Basiclove
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 75
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
goede incline,
ik dacht trouwens dat je iets van rippetoe of bill star zou gaan doen?
klopt
ik ben wel geen beginner
maar om ergens te pieken in je schema
betekent voor mij althans
dat ik in de eerste weken niet voluit ben gegaan
ik kom er nu meer in de buurt
maar door de manier waarop het schema in elkaar zit
zijn de trainingen toch stevig geweest de afgelopen weken
mooi stukje tekst loo
Kijk zoals altijd zal de waarheid wel ergens in het midden liggen. Natuurlijk ben ik het er mee eens dat het zo nu en dan wat gas terug te nemen een goede zaak is maar de vorm van de dag vind ik te subjectief. Natuurlijk word het steeds moeilijker om pregressieve overload te behalen, dit is waar echte periodizatie om de hoek komt kijken. Daarnaast hoeft progressive overload niet alleen uit meer gewicht te bestaan wat vaak wel gedacht word. Korte pauzes, een setje extra, een rep meer en zoals loo al zei een verbeterde vorm kunnen hier ook aan bijdragen.
Al met al maakt het geen donder uit wat en hoe we het doen als we het maar doen. Zo lang we maar wel het hoofd erbij houden en niet zomaar doelloos gaan trainen in de hoop dat alles vanzelf goed komt met de vorm van de dag. Sorry klein geintje maar moet kunnen toch.
Ik denk dat wij het eens zijn alleen Smeagal wijst constant alleen op de theorie dat werkt niet je moet het combineren. Geen 1 lichaam is hetzelfde. Harpep > wetenshappelijke studies
harpep zegt idd zinnige teksten
soms moet ik het wel drie keer lezen
voordat ik het begrijp
hogere-school bodybuilding imo
Hij kijkt misschien wat zwart wit maar hij heeft wel deels gelijk en heeft de wetenschap aan zijn kant (iets waar ik, als ik eerlijk ben ook meer waarde aan hecht). Maar goed niet alles is in cijfers, tabellen en protocols samen te pakken. Sommige dingen staan daar buiten ze werken gewoon ook al is het niet te verklaren en dan moet men het ook lekker blijven doen. Er is nog zoveel wat we niet weten dus het zou net zo goed kunnen dat over enkele jaren alles weer anders is. Kennis is immers dynamisch. Dus ach beide wat water bij de wijn en jullie komen er uit.
Nou ja lees zijn post eens na dan begrijp je denk ik wel wat ik bedoel.
Daarnaast ben ik met je eens dat je informatie nooit klakkeloos zomaar moet aannemen.
Is dat wel zo? Heb je dat gechecked? Of neem je het gewoon aan? Ik wil je niet aanvallen helemaal niet maar dit zie ik constant. Omdat iemand wellicht "moeilijk" woorden en leuke zinsspelingen gebruikt wil dat nog niet zeggen dat het klopt. Kijk begrijp me niet verkeerd Harpep weet waar hij het over heeft maar wat ik wil zeggen is dat men kritisch moet blijven en nooit zomaar iets moet aannemen omdat iemand dat zegt. Maar goed ik dwaal af en dit is een heel andere discussie.
Wat je stelt gaat wellicht op voor iemand die naar de sportschool gaat om workouts te doen.
Mensen die aan dergelijk "workoutisme" lijden, gaan ook meer naar de sportschool, omdat ze vinden dat dit MOET om enigszins in vorm te blijven.
Niet omdat ze het echt leuk vinden.
Voor lieden die serieus en doelgericht TRAINEN is dit statement eerder een belediging, dan een afspiegeling van de werkelijkheid......
Verder ben ik niet boos hoor
---------- Toegevoegd om 10:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:33 ----------
zal wel het totaal gewicht zijn he mannen, 30 kg per arm..