MuscleMeat

Spanksta gaat Loggen..!

dan doe je legpress

Je kunt wel een squat doen in een smith machine maar dan moet je je voeten gewoon ver naar voren zetten zodat het goed uitkomt met je rug. Losse squat is beter maar daar hebben we het al met spanksta over gehad een paar pagina's terug.

• Topic Starter Topic Starter
Ik weet dat deze beter is; ook zet ik mijn voeten verder naar voren omdat je anders last van je rug zou krijgen! bedankt voor de uitleg enzo

Jamaaar Deze is zooo lekker goedkoop! Bwhaha! ik zal er eens over nadenken! Ik heb hiernu namlk veel contact met krachtsporters enzo!

In het begin zal het wel goed zitten met die smith :) als je meer gevorderd wordt kan je nog altijd een andere gym zoeken :)

Jamaaar Deze is zooo lekker goedkoop! Bwhaha! ik zal er eens over nadenken! Ik heb hiernu namlk veel contact met krachtsporters enzo!

Dat is gelul.

Een echte kracht sporter squat namelijk als een debiel en dat kan niet zonder een losse barbell.

zijn der HELEMAAL geen losse barbels daar???

Nope Bench Press hebben ze wel; Ik ga deze ook proberen v/d week met squats!

Het beste alternatief is dan denk ik de barbell van de bench pakken, dan de barbell cleanen en gaan front squatten.

Ik snap dat nooit he, staan er echt tig apparaten maar geen squat rack.

Het beste alternatief is dan denk ik de barbell van de bench pakken, dan de barbell cleanen en gaan front squatten.

Ik snap dat nooit he, staan er echt tig apparaten maar geen squat rack.

Maar dan ben je al een hoop kracht kwijt voor het cleanen van de barbell.. Nya ill give it a try! ;)

Maar dan ben je al een hoop kracht kwijt voor het cleanen van de barbell.. Nya ill give it a try! ;)

Ik ben ook genoodzaakt het zo te doen.
(had gehoopt een een squatrek deze kerst maar denk dat ik het wel mag vergeten met mijn rapport :D)

Ik clean hem eerst en doe hem dan achter mijn nek.
Maar begint echt lastig te worden zo, denk dat ik deze week ga beginnen frontsquatten.

Gewicht
Qua gewicht blijf ik nu hangen op 59.2 Kilo al een paar dagen. Ik eet nu rond de 3000 kcals en ben nu wat in KH verhoogt! Ik houdt dit nu nog 2 dagen zo aan en als ik dan niet meer groei verhoog ik met 200 kcal!

Training 22 December:

Rug/Biceps/Buik

*Wide Grip Rear Pull Downs

- 12 * 35
- 8 * 40
- 8 * 40
- 6 * 45 PR

*BOR
- 10 * 40
- 8 * 45
- 8 * 45
- 6 * 50 PR
- 6 * 50 PR

*DL

- 8 * 60
- 8 * 60
- 6 * 70 PR
- 6 * 70 PR

*Seated Cable Row
- 10 * 35
- 8 * 40
- 7 * 45 PR
- 7 * 45 PR

*DB Row (Eerste Keer)
- 15 * 14
- 12 * 18
- 10 * 20
- 8 * 22

*Hammer Curl
- 12 * 10
- 8 * 12
- 8 * 12

*Conc. Curls
- 10 * 12
- 8 * 14
- 8 * 14

*Barbell Bicep Curls
- 9 * 20
- 7 * 25
- 7 * 25

*Crunches
- 25 * 5
- 18 * 10
- 18 * 10

*Parallel Bar Ab Raises
- 20 * BW (3x)

Mooie BOR en DL.
Maar die curls had je achterwege kunnen laten. :D

Je bent nog niet zo heel lang bezig, je biceps zullen enorm goed reageren op BOR en pull-ups ed.
Je hebt 77 reps gemaakt met je biceps, daar al over nagedacht? :D
Allemaal verspilde energie imo...

Je bent nog niet zo heel lang bezig, je biceps zullen enorm goed reageren op BOR en pull-ups ed.
Je hebt 77 reps gemaakt met je biceps, daar al over nagedacht? :D
Allemaal verspilde energie imo...

Oeii!! waarschijnlijk teveel van het goede; kan ik dan beter de triceps bij de rug pakken?

Terug
Naar boven