XXL Nutrition

Spanksta gaat Loggen..!

Benen/Kuiten
Borst/Triceps
Rug/Traps/Biceps/Onderarmen
Schouders/Kuiten

Lijkt mij een betere split, maar je moet zelf maar kiezen.

Vanochtend wakker geworden met zo een steek in mn knie dat ik telkens vanzelf erdoor zakte, al dat squaten gaat opbreken..

Splitschema zal vanaf maandag ingaan!

Benen/Kuiten
Borst/Biceps/Onderarmen
Rug/Traps
Schouders Triceps/Kuiten

niks mis mee met deze split
2 x kuiten kan je over discusseren
go for it

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.964
even wat anders doen is niet verkeerd
t.a.v je deadlift-vraag
jij voelt ten alle tijde je lichaam aan
dus als je stopt heeft dat een reden

sterk die full frontsquats
kan je rug goed recht houden hiermee?[/QUOTE]

Thanx, tot de 70 ging het erg lekker ja, maar boven de 70 begin ik te buigen, vooral de laatste 2 reps..

Ik doe geen oly grip want dat trekke mn polsten niet (lees ik kan mn armen niet zover terug buigen.. Dat doet zo een pijn, terwijl ik helemaal niet stijf ofzo ben..

Kan ook wel door deadlift komen. Maar door u knie zakken is wel serieus, dus even opletten.

Schrok er zelf ook van, ben de trap af gestrompeld.. Ben wel naar mn job gefietst en toen was het wat minder al.. Nog steeds wel die pijn met lopen echter, het zit echt recht op de knieschijf, niet eronder..

Benen/Kuiten
Borst/Triceps
Rug/Traps/Biceps/Onderarmen
Schouders/Kuiten

Lijkt mij een betere split, maar je moet zelf maar kiezen.

niks mis mee met deze split
2 x kuiten kan je over discusseren
go for it

Mja, die van Mino is ook brutaal, alleen vind ik dan die rug dag veel zwaarder als die schouder dag.. En nu doe ik triceps bij schouders dat ik die extra zwaar mee kan pakken..
Kan het ook zo doen:

Mo: Borst/Bicep
Tue: Benen/Kuiten
Thu: Schouders/Triceps/Buik
Fri: Rug/Traps
Sat: Buik/Kuiten/Onderarmen

OF

Mo: Benen/Kuiten
Tue: Borst/Bicep/Buik
Thu: Rug/Traps
Fri: Schouders/Triceps/

Ik wil een proef doen met kuiten/onderarmen/buik n.a.v. een stukje dat ik las in de M&F.. Deze suggereerde dat het goed werkte om kuiten net zo zwaar en goed te trainen als anders spiergroepen, bijvoorbeeld 2 keer een half uur per week (Mocht ook tussen de Bi/Tri setjes door..)

ik ben ook pas met de oly-grip begonnen
en het heeft wat tijd nodig
ik heb het zo opgelost
de warming up met de oly gripp
en de werksets met de cross-gripp

Thu: Rug/Traps/Buik
Fri: Schouders/Triceps

Zo zou ik het doen eerst schouders en dan rug vind ik persoonlijk k*t.

Thu: Rug/Traps/Buik
Fri: Schouders/Triceps

Zo zou ik het doen eerst schouders en dan rug vind ik persoonlijk k*t.

Benen/kuiten = MA
Rug/Traps/Buik = DI
Borst/Biceps = WO

En de rest is prima.

Vind een 5 daagse split sowieso niks maar dat is je eigen keuze.

Benen/kuiten = MA
Rug/Traps/Buik = DI
Borst/Biceps = WO

En de rest is prima.

Vind een 5 daagse split sowieso niks maar dat is je eigen keuze.

hehehe raar mannetje ben jij ook ga je mijn advies quoten net alsof jij het weeeeeer beter weet harrynac. En het is by the way een k-advies ma, di en woe achter elkaar dit schema zonder rust.

Moet je jouw mening vertellen door mij te qouten als ik reageer in iemands log?

Daarnaast met alle respect gozer je advies is klote. Onderbouw het is waarom je het zo zou doen dan?

Doe graag grote spiergroepen als eerste. :)
Dus Benen -> Rug -> Borst -> Schouders.

Ik denk dat het niet veel uitmaakt zolang je overlappende spiergroepen maar niet achter elkaar pakt, het is eerder wat je zelf fijn vindt en waar je sterke en zwakke en ook je favoriete en minder favoriete punten liggen.

Ik ben alleen wel benieuwd waarom je 2x kuiten wilt gaan pakken, 1x is toch ook genoeg? Dan zou ik eerder borst/rug/benen een 2de keer pakken, in dit geval zou je dan gaan kunnen rouleren.

Ik denk dat het niet veel uitmaakt zolang je overlappende spiergroepen maar niet achter elkaar pakt, het is eerder wat je zelf fijn vindt en waar je sterke en zwakke en ook je favoriete en minder favoriete punten liggen.

Ik ben alleen wel benieuwd waarom je 2x kuiten wilt gaan pakken, 1x is toch ook genoeg? Dan zou ik eerder borst/rug/benen een 2de keer pakken, in dit geval zou je dan gaan kunnen rouleren.

Ja kuiten zijn kleine spiergroepen en herstellen snel maar hebben ook geen extra aandacht nodig omdat ze vanzelf groeien. (hoewel het bij de meeste echt bijna nooit vooruit komt :p)

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.977
Goeie conversatie! Ik ga gewoon wat doen, kijken hoe het aanvoelt!
Heb nu ook een speciale dag voor kuiten/buik/onderarmen en dat bevalt wel goed.. Mn kuiten gaan nu pas echt groeien!

Ben nu 2 dagen gestopt met Creatine en WHOOW ik heb me een pijn in de spieren van mn upperbody.. PFFFF.. Heel apart..

Goeie conversatie! Ik ga gewoon wat doen, kijken hoe het aanvoelt!
Heb nu ook een speciale dag voor kuiten/buik/onderarmen en dat bevalt wel goed.. Mn kuiten gaan nu pas echt groeien!

Ben nu 2 dagen gestopt met Creatine en WHOOW ik heb me een pijn in de spieren van mn upperbody.. PFFFF.. Heel apart..

zo moet het;)

Spierpijn zonder te trainen ? :o

Terug
Naar boven