- Waardering
- 58
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Update 24 Augustus
Goed mensen! Deze week een rustweek, ik voel dat ik aan het einde van mijn latijn ben, motivatie foetsie..
Enkel wat cardio en buikspieren doen, verder totaal nix.. Gewoon rust, het is tevens mijn laatste vakantie week!
1 Probleem:
Ben 2 weken terug begonnen met Crea, deze kan ik nu zeker wel beter stoppen om vervolgens dit over een 4-tal weken overnieuw te beginnen voor 8 weken?
Groetjes!
Denk dat ik het zou door blijven slikken als ik jouw was! Als je stopt met creatine krijg je toch een minidipje altijd, en aangezien jij in dit weekje van je dipje af wilt komen is nog een stapje terug misschien niet zo'n goed idee! Bovendien kan je dan over een week meteen volgas knallen, harder dan ooit tevoren (vanwege je creatine die je al in je donder hebt zitten) en dat motiveert weer.....
soms is een weekje ff helemaal herstellen wel lekker, in de vakantie heb ik bb links laten liggen. er is wel schade maar die heb je binnen notime ingehaald.
kop op he spank! voel je lichaam aan, forceren heeft toch geen zin. het gaat dan toch tegen zitten, zoals nu?
maar over over een weekje harden dan ooit
Heb je helemaal gelijk in!
Maar, schade waarin?
Minder lichaamsgewicht? Minder kracht naderhand? Of vetpercentage verhoging?
Heb je helemaal gelijk in!
Maar, schade waarin?
Minder lichaamsgewicht? Minder kracht naderhand? Of vetpercentage verhoging?
Succes iig, het gaat mij er iig niet om de sterkste te zijn..