MuscleMeat

Spanksta gaat Loggen..!

hey henk als je bang bent dat je knietjes er aan gaan kan je beter stoppen met bb en ik zou graag willen weten welke pro bb er bij b2b sport en zegt dat par beter is als full.

Is dat het geval als hij qua gewicht alsmaar niet aankomt? ???
Hij komt toch wel aan in gewicht? Sowieso blijven z`n gewichten omhoog gaan, en dat is niet omdat er nog net zoveel spiermassa zit als toen hij begon..

Hij heeft zelfs zijn voeding opgeschroefd naar de 3700 kcal, dus aankomen zal 'ie echt wel!

Squatten slecht voor de knieen. Parallel beter.
WTF

Onder parallel squatten is de ENIGSTE manier om goed voor je knieen te squatten, onder parallel krijg je de nadruk op je hamstrings, en die wil je in balans houden met je quadriceps.
Vraag maar aan SniperX.

Squatten slecht voor de knieen. Parallel beter.
WTF

Onder parallel squatten is de ENIGSTE manier om goed voor je knieen te squatten, onder parallel krijg je de nadruk op je hamstrings, en die wil je in balans houden met je quadriceps.
Vraag maar aan SniperX.

A legend who never came back. :(
Ik ben bang dat hij een contract heeft afgesloten in Amerika en is nu bij de pro's. :sad:

ja echt mooi is dat... maar het aller mooiste is. die jongen had er echt kennis over. maar hij was gewoon moeilijk irritant :)

Kennis.. Mwa mwa.. Hij wist wel het een en anders maar luisteren deed ie nooit en dat was z'n probleem. En ohja, een topic maken over mensen die gedemotiveerd z'n en hij maar typen over hoe je jezelf kan motiveren.. WTF Ironie? :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.891
Training Vrijdag 11 Augustus

Comment

Begon al met pijn in de schouder.. heb hier het hele weekend last van gehad! Een zeurende stekende pijn bij bepaalde beweging..

De FrontSquat liep erg lekker.. Alleen gaan voor mn gevoel de knieeen te ver voor mn tenen..

De MP ben ik zwaaaaar gegaan!

De DL wilde best goed eigenlijk.. Het was afzien, vooral het laatste setje but i did it!

Rood = Vorige Training
Zwart = NU!!

Workout B:

# Compounds #

Full Front Squat {+2,5}
- 8 * 30
- 5 * 50
- 5 * 5 * 67,5

MP {+2,5}
- 8 * BB
- 5 * 30
- 5 * 40
- 5 * 45
- 5 * 47,5
- 2 * 4 * 50

Deadlift
- 8 * 50
- 5 * 90
- 3 * 5 * 105

#Assists#

Chest Dips
- 12 * BW + 10 (14 * BW + 10)
- 8 * BW + 15 (8 * BW + 15)
- 6 * BW + 15 (7 * BW + 15)

Lat Pulldown JJ Style
- 10 * 40
- 10 * 50
- 6 * 60

Trainingsduur exclusief Warming Up: 60 Minuten

Nutrition Today:

Ontbijt:200 ML Verse Jus / 20 Gram Whey / 60~40 Gram Brinta~Haver / 300 ML Halfvolle Melk
Pre W.O: 70 Gram Brinta / 400 ML Halfvolle Melk / 100 Gram Vlees [Onbereid]
Post W.O: 20 Gram Whey / 30 Gram Dextrose
Lunch: 100 Gram Zilvervliesrijst [Onbereid Gewogen] / 150 Gram Groente / 150 Gram Kipfilet/Tundertartaar [Onbereid Gewogen]
Middag: 4 Volkorenbrood / 3 Hele eieren of 80 Gram Vette Vis
Diner 400 Gram Aardappel / / 200 - 250 Gram Groenten / 150 Gram Kipfilet
Avond: 60 Gram NotenMix / 450 Gram Magere Kwark

Sups:
2 * 20 Gram Whey
1 * 30 Gram Dextrose
2 * 5 Gram BCAA

Totals:
Kcal: 3650
K: 430 Gram
E: 260 Gram
V: 90 Gram

Goed bezig, Streke MP

lekkere training spankie

Leklker bezig spank! Je vreet verhouding lijkt op mijn aan gepaste voedingsschema voor volgende week en die week erna!:D

nice going spanker! ;)

ik blijf je volgen horo spank, elke training. maar plaats niet zo vaak een comment. ff dat je het weet.

Gadverdamme wat een MP.

Maar die front squat is laag man, je zat vorige week nog te backsquatten van 87,5, dan heb je zowiezo een 5x5x75 front squat.

Maar wel dikke schouders man :) Hopelijk ik volgende maand hetzelfde.

Lekkere training weer Spank. Die MP van je is machtig!

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.899

Leklker bezig spank! Je vreet verhouding lijkt op mijn aan gepaste voedingsschema voor volgende week en die week erna!:D

Bedankt mensen, was zelf wel redelijk tevreden inderdaad!

ik blijf je volgen horo spank, elke training. maar plaats niet zo vaak een comment. ff dat je het weet.

Same here.. heb 50+ uur werk+school.. Alleen tijd om te kijken typen wordt te veel..

Gadverdamme wat een MP.

Maar die front squat is laag man, je zat vorige week nog te backsquatten van 87,5, dan heb je zowiezo een 5x5x75 front squat.

Maar wel dikke schouders man :) Hopelijk ik volgende maand hetzelfde.

Lekkere training weer Spank. Die MP van je is machtig!

Thanx, @ Frontsquat weet ik niet hoor.. Dit was al degelijk pittig..
Overgens begin ik er net mee..
Lijkt me niet aangeraden om gelijk te maxen et een nieuwe oefening? Want FrontSquat heeft nog wel een flinke speciale techniek..

Btw is die 87,5 echt mn max met 5*5.. Het is afzien.. Met tussen de laatste 2 reps 1-10 sec. rust..

Omdat als ik 400gr kip onbereid weeg er maar 200-300gr overblijft na het koken.. Waarom? Vocht en vet verdampt bij het koken. Dus 100gr onbereid blijft maar 50-60gr ongeveer van over.. En dat is echt FOCKING weinig.

Terug
Naar boven