AndroidHealthClinic

Spanksta gaat Loggen..!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.681
UpDate-je

Heb voor de 4e nacht op rij slecht geslapen, lig er wel 8 uur in, maar slaap maar 5a6 uur, dus hierdoor ook die beroerde bitchtrainingen.. Maar goed.. Het is gewoon niet anders..

• #3.682
Training Vrijdag 21 Augustus

Schouders/Triceps

Woord Vooraf

Ging redelijk.. Weer in eigen gym getraind, dus gewichten soms iets anders..

Ik ga het nu anders aanpakken qua training, gewoon totdat ik 10 reps van een bepaald gewicht kan en dan pas verhogen, eerst deed ik dat als ik 8 reps kon gelijk proberen te verhogen, maar volgens mij werkt dat niet? Of wel?

Zwart = Vorige Training!
Rood = Net gedaan!

De Training

W.U.

10 Minuten Crosstrainer

Training

# Schouders #

Standing Military Press
- 10 * 20 (10 * 20)
- 8 * 30 (8 * 30)

- 8 * 37,5 (8 * 35)
- 8 * 42,5 (10 * 42,5)
- 8 * 42,5 (8 * 42,5)
- 4 * 47,5 (3 * 50)

Lateral Raises
- 10 * 8 (15 * 8)
- 10 * 9 (12 * 9)

- 10 * 10 (10 * 9)

Seated Front Raises
- 10 * 9 (10 * 8)
- 10 * 9 (10 * 9)
- 10 * 9 (10*10)

Upright Row {Wide Grip, GLASS Style}
- 10 * 20 (10 *20)
- 8 * 30 (10 * 30)
- 8 * 30 (8 * 35)

Comment
Kan hem hier hoger pakken omdat hij hier lichter lijkt..

# Triceps #

Close Grip Bench Press
- 10 * 20 (10 * 20)
- 8 * 30 (8 * 30)

- 8 * 40 (8 * 40)
- 8 * 50 (8 * 50)
- 8 * 50 (6 * 52,5)

Comment
Durfde niet meer omdat geen spotter in de gym..

Bench Dips
- 10 * BW + 20 (15 * BW + 20)
- 10 * BW + 30 (11 * BW + 30)

- 9 * BW + 35 (8 * BW + 35)
(7 * BW + 35)

Trainingsduur exclusief Warming Up: 60 Minuten

Voeding van vandaag:

Ontbijt:200 ML Verse Jus / 20 Gram Whey / 60~40 Gram Brinta~Haver / 300 ML Halfvolle Melk
Pre W.O:
70 Gram Brinta /
300 ML Halfvolle Melk / 100 Gram Vlees [Onbereid]
Post W.O:
20 Gram Whey / 30 Gram Dextrose
Lunch: 100 Gram Zilvervliesrijst [Onbereid Gewogen] / 150 Gram Groente / 150 Gram Kipfilet/Tundertartaar [Onbereid Gewogen]
Middag: 4 Volkorenbrood
/ 3 Hele eieren

Diner
300 - 350 Gram Aardappel / / 200 Gram Tuinbonen / 150 Gram Kipfilet
Avond:
60 Gram NotenMix / 450 Gram Magere Kwark

Sups:
2 * 20 Gram Whey
1 * 30 Gram Dextrose
2 * 5 Gram BCAA
2 * 3 Gram CM

Totale Voedingswaarden:
Kcal: 3500

K: 420 Gram
E: 255 Gram
V: 90 Gram

• #3.683
Update 24 Augustus

Goed mensen! Deze week een rustweek, ik voel dat ik aan het einde van mijn latijn ben, motivatie foetsie..

Enkel wat cardio en buikspieren doen, verder totaal nix.. Gewoon rust, het is tevens mijn laatste vakantie week!

1 Probleem:
Ben 2 weken terug begonnen met Crea, deze kan ik nu zeker wel beter stoppen om vervolgens dit over een 4-tal weken overnieuw te beginnen voor 8 weken?

Groetjes!

En ow ja! Over de Nutrition, ik blijf zeer zeker boven de 3000 kcal..

Laatst bewerkt:
Update 24 Augustus

Goed mensen! Deze week een rustweek, ik voel dat ik aan het einde van mijn latijn ben, motivatie foetsie..

Enkel wat cardio en buikspieren doen, verder totaal nix.. Gewoon rust, het is tevens mijn laatste vakantie week!

1 Probleem:
Ben 2 weken terug begonnen met Crea, deze kan ik nu zeker wel beter stoppen om vervolgens dit over een 4-tal weken overnieuw te beginnen voor 8 weken?

Groetjes!

Denk dat ik het zou door blijven slikken als ik jouw was! Als je stopt met creatine krijg je toch een minidipje altijd, en aangezien jij in dit weekje van je dipje af wilt komen is nog een stapje terug misschien niet zo'n goed idee! Bovendien kan je dan over een week meteen volgas knallen, harder dan ooit tevoren (vanwege je creatine die je al in je donder hebt zitten) en dat motiveert weer.....

• #3.685
Denk dat ik het zou door blijven slikken als ik jouw was! Als je stopt met creatine krijg je toch een minidipje altijd, en aangezien jij in dit weekje van je dipje af wilt komen is nog een stapje terug misschien niet zo'n goed idee! Bovendien kan je dan over een week meteen volgas knallen, harder dan ooit tevoren (vanwege je creatine die je al in je donder hebt zitten) en dat motiveert weer.....

Kwas pas 2 weken bezig, ik stop nu voor 4 weken, dat het helemaal mn body uit is, en daarna ga ik 8 weken volgas met Crea..

soms is een weekje ff helemaal herstellen wel lekker, in de vakantie heb ik bb links laten liggen. er is wel schade maar die heb je binnen notime ingehaald.

kop op he spank! voel je lichaam aan, forceren heeft toch geen zin. het gaat dan toch tegen zitten, zoals nu?

maar over over een weekje harden dan ooit

• #3.687
soms is een weekje ff helemaal herstellen wel lekker, in de vakantie heb ik bb links laten liggen. er is wel schade maar die heb je binnen notime ingehaald.

kop op he spank! voel je lichaam aan, forceren heeft toch geen zin. het gaat dan toch tegen zitten, zoals nu?

maar over over een weekje harden dan ooit

Heb je helemaal gelijk in!
Maar, schade waarin?
Minder lichaamsgewicht? Minder kracht naderhand? Of vetpercentage verhoging?

Net een soap maanden niet meer gekeken en gaat nog steeds over hetzelfde.
Goed eten en doorknallen Spank!

Maar, schade waarin?

Vooral dat ja.
Ik zou maar oppassen Spank, je wordt zo een michelin mannetje bij een weekje rust.

FF erbij vermelden dat dit een geintje is natuurlijk, voordat je anorexia weer de kop op steekt.

• #3.690
Vanochtend was ik 69 Kilo, gaat hard nu.. Zie het zeker wel aan mn lichaam.. Zit ook meer spier aan maar vet is aanzienlijk toegenomen! Nu een brak van 4 weken met crea, daarna voluit en dan voor 8-10 weken..

Maar, schade waarin?

het zal niet veel zijn, maar je bent dan wel even uit het ritme. maar je moet gewoon doorgaan met je voeding!

crea gewoon doornemen. hoef je niet in cycles te doen.

ga ook geen buik spieren doen dan. maar gewoon rust.

goed eten. ciao

Neem lekker een tijdje rust jah! Ik had ook even een motivatiedipje maar na 2 weken buitenland had ik er weer zin in!

• #3.694
Thanx allemaal, Crea toch beter als ik stop.. Nu profiteer ik nog van het herstel van deze 2 weken, beter weer een nieuwe cycles beginnen over 4 weken
qua voeding eet ik zowiezo boven de 3000..

Volgens informatie die sportfood bijleverde hoeft creatine niet in cycles genomen te worden. Is denk ik op zich ook niet zo jammer, zolang je maar niet met dubbele dosis gaat laden of wat (dan is de pot zo leeg).

Ik hoop dat je volgende week weer lekker bezig kunt, niets is zo goed voor je motivatie als lekker doorknallen en vooruit gaan.

---------- Toegevoegd om 17:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:02 ----------

Succes iig, het gaat mij er iig niet om de sterkste te zijn..

Bwah 3x8 gehaald :D :D

gewoon een week rust houden spank, je had duidelijk symptonen van oververmoeidheid

waarschijnlijk is het spier plus vocht Spank...aangezien je creapure hebt (geloof ik), zul je wat vochtg vasthouden en dan lijk je iets vetter ja, maar het gaat om die gewonnen spier kerel!

ik weet niet of je nu moet stoppen...het gaat toch goed?!

8-10 weken gaat trouwens wel z'n vruchten af werpen bij jou, let maar op!

Suc6 met de kt-rust en cardio deze week

Spanksta, hoe vlot het jongen? Mijn pm gelezen? :D

• #3.700
Tha Spankert is Bck..!

Intro Babbeltje:
Geachte Iedereen, ik ben terug van 6 hele dagen rust!

Ik ben nog steeds ontevreden over mn kracht.. Die gaat niet vooruit, vandaar dat ik toch weer een klein poosje op PL wil gaan trainen.. Het zal het REG PARK Principe zijn.. Datgene waar onze grote vriend Arnold destijds ook mee is begonnen..

Doel is dus puur meer kracht te kweken wat ik over een 2/3 tal maanden kan gaan gebruiken om massa aan te zetten..

Training:

Workout A:
* Squat
* Bench
* BOR

Workout B:
* FrontSquat
* DL
* MP

Enkel wil ik maar 1 keer per week FRONTSQUAT doen, dus deze zal altijd op woensdag vallen, de rest roeleert..

Daarbij doe ik nog wat assistence, deze zullen bestaan uit:
* Lat PD
* Chest Dips
* Side Raises
* T-Bars

Daarnaast ga ik nog 1 dag in de week extra naar de gym voor wat cardio + ABS/CALVES/WRIST-Work, J3w33tzz..

Ik ben ook aan het kijken voor sprint trainingen..

Ik hoop niet dat ik te hoog begin, maar als ik stagneer kun je er altijd een deload ingooien..

Nutrition:
Op trainingsdagen eet ik 3500 Kcal..
Op rustdagen zullen het er wat minder zijn, rond de 3100..
Ik werk nu minder als voorheen dus doe ook minder, vandaar nog geen verhoging..

Heb vorige week 2 weken crea gebruikt, ben hier dus mee gestopt aangezien ik rust heb gehad.. Dit wil ik naar een week of 2 weer starten..

Training Vrijdag 28 Augustus

Workout B:

# Compounds #

Full Squat
- 10 * BB
- 5 * 55
- 5 * 65
- 3 * 5 * 75

O.P {Standing}
- 8 * BB
- 2 * 5 * 30
- 3 * 5 * 40

Deadlift
- 5 * 40
- 5 * 65
- 3 * 5 * 85

#Assists#

Lat Pulldown {Front/Wide Grip}
- 10 * 50
- 2 * 8 * 55
- 6 * 60

Chest Dips
- 15 * BW
- 10 * BW + 5
- 8 * BW + 10

T-Bar Rows
- 10 * 20
- 8 * 30
- 8 * 40
- 6 * 45 + 7/8 * 45 Slordig..

Trainingsduur exclusief Warming Up: 60 Minuten

Nutrition Today:

Ontbijt:200 ML Verse Jus / 20 Gram Whey / 60~40 Gram Brinta~Haver / 300 ML Halfvolle Melk
Pre W.O:
70 Gram Brinta /
300 ML Halfvolle Melk / 100 Gram Vlees [Onbereid]
Post W.O:
20 Gram Whey / 30 Gram Dextrose
Lunch: 100 Gram Zilvervliesrijst [Onbereid Gewogen] / 150 Gram Groente / 150 Gram Kipfilet/Tundertartaar [Onbereid Gewogen]
Middag: 4 Volkorenbrood
/ 3 Hele eieren

Diner
300 - 350 Gram Aardappel / / 200 Gram Tuinbonen / 150 Gram Kipfilet
Avond:
60 Gram NotenMix / 450 Gram Magere Kwark

Sups:
2 * 20 Gram Whey
1 * 30 Gram Dextrose
2 * 5 Gram BCAA

Totals:
Kcal: 3500