MuscleMeat

Spanksta gaat Loggen..!

Spank, waarom vorige week poging met dippen met 15kg extra en nu zak je weer terug naar 10? Geeft je niet echt een prikkel hé! Zou dan eerder er zo'n soort van training van maken:

3x BW + 5kg
3x BW + 10kg
Zoveel mogelijk reps BW+ 15kg

geef je in mijn beleving harder een prikkel mee om te gaan groeien dan terugzakken in gewicht!

****ing heerlijke training Henk!:D Heb je filmpjes gezien en de techniek vind ik behoorlijk goed!

Je ziet er ook al netjes uit op de filmpjes:)

Ik zou meer gaan eten als ik jou was.

Uitvoering is in orde.

Netjes kerel ;)

Toch een paar opmerkingen

MP: Ik zou um zittend doen, dan pak je de oefening wat stricter.

Deadlift: Op je bovenste dode punt trek je wel je rug goed naar achteren, maar je vergeet je schouders naar achter te trekken. Verder is ie goed, je zakt goed diep door, en daar hebben de meeste anderen moeite mee.

MP ga je te ver achter je hoofd, gewoon voor het hoofd blijven is goed genoeg en neerwaartse beweging tot onderkant neus. Korte bewegingen zijn het beste imo.

het lijkt of alsof je een beetje veert op het laagste punt in de Squat...is een knie-breker, pas op!

verder ziet het er goed uit hoor. ik zie niet zozeer in waarom je zittende MP zou moeten doen boven staande MP, allebei prima als de uitvoering goed is!

het lijkt of alsof je een beetje veert op het laagste punt in de Squat...is een knie-breker, pas op!

verder ziet het er goed uit hoor. ik zie niet zozeer in waarom je zittende MP zou moeten doen boven staande MP, allebei prima als de uitvoering goed is!

Mijn ervaring is, dat de barbell dan wat beter zijn positie behoudt, en je zo de uitvoering makkelijker goed kunt doen. Maar ja, da's mijn ervaring...

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.769
****ing heerlijke training Henk!:D Heb je filmpjes gezien en de techniek vind ik behoorlijk goed!

Je ziet er ook al netjes uit op de filmpjes:)

Thanx makker! Jij squat ook al brutaal man.. Nu al 80 Kilo squaten is niet niks, mijn complimenten

Ik zou meer gaan eten als ik jou was.

Uitvoering is in orde.

En waar zou jij nog wat bijdoen?

Netjes kerel ;)

Toch een paar opmerkingen

MP: Ik zou um zittend doen, dan pak je de oefening wat stricter.

Deadlift: Op je bovenste dode punt trek je wel je rug goed naar achteren, maar je vergeet je schouders naar achter te trekken. Verder is ie goed, je zakt goed diep door, en daar hebben de meeste anderen moeite mee.

MP ga je te ver achter je hoofd, gewoon voor het hoofd blijven is goed genoeg en neerwaartse beweging tot onderkant neus. Korte bewegingen zijn het beste imo.

verder ziet het er goed uit hoor. ik zie niet zozeer in waarom je zittende MP zou moeten doen boven staande MP, allebei prima als de uitvoering goed is![/QUOTE]

Mijn ervaring is, dat de barbell dan wat beter zijn positie behoudt, en je zo de uitvoering makkelijker goed kunt doen. Maar ja, da's mijn ervaring...

Miss dan toch een zittende uitvoering doen?

Ik had het weekend al last van mn knie.. Toch maar eventjes rustiger doorzakken.. Met de FRONT SQ, heb ik er veel minder last van..

netjes en strikt! btw, ik zag ook wat van je body en ziet er beter uit ;)!

ik veerde ook altijd in m'n squat, werd daar op tijd op gewezen, al begon ik ook al knie-pijn te ondervinden. gecontroleerd zakken en voor je beneden bent de rem erop en omzetten in kracht omhoog. nu squat ik prima.
Denk daaraan dus!

dat van front SQ ging bij mij ook prima, dus ga zo door zou ik zeggen :P (met de Front dan heh...)

• #3.772
netjes en strikt! btw, ik zag ook wat van je body en ziet er beter uit ;)!

Wrijf die vuiltjes is uit je ogen! ;)

ik veerde ook altijd in m'n squat, werd daar op tijd op gewezen, al begon ik ook al knie-pijn te ondervinden. gecontroleerd zakken en voor je beneden bent de rem erop en omzetten in kracht omhoog. nu squat ik prima.
Denk daaraan dus!

dat van front SQ ging bij mij ook prima, dus ga zo door zou ik zeggen :P (met de Front dan heh...)

Mja, ik ga woensdag eens rustiger zakken.. Eens kijken hoe dat werkt..

Is die DL met deadstop? Ik weet niet goed het verschil!

Ik ga miss ook een gainer aanschaffen.. alhoewel ik het wel een beetje gay vind.. Dus miss toch maar niet.. Nog even overwegen..

ik zou gewoon de porties dan wat vergroten ipv gainer gebruiken.
bijv ipv 100gr zilvervliest rijst, 200 gram maken

ik zou gewoon de porties dan wat vergroten ipv gainer gebruiken.
bijv ipv 100gr zilvervliest rijst, 200 gram maken

200 gram zilvervliesrijst...in één maaltijd, haha respect als je dat weg krijgt man, t*ring. 100 gram ongekookt (zo weeg Spank ook geloof ik) is al een fikse portie als je er nog vlees/kip/vis en groente bij flikkerd.

voor jongens als Spank is een gainer niet eens zo'n gek idee hoor...

@ Spank, over die Squats...het is niet zo heel moeilijk. je kan het vergelijken met benchen, je remt de dalende beweging door de opwaarste beweging eerder in te zetten...als je dat goed timed, maak je netjes je hele rep, maar heb je geen harde veer onderin.

zoals ik het beschrijf lijkt het of je de herhaling inkort, maar je moet het niet té letterlijk nemen.

probeer het is!

200 gram zilvervliesrijst...in één maaltijd, haha respect als je dat weg krijgt man, t*ring. 100 gram ongekookt (zo weeg Spank ook geloof ik) is al een fikse portie als je er nog vlees/kip/vis en groente bij flikkerd.

probeer het is!

ik pak altijd 200gr zilvervliestrijst (onbereid gewogen)
met kipfiletje erbij van 200-250gr

en dat samen met een pak chocomel

is misschien niet de beste manier maar wel weg te krijgen :P je bent er alleen wel ff mee bezig

• #3.777

@ Spank, over die Squats...het is niet zo heel moeilijk. je kan het vergelijken met benchen, je remt de dalende beweging door de opwaarste beweging eerder in te zetten...als je dat goed timed, maak je netjes je hele rep, maar heb je geen harde veer onderin.

zoals ik het beschrijf lijkt het of je de herhaling inkort, maar je moet het niet té letterlijk nemen.

probeer het is!

100 gram is ongekookt, gekookt is dit rond de 270 ofzo, heb er ook nog mn groene + Vlees bij.. Vind die maaltijd wel groot zat eigenlijk!

Over de SQUAT,

Als je hem langzamer doet, is deze dan ook zwaarder? Of juist niet omdat je de controle meer houd?

100 gram is ongekookt, gekookt is dit rond de 270 ofzo, heb er ook nog mn groene + Vlees bij.. Vind die maaltijd wel groot zat eigenlijk!

Over de SQUAT,

Als je hem langzamer doet, is deze dan ook zwaarder? Of juist niet omdat je de controle meer houd?

ik vind hem zwaarder als ik hem langzamer pak.

probeer het is!

+1 Als je een flink hoge metabolisme hebt, zoals spank is dat idd geen overbodige luxe ;)

---------- Toegevoegd om 23:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:19 ----------

en ja, ik zou hem zittend proberen, kijk ff hoe dat aanvoelt spank.

Thuis de vids even checken:D

Terug
Naar boven