- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet afstappen van het principe nu gedaan en vorige training gedaan met rood zwart. Los van dat het irritant lezen is boeit het niet. Elke training is anders en als je een keer lichter pakt dan de vorige training maakt dat niks uit dat heet de vorm van de dag.
Brute training bro je zal wel moeilijk kunnen lopen hehehehe.
Je moet afstappen van het principe nu gedaan en vorige training gedaan met rood zwart. Los van dat het irritant lezen is boeit het niet. Elke training is anders en als je een keer lichter pakt dan de vorige training maakt dat niks uit dat heet de vorm van de dag.

Het is juist een goed principe. Zo creëer je progressive overload. Een van de belangrijkste factoren om groei te bewerkstelligen als natural trainee.
Brute training Spanksta!
Waarom de hacksquat met zo'n laag gewicht? Techniek aan het oefenen? Of gewoon op na al die squats en lunges?
vind het ook een beetje lastig om te lezen moet ik zeggen![]()
Haha, moest je dat eerst in het begin zien joh, hij hield de afgelopen 4 trainingen bij, gelukkig is het nu gemindert maar ik vind het ook irritant lezen en nutteloos, maar ach ieder z'n log.
Nette training en benieuwd naar je techniek.![]()
Mee eens
Heeft die hack squat ertussen nog iets toegevoegd? Wat je daarvoor allemaal doet is al best veel namelijk
Als je nou eens tijd hebt om samen te trainen moet je het zeggen he
Dan ga ik je er even uit dl'en!
Ik krijg in de vakantie, iig de 22e of daarvoor al, mn spullen thuis, dan zou je ook hier kunnen komen trainen..
Goede squat weeral..
lang geleden dat k dit log nog gevolgd heb, maar sterke progressie heb je gemaakt Spanksta! Squats gaan al heel lekker
Het is juist een goed principe. Zo creëer je progressive overload. Een van de belangrijkste factoren om groei te bewerkstelligen als natural trainee.
TRAIN MET DE VORM VAN DE DAG
Dat wil zeggen dat je niet standaard kunt trainen met dezelfde gewichten of met dezelfde soort intensiteit. Je moet niet een gewicht pakken omdat je dat de vorige training ook kon doen, je moet voelen wat een gewicht op dat moment met de spier doet. Je voelt je niet elke dag hetzelfde, dus kan ook je trainingsbelasting niet altijd hetzelfde zijn. Sommige dagen ben je gewoon wat minder sterk; je hebt misschien slecht gegeten of geslapen, een paar dagen jezelf echt afgebeuld in de training, of je wordt bijna ziek. Andere dagen heb je juist wel veel kracht. Je kunt dit van tevoren vaak niet eens merken, pas als je begint aan de training en contact maakt met je lichaam, merk je wat je die dag in huis hebt. Luister dus naar je lichaam en pas je training hierop aan. Ik zal dit aan de hand van een voorbeeld proberen te illustreren. Stel, ik heb me voorgenomen om borst te gaan trainen. Ik pak de halter uit het rek om eens lekker zwaar te gaan bankdrukken. Bij de eerste set merk ik al dat het niet echt lekker loopt. Ik krijgt niet de juiste spanning in mijn borst, alsof ik geen `contact' krijgt met mijn borstspier. Ik stop daarom meteen met de halter en probeer het eens met dumbbells. Ook het drukken met zware dumbbells pakt je borst niet goed op. Ik weet dan dat ik beter wat lichter kan gaan trainen en meer isolatie oefeningen moet pakken in plaats van zwaar basisoefeningen te doen. Ik pas dus wat lichtere dumbbells en ga bijvoorbeeld flyes doen, hierbij concentreer ik me vooral op het aanknijpen van de spier. Ik merk dat mijn spieren het nu goed oppakken en vervolg mijn training met meer isolatie oefeningen. Zo pas je dus de training aan aan je vorm van de dag.Luister naar je lijf. Dat is de sleutel tot spiergroei!

Jij hebt er meer verstand dan pro-builders en hun coaches? yeh right .Vraag het eens aan Harpep als je het niet gelooft wijsneus.
Toevallig vandaag nog even getraind en les gekregen van Hedwig Parden.
Reus(Jeffrey) en Oma waren daar laatst ook Spank
[Link niet meer beschikbaar]
mr.europe
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Progressive overload is een van de belangrijkste principes. Als je dat niet beaamt moet je jezelf beter verdiepen in de materie.
Dat wil niet zeggen dat je altijd tot failure and beyond dat moet trainen. In tegendeel zelfs.
Pro builders en hun coaches zeggen me niks. Ook bekende coaches in NL zeggen me 3x niks. Die hebben voor elk probleem een pilletje.