MuscleMeat

Spanksta gaat Loggen..!

henk geen legpress meer doen was voor mij ook een onderrug killer ivm kantele van de heupen oid mee ik.
na herstel ben ik alleen maar gaan dlen en squaten etc. gaat nu gewoon nog goed. al maand of 4 geen legpress meer aangeraakt.

zou eventueel ook kunnen dat je iets tever doorzakt. waardoor je rug beetje bol trekt.

Waarom heeft Henkie Spanky nou weer een ban? :roflol:

Heeft spankie een ban :roflol:

Hey bah, kom net van de dokter vandaan, bloed is verder onderzocht en ik blij een te traag werkende schildklier te hebben..

Hoe the fooock kan dit? Ik kom niks bij ofzo?

En toch vreet ik best veel in vergelijking tot een normaal mens..

Iemand ervaringen?

K*t K*t en nog een KUUUT!!

De pijn was van het weekend compleet weg in de onderrug.
DUSSS Ik begin vandaag aan de benentraining.
tot 50 kilo gesquat, geen problemen, voelde goed.
Toen de LEG PRESS, Laatste setje schoot het erin. Ik voelde het gewoon verkeerd gaan. Stond op nergens last van, 1 minuut later verkromp ik van de pijn.. Scheuten naar been en buik waren er ook bij..

Hmm, voor mijn gevoel rustig aan begonnen maar blijkbaar toch niet..

Ik hoop niet dat het zo ernstig is als de vorige keer.. ga in ieder geval nog 1 maand niet meer SQUATEN/LIFTEN/MP/BOR/LEG PRESS doen.. Want dit gaat gewoon niet.. Enkel mn bovenlichaam nog maar trainen en ook nog wat extensions voor de benen..

Morgenavond naar de sportfysio, ben benieuwd..

Gaat lekker hier zeg!

Traag werkende schildklier en niet aankomen ondanks high kcal dieet. Mmmm, vreemd, precies het tegenovergestelde van wat je zou verwachten....

Leef jij nog?

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.486
Ho0wdy ironbrothers..

Ik ben weer gearriveerd achter mijn pc.. Mijn maand-ban liep om 1800 deze middag af. Ik had nooit verwacht dat ik DBB niet zou missen, heb er helemaal geen last van gehad, al vind ik het wel leuk dat ik weer wat kan posten!

Wat heeft hendrikus gedaan deze maand?
Ik heb eerst 1 week volledige rust gehad, en toen 4 weken weer lekker doorgetraind.. Ik zit nu bij een sportfysio en die weet er heel veel van.

Ik denk dat de genezing op 75 procent zit met mijn rug. Ik ben zelfs weer langzaam aan gaan squaten. Ik weet niet of ik al kan deadliften en kan Rowen..

Ik ga de komende week ook nog een week rust nemen. Dit doe ik omdat ik het rustig aan wil opbouwen allemaal..

Mijn gewicht zit weer rond de 70, dus dat gaat de goede kant op.

Training van vandaag:

Training Zaterdag 23 Januari

Schouders/Benen

Woord Vooraf

Nah..

Zwart = Vorige Training!
Rood = Net gedaan!

De Training

W.U.

Heen Fietsen

Training

# Benen #
Squat
- 10 * 20
- 10 * 40
- 2 * 8 * 65

Dumbbell Lunges
- 10 * 18
- 3 * 8 * 24

Lying Leg Curl (Los gewicht per been)
- 10 * 10
- 8 * 12,5
- 6 * 12,5

Leg Extension (Los gewicht per been)
- 12 * 15
- 10 * 20
- 10 * 20

# Schouders #

Dumbbell Press
- 10 * 12
- 10 * 16
- 8 * 20
- 6 * 20

Standing Front raise
- 3 * 8 * 10

# Schouders/Traps #

Upricht Row (Wide)
- 10 * 20
- 10 * 30
- 8 * 35

Shrugs (2 schiiven van:)
- 3 * 15 * 15

Trainingsduur exclusief Warming Up: 60 Minuten

Voeding:
1) Verse Jus + Whey / Halfvolle Melk+Brinta
2)
Pre WO :
Volle Melk+Brinta+Whey

3) PWO
Destrose+BCAA

4)Rijst + kip + nasigroenten

5) 4 boterhammen met kip
6) Aardappels + vlees + groenten
7) Pottie kwark + noten

Kcal: 3500
E: 230
K: 400
V: 100

Welcome back

waarvoor was je geband ouwe rebel die je bent!

Welkom terug bro. Goed om te horen dat je EINDELIJK wel eens rust hebt genomen, maar vooral om te lezen dat het goed gaat met je blessure! :)

Hey man, hoeveel weeg je nu?

• #4.491

Bedankt!

waarvoor was je geband ouwe rebel die je bent!

Ik zou inderdaad maar niet met je ogen dicht slapen gap..

Welkom terug bro. Goed om te horen dat je EINDELIJK wel eens rust hebt genomen, maar vooral om te lezen dat het goed gaat met je blessure! :)

Hey man, hoeveel weeg je nu?

Rust heb ik genomen en ben erg blij dat het beter gaat met mn blessure.. Deze week neem ik tot vrijdag vrijaf omdat het gewoon nodig is. Ook met mijn school komt dit goed uit en kan ik veel leren..

Mijn gewicht? Ik zit nu op een 70 des ochtens zonder kleren alleen nachtkleding maar dat weegt niets.. Ik ben blij dat mijn afgevallen kilo's er weer aan zitten en ga nu op naar de 80. Ik heb besloten nog maar niet te gaan cutten al loopt mijn bf wel rond de 15 nu ongeveer maar dat maakt niets uit.. Als ik de 80 haal met 18 procent bf gooi ik er een goeie cut in..

Bedankt!

Ik zou inderdaad maar niet met je ogen dicht slapen gap..

Rust heb ik genomen en ben erg blij dat het beter gaat met mn blessure.. Deze week neem ik tot vrijdag vrijaf omdat het gewoon nodig is. Ook met mijn school komt dit goed uit en kan ik veel leren..

Mijn gewicht? Ik zit nu op een 70 des ochtens zonder kleren alleen nachtkleding maar dat weegt niets.. Ik ben blij dat mijn afgevallen kilo's er weer aan zitten en ga nu op naar de 80. Ik heb besloten nog maar niet te gaan cutten al loopt mijn bf wel rond de 15 nu ongeveer maar dat maakt niets uit.. Als ik de 80 haal met 18 procent bf gooi ik er een goeie cut in..

Mickey Mouse Japon?:D:D:D

Hoe gaat het jongen?

• #4.493
Mickey Mouse Japon?:D:D:D

Hoe gaat het jongen?

Nee, dat is een foute gok gymbroeder..
Het is deze:
[Link niet meer beschikbaar]

Dus dat weegt niet zoveel!

Hoe het gaat?
Ja, druk met school enz. De blessure is goed aant genezen dankzei de fysio van Remco dus daar ben ik wel blij mee.. Ik neem deze week nog wat rust want heb 4 weken aan een getraind en denk vrijdag weer de gym te hitten voor een relaxte FB en dan volgende week weer een 3day split.. Dit bevalt best goed momenteel omdat ik toch met blessure zit is het wat minder zwaar XD

welcome back spank!

• #4.495
Vandaag een rustige FB gedaan. VOor het eerst weer MP en BOR, nergens last van buiten een klein gezeur in de onderrug..

TOCH..

..ben ik van plan nog een maand rust te nemen totdat het volledig over is.. BOeiend als ik af val, dat zit er zo weer an.. Ik moet die rust gewoon pakken dan dan weer rustig opbouwen. De fysio adviseerde mij dit zelf en ik blijf wel sporten maar niet in de vorm van KT maar in de vorm van cardio.
Ik zal minimaal 1 keer per week gaan spinnen voor mn benen en daarbij nog wat extra cardio en core oefeningen.

Welke blessure had je nu eigenlijk? Goed dat het eindelijk betert!

he Henk. ik heb je een hele tijd niet meer gevolgd maar ik ga me nu weer abonneren op je log.

ik las al dat je last had van je rug/benen en een maand rust nam. die is nu bijna over dus ik verwacht weer brutaal werkt van jou :D

Nog iets meer dan een week.. hoe gaat het nu ermee ?

meer eten

Maand voorbij!

Terug
Naar boven