- Waardering
- 383
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 107kg
- Vetpercentage
- 28%
Spanksta, ik volg dit log al vanaf het begin en ik ga je nu mijn visie er op geven.
Al vanaf het begin zie ik niks anders dan twijfels bij je. Je vraagt je constant af of je het wel goed doet, wat er veranderd kan worden, of je vooruit gaat, etc.etc.
Je vliegt werkelijk alle kanten op. Je voeding, je training, je rust. Er is slechts 1 vaste structuur in je log, en dat is; twijfelen, twijfelen, twijfelen en klagen, klagen en klagen.
Je hebt geen vertrouwen. Geen vertrouwen in jezelf, geen vertrouwen in je training, geen vertrouwen in je voeding. In elke post vraag je bevestiging van andere members. Je hebt constant adviezen nodig, omdat je hetgeen wat je doet in twijfel trekt.
Begrijp me niet verkeerd, ik bewonder je toewijding, en ik bewonder je vraag naar informatie en verbeteringen. Dat is een goede eigenschap en in dat opzicht heb je een voorsprong op andere sporters die "maar wat doen". Dit is ook geen aanval op jou.
Echter, deze houding is destructief. Deze houding remt je groei.
Als je kijkt naar alle grote sportmensen, alle grote bodybuilders, dan zie je een grote gelijkenis. Ze waren allen enorm vastberaden en standvastig, ze hebben allen hun eigen weg gekozen, en ze geloofden vooral in zichzelf. Met name in bodybuilding is dat enorm belangrijk. Denk positief, geloof in wat je doet, heb vertrouwen in jezelf. Elke succesvolle bodybuilder heeft het grootste vertrouwen in wat hij doet en twijfelt niet.
Arnold was hier koning in. Hij had het volste vertrouwen in zichzelf, het vertrouwen dat hij vroeg of laat zijn doelen zou bereiken. Als jij het volste vertrouwen hebt dat je gaat groeien, dan groei je ook. Neem dat van me aan.
Ik heb 1 advies voor jou;
Kies een weg. Kies een voedingsschema, kies een trainingsschema, en ga ervoor.
Stop met klagen, stop met twijfelen. Vertrouw in jezelf. Geef 110 %. Denk positief.
En over 8 weken, dan ga je weer eens evalueren. Was deze weg goed, of moet ik aanpassingen maken. Maar elke dag opnieuw twijfelen is echt destructief.
Think about it...
Wonderfull post! Dit verdient KARMA! Echt werkelijk mooi samengevat en uitgelegd Loo!!!