- Waardering
- 96
- Lengte
- 1m81
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Kijk. Dat poseren gaat al een stuk beter. Goede trainingen.![]()
schouders en onderarmen springen eruit! goed bezig henk!
Ziet er goed uit henk! Aan vet heb jij nog laaaaang niet genoeg, dus lekker doorgaan met bulken! Gaat goed zo, ziet er goed uit!
gaat goed man. de schouders knallen eruit op de foto
Henk! respect, die schouders!!!!!!
en natuurlijk je lats, maar omdat ze bij jou zo hoog beginnen zie je ze op de front view niet
je armen vind ik op de MM goed, maar op de front bouble bicep slecht, gooi je je armen wel genoeg naar achteren?
borst blijft een issue, en 6pack hebben we niet nodig, eet dan maar wat lego
henk overall, echt goed bezig!!!!
Damn henk begint echt goed eruit te zien kerel. Ga zo door je bent duidelijk op de goede weg nu is het alleen een kwestie van volhouden.
Goede delts zo te zien man. En relaxte gym zo te zien, goede apparatuur en db's!
wat terror hennep zegt
en je gym lijkt me echt geweldig om in te trainen!
nette training
---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------
en nog bruter, je doet gwn poseren zonder shirt, heb dat bij mijn gym nog nooit iemand zien doen.
alleen van die superdude figuren die hun shirt omhoog doenXD
training is prima Spank!
Foto's goed. schouders komen er lekker uit op die eerste pic. Back Lat Spread is ook mooi! laatste foto komt niet helemaal goed uit volgens mij.
al met al mooie progressie (zag ik in je foto-log ook)! gewoon doorgaan Spank, dit moet jou ook motiveren
goeie schouders en lats spank
nu nog wat meer massa
Dat is al mooi opgevuld, netjes.
Zorg alleen wel voortaan dat je die trainingsbroek niet zo hoog draagt he, zo kunnen we je bjorn borg onderbroek niet goed genoeg zien![]()
Goed man , je hebt al een fysiek die je niet meteen bij je zou verwachten. Er gewoon lekker voor blijven gaan!
Je trainingen zijn ook mooi compleet en 4k kcals is damn nice![]()
Ik wist dat je goed bezig was, maar die MM slaat echt alles man!