meer Koolhydraten.. En eiwitten..
Teveel aan vetten --> Direct opgeslagen als vet
Teveel KH --> Eerst glycogeen daarna vet.. De kans dat je de glycogeen verbruikt is groot zat..
Het begrijp BULKEN is zwaar overrated, Cleanbulken kom je op den duur net zo ver mee en is niet minder gezond..
Overgens ben ik mn lichaam nu aan het testen..
Ik heb een tijdje dit gedaan:
Kcal:3300
KH:370
EI: 240
VET: 100
Nu zit ik zo:
KH: 400
EI: 240
VET: 80
Kijken wat dit doet met mijn lichaam!
Wat ik wil doen is carbcyclen, op rustdagen dus hoger in vetten en later in KH, echter werk ik nu zwaar op rustdagen en houd ik toch liever mijn carbs hoog..

meer, 2 shakes zijn hooguit 80gram proteins.
dus nog 340gram aan voeding![]()
ik snap niet hoezo jullie allemaal zo veel kcals willen vreten, bijna alle BB'ers doen het hele jaar clean bulken...
Duh, ik ook.. Ik ga me niet kapot eten voor niks.. Zit nu 600 boven behoefte dat is meer dan zat.. Heb het langzaam opgevoerd..
Proficiat, ik eet ook meer dan 340gram vlees en vis DUHMaar 300 gram kip, is geen 300 gram eiwitten heh.... Ik zit met mijn shakes op 200 gram proteine. Dus kan ik met 1 soms 2 normale hoofdmaaltijden per dag prima toe om aan de 300 te komen.
ik bedoelde dat ik nog 340gram eiwit uit mijn vast voedsel haalde...toch zou ik de eiwitjes naar de 300 zetten gozer, maar je moet het natuurlijk zelf weten
---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------
Maar 300 gram kip, is geen 300 gram eiwitten heh.... Ik zit met mijn shakes op 200 gram proteine. Dus kan ik met 1 soms 2 normale hoofdmaaltijden per dag prima toe om aan de 300 te komen.

Proficiat, ik eet ook meer dan 340gram vlees en vis DUHik bedoelde dat ik nog 340gram eiwit uit mijn vast voedsel haalde...

Had me going there.
Wil je een makkelijke manier voor eiwitten?
Vlees, kip en tonijn. (andere vis)
1 blik tonijn brengt mij op ongeveer 35gr eiwit, 200gr kip ongeveer 44gr eiwit en 150gr vlees brengt mij ongeveer 30gr. Ik zit dan al op 110gr.. Dat is nog 1/5e van me totale CUT inname.![]()

nette training spank
maar die Feeds, moet dat niet Feet zijn ??

nette training spank
maar die Feeds, moet dat niet Feet zijn ??