AndroidHealthClinic

Spanksta gaat Loggen..!

jij haalt 300 gram uit je voeding :O

meer, 2 shakes zijn hooguit 80gram proteins.
dus nog 340gram aan voeding ;)

Lol easy.. :)
200gr kip = 44gr eiwit. :p

Hey Henk, ik zag net je berichtje op msn over mijn voedings-schema.
Als je online bent moet je maar even tegen me praten dan zal ik het je sturen.

Ik zou niet weten waarom ik volle chocomel en veel pinda's moet gaan eten.. enigste wat je daarmee bereikt is veel vetter worden.. No offence hoor, maar Mino, jij loopt iedereen aan de choco en de pinda's te helpen, maar ik ga niet mn vet zo laten oplopen..

En JA! Er zijn mensen die het kunnen hebben, die zelfs met choco nog slank blijven.. Helaas kunnen ik en vele anderen hier niet over meepraten..

Ik spreek dagelijks Prof BB in onze gym (B2B, waar ook IBO D Traind) en die vertellen me allemaal de vetten niet te hoog te doen.. Meer Koolhydraten.. En eiwitten..

Teveel aan vetten --> Direct opgeslagen als vet
Teveel KH --> Eerst glycogeen daarna vet.. De kans dat je de glycogeen verbruikt is groot zat..

Het begrijp BULKEN is zwaar overrated, Cleanbulken kom je op den duur net zo ver mee en is niet minder gezond..

Overgens ben ik mn lichaam nu aan het testen..

Ik heb een tijdje dit gedaan:
Kcal:3300
KH:370
EI: 240
VET: 100

Nu zit ik zo:
KH: 400
EI: 240
VET: 80

Kijken wat dit doet met mijn lichaam!

Wat ik wil doen is carbcyclen, op rustdagen dus hoger in vetten en later in KH, echter werk ik nu zwaar op rustdagen en houd ik toch liever mijn carbs hoog..

toch zou ik de eiwitjes naar de 300 zetten gozer, maar je moet het natuurlijk zelf weten ;)

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

meer, 2 shakes zijn hooguit 80gram proteins.
dus nog 340gram aan voeding ;)

Maar 300 gram kip, is geen 300 gram eiwitten heh.... Ik zit met mijn shakes op 200 gram proteine. Dus kan ik met 1 soms 2 normale hoofdmaaltijden per dag prima toe om aan de 300 te komen.

ik snap niet hoezo jullie allemaal zo veel kcals willen vreten, bijna alle BB'ers doen het hele jaar clean bulken...

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.408
ik snap niet hoezo jullie allemaal zo veel kcals willen vreten, bijna alle BB'ers doen het hele jaar clean bulken...

Duh, ik ook.. Ik ga me niet kapot eten voor niks.. Zit nu 600 boven behoefte dat is meer dan zat.. Heb het langzaam opgevoerd..

Ik zie at jij veel met voeding bezig bent.Je trainingen zal ik eens bekijken

Duh, ik ook.. Ik ga me niet kapot eten voor niks.. Zit nu 600 boven behoefte dat is meer dan zat.. Heb het langzaam opgevoerd..

Ik denk eigenlijk dat jou onderhoud hoger ligt dan dat je denkt, je heb het wel uitgerekent maar dat zegt lang niet alles. Is van veel factoren afhankelijk en jij hebt wss een hele snelle verbranding. Je komt nou niet zo super snel aan en met 600 boven behoefte kom je wel wat sneller aan. Denk ik hoor, zelf weet ik niet precies hoeveel ik boven m'n behoefte zit want ik weet ook niet precies hoeveel het is.. Is maar een gok.

Maar 300 gram kip, is geen 300 gram eiwitten heh.... Ik zit met mijn shakes op 200 gram proteine. Dus kan ik met 1 soms 2 normale hoofdmaaltijden per dag prima toe om aan de 300 te komen.
Proficiat, ik eet ook meer dan 340gram vlees en vis DUH :D ik bedoelde dat ik nog 340gram eiwit uit mijn vast voedsel haalde...

toch zou ik de eiwitjes naar de 300 zetten gozer, maar je moet het natuurlijk zelf weten ;)

---------- Toegevoegd om 18:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:35 ----------

:roflol:
Had me going there. :p

Wil je een makkelijke manier voor eiwitten?
Vlees, kip en tonijn. (andere vis)
1 blik tonijn brengt mij op ongeveer 35gr eiwit, 200gr kip ongeveer 44gr eiwit en 150gr vlees brengt mij ongeveer 30gr. Ik zit dan al op 110gr.. Dat is nog 1/5e van me totale CUT inname. :D

Proficiat, ik eet ook meer dan 340gram vlees en vis DUH :D ik bedoelde dat ik nog 340gram eiwit uit mijn vast voedsel haalde...

haha al goed hoor ;)

---------- Toegevoegd om 07:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:33 ----------

:roflol:
Had me going there. :p

Wil je een makkelijke manier voor eiwitten?
Vlees, kip en tonijn. (andere vis)
1 blik tonijn brengt mij op ongeveer 35gr eiwit, 200gr kip ongeveer 44gr eiwit en 150gr vlees brengt mij ongeveer 30gr. Ik zit dan al op 110gr.. Dat is nog 1/5e van me totale CUT inname. :D

nou, netjes toch? Ja vooral tonijn hakt erin. uit elke 100gr is een kwart pure eiwitjes ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.414
Training Vrijdag 10 Juli

LB 2 {High Reps High Intensity}

Woord Vooraf

Training

Mijn benen zitten momenteel he-le-maal vol!

Niet tevreden met deze training, oorzaak:
Vandaag mn vakantiewerk in de truckwash gedaan, wat ontiegelijk pittig is, moest deze dag maar 6 uur werken maar het is wel de hele dag rennen vliegen en zwaar wassen.. Ook is het 6 Km heen en 6 Km terug, wat ik met tegenwind moest fietsen.. Mn benen zitten dan altijd zo vol, Al fiets ik 2 KM een beetje door dan zijn mn benen al helemaal vol..

Die Lunges kreeg ik helaas niet meer uit.. Ik vond het nog een nette prestatie, wat ik wel vond is dat ze netter uitgevoerd waren als de vorige keer, ik voelde mn quads ook beter branden!!

Die LeggPres ging goed tot die 120, waar ik wel trots op ben overgens.. Toen ik over ging op Wide Stance waren mn pooties al kapot, het trillen op de benen bleef overgens uit!

Voeding
Nog steeds aan het experimenteren, ben hoger in carbs gegaan (Rond de 400) en lager in vet (Rond de 80).
Dit ook op aanraden van Bodybuilders bij mij in de gym!!

Ook gestopt met creatine eergisteren! Ongeveer 4 weken was het en dat vond ik genoeg voor de eerste keer.. Ook ga ik over 2 weken op vakantie dus wilde het vocht kwijt!

Zwart = Vorige Training!
Rood = Net gedaan!

De Training

W.U.

10 Minuten CrossTrainer

Training

Squat {Below Par, Poging FULL}
W.u.
- 10 * 30 (10 * 35)
- 10 * 50 (10 * 55)

Werksets
- 10 * 60 (10 * 65)
- 10 * 70 (10 * 75)
- 10 * 80 (9 * 82,5)
- 9 * 80 (8 * 82,5)

Lunges {Per been}
- 10* 20 (10 * 22)
- 10 * 24 (10 * 24)

- 10 * 26 (9 * 26)

Leg Press
Small Stance {2 Cm Between Feeds}
- 10 * 80 (10 * 70)
- 10 * 100 (10 * 90)
- 7 * 120 (10 * 110)
- 10 * 110 (10 * 120)

Normal/Wide Stance {30 Cm Between Feeds}
- 10 * 110 (10 * 110)
- 3 * 130 (4 * 125) Jammer, was op.. Rep 5/6/7/8 met hulp!

Single Leg Lying Leg Curl
- (10 * 5)
- (10 * 7,5)

- (10 * 10)

Lying Leg Curl
- 10 * 35 (10 * 35)
- 10 * 40 (10 * 45)

- 10 * 45 (8 * 45)
- 8 * 45
- 7 * 45

Trainingsduur exclusief Warming Up: 60 Minuten

Voeding van vandaag:

Ontbijt:200 ML Verse Jus / 20 Gram Whey / 60~40 Gram Brinta~Haver / 300 ML Halfvolle Melk
Ochtend: 4 Volkorenbrood / 75 Gram Makreel
Lunch: 300 Gram Aardappel / 150 Gram Groente / 150 Gram
kipfilet/Rundertartaar [Onbereid Gewogen]

Pre W.O: 60 Gram Brinta / 400 ML Halfvolle Melk / 60 Gram Vleeswaren {Pakje}
Post W.O:
20 Gram Whey / 20 Gram Dextrose

Diner:100 Gram Zilvervliesrijst [Onbereid Gewogen] / 250 Gram Groente /
Avond: 50 Gram NotenMix / 450 Gram Magere Kwark

Sups:
2 * 20 Gram Whey
1 * 20 Gram Dextrose

Totale Voedingswaarden:
Kcal:
3300
K: 390 Gram
E: 240 Gram
V: 80 Gram

Laatst bewerkt:
Goed getraint henk!

nette training spank ;)
maar die Feeds, moet dat niet Feet zijn ??

Alweer een brute training Henk! :wl:
Laat me weten of je veel gewicht van die creatine hebt overgehouden! ;)

ziet er prima uit henk....
fijna vakantie alvast! ik ga morge lekker al :)

---------- Toegevoegd om 18:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:53 ----------

nette training spank ;)
maar die Feeds, moet dat niet Feet zijn ??

t viel me ook al :D

:mier:

Nette training spanksta, blijf hem volgen

Terug
Naar boven