AndroidHealthClinic

Spanksta gaat Loggen..!

Je bent nog niet zo heel lang bezig, je biceps zullen enorm goed reageren op BOR en pull-ups ed.
Je hebt 77 reps gemaakt met je biceps, daar al over nagedacht? :D
Allemaal verspilde energie imo...

Ben ook van die mening Henk, beter biceps en triceps achterwege te laten en gewoon je compounds omhoog proberen te krijgen. Concentreer je op Squats, Bench, Incline Bench, BOR, Dead en Military press en je zal massa krijgen!
Andere oefeningen kan je later altijd nog inlassen.

• Topic Starter Topic Starter
Ben ook van die mening Henk, beter biceps en triceps achterwege te laten en gewoon je compounds omhoog proberen te krijgen. Concentreer je op Squats, Bench, Incline Bench, BOR, Dead en Military press en je zal massa krijgen!
Andere oefeningen kan je later altijd nog inlassen.

Moet ik ze naa jouw mening dan 4 x i/d week doen? Squats? Dat ik over ga op FB en dan 3 of 4 X PW Alleen compunds? Zou dit beter zijn?

Moet ik ze naa jouw mening dan 4 x i/d week doen? Squats? Dat ik over ga op FB en dan 3 of 4 X PW Alleen compunds? Zou dit beter zijn?

2 x per week is ideaal, 3 x is overtraining om van 4 x nog maar te zwijgen.
Als je niets tot falen doet, zoals zovelen tegenwoordig, dan kan 3 x per week wel.

* 4 December: 57,7 op weegschaal S'ochtens
* 5 December: 58,2 op weegschaal S'ochtens ( Vetpercentage 7 %)
* 8 December: 58.6 op weegschaal S'ochtens
* 13 December: 59.5 op weegschaal S'ochtens (verpercentage 9.3 %)
* 18 December: 59.9 op weegschaal S'ochtens
* 19 December: 60.0 op weegschaal S'ochtens
* 21 December: 59.5 op weegschaal S'ochtens (Vetpercentage 8.0 %)
* 22 December: 59.1 op weegschaal S'ochtens
Huh???

Laat die jongen toch lekker een basic split doen met daarin de compounds en wat isolatie-oefeningen. Ik zie iedereen weer met fullbody schema's dit en dat roepen.

@ Spanksta;

Zoals je zelf ook al weet ben je ecto all the way.
Je moet eten als een mother****er. high carbs, high proteïn. Bulken als een malle.
Daarmee valt veel winst te behalen. En de eerste twee maanden niet meer op de weegschaal staan. **** that, je bent niet in wedstrijdvoorbereiding ofzo. Veel eten moet je, of je nu 1 of 10 kg zwaarder wordt.

En je trainingsschema; keep it simpel.

bankdrukken
schuindrukken
fly's.

schoulder press
front raise
side raise
bent over side raise

barbell curls
dumbbell curls

skull crushers
rope pull downs
dips

fullsquats
leg press
leg extensions
leg curls

deadlift
pull ups (of downs)
bor's

klaar.

en kapot gaan elke training, no pain no gain.

succes. Ben benieuwd naar je progressie, je komt van rock bottom dus je kan veel winst behalen in korte tijd als je dedicated bent!

Laat die jongen toch lekker een basic split doen met daarin de compounds en wat isolatie-oefeningen. Ik zie iedereen weer met fullbody schema's dit en dat roepen.

@ Spanksta;

Je moet eten als een mother****er. high carbs, high proteïn. Bulken als een malle.
Daarmee valt veel winst te behalen. En de eerste twee maanden niet meer op de weegschaal staan. **** that, je bent niet in wedstrijdvoorbereiding ofzo. Veel eten moet je, of je nu 1 of 10 kg zwaarder wordt.

bankdrukken
schuindrukken
fly's.

schoulder press
front raise
side raise
bent over side raise

barbell curls
dumbbell curls

skull crushers
rope pull downs
dips

fullsquats
leg press
leg extensions
leg curls

deadlift
pull ups (of downs)
bor's

klaar.

succes. Ben benieuwd naar je progressie, je komt van rock bottom dus je kan veel winst behalen in korte tijd als je dedicated bent!
+1
Zo is het

@ Spanksta;

bankdrukken
schuindrukken
fly's.

schoulder press
front raise
side raise
bent over side raise

barbell curls
dumbbell curls

skull crushers
rope pull downs
dips

fullsquats
leg press
leg extensions
leg curls

deadlift
pull ups (of downs)
bor's

klaar.

Ja je hebt gelijk hoor, als hij maar veel eet dan is een split ook heel goed natuurlijk. Hoeft inderdaad niet noodzakelijk full body te zijn.

BEDANKT VOOR DE MOTIVATIE ALLEMAAL! Khad vndaag egt lekker veer energie en kga morgen ook weer knallen! Kzal mijn trainingschema nog even onderhanden nemen! Ik merk nog steeds dat ik wel eens spierpijn heb dus dat moet allemaal wel redelijk zitten.. morgen train ik borst/triceps.. Ik houdt jullie op de hoogte!

Gewicht:
Vanmorgen 60.0 Op de weegschaal, dus ik begin weer aan te komen! Ik zit momenteel op 3100 kcals..

23/12/08 Borst/Schouders:

* Opdrukken
- 25 * BW
- 22 * BW
- 20 * BW
- 20 * BW

* BP
- 10 * 40
- 8 * 45
- 6 * 50 (PR)
- 5 * 50

* Flat Dumbbell Flyes
- 10 * 14
- 8 * 16
- 8 * 16
- 6 * 18

* Incline Dumbbell Press
- 10 * 16
- 8 * 18
- 6 * 20 (PR)
- 6 * 20 (PR)

* Dumbbell Shoulder Press
- 8 * 14 (PR)
- 8 * 14
- 6 * 14

* Standing Shoulder Flyes
- 9 * 10
- 9 * 10
- 7 * 12
- 7 * 12

*Standing Low Cable Deltoid Raises
- 6 * 5
- 6 * 5
- 6 * 5

Note

Ik ben iets te ver gegaan met de schoulder press, Ik heb nu steken in mijn bovenrug, bij mn schouderblad daar, een stekende pijn.. ff laten masseren vanavond! ;)

Laatst bewerkt:
waarom doe je nou nog opdrkken vriend? Neem eens tips aan van anderen, zal je goed doen.

Mooi bezig met die PR's

waarom doe je nou nog opdrkken vriend? Neem eens tips aan van anderen, zal je goed doen.

+1
Opdrukken is geen massa-oefening, als je zo graag wil opdrukken doe dat dan als laatst. Als je van opdrukken een massa oefening wil maken moet je hem weighted doen:D

Oke ik ga i.p.v die opdrukken proberen te vervangen voor scullcrushers of zo..

Brute Incline Dumbbell Press!! (tov je weight en je flat bench) Doe je hem wel zuiver?

misschien zijn het wel ponden en geen kilo's.
dit is iig bij mij in de gym zo dumbbells zijn ponden. maar we hebben ook kg dumbbells.:p

Terug
Naar boven