- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Klopt, maar lekker boeiend. Als hij er maar massa mee aanzet
Is dat het geval als hij qua gewicht alsmaar niet aankomt?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Klopt, maar lekker boeiend. Als hij er maar massa mee aanzet

Hij komt toch wel aan in gewicht? Sowieso blijven z`n gewichten omhoog gaan, en dat is niet omdat er nog net zoveel spiermassa zit als toen hij begon..Is dat het geval als hij qua gewicht alsmaar niet aankomt?![]()
Is dat het geval als hij qua gewicht alsmaar niet aankomt?![]()
Squatten slecht voor de knieen. Parallel beter.
WTF
Onder parallel squatten is de ENIGSTE manier om goed voor je knieen te squatten, onder parallel krijg je de nadruk op je hamstrings, en die wil je in balans houden met je quadriceps.
Vraag maar aan SniperX.

A legend who never came back.
Ik ben bang dat hij een contract heeft afgesloten in Amerika en is nu bij de pro's.![]()

ja hij moet terug komen!!! het is heerlijk om het gebash te lezen![]()

Pff ben je bij pagina 4 en dan zijn ze inmiddels alweer op pagina 12 ofzo.![]()

ja echt mooi is dat... maar het aller mooiste is. die jongen had er echt kennis over. maar hij was gewoon moeilijk irritant![]()

Leklker bezig spank! Je vreet verhouding lijkt op mijn aan gepaste voedingsschema voor volgende week en die week erna!![]()
ik blijf je volgen horo spank, elke training. maar plaats niet zo vaak een comment. ff dat je het weet.
Gadverdamme wat een MP.
Maar die front squat is laag man, je zat vorige week nog te backsquatten van 87,5, dan heb je zowiezo een 5x5x75 front squat.
Maar wel dikke schouders manHopelijk ik volgende maand hetzelfde.
Lekkere training weer Spank. Die MP van je is machtig!