AndroidHealthClinic

Spanksta gaat Loggen..!

Gaat goed spankie.
Goed dat je je voeding hebt verhoogd.
Dat je nog steeds zo een probleem hebt over het vet op je buik snap ik niet, je bent "dik" mager :P
Schouders en lats zien er goed uit.
Ga zo door!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.062
Training Donderdag 22 Oktober

Rug/Kuiten

Woord Vooraf!

Whow wat een moeizame training.. DL Ging niet le
kker..
Oorzaak: Te veel gelift in de supermarkt met kratten pint en 6-packs van alles.. De frisdrank gang behoort MIJ toe en is niet de lichtste..
Zwart = Deze Training!
Rood = Nu!

7:30 Minuten Crosstrainer
110 Kcals Lichter..

# Rug #:

* Chin Ups
- 5 * BW
- 4 * BW
- 4 * BW

* Deadlift
- 10 * 40
- 10 * 60
- 10 * 80
- 8 * 100

-
3 * 110 {Moeizaam met belt :S)

* BOR
- 10 * 30
- 10 * 40
-
10 * 50
- 10 * 60
- 6 * 65

* DB Row
- 10 * 18
- 10 * 22
- 10 *26
- 10 * 28

* Lat Pulldown {Small, JJ STYLE}
- 10 * 40
- 10 * 50
- 8 * 55

# Kuiten #

Ook 2 oefeningen, vanaf nu 2 keer kuiten p/w n.a.v. een artikel in de M&F..

Op donderdag pak ik ze high weight, low reps.. Op zaterdag leight weight high reps

Trainingstijd: 60 Minuten exclusief Cardioooo!

Dat supermarktwerk zal toch wel niet veel meer dan een cardio zijn?
Je bent iig netjes bezig met voeding en gewicht dus dan eens een keer wat lagere gewichten is niet erg.

Pak je nu straks 2 kuitoefeningen 2 keer per week? Lopen je kuiten achter ofzo? Ik denk dat hoger volume niet veel verschil gaat maken.

ach iedereen heeft wel eens een mindere training, doorzetten is de key :P

Zou je wat meer kunnen vertellen over die kuiten, wat voor redenatie zit erachter?

Je blijft gemotiveerd doorgaan, goed bezig.
Wat is je bw nu ?

• #4.066
Training Vrijdag 23 Oktober

Schouders/Triceps/Traps

Woord Vooraf!

Oke, deze training was echt BRAK.. Niet goed gegeten van te voren omdat ik gesprek had wat uitliep, toen snel een shakie met eieren en brinta en whey en melk gedronken.. Minder kcal als normaal en was vies slap geworden tijdens het trainen hoewel het wel 500 kcal waren in dat shakie..

Voeding rond de 4000 Kcal deze dag!

Zwart = Deze Training!
Rood = Nu!

10:00 Minuten Fietsen
110 Kcals Lichter..

# Schouders #:

* Military Press
- 10 * 30
- 10 * 40
- 8 * 42,5
- 7 * 45
- 5 * 45

* Lateral Raises
- 10 * 8
- 8 * 10
- 8 * 9
- 10 * 8

* Upright Row {WIDE GRIP}
- 10 * 30
- 8 * 35 Strict (+2 Cheat)
- 6 * 14 Strict (+ 2 Cheat)

# Triceps #

* Close Grip Bench Press
- 10 * 30
- 10 * 40
- 8 * 45
- 8 * 50

* Chest Dippen
- 10 * BW+10 {ZOO SLECHT..}
- 7 * BW+15
- 6 * BW+15

# Traps #

* Neck press {Losse BB}
- 10 * 20
- 8 * 30
- 8 * 30
* BB Shrugs {Front}
- 15 * 60
- 10 * 70
- 10 * 70 + 5 * 70

Trainingstijd: 60 Minuten exclusief Cardioooo!

---------- Toegevoegd om 13:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:22 ----------

Hey spanksta, je hebt zeker progressie gemaakt hoor maar als opbouwende kritiek zou ik je toch het volgende mee willen geven.

Je rug en schouders zijn goed, maar biceps en borst lopen volgens mij iets achter.
Voor de rest gewoon doorgaan zoals je nu doet want je bent goed op weg maat.

Borst loopt idd achter, krijg deze met geen mogelijkheid mee..
Biceps lopen achter omdat ik wss lange armen heb.. Moeilijk te pieken..

Ja dat ziet er al goed uit, sterke schouders al, aan die borst moet gewerkt worden en ik zou je de raad geven om je op incline benches afgewisseld met dumbbell inclines te richten, werkt imo beter dan flat benches.

Wel een goed advies den dressed.. Maar ik had juist in dit schema de gewone bench gelaten voor wat het is om een plateau te doorbreken.. Ik begin met inclines, waar ik voor mn gevoel nog een aardig gewicht bij pak.. Kijken of mn titten nu we groeien.. Anders ga ik het volledig anders aanpakken, namenlijk een schrikreactie.. Door of 2 keer per week borst te doen of 2 dagen achter elkaar..

Gaat goed spankie.
Goed dat je je voeding hebt verhoogd.
Dat je nog steeds zo een probleem hebt over het vet op je buik snap ik niet, je bent "dik" mager :P
Schouders en lats zien er goed uit.
Ga zo door!

Mja dat blijft erin zitten..

Schouders en lats gaan lekker.. Borst loopt achter en is altijd een aandachtspuntje geweest!

---------- Toegevoegd om 13:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:26 ----------

Voeding van vandaag {voor de geinterreseerde}:
Ontbijt:
20 Gram Whey Delicious / 200 ML Verse Jus / 60 Gram Brinta / 40 Gram Havermout / 400 ML Halfvolle Melk
Pre-WO: 2 Rauwe Eieren / 100 ML Halfvolle Melk / 100 Gram Magere Kwark / 30 Gram Brinta / 30 Gram Havermout / 20 Gram Whey Delicious
Post-WO: 20 Gram Whey / 30 Gram Dextrose / 2 Gram Kaneel ofzo :p
Lunch: 115 Gram Volkoren Macaroni / Macaroni mix met tartaar
Tussendoor: 350-400 Gram Bruine Bonen / 100 Gram Zelfgemaakte Appelmoes {Thanx mam} / 100 ML sojamelk
Diner: 75 Gram Zilvervliesrijst / Kip met ananas van de Chinees
Avond 1: 30 Gram Brinta / 200 ML Halfvolle Melk / 20 Gram Whey Delicious
Avond: 450 Gram Kwark / 55 Gram NotenMix

mooie complete training - ik wist niet dat neckpresses voor Traps waren trouwens :P

hoe loopt de progressie op MP over het algemeen?

al was je zo brak, vind ik het toch nog wel nette cgbp man

• #4.069
mooie complete training - ik wist niet dat neckpresses voor Traps waren trouwens :P

hoe loopt de progressie op MP over het algemeen?

Volgens mij zijn ze voor traps, die branden als een gek voor deze oef.. Ik denk voor schouders danwel traps.. Daarom doe ik ook traps bij schouders! (Upright row en Neck press}

Overgens heet het niet voor NECK press ;)

Die MP, ik weet het nog niet omdat ik net begonnen ben met hogere reps..

5*50 was mn max.. nu net 5*45 op het einde, wellicht omdat zware sets met verzuring van te voren (Lees andere reprange dan 5*5, dus minder powerrr over}

al was je zo brak, vind ik het toch nog wel nette cgbp man

Mwah, zo sterk is die toch niet? Het gekke is dat ik mn HELE armen voel bij de CGBP en niet enkel mn triceps..

Overgens lopen mn Triceps redelijk voor..
Mn max dippen met extra BW is +20 en dat voor 5 reps (is dus 70+20 = 90) Dat is nog best aardig voor mijn doen..

Heb liever dat mn borst ietsjes beter wordt nu ;)

inderdaad toch nog een nette training spanksta
hoe smaakte die PWO-shake? klinkt intressant/lekker en goor at the same time.

Had vanmorgen trouwens eens ..250 ML melk, 80gram brinta en 1 schep whey in shake gedaan
smaakte niet slecht!

Volgens mij zijn ze voor traps, die branden als een gek voor deze oef.. Ik denk voor schouders danwel traps.. Daarom doe ik ook traps bij schouders! (Upright row en Neck press}

Overgens heet het niet voor NECK press ;)

Die MP, ik weet het nog niet omdat ik net begonnen ben met hogere reps..

5*50 was mn max.. nu net 5*45 op het einde, wellicht omdat zware sets met verzuring van te voren (Lees andere reprange dan 5*5, dus minder powerrr over}

misschien zal ik de neck press ook weer eens proberen in een volgens schema, alleen om te proberen dan

MP 5x50 is wel netjes hoor. vooral in vergelijking met je BP is het zeer sterk. succes kerel

niet op elke training kan 100% geknald worden....

Nette voeding! Ik wou dat ik het zo op orde had.

MP is mooi dat zeker. Valt me idd op dat je nogal veel piramide doet en daardoor niet echt veel volume pakt met de echte gewichten, doe je dit expres om volume naar beneden te brengen? Want volgens mij doe je niet zo heel veel oefeningen en zou je ook wel iets meer volume per oefening kunnen pakken (en dan zonder de opwarm/voorvermoei setjes).

Complete workout henk netjes kerel !

als je ontevreden blijft over je trainingen neem eens een rustweekje, doet wonderen.

Je voeding gaat hard man.. Ik herinner me nog dat je niet aan de 3000 wou zitten want blablabla. Netjes dat je daaroverheen bent en dat je zo F*cking strikt eet. Sterke schouders in verhouding maar de rest mag nog wat zwaarder. Hoeveel weeg je nu?

• #4.079
als je ontevreden blijft over je trainingen neem eens een rustweekje, doet wonderen.

Voor 8 weken terug heb ik al een rustweek gehad! Dus vaker nu even is niet nodig lijkt mij!

Je voeding gaat hard man.. Ik herinner me nog dat je niet aan de 3000 wou zitten want blablabla. Netjes dat je daaroverheen bent en dat je zo F*cking strikt eet. Sterke schouders in verhouding maar de rest mag nog wat zwaarder. Hoeveel weeg je nu?

Weeg nu 70 kilo, al een weekje niet gwogen omdat weegschaal vanmorge kapot was.. Miss dat ik al over de 150 ben ;) Hij gaf storing.. ;)

Bench loopt wel op schema maar toch achter imo.. 5*70 laatst gedaan, was wel echt mn max..

Je blijft goed bezig! Goed hoe je je voeding ook volhoudt.
Ik blijf je volgen.:)

Terug
Naar boven