XXL Nutrition

Spanksta gaat Loggen..!

Ohja jij zat ook nog eens aan de creatine..Wat was het nou 3gr per training? :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #3.982
Training Maandag 25 Mei

Benen

Zo, de eerste training erop zitten, hij was erg pittig, lees zweten als een otter, maar het voelt wel weer goed voldaan in mn benen..

Zwart = Vorige Training!
Rood = Nu Gedaan!

10:00 Minuten Crosstrainer verschillende Intensiteiten..!
160 Kcals Lichter..

# Benen #:

* FULL Normal Stance Squat
- 10 * 20
- 10 * 50
- 10 * 70
- 10 * 80

- 10 * 80 (Gefilmt)
- 6 * 90

* Dumbbell Lunges (Op de plek, 10 per been)
- 10 * 14
- 10 * 20
- 10 * 24
- 10 * 24 (WHOOW Burning)

* Seated Legg Press {Small Stance, 3-5 cm between feeds}
Narrow Stance {2-3 Cm Tussen de voeten}
- 15 * 60
- 15 * 80
- 15 * 100
- 10 * 120

* Hack Squat
- 10 * 10

- 10 * 20
- 10 * 30

* Lying Leg Curl (Single legged)
- 10 * 5
- 10 * 10
- 10 * 10

Je moet afstappen van het principe nu gedaan en vorige training gedaan met rood zwart. Los van dat het irritant lezen is boeit het niet. Elke training is anders en als je een keer lichter pakt dan de vorige training maakt dat niks uit dat heet de vorm van de dag.

Brute training bro je zal wel moeilijk kunnen lopen hehehehe.

Je moet afstappen van het principe nu gedaan en vorige training gedaan met rood zwart. Los van dat het irritant lezen is boeit het niet. Elke training is anders en als je een keer lichter pakt dan de vorige training maakt dat niks uit dat heet de vorm van de dag.

Het is juist een goed principe. Zo creëer je progressive overload. Een van de belangrijkste factoren om groei te bewerkstelligen als natural trainee.

Brute training Spanksta!

Waarom de hacksquat met zo'n laag gewicht? Techniek aan het oefenen? Of gewoon op na al die squats en lunges :)?

Laatst bewerkt:

vind het ook een beetje lastig om te lezen moet ik zeggen:eek:

Haha, moest je dat eerst in het begin zien joh, hij hield de afgelopen 4 trainingen bij, gelukkig is het nu gemindert maar ik vind het ook irritant lezen en nutteloos, maar ach ieder z'n log. :p

Nette training en benieuwd naar je techniek. :)

Als je nou eens tijd hebt om samen te trainen moet je het zeggen he
Dan ga ik je er even uit dl'en!
Ik krijg in de vakantie, iig de 22e of daarvoor al, mn spullen thuis, dan zou je ook hier kunnen komen trainen..
Goede squat weeral..

Mee eens

Heeft die hack squat ertussen nog iets toegevoegd? Wat je daarvoor allemaal doet is al best veel namelijk

• #3.991

Het is juist een goed principe. Zo creëer je progressive overload. Een van de belangrijkste factoren om groei te bewerkstelligen als natural trainee.

Zal eens kijken of ik het doe, als ik het doe zal het 1 training erbij zijn, en niet 3 of 4.. Doe het ook voor mn eigen motivatie hoor!

Brute training Spanksta!

Waarom de hacksquat met zo'n laag gewicht? Techniek aan het oefenen? Of gewoon op na al die squats en lunges :)?

Ik kan echt niet meer pakken, ga wel helemaal diep maar het is afzien, niemand pakt brute gewichten met dat ding overgens.. Denk dat het gewoon het type is..
We hebben allemaal hardcore apparaten daar, die legpress is ook onmeunig zwaar.. Veel zwaarder als een gewone press..

vind het ook een beetje lastig om te lezen moet ik zeggen:eek:

Goed gewerkt op die benen. :)
Pijnlijk na afloop???

Haha, moest je dat eerst in het begin zien joh, hij hield de afgelopen 4 trainingen bij, gelukkig is het nu gemindert maar ik vind het ook irritant lezen en nutteloos, maar ach ieder z'n log. :p

Nette training en benieuwd naar je techniek. :)

Mee eens

Heeft die hack squat ertussen nog iets toegevoegd? Wat je daarvoor allemaal doet is al best veel namelijk

Thnx logvolgers, snoepjes voor allemaal!
Die hack squats deed ik ipv de leg extension omdat dat een knieverkrachter is..
Pijn? Was wel wat trillirig ja! Voel ze nu ook lekker, de hele dag al overgens!

Als je nou eens tijd hebt om samen te trainen moet je het zeggen he
Dan ga ik je er even uit dl'en!
Ik krijg in de vakantie, iig de 22e of daarvoor al, mn spullen thuis, dan zou je ook hier kunnen komen trainen..
Goede squat weeral..

Ja dat moeten we doen, ben net nieuwe schema begonnen dus..!!
Ik spreek je wel op msn daarover!

lang geleden dat k dit log nog gevolgd heb, maar sterke progressie heb je gemaakt Spanksta! Squats gaan al heel lekker

Jij hebt er meer verstand dan pro-builders en hun coaches? yeh right .Vraag het eens aan Harpep als je het niet gelooft wijsneus.

Toevallig vandaag nog even getraind en les gekregen van Hedwig Parden.
Reus(Jeffrey) en Oma waren daar laatst ook Spank

[Link niet meer beschikbaar]

mr.europe
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

TRAIN MET DE VORM VAN DE DAG

Dat wil zeggen dat je niet standaard kunt trainen met dezelfde gewichten of met dezelfde soort intensiteit. Je moet niet een gewicht pakken omdat je dat de vorige training ook kon doen, je moet voelen wat een gewicht op dat moment met de spier doet. Je voelt je niet elke dag hetzelfde, dus kan ook je trainingsbelasting niet altijd hetzelfde zijn. Sommige dagen ben je gewoon wat minder sterk; je hebt misschien slecht gegeten of geslapen, een paar dagen jezelf echt afgebeuld in de training, of je wordt bijna ziek. Andere dagen heb je juist wel veel kracht. Je kunt dit van tevoren vaak niet eens merken, pas als je begint aan de training en contact maakt met je lichaam, merk je wat je die dag in huis hebt. Luister dus naar je lichaam en pas je training hierop aan. Ik zal dit aan de hand van een voorbeeld proberen te illustreren. Stel, ik heb me voorgenomen om borst te gaan trainen. Ik pak de halter uit het rek om eens lekker zwaar te gaan bankdrukken. Bij de eerste set merk ik al dat het niet echt lekker loopt. Ik krijgt niet de juiste spanning in mijn borst, alsof ik geen `contact' krijgt met mijn borstspier. Ik stop daarom meteen met de halter en probeer het eens met dumbbells. Ook het drukken met zware dumbbells pakt je borst niet goed op. Ik weet dan dat ik beter wat lichter kan gaan trainen en meer isolatie oefeningen moet pakken in plaats van zwaar basisoefeningen te doen. Ik pas dus wat lichtere dumbbells en ga bijvoorbeeld flyes doen, hierbij concentreer ik me vooral op het aanknijpen van de spier. Ik merk dat mijn spieren het nu goed oppakken en vervolg mijn training met meer isolatie oefeningen. Zo pas je dus de training aan aan je vorm van de dag.Luister naar je lijf. Dat is de sleutel tot spiergroei!​

• #3.995
True, luister naar de grote jongens..
Jeff heeft me ook al wel is geholpen..

ik spreek jeff nog wel is..
Helaas traint hij niet vaak niet sochtens als ik er ben!
Wel jammer van zn 2e plek maar de volgende titel paktie!

klopt, oma is zn coach nu volges mij, maar hij blijft wel in Apd trainen! :)

Laatst bewerkt:
en wie had gewonnen van die drie???
de 2de van links had van mij mogen winnen :P

Jij hebt er meer verstand dan pro-builders en hun coaches? yeh right .Vraag het eens aan Harpep als je het niet gelooft wijsneus.

Toevallig vandaag nog even getraind en les gekregen van Hedwig Parden.
Reus(Jeffrey) en Oma waren daar laatst ook Spank

[Link niet meer beschikbaar]

mr.europe

Progressive overload is een van de belangrijkste principes. Als je dat niet beaamt moet je jezelf beter verdiepen in de materie.

Dat wil niet zeggen dat je altijd tot failure and beyond dat moet trainen. In tegendeel zelfs.

Pro builders en hun coaches zeggen me niks. Ook bekende coaches in NL zeggen me 3x niks. Die hebben voor elk probleem een pilletje.

En juicers met naturals vergelijken is appels met peren vergelijken.

Progressive overload is een van de belangrijkste principes. Als je dat niet beaamt moet je jezelf beter verdiepen in de materie.

Dat wil niet zeggen dat je altijd tot failure and beyond dat moet trainen. In tegendeel zelfs.

Pro builders en hun coaches zeggen me niks. Ook bekende coaches in NL zeggen me 3x niks. Die hebben voor elk probleem een pilletje.

word je nooit moe van jezelf wijsneus?

@ Spanksta Nice squat!

En ik zie daar muscle power schjven in dat filmpje.
Zelf heb ik ook die schijven :D

is leg extension echt zo'n knie verneuker?

ik heb het al vaker gehoord, maar dacht dat het een fabeltje was net zoals deadlift en squat dat slecht voor je is en blabla.

Terug
Naar boven