AndroidHealthClinic

Spanksta gaat Loggen..!

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.441
Vandaag een spinning lesje gevolgd.. Was best zwaar maar niet de zwaarste..

Mijn broertje was ook in de gym..
Hij gaat echt beest worden..
Die grapjes traint net paar maand en pakt zo ff 2 26 kilo dumbbells voor 8 reps op flat dumbbell press..

o ja, en zn voeding is niet eens zoveel.. Wel veel koekjes overgens ;)

Laatst bewerkt:
Ja Henk genetics is a b*ch.

Dat is wel heel vlot, alhoewel, als ik ook wat extra vetjes krijg gaat het sneller!

68-70, was weer afgevallen van al die stress, vocht wss..
21en doe ik sinds vorige week, na het gelezen te hebben, meen in jouw logje, brutale oefening..

vetfobie = fail
Stress ? je zit nog op school en hebt een bijbaantje. als je dat al niet trekt..

Ik combineerde 40 uur per week werken (stage) en 20 uur in de supermarkt altijd prima.. Daarnaast ook nog sporten. Nog nooit last van stress gehad. Lijkt me sterk dat jij dan nu ook echt stress hebt ;)

En idd.. die vetfobie :'). Je kan nog zoooooveel in vet aankomen!

• #4.447
Training Woensdag 13 Januari

Rug/Buik

Woord Vooraf

Bij de dumbbell Row komt opeens een beest zeggen dat ik deze volledig verkeerd uitvoer..
Zoiets: (Alleen had hij handen schuin naar voren..
http://www.ehow.com/video_2361457_dumbbell-row-exercise-increase-back.html

Zwart = Vorige Training!
Rood = Net gedaan!

De Training

W.U.

Heen Fietsen

Training

Chinnen
- 6 * BW
- 4 * bw
- 8 * bw (Iemand hield benen vast)

Dumbbell Row {OP die borst-aantik manier}
- 10 * 16
- 10 * 18
- 10 * 20
- 8 * 22 (ZWAAR)

Lat Pulldown (REAR)
- 10 * 45
- 8 * 55
- 6 * 60

Cable Row
- 10 * 45
- 8 * 50
- 8 * 50
- 8 * 55

Toen nog wat Leg Raises (Hanging) en nog een supersetje buikspiet met prone blockes en crunches..

Trainingsduur exclusief Warming Up: 60 Minuten

Hoe deed jij DB row eerst dan ?

Fijn dat je rug nu weer beter gaat bro ;)

• #4.450
Zou nog BOR toevoegen en 1 andere oefening weghalen

Spank, wees eens niet zo eigenwijs. Je weet dat als je gaat trainen -terwijl je verdomd goed weet dat het niet goed zit- het juist alleen maar erger wordt. Je zei dat je 3 weken rust zou houden, als ik t me goed herinner, maar je kon na 2(,5) week de verleiding niet weerstaan. Had verdomme die 3 weken rust aangehouden, dan had je nu geen gezeik meer gehad.

Klinkt misschien hard, maar eigen schuld dikke bult.

Ik zie weinig verschil tussen de 2 uitvoeringen van dumbbell row. 'k denk dat het wel allebei goed is hoor.
En is het goede of slechte pijn dat je nu hebt? :p als je begrijpt wat ik bedoel...

• #4.455
Zou nog BOR toevoegen en 1 andere oefening weghalen

Vanaf volgende week ga ik weer rustig de BOR toevoegen, en een lichte rackpull wellicht.. Miss dat ik daar overgens nog mee wacht..

Waarom haal je het in je hoofd dan om te gaan trainen?:eek: Nice nice, waarschijnlijk die bij mij in de straat :D

Spank, wees eens niet zo eigenwijs. Je weet dat als je gaat trainen -terwijl je verdomd goed weet dat het niet goed zit- het juist alleen maar erger wordt. Je zei dat je 3 weken rust zou houden, als ik t me goed herinner, maar je kon na 2(,5) week de verleiding niet weerstaan. Had verdomme die 3 weken rust aangehouden, dan had je nu geen gezeik meer gehad.

Klinkt misschien hard, maar eigen schuld dikke bult.

De pijn is aanzienlijk minder geworden.. Had gepland 2 weken rust te nemen en had het na 1 week en 5 dagen gehad.. Ik moest gewoon weer.. Het begon te branden..

Ik zie weinig verschil tussen de 2 uitvoeringen van dumbbell row. 'k denk dat het wel allebei goed is hoor.
En is het goede of slechte pijn dat je nu hebt? :p als je begrijpt wat ik bedoel...

Het is de slechte versie van pijn die ik nu heb helaas.. Volgende week fysio.. Ben benieuwd..

wie de billen brandt moet op de blaren zitten..

He Ugchelen daar heeft mijn vader zijn auto gekocht. Anyway ik heb de DB row zo geleerd dat je je houding hetzelfde houdt als in dat filmpje, maar je de werkende arm zo ver mogelijk van je lichaam houd, waardoor je zo weinig mogelijk kan smokkelen.

• #4.458
Hey bah, kom net van de dokter vandaan, bloed is verder onderzocht en ik blij een te traag werkende schildklier te hebben..

Hoe the fooock kan dit? Ik kom niks bij ofzo?

En toch vreet ik best veel in vergelijking tot een normaal mens..

Iemand ervaringen?

Ze hebben je bloedmonster per ongeluk verwisseld met dat van iemand anders.

hmm vaag.
mn moeder heeft ook een traag werkende schildklier.
En die komt wel snel aan zeg maar.

Terug
Naar boven