Fitness Seller

Spanksta gaat Loggen..!

Hoezo wil je weten wat anderen van de training vinden? Als jij het goed vond, dan is het toch goed?

Je doet veel compound oefeningen en traint voor jou doen zwaar, prima toch?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.062
nouw, Ik wil weten of ik een goede training heb neer gezet (Een bevorderende) Want ik heb nooit meer spierpijn (Wat ik in het begin wel had) Na een benentraining ben ik kapot, voel ik me slap in de benen als ik van de trap af loop..

Meneer Dressed, Heeft u ook alle tijden spierpijn?

Hierbij komt nog dat ik niet of nauwelijks slaap (5/6 uur per nacht) Lig er wel 8 uur in

bietje endo kwaliteiten ?
best in rap tempo love handles ontwikkelt ???

nouw, Ik wil weten of ik een goede training heb neer gezet (Een bevorderende) Want ik heb nooit meer spierpijn (Wat ik in het begin wel had) Na een benentraining ben ik kapot, voel ik me slap in de benen als ik van de trap af loop..

Hierbij komt nog dat ik niet of nauwelijks slaap (5/6 uur per nacht) Lig er wel 8 uur in

open goal in feite, wat doe je dan die andere 2 uur :P

OT: misschien toch nog meer proberen van gewicht ?

Ja ik heb spierpijn, maar moet toch dikwijls van programma veranderen of mijn lichaam is het gewoon en moved niet meer. Maar of spierpijn nu echt noodzakelijk is voor massa denk ik eigenlijk niet.
Ik slaap overigens ook zeer slecht hoor, heb al vele jaren last van slapeloosheid en weet maar al te goed hoe dat komt.

Slecht slapen

Tijdens dagen waarop ik heb getraind slaap ik ook slechter spank.
Volgens mij is dat normaal als ik vervolgens een dagje rust heb slaap ik weer lekkerder..
Tijdens voorbereiding voor wedstrijden had ik dat voeger ook je lichaam staat gewoon strak als het ware op een alarmfase of zoiets.

Tijdens dagen waarop ik heb getraind slaap ik ook slechter spank.
Volgens mij is dat normaal als ik vervolgens een dagje rust heb slaap ik weer lekkerder..
Tijdens voorbereiding voor wedstrijden had ik dat voeger ook je lichaam staat gewoon strak als het ware op een alarmfase of zoiets.

Dan moet je gewoon meer eten. :D

zware training man, tamelijk wat pr's ook netjes!

• #1.069
UpDate Je

Werd vanmorgen wakker met dikke pijnscheuten links onderin mij rug en in mijn rechterknie.. Ik weet wat de oorzaak hier van is!
- Zwaar gedead en gesquat, en vervolgens savonds 2 uur lopen tillen van kratten bier en 6/8/12/20 Packs Drinken! Hier is het ingeschoten, voelde het al lichtelijk gisteravond

Qua Slaap kon is deze weer eens niet vatten.. Heb misschien in totaal 4 uur geslapen

DIT is de oorzaak van mijn slechte groei/vooruitgang, ik slaap gewoon niet of slecht, hierdoor schiet mijn Testo niet omhoog en is mijn spierherstel beroerd.. Ik moet hier iets op gaan vinden..

Gister Avond:
22:30: Op Bed
00:30: Slapen
5:00: Wakker
6:30: Eruit (Honger enzo)

Overtraind denk man, dan slaap je ook slecht, en ja nu zeker met die blessure aan je knie en rug.
Tijdje rustiger aan doen, en minder zwaar schema gaan volgen voor je bro.
Succes en beterschap dan ;)

• #1.071
Overtraind denk man, dan slaap je ook slecht, en ja nu zeker met die blessure aan je knie en rug.
Tijdje rustiger aan doen, en minder zwaar schema gaan volgen voor je bro.
Succes en beterschap dan ;)

Thanx Kuultie, zal er eens overna denken.. Vandaag Rust!

waarom niet rust tot maandag?
Je moet je lichaam op dit gebied leren kennen. Wie weet wat het voor je doet als je tot na het weekend goed uitrust ;)

HIhi ik weet waar je dat omhoog schiete van de testo vandaan heb!! ;)

maar je gaat de goede kant op

Dat zijn tekenen van overtraining, rusten tot maandag zoals Koekiemonster hierboven al zei, in tussentijd flink eten en niet te strict en daarna een minder zwaar programma pakken. Wanneer ga je mij nu geloven dat squat en deadlift niet op één dag passen? Concentreer je toch op de compounds met slechts een beetje isolatiewerk!

Dat zijn tekenen van overtraining, rusten tot maandag zoals Koekiemonster hierboven al zei, in tussentijd flink eten en niet te strict en daarna een minder zwaar programma pakken. Wanneer ga je mij nu geloven dat squat en deadlift niet op één dag passen? Concentreer je toch op de compounds met slechts een beetje isolatiewerk!

Dat zij ik ook al squat en dead op 1dag of dag erna is gewoon om problemen vragen je moet die 2 gewoon spreiden.

• #1.076
Hmm ik weet het niet, het is wel spierpijn hoor, dat ik voel in mijn rug.. En als ik mijn quads aanspan ook lichte spierpijn.. Bijna nix

Hmm ik weet het niet, het is wel spierpijn hoor, dat ik voel in mijn rug.. En als ik mijn quads aanspan ook lichte spierpijn.. Bijna nix

rust eens 2dagen of kruip vanavond eens om 20:00 in je bed en blijf liggen tot 8uur sochtends dan ben je vast wel hersteld en uitgeslapen en voldoende vreten voor je slaapt!

Nico heeft gelijk, je kan de dead en squat niet op één dag doen en ook niet op opeenvolgende dagen.
Jouw programma is veel te zwaar voor jou, doe wat minder sets!

Deads en Squats kunnen IMO wel op een dag, wel is het afhankelijk van de persoon. Denk daarbij aan trainingservaringen en andere stats.
Als ik jou was zou ik zoals hierboven ookal is aangeveven lekker even rusten tot maandag. En dan een weekje puur op techniek gaan trainen. Zorg natuurlijk wel voor goede voeding.
En wat dat slapen betreft.. vroeger je bed in!

Front Squats and stiff legged deadlifts kunne zoiezo wel samen.
mooie combinatie ook al zeg k t zelf..

Terug
Naar boven