- Waardering
- 1.727
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 81kg
- Vetpercentage
- 9%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hey spanksta, je hebt zeker progressie gemaakt hoor maar als opbouwende kritiek zou ik je toch het volgende mee willen geven.
Je rug en schouders zijn goed, maar biceps en borst lopen volgens mij iets achter.
Voor de rest gewoon doorgaan zoals je nu doet want je bent goed op weg maat.
Ja dat ziet er al goed uit, sterke schouders al, aan die borst moet gewerkt worden en ik zou je de raad geven om je op incline benches afgewisseld met dumbbell inclines te richten, werkt imo beter dan flat benches.
Gaat goed spankie.
Goed dat je je voeding hebt verhoogd.
Dat je nog steeds zo een probleem hebt over het vet op je buik snap ik niet, je bent "dik" mager
Schouders en lats zien er goed uit.
Ga zo door!

mooie complete training - ik wist niet dat neckpresses voor Traps waren trouwens![]()
hoe loopt de progressie op MP over het algemeen?

al was je zo brak, vind ik het toch nog wel nette cgbp man

Volgens mij zijn ze voor traps, die branden als een gek voor deze oef.. Ik denk voor schouders danwel traps.. Daarom doe ik ook traps bij schouders! (Upright row en Neck press}
Overgens heet het niet voor NECK press
Die MP, ik weet het nog niet omdat ik net begonnen ben met hogere reps..
5*50 was mn max.. nu net 5*45 op het einde, wellicht omdat zware sets met verzuring van te voren (Lees andere reprange dan 5*5, dus minder powerrr over}
als je ontevreden blijft over je trainingen neem eens een rustweekje, doet wonderen.
als je ontevreden blijft over je trainingen neem eens een rustweekje, doet wonderen.
Je voeding gaat hard man.. Ik herinner me nog dat je niet aan de 3000 wou zitten want blablabla. Netjes dat je daaroverheen bent en dat je zo F*cking strikt eet. Sterke schouders in verhouding maar de rest mag nog wat zwaarder. Hoeveel weeg je nu?
Hij gaf storing..