Fitness Seller

Spanksta gaat Loggen..!

ik ben benieuwd of deze switch ook wat kracht op zal leveren...als je die crea erbij pakt moet dat sowieso wel lukken Spank. komt wel goed man... neem je trouwens altijd 20 gram whey na? misschien ligt het aan mij, maar lijkt me wat weinig voor post-workout. anyways, ziet er prima uit, hopen dat het wat doet voor je!

knallen!

Programma ziet er heel goed uit je zal samen met kracht ook massa winnen met dit programma.

zooo maandag weer beginnen henk?

20 gram Post WO is te weinig man

ik zou er 50 gr whey en 70 gr dewtro van maken

Succes man :D hopelijk ga je hier veel op gainen

Front squat+DL is een goede combo hoor, full+dl is misschien een beetje zwaar voor je posterior.

Deze workout lijkt erg op lower body gefixeerd dus die extra assistance staat niet mis denk ik. Is denk ik beter om niet 1 extra dag te gaan, want met deze compounds pak je ook buik kuiten en onderarm, is misschien beter om gewoon wat isolatie na de compounds te doen (stuk of 2-3 isolatie oef per trainingsdag)

Ziet er iig uit als een dijk van een schema, succes ermee!

Henk is ook terug net zoals mezelf! Laten we er ****ing hard tegenaan gaan en bikkel hard gaan sleuren aan het ijzer!:wl:

Keep pumping bro!:D

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.710
ik ben benieuwd of deze switch ook wat kracht op zal leveren...als je die crea erbij pakt moet dat sowieso wel lukken Spank. komt wel goed man... neem je trouwens altijd 20 gram whey na? misschien ligt het aan mij, maar lijkt me wat weinig voor post-workout. anyways, ziet er prima uit, hopen dat het wat doet voor je!

knallen!

Programma ziet er heel goed uit je zal samen met kracht ook massa winnen met dit programma.

zooo maandag weer beginnen henk?

MjA, enigste fout wss is dat ik te hoog ben begonnen, maar je kan altijd nog 2 trainingen hetzelfde doen, en ik verhoog maar met 2,5 Kilo, behalve bij de deads..

Ga nu eerst 2 weken clean trainen dan begin ik met heel veel weken creatine!

20 gram Post WO is te weinig man

ik zou er 50 gr whey en 70 gr dewtro van maken

Succes man :D hopelijk ga je hier veel op gainen

Front squat+DL is een goede combo hoor, full+dl is misschien een beetje zwaar voor je posterior.

Deze workout lijkt erg op lower body gefixeerd dus die extra assistance staat niet mis denk ik. Is denk ik beter om niet 1 extra dag te gaan, want met deze compounds pak je ook buik kuiten en onderarm, is misschien beter om gewoon wat isolatie na de compounds te doen (stuk of 2-3 isolatie oef per trainingsdag)

Ziet er iig uit als een dijk van een schema, succes ermee!

+1 Ik zou het sowieso verhogen, zeker aangezien je in de bulk zit.

40gr whey voor en 40gr na en 40gr dextrose is meer dan zat.

Henk is ook terug net zoals mezelf! Laten we er ****ing hard tegenaan gaan en bikkel hard gaan sleuren aan het ijzer!:wl:

Keep pumping bro!:D

hehe, bedankt mannen!
No More WHEY.. Ik eet al 250 gram eiwitten op zo'n dag.. Vergeet niet dat mn BW 68 is en mn VVM nog veel minder..

Hey spank kan je nog eens uren zetten op je ontbijt/preworkout en training? Gewoon uit interesse.

Leuk trainschema hoor.

Wat versta je onder sprinttrainingen?

Back in action! Voeding en trainingen ztten goed spank!!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.714
Hey spank kan je nog eens uren zetten op je ontbijt/preworkout en training? Gewoon uit interesse.

7:00:200 ML Verse Jus / 20 Gram Whey / 60~40 Gram Brinta~Haver / 300 ML Halfvolle Melk
9:30:
70 Gram Brinta /
300 ML Halfvolle Melk / 100 Gram Vlees [Onbereid]
11:45:
20 Gram Whey / 30 Gram Dextrose
12:15: 100 Gram Zilvervliesrijst [Onbereid Gewogen] / 150 Gram Groente / 150 Gram Kipfilet/Tundertartaar [Onbereid Gewogen]
14:45: 4 Volkorenbrood
/ 3 Hele eieren

17:15
300 - 350 Gram Aardappel / / 200 Gram Tuinbonen / 150 Gram Kipfilet
21:00:
60 Gram NotenMix / 450 Gram Magere Kwark

Zoiets..

Leuk trainschema hoor.

Wat versta je onder sprinttrainingen?

Bij een atletiekclub..

Back in action! Voeding en trainingen ztten goed spank!!

TnQ man! We gaan dr voor!

Goed bezig met die compounds!
Waarom sprint training?

hij wilt net zo buff worden als de sprinters, je weet toch!!1!

Nette Pully's en squat kerel ;)

Terug
Naar boven