- Waardering
- 2.879
- Lengte
- 1m97
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
nouw, Ik wil weten of ik een goede training heb neer gezet (Een bevorderende) Want ik heb nooit meer spierpijn (Wat ik in het begin wel had) Na een benentraining ben ik kapot, voel ik me slap in de benen als ik van de trap af loop..
Meneer Dressed, Heeft u ook alle tijden spierpijn?
Hierbij komt nog dat ik niet of nauwelijks slaap (5/6 uur per nacht) Lig er wel 8 uur in

nouw, Ik wil weten of ik een goede training heb neer gezet (Een bevorderende) Want ik heb nooit meer spierpijn (Wat ik in het begin wel had) Na een benentraining ben ik kapot, voel ik me slap in de benen als ik van de trap af loop..
Meneer Dressed, Heeft u ook alle tijden spierpijn?
Hierbij komt nog dat ik niet of nauwelijks slaap (5/6 uur per nacht) Lig er wel 8 uur in
Tijdens dagen waarop ik heb getraind slaap ik ook slechter spank.
Volgens mij is dat normaal als ik vervolgens een dagje rust heb slaap ik weer lekkerder..
Tijdens voorbereiding voor wedstrijden had ik dat voeger ook je lichaam staat gewoon strak als het ware op een alarmfase of zoiets.

Overtraind denk man, dan slaap je ook slecht, en ja nu zeker met die blessure aan je knie en rug.
Tijdje rustiger aan doen, en minder zwaar schema gaan volgen voor je bro.
Succes en beterschap dan![]()
Dat zijn tekenen van overtraining, rusten tot maandag zoals Koekiemonster hierboven al zei, in tussentijd flink eten en niet te strict en daarna een minder zwaar programma pakken. Wanneer ga je mij nu geloven dat squat en deadlift niet op één dag passen? Concentreer je toch op de compounds met slechts een beetje isolatiewerk!
Hmm ik weet het niet, het is wel spierpijn hoor, dat ik voel in mijn rug.. En als ik mijn quads aanspan ook lichte spierpijn.. Bijna nix