Fitness Seller

Spanksta gaat Loggen..!

Wijde lats en goede schouders!

Sterke schouders. :thumbs:

Kijk. Dat poseren gaat al een stuk beter. Goede trainingen.:)

schouders en onderarmen springen eruit! goed bezig henk!

Ziet er goed uit henk! Aan vet heb jij nog laaaaang niet genoeg, dus lekker doorgaan met bulken! Gaat goed zo, ziet er goed uit!

gaat goed man. de schouders knallen eruit op de foto

Henk! respect, die schouders!!!!!!
en natuurlijk je lats, maar omdat ze bij jou zo hoog beginnen zie je ze op de front view niet :(

je armen vind ik op de MM goed, maar op de front bouble bicep slecht, gooi je je armen wel genoeg naar achteren?

borst blijft een issue, en 6pack hebben we niet nodig, eet dan maar wat lego :)

henk overall, echt goed bezig!!!!

Damn henk begint echt goed eruit te zien kerel. Ga zo door je bent duidelijk op de goede weg nu is het alleen een kwestie van volhouden.

Goede delts zo te zien man. En relaxte gym zo te zien, goede apparatuur en db's!

wat terror hennep zegt
en je gym lijkt me echt geweldig om in te trainen!
nette training

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------

en nog bruter, je doet gwn poseren zonder shirt, heb dat bij mijn gym nog nooit iemand zien doen.
alleen van die superdude figuren die hun shirt omhoog doenXD

training is prima Spank!

Foto's goed. schouders komen er lekker uit op die eerste pic. Back Lat Spread is ook mooi! laatste foto komt niet helemaal goed uit volgens mij.

al met al mooie progressie (zag ik in je foto-log ook)! gewoon doorgaan Spank, dit moet jou ook motiveren

goeie schouders en lats spank
nu nog wat meer massa

Dat is al mooi opgevuld, netjes.

Zorg alleen wel voortaan dat je die trainingsbroek niet zo hoog draagt he, zo kunnen we je bjorn borg onderbroek niet goed genoeg zien :p

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.054
Wijde lats en goede schouders!

Kijk. Dat poseren gaat al een stuk beter. Goede trainingen.:)

schouders en onderarmen springen eruit! goed bezig henk!

Ziet er goed uit henk! Aan vet heb jij nog laaaaang niet genoeg, dus lekker doorgaan met bulken! Gaat goed zo, ziet er goed uit!

gaat goed man. de schouders knallen eruit op de foto

Henk! respect, die schouders!!!!!!
en natuurlijk je lats, maar omdat ze bij jou zo hoog beginnen zie je ze op de front view niet :(

je armen vind ik op de MM goed, maar op de front bouble bicep slecht, gooi je je armen wel genoeg naar achteren?

borst blijft een issue, en 6pack hebben we niet nodig, eet dan maar wat lego :)

henk overall, echt goed bezig!!!!

Damn henk begint echt goed eruit te zien kerel. Ga zo door je bent duidelijk op de goede weg nu is het alleen een kwestie van volhouden.

Goede delts zo te zien man. En relaxte gym zo te zien, goede apparatuur en db's!

wat terror hennep zegt
en je gym lijkt me echt geweldig om in te trainen!
nette training

---------- Toegevoegd om 17:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:22 ----------

en nog bruter, je doet gwn poseren zonder shirt, heb dat bij mijn gym nog nooit iemand zien doen.
alleen van die superdude figuren die hun shirt omhoog doenXD

training is prima Spank!

Foto's goed. schouders komen er lekker uit op die eerste pic. Back Lat Spread is ook mooi! laatste foto komt niet helemaal goed uit volgens mij.

al met al mooie progressie (zag ik in je foto-log ook)! gewoon doorgaan Spank, dit moet jou ook motiveren

goeie schouders en lats spank
nu nog wat meer massa

Dat is al mooi opgevuld, netjes.

Zorg alleen wel voortaan dat je die trainingsbroek niet zo hoog draagt he, zo kunnen we je bjorn borg onderbroek niet goed genoeg zien :p

TnQ Mensen voor alle positieve Comments! Weinig negatieve comments maar negatief moet er altijd zijn..

Moet zeggen dat ik er ook echt voor ga leven, voora de maaltijden wil ik stipt op tijd eten, zodat ik voldoende binnen krijg..

Mn schouders vond ik zelf al erg netjes, en de laatste foto komt erg slecht uit, de Foto maker die zei dat ik een zeer nette borst had, maar deze komt er op de foto gek genoeg altijd slecht uit..

Ik schrok ook van mn lats, die zijn echt vooruit gegaan..

BENEN fotos nog niet tevreden over mijn benen.. Al hoewel het toch wel redelijke jongens zijn geworden hoor!

Vind mn vetjes nu wel oplopen, blokjes zijn zo goed als verdwenen omdat ik ze wel aanspan op de eerste foto..

Maar goed, al met al valt mn vet nog reuze mee.. Ik heb het erger gezien hier opt forum..

Die tip over lego blokjes ga ik niet navolgen btw..

Groetend,

Spank

Goed man , je hebt al een fysiek die je niet meteen bij je zou verwachten :). Er gewoon lekker voor blijven gaan!

Je trainingen zijn ook mooi compleet en 4k kcals is damn nice :P

Ik wist dat je goed bezig was, maar die MM slaat echt alles man!

Dit komt helemaal in orde met jou ;) keep training!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.058
Goed man , je hebt al een fysiek die je niet meteen bij je zou verwachten :). Er gewoon lekker voor blijven gaan!

Je trainingen zijn ook mooi compleet en 4k kcals is damn nice :P

Ik wist dat je goed bezig was, maar die MM slaat echt alles man!

Dit komt helemaal in orde met jou ;) keep training!

Bedankt, wat een complimenten! Dat is wel eens anders geweest!
Ben blij dit alles te horen!

Lekker vakantie deze week, moet wel 37 uur werken eigenlijk, dus weinig vakantie aan!

Hey spanksta, je hebt zeker progressie gemaakt hoor maar als opbouwende kritiek zou ik je toch het volgende mee willen geven.

Je rug en schouders zijn goed, maar biceps en borst lopen volgens mij iets achter.
Voor de rest gewoon doorgaan zoals je nu doet want je bent goed op weg maat.

Ja dat ziet er al goed uit, sterke schouders al, aan die borst moet gewerkt worden en ik zou je de raad geven om je op incline benches afgewisseld met dumbbell inclines te richten, werkt imo beter dan flat benches.

Terug
Naar boven